![]() |
|
РАЗГОВОРИ ЗА РЕЛИГИИТЕ - ОПШТО И НЕВРЗАНО |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 4142434445 242> |
Автор | |
Omer El Faruk ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 997 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ајде зошто навистина поставуваш многу убави прашања и многу наместо. Прво ќе ти обрнам внимание дека јас не сум експерт за исламот,но,се трудам да учам,па затоа и ќе се обидам да ти одговорам и на ова прашање,а ако погрешам однапред ќе замолам некој поупатен од мене да ме исправи и корегира. Во Исламската наука,кога станува збор за основните исламски фундаменти,шериатот,за да се донесе некоја шериатска фетва или решение по одредено прашање,се оди по редоследот: 1.к*р,ан 2.Хадис 3.Иџма-консензус на исламските научници 4.кијас-аналогија 5.маслаха-јавен интерес. Е сега,постои проблем се бара решение.Се оди по погорниот редослед.Ако има за исти проблем решение во двата основни исламски извори,тогаш проблемот е решен. Но,ако нема решение во к*р,анот,оти тој не е енциклопедија која ги содржи сите нешта,туку верозаконик кој во повеќето случаи зборува во општа форма.Е,сега ако нема ајет за одреден проблем се пристапува кон Хадисот,се бара таму некој Хадис каде Мухаммед а.с. зборувал за истото,ако се најде ,тогаш се пристапува кон анализирање и студирање на хадисот,на ланецот на неговите пренесувачи,дали се тие веродостојни или не,дали временски парираат или не,дали се дружел оној кој го чул Хадисот од Мухаммед а.с. со него или не,каков човек бил тој што го пренесил хадисот,дали имал добро памтење,каков морал имал,како бил третиран од другите,дали за иста работа постојат повеќе Хадиси итн.,навистина макотрпна работа.И ако испадне се ОК,тогаш Улемата-научниците ја носат фетвата или решението. Е сега,ајде пошто почнавме со ред,ако за еден проблем нема решение ниту во к*р,анот ниту во Хадисот,се оди кон она што ќе го кажат Исламските научници.Е,сега тие ќе одат да истражуваат според категоријата на проблемот.Ако е од медицинска страна ,ќе се консултираат со современата медицина,ако е од друга страна,ќе се консултираат со науката и научниците од другата страна,знаќи пред да донесат решение ќе мора да ги исцрпат сите научни вистини и методи,па после ќе донеста решение. Ова беше за ИЏМА-консензусот на научниците. Одиме за Кијас-аналогија. Мухаммед а.с. во една прилика го тестирал на еден асхаб Му,аз ибн Џебел :Како ќе постапиш кога пред тебе ќе се појави некој проблем?-му рекол:ќе постапам според Аллаховата Книга-к*р,анот!-А ,ако не најдеш таму решение?-му рекол:тогаш според твојот Суннет!-а ако и таму не најдеш решение?-му рекол:ќе постапам според мојата аналогија!-Мухаммед а.с. бил задоволен од одговорот на овој асхаб. -Е сега мариа-магдалена,може човек да се стави во позиција каде ќе биде испитана неговата аналогија,поради недостаток на к*р,ан,Хадис,Фетвите на исламските научници,а состојбата бара од него моментално решение.Е тогаш тој ќе постапи според КИЈАСОТ или својата аналогија.А Мухаммед а.с. рекол дека во одредени моменти на двоумење кога не ќе знаеме што да направиме,конечниот збор да му го препуштиме на нашето срце,оти тоа никогаш не греши и ќе не одведе до вистината. Понатака имаме Маслаха или јавен интерес.И овде стапуваат на сила научниците да си го кажат последниот збор по одредено прашање или проблем,значи ќе мерат,ќе вагаат,не смеат да излезат од нормите на дозволеното,но,сепак ќе го запазат јавниот интерес. И да,заборавив да ти споман уште за едно интересно шериатско правило кое гласи:НУЖДАТА ГИ МЕНУВА ЗАКОНИТЕ. Т.е.,моменти каде дозволеното постанува забрането и обратно забранетото дозволено. Јас ќе ти кажам за второво,пример:-Муслиман се наоѓа сам,изгубен,умира за вода,но,нема вода,доаѓа човек и му вели,јас имам само шише пиво,ништо повеќе.како ќе постапи,дали да се напие од Харамот и да се спаси,или да не пие од Харамот и да умре? Одговорот е јасен:-Ќе се напие од харамот за да се спаси,дури тоа муе приоритет,оти човечкиот живот нема компензација. И на крајот за Хадисите,се земаат за доказсамо оние веродостојните,додека послабите Хадиси,ако не се спротивни со исламското учење можат да се користат во исламската апологетика АКИДА,но,никако во носење шериатски пропис,оти разликата помеѓу овие две е многу голема. Се надевам дека сега барем малце ти се појасни некои работи. Пак ќе ти спомнам,јас не сум никаков експерт,можеби направив некои грешки,затоа ќе замолам некој од браќата кој е подобро упатен да ме корегира. ![]() |
|
![]() |
|
mudzahid ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 15.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Експерт си
![]() |
|
И НЕ СЛЕДИ ГО ОНА ШТО НЕ ГО ЗНАЕШ.
И ИЗБЕГНУВАЈ ТЕ ГОВОР ЛАЖЕН. |
|
![]() |
|
maria_magdalena ![]() Сениор ![]() ![]() trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Благодарам Омер.
|
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
![]() |
|
Templarius ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ne mi e jasno kako togas alkaeda moze da izdade fetva na 23 februari 1998 so koja objavuva svet rat protiv zapadot i Izrael..???
|
|
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
|
![]() |
|
Omer El Faruk ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 997 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Другар,за тоа прашај ги нив,мене немој. ![]() |
|
![]() |
|
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omer blagodaram, za ubaviot komentar okolu izvorite na islamskoto uchenje.
Mozhebi ti ne si islamski ekspert, kako sto samiot kazhuvash, no ova go prezentirashe ednostavno, koncizno i jasno, bez da ostavish mesto za pretpostavki i dilemi. Toa e prekrasen primer kako rabotite treba da se objasnuvaat na forumov. ![]() |
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
![]() |
|
Omer El Faruk ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 997 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ти благодарам.Едноставно бев понесен од убавото прашање на мариа-магдалена,и се потрудив онолку колку што знаев. |
|
![]() |
|
maria_magdalena ![]() Сениор ![]() ![]() trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Абе јас
![]() ![]() Ете кој знаел убаво да процени ![]() |
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
![]() |
|
Omer El Faruk ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 997 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ти благодарам за розата.Еве ти сега од мене две рози. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prekrasno... i koga taka ke se prezentiraat rabotite ednostavno nema mesto za nejasnotii i nedorazbiranja koi potoa vodat kon konfliktni prashanja i tenzii na forumov.
Koga neshtoto e kazhano svesno, nepretenciozno i iskreno, odednash stivnuva sekoja zhelba za oponiranje. Vistinata stanuva samoevidentna. Mozhebi nekoj lichno nema da se slozhi so nekoi raboti, sto e sosema normalno, no tochno ke razbere sto e rabotata i situacijata stanuva kristalno jasna za site. Jas samo posakuvam site nashi komentari i repliki da bidat na vakvo nivo, kade sto ke se zboruva smireno i iskreno, so potpoln pochit kon ostanatite sogovornici. ![]() |
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
![]() |
|
maria_magdalena ![]() Сениор ![]() ![]() trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Еве и за нашиот прекрасен модератор гушка, јас не сум лигав тип (тешко ќе ме најдете по други подфоруми за лигавење и гушкање), ама ова е затоа што навистина не му е лесно и нему
Благодарам Меси ![]() |
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
![]() |
|
EvAngelos ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Абе што се дешава овде?
![]() ![]() |
|
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|
![]() |
|
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Thank you very much! ![]() |
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
![]() |
|
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kade beshe ti do sega? Da znaesh samo sto se sluchuvashe denovive, sega ke se gushkashe i ti so site. ![]() P.S. Sepak ne prashuvaj sto se sluchuvalo... losh*te momenti sakame sto pobrzo da gi zaboravime i sto podolgo da uzhivame vo dobrite. Изменето од Messenger - 18.Април.2008 во 01:10 |
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 4142434445 242> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |