![]() |
|
Тестирања на крајот на учебната година |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 910111213 30> |
Автор | ||
Zajcef ![]() Сениор ![]() ![]() TOTENKOPF Регистриран: 16.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 1252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
А заборавија дека за на факултет кај нас 5ка просек треба-и така ученици кои се генијалци на областа на математиката ни до факултет не стасуваат поради тоа што некој идиот ставил Македонски јазик(од национал-романтичарски причини)како задолжителен предмет на матура-ебати насоченото образование...
|
||
Кога неправдата станува закон,отпорот станува должност....
|
||
![]() |
||
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kolku i da se lutish edno mora da svatish... sekade vo svetot jazikot i istorijata se integralen del koj sekoj covek mora da gi znae. Vo pobogatite zemji se odreduva tutor, mentor da mu pomogne da nauci na sekoj onoj koj neshto vredi, ama mora da pomine na ovie dva predmeta.
Ona shto kaj nas nekoi nastavnici/profesori zabegaa vo baranjata po ovie dva predmeta e vekje diskutabilno i stavanje pod lupa. Se znae shto treba eden ucenik da znae od jazicno podracje i od istorijata na svojata zemja,. |
||
![]() |
||
Zajcef ![]() Сениор ![]() ![]() TOTENKOPF Регистриран: 16.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 1252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Да секој треба да има познавања во својот јазик и историја-ама ОСНОВНИ познавања-а ова се далеку од основни познавања...
|
||
![]() |
||
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
..se soglasuvam. Nastavnata programa po makedonski jazik pretrpe golemi kritiki i verojatno kje podlezi na nekoi promeni. |
||
![]() |
||
Zajcef ![]() Сениор ![]() ![]() TOTENKOPF Регистриран: 16.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 1252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Промени може да има само на полошо-добри промени веќе одамна немало...
|
||
![]() |
||
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dobrite promeni tek sleduvaat. ![]() |
||
![]() |
||
Паланчански ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Оценките на учениците се помали?
Мора да бидат помали. Во прво одделение од 23 ученика по секој предмет имаше 14 до 17 петки. Така ни соопштија на почетокот на второ. Наредната година слично. Сега во петто одделение има голем број на ученици што одвај читаат, а да не зборуваме за таблицата. Значи ли ова дека и понатаму треба да се пишуваат незаслужени петки. Што ќе биде со тие ученици, а не се малку, кои треба да се вратат во прво? Не верувам дека некој од нив ќе успее да го надополни пропуштеното. |
||
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
||
![]() |
||
Zajcef ![]() Сениор ![]() ![]() TOTENKOPF Регистриран: 16.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 1252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Абе пријателе образовниот систем го наметнува тоа...
За на факултет треба,,со сите петки,,да си-нека олабават малку критериуми па ќе напредуваме-вака од цел клас по 2ученици на факс ќе можат да одат... |
||
![]() |
||
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Za loshata upisna politika vekje na golemo se diskutira. Site prosvetni rabotnici se protiv kriteriumot odlicen uspeh za upis vo sredno ili na fakultet. Momentalniot princip na "bubanje" ne dava moznost za onie koi se "loshi bubatori" ama se dobri prakticari odnosno povekje mozat da srabotat otkolku da memoiraat fakti.
|
||
![]() |
||
Паланчански ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Моменталниот систем им дава можност на оние со врски да ги запишуваат децата на факултет, а не на оние што навистина заслужуваат. Ако треба да бидат само петки за факултет, тогаш сите ќе бидат петки. Ако треба некој дополнителен услов, и тој ќе биде исполнет. Е сега не им одговара да има проверка на знаењето? Се разбира дека нема да им одговара. Уште не нашле начин да средат и тука петки. Верувам дека брзо ќе успеат.
|
||
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
||
![]() |
||
MIJATA ![]() Група ![]() ![]() Регистриран: 12.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Те молам мамамд да ми објаниш дали ов ИНФОРМАЦИЈА е твое мислење или е поставен како критериум од МОН.Попширно те молам. |
||
![]() |
||
nelson ![]() Сениор ![]() ![]() НАИВЕН НА МАЈКА Регистриран: 11.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 6313 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
da li proverka se odnesuva i na privatnite sredni ucilista?
|
||
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!
|
||
![]() |
||
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
..toa se podatoci koi se srekjavaat vo literaturata. kriterium mozebi ne moze da se postavi po toj princip no taa e realnata situacija. Ova shto kaj nas momentalno e praksa ..od 30 ucenici 25 odlicni po site predmeti site znaeme deka ne e normalna |
||
![]() |
||
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ajde malku da razjasnime i toa onaka po idei za promeni na obrazovanieto. Negde 2001 godina se napravi koncept za Nacionalno ocenuvanje koe kje odi po kvartali, odnosno nacionalno testiranje na ucenicite vo IV, VII i IV godina sredna koe jas na shega go vikav cetvrtmatura, polumatura i matura. Idejata togash beshe da se testiraat znaenjata na ucenicite vo cela Makedonija so isti testovi, standard za site. Se napravija pilot testiranja vo IV odd. generacijata koja zavrshi IV odd. vo 2000/2001 god. samo po predmetite makedonski/albanski jazik i matematika i za zal se pokazaa katastrofalni rezultati. Proektot beshe finasiran od Kralstvoto Holandija i imashe intencija da se zapocne so vospostavuvanje sistem na eksterno ocenuvanje vo prevod nekoj od nadvor od ucilishtat da gi proveri znaenjata na ucenicite i ushte edna mnogu vazna cel da se nadminat slabostite vo sistemot na ocenuvanje t.e. spas od petkomanijata vo nashiot obrazoven sistem.
Nositel na proektot beshe oddelenieto za ocenuvanje pri BRO a ekspertska pomosh davashe Citegroep- Drzaven institut za merenje vo obrazovanieto vo Holandija. Vo proektot vo koj ucestvuvaa univerzitetski profesori, sovetnici od BRO, nastavnici, direktori na ucilishta pa i ucenici se : -izrabotija ispitni programi -- na osnova na niv pilot testovi -se testiraa ucenicite - se napravi analiza za slabite rezultati - i za zal se zgasna. Togash se izgledashe mnogu ubavo bidejki: - se sobiraa pokazateli shto znaat ucenicite po majcin jazi (a toa shto ne go znaat da se iznajde nacini da go naucat) -sobranite podatoci TREBASHE da bidat baza za podobruvanje na obrazovanieto - i da bidat indikatori za ponatamoshni merenja. Se trgna od : -propishanite nastavni programi- (ona shto se ocekuva ili treba da se nauci) -realiziranosta na nastavnite programi (ona shto navistina e sraboteno i od -usvoenosta na programite (ona shto ucenicite go naucija i pokazaa na testiranjeto) E sega ona shto prethodno go kazav onaka okruglo sega da go dopreciziram odnosno da bide jasno Pri postavuvanja na zadacite se vodeshe smetka deka vo nastavata ima: 10% ucenici so mnogu niski znaenja odnosno postiganja (1) 15% ucenici so niski postiganja (2) 50% ucenici so prosecni znaenja (3) 15 % ucenici so visoki postiganja i (4) 10 % ucenici so mnogu visoki postiganja (5) . Dali e ova moe ubeduvanje. Ne. Svetskite iskustva go pokazuvat toa. Vo literaturata e taka prikazano, taka e, taka se pokaza (duri kaj nas i poslabi rezultati se pokazaa iako imame mnogu odlicni ucenici). kaj nas izleguva deka vo dnevnikot imame ucenici so visoki postiganja, a na testiranje ucenici so niski postiganja. e sega najvaznoto. Samo trebashe da se prodolzi. No nasheto obrazovanie strada od sindrom, nova vlada novi pravila. Ova zgasna, sega se premina na testiranje na polugodie i kraj na ucebna godina. Parite potrosheni za prethodnite pilot testiranja propadnaa vo bunar. Sega se davaat novi pari za podgotovki, za timovi koi kje rabotat, za seminari za obuki kako da rabotat. Tragicna realnost. |
||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 910111213 30> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |