Испечати | Затвори го прозорот

Надарени ученици

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=11528
Датум на принтање: 22.Декември.2024 во 23:13
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Надарени ученици
Постирано од: mamamd
Наслов: Надарени ученици
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 09:33
Napis vo deneshen dnevnik:
....Ниту едно училиште кај нас нема посебен тим задолжен да ги следи надарените. Талентот кај ваквите деца најчесто го забележуваат наставниците, но понатамошната работа со нив зависи од тоа колку тие можат да им се посветат. обично се' се сведува на членување во училишните секции и на дополнителна настава, која и не е многу различна од редовната. Затоа голем број од надарените деца буквално се претопуваат со другите ученици, се повлекуваат во себе и не им се посветуваат на работите што ги интересираат.

- Жално е што многу повеќе им се посветуваме на проблематичните, отколку на надарените ученици - велат наставниците.

Единствената можност што им се дава на надарените ученици е да завршат две школски години во една. Но, според наставниците, таа можност најчесто се користи по барање на родителите, а многу ретко по предлог на училиштето.

Ajde malku okolu ova tema.



Коментари:
Постирано од: Цаци Галапчарот
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 09:40
Ja sm bio najtalentovanii skolarac kude mene i otpisale me iz skole

-------------
Еј, гулаби, гулаби бели.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 11:00
ВО ПРОГРАМАТА НА ГИМНАЗИСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ ПОСТОИ ДОДАТНА НАСТАВА, ОДНОСНО РАБОТА СО УЧЕНИЦИ КОИ ПРОЈАВУВААТ ИНТЕРЕС ИЛИ АФИНИТЕТ КОН ОДРЕДЕН ПРОБЛЕМ.
АКО ЕДЕН УЧЕНИК ПРОЈАВУВА ИНТЕРЕС ЗА НЕКОЈ ПРЕДМЕТ ПОВЕЌЕ ВО ОДНОС НА ОСТАНАТИТЕ, САМОТО ТОА ПОДРАЗБИРА НОСЕЊЕ НА ОДРЕДЕН ПРОЦЕНТ НА ТАЛЕНТ ОД СТРАНА НА УЧЕНИКОТ
АКО МИСЛИШ ЗА РАБОТА СО ЕКСТРА ТАЛЕНТИ ИЛИ ГЕНИЈАЛЦИ ВО ОДРЕДЕНА ОБЛАСТ, ПРЕДЛОЖИ НА КОЈ НАЧИН МОЖЕ ДА СЕ СПРОВЕДЕ ТОА, НО СО ДОБРО РАЗРАБОТЕН КОНЦЕПТ (УСЛОВИ, МОЖНОСТИ,ПОСТОЕЊЕ НА СООДВЕТЕН КАДАР, БИДЕЈЌИ И ПРОФЕСОРИТЕ НЕ СЕ ГЕНИЈАЛЦИ, НИТУ ПАК ВРВНИ СТРУЧЊАЦИ ВО СВОЈАТА ОБЛАСТ, И НА КРАЈОТ КОЛКУ ФИНАНСИСКИ БИ БИЛ ИИЗДРЖАН ПРОЕКТОТ)

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 11:53
I vo osnovnoto obrazovanie postoi dodatna nastava za ucenicite od IV-VIII odd. no nejzinata realizacija tece stihijno, odnosno sekoj predmeten nastavnik raboti so ucenik koj se sprema za na opshtinski i republicki natprevar (na koi za zal na ucenicite se odnapred poznati "pobednicite").
Od I-IV odd. dokolku se zabelezi odreden afinitet kaj nekoe dete i im se ukaze na roditelite-tie ponatamu baraat reshenie vo privatni ucilishta, kade normalno plakaat.
Kaj ovaa vozrast, posebno kaj prvacinjata cesto se slucuva predznaenjeto, da se mesha so talent, odnosno nema jasno izgraden kriteium na raspredelba na decata vo paralelki, pa se slucuva ona shto e dadeno i vo natpisot...dete e prinudeno da "povtoruva" ona shto go znae. Nekoi nastavnici prvata odredeni diferencirani baranja no, zaradi brojkata na deca vo paralelka i nemoznosta od individualna rabota se otkazuvaat. Spored moeto skromno znaenje- ova bi se reshilo so tim strucni lica koi seriozno bi se zafatile so ovaa problematika, so fleksibilnost na nastavnite predmeti i moznosta ucenikot odreden predmet za koj pokazuva odreden talent da go slusha spored programskite celi od pogornoto oddelenie (shto e naucna fantastika).


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 12:12
Најсетне мамамд, да ги допреме правците на нашити размисли во заедничка точка, НАУЧНА ФАНТАСТИКА.
Инаку секциите во училиштата се замислени со една таква цел, но колку тие функционираат...Во секо училиште искуствата и резултатите од нив се различни.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: ntg2003
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 12:50
За добро образование требат паре.Многу паре. Тие паре требе да ги даде владата. Иначе 85% от децата са надарени. Само требе да се открие за какво.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 12:59
А АКО ВЛАДАТА НЕМА ПАРИ - ЗАРЕМ ДА ПРОПАЃААТ ТАЛЕНТИТЕ.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: ntg2003
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:02
Това требе да е на прво место. Децата требе да учат.


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:10
Децата се нашата иднина не се плашете да вложувате во нив!!!!!

-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:12
ВЛАДАТА МОЖЕ ДА ВЛОЖУВА ПАРИ ВО НЕДОГЛЕД И ПАК ТОА ДА БИДЕ ПРОМАШЕНА ИНВЕСТИЦИЈА. КОГА НАСТАВНИКОТ ВЛОЖУВА ВО ТАЛЕНТОТ НА ДЕТЕТО, ЗАЕДНО СО НЕГОВИТЕ РОДИТЕЛИ, ТАА ИНВЕСТИЦИЈА МОРА ДА ДАДЕ РЕЗУЛТАТИ.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: bluebell
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:15
mammad, mnogu mi e drago shto otvori edna vakva tema, koja na nekoj nachin me tangira. Imeno mojot sin e sega shesto oddelenie, a dodeka beshe do chetvrto negovata nastavnichka ni reche deka toj posebno se istaknuva vo oddelenieto i deka e toa izneseno na nastavnichki sovet i e pobarana pofalnica.Na toa predmetnite nastavnici rekle deka e ushte rano da se istaknuvaat uchenicite, podocna vo pogornite oddelenija kje se videlo i si ostana na toa.I taa ni napomena deka mozhe da zavrsgi dve oddelenija vo edno, no deka dosega nemale takva praksa.Inaku sin mi beshe tretiran normalno kako site drugi deca, a uchi vo shkolo vo centarot na Skopje koe edvaj gi ima osnovnite uslovi za nastava, nema sportska sala, kabineti, ne se praktikuvaat uchilishni sekcii itn.Sega e odlichen uchenik isto taka, so super povedenie, samo shto vekje ne e tolku ambiciozen i ne pokazhuva poseben interes kon nitu eden predmet.Duri ne saka da se izdvojuva od drugarchinjata za da ne go vikaat bubalica.Nieden profesor, iako se site zadovolni od nego ne ni predlozhil da se prevzeme neshto, osven shto site velat kamo site uchenici da bea kako nego.
Sakam da kazham daka i dokolku sin mi e talentiran uchenik po nekoj predmet nemame poim koj bi bil toj i vekje e kasno da se napravi neshto, a i  toa bi bilo nauchna fantastika kako shto rekovte pogore,Za zhal ke te povtoram tebe kaj nas povekje nastavnicite se zanimavaat so t.n. problematichni uchenici otkolku so nadarenite.


-------------
always look on the bright side of the life!


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:23
Originally posted by bluebell bluebell напиша:

mammad, mnogu mi e drago shto otvori edna vakva tema, koja na nekoj nachin me tangira. Imeno mojot sin e sega shesto oddelenie, a dodeka beshe do chetvrto negovata nastavnichka ni reche deka toj posebno se istaknuva vo oddelenieto i deka e toa izneseno na nastavnichki sovet i e pobarana pofalnica.Na toa predmetnite nastavnici rekle deka e ushte rano da se istaknuvaat uchenicite, podocna vo pogornite oddelenija kje se videlo i si ostana na toa.I taa ni napomena deka mozhe da zavrsgi dve oddelenija vo edno, no deka dosega nemale takva praksa.Inaku sin mi beshe tretiran normalno kako site drugi deca, a uchi vo shkolo vo centarot na Skopje koe edvaj gi ima osnovnite uslovi za nastava, nema sportska sala, kabineti, ne se praktikuvaat uchilishni sekcii itn.Sega e odlichen uchenik isto taka, so super povedenie, samo shto vekje ne e tolku ambiciozen i ne pokazhuva poseben interes kon nitu eden predmet.Duri ne saka da se izdvojuva od drugarchinjata za da ne go vikaat bubalica.Nieden profesor, iako se site zadovolni od nego ne ni predlozhil da se prevzeme neshto, osven shto site velat kamo site uchenici da bea kako nego.Sakam da kazham daka i dokolku sin mi e talentiran uchenik po nekoj predmet nemame poim koj bi bil toj i vekje e kasno da se napravi neshto, a i  toa bi bilo nauchna fantastika kako shto rekovte pogore,Za zhal ke te povtoram tebe kaj nas povekje nastavnicite se zanimavaat so t.n. problematichni uchenici otkolku so nadarenite.

АКО СИН ТИ НАВИСТИНА Е ТАЛЕНТИРАН, НЕ ГРИЖИ СЕ, КОГА - ТОГАШ ТАЛЕНТОТ ЌЕ БЛИКНЕ ОД НЕГО СО СИЛА НА ВУЛКАН. ПРАШАЊЕ НА МОМЕНТОТ Е КПГА ВО ПОСЕРИОЗНАТА ВОЗРАСТ ЌЕ ГО ИСПРОВОЦИРА НЕШТО ТОЈ ПРОЦЕС ВО НЕГО. МОЖЕ ПОРАНА, МОЖЕ ПОДОЦНА. НО ТИ КАКО МАЈКА, АКО ГО ИМАШ ЗАБЕЛЕШАНО ТОА, ПОТИКНУВАЈ ЈА КАЈ НЕГО НАДГРАДБАТА НА НЕГОВИОТ ТАЛЕНТ И БАРАЈ СЛОБОДНО ОД СООДВЕТНИОТ ПРОФЕСОР ДА ГО ПРАВИ ИСТОТО.


-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:47
Majstorce...ti se divam na optimizmot...
Draga majka...ne si edinstvena koja ova go zboruva. Veruvaj deka ucitelkite (ovoj termin mi e najsimpaticen) cesto se sudruvaat so ovoj problem, a onie najupornite vo neshto i uspevaat...ama toa se izolirani slucaevi. Licno izlezot go gledam vo sistemsko reshenie (i pak ke recam deka e  naucna fantastika) bidejki site "visoki strukturi" sekogash naogaat izgovor.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 13:50
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Majstorce...ti se divam na optimizmot...Draga majka...ne si edinstvena koja ova go zboruva. Veruvaj deka ucitelkite (ovoj termin mi e najsimpaticen) cesto se sudruvaat so ovoj problem, a onie najupornite vo neshto i uspevaat...ama toa se izolirani slucaevi. Licno izlezot go gledam vo sistemsko reshenie (i pak ke recam deka e  naucna fantastika) bidejki site "visoki strukturi" sekogash naogaat izgovor.



МАМАМД, АКО ОПТИМИЗМОТ И СТРЕМЕЖОТ КОН ПОМЕСТУВАЊЕТО НА ГРАНИЦИТЕ НА МОЖНОСТИТЕ НЕ БЕА ВЕЗДЕН ПРИСУТНИ ВО МЕНЕ, НЕ ЗНАМ КАЈ ЌЕ МИ БЕШЕ КРАЈОТ. ГИ ПРЕПОРАЧУВАМ СЕКОМУ

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: ntg2003
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:05
Много тежка тема. Няма страна която да е намерила системно решение на проблема.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:27
СЕ ЗАВИСИ КОЛКУ Е СИЛНА ЖЕЛБАТА НА ТАЛЕНТОТ ДА ИЗЛЕЗЕ ОД ЧАУРАТА НА ЗАРОДИШОТ И ДА СЕ АФИРМИРА КАКО ВРЕДНОСТ НА ОДРЕДЕНО ПОЛЕ. нАСТАВНИКОТ ТРЕБА ВО ПОЧЕТОКОТ ДА ГО ПОТТИКНУВА ТОА ИЗЛЕГУВАЊЕ ПРЕКО ПОСОЧУВАЊЕ НА СООДВЕТНИ ПАТИШТА ПО КОИ ЌЕ СЕ ДВИЖИ НЕГОВИОТ ПРВИЧЕН пАК ЌЕ КАЖАМ СО ПОМОШ НА РОДИТЕЛИТЕ. нАСТАВНИКОТ ДА ИЗГОТВУВА СООДВЕТНИ ПРОГРАМИ ЗА РАБОТА СО ТАЛЕНТОТ, А РОДИТЕЛОТ СО ПОДРШКА И ОДОБРУВАЊЕ, (ИМА РОДИТЕЛИКОИ НЕ ГО СФАЌААТ ИНТЕРЕСОТ НА СВОЕТО ДЕТЕ ЗА ОДРЕДЕНА ОБЛАС И ГО СМЕТААТ ЗА ГЛУПОСТ. нА ПРИМЕР, ДЕТЕТО ИМА ТАЛЕНТ ЗА ЛИКОВНА УМЕТНОСТ И САКА ДА СЕ ОБИДЕ НА СООДВЕТНИОТ ФАКУЛТЕТ, А РОДИТЕЛОТ НЕ ГО ОДОБРУВА ТОА.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: bluebell
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:28
АКО СИН ТИ НАВИСТИНА Е ТАЛЕНТИРАН, НЕ ГРИЖИ СЕ, КОГА - ТОГАШ ТАЛЕНТОТ ЌЕ БЛИКНЕ ОД НЕГО СО СИЛА НА ВУЛКАН. ПРАШАЊЕ НА МОМЕНТОТ Е КПГА ВО ПОСЕРИОЗНАТА ВОЗРАСТ ЌЕ ГО ИСПРОВОЦИРА НЕШТО ТОЈ ПРОЦЕС ВО НЕГО. МОЖЕ ПОРАНА, МОЖЕ ПОДОЦНА. НО ТИ КАКО МАЈКА, АКО ГО ИМАШ ЗАБЕЛЕШАНО ТОА, ПОТИКНУВАЈ ЈА КАЈ НЕГО НАДГРАДБАТА НА НЕГОВИОТ ТАЛЕНТ И БАРАЈ СЛОБОДНО ОД СООДВЕТНИОТ ПРОФЕСОР ДА ГО ПРАВИ ИСТОТО.

majstorche i jas taka si velev, ama znaesh so tek na vremeto dacata go gubat interesot, a i ako neshto ne se neguva so tek na vreme pochnuva da zatajuva, a decata kako deca sakaat da se poslichni so okolinata ne sakaat da se izdvojuvaat, pa taka da vremeto ne e bash nekoj pozitiven faktor vo ovoj sluchaj, za zhal............


-------------
always look on the bright side of the life!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:33
Koga zboruvam za sistemsko reshenie mislam na zaednicka organizacija i sorabotka na site strukturi(nastavnici, psiholozi/pedagozi, strucni lica od potesna specijalnost, roditelite) za da moze da se izvrshi pravilna identifikacija na nadarenite, nivniot pedagoshki tretman, indirektna podrshka na nivniot razvoj preku razni vonucilishni institucii i na kraj semejstvoto.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:39
Originally posted by bluebell bluebell напиша:

АКО СИН ТИ НАВИСТИНА Е ТАЛЕНТИРАН, НЕ ГРИЖИ СЕ, КОГА - ТОГАШ ТАЛЕНТОТ
ЌЕ БЛИКНЕ ОД НЕГО СО СИЛА НА ВУЛКАН. ПРАШАЊЕ НА МОМЕНТОТ Е КПГА ВО
ПОСЕРИОЗНАТА ВОЗРАСТ ЌЕ ГО ИСПРОВОЦИРА НЕШТО ТОЈ ПРОЦЕС ВО НЕГО. МОЖЕ
ПОРАНА, МОЖЕ ПОДОЦНА. НО ТИ КАКО МАЈКА, АКО ГО ИМАШ ЗАБЕЛЕШАНО ТОА,
ПОТИКНУВАЈ ЈА КАЈ НЕГО НАДГРАДБАТА НА НЕГОВИОТ ТАЛЕНТ И БАРАЈ СЛОБОДНО
ОД СООДВЕТНИОТ ПРОФЕСОР ДА ГО ПРАВИ ИСТОТО.majstorche i jas taka si velev, ama znaesh so tek na vremeto dacata go gubat interesot, a i ako neshto ne se neguva so tek na vreme pochnuva da zatajuva, a decata kako deca sakaat da se poslichni so okolinata ne sakaat da se izdvojuvaat, pa taka da vremeto ne e bash nekoj pozitiven faktor vo ovoj sluchaj, za zhal............


во која област сметаш дека неговиот талент наоѓа најсилен израз?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:42
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Koga zboruvam za sistemsko reshenie mislam na zaednicka organizacija i sorabotka na site strukturi(nastavnici, psiholozi/pedagozi, strucni lica od potesna specijalnost, roditelite) za da moze da se izvrshi pravilna identifikacija na nadarenite, nivniot pedagoshki tretman, indirektna podrshka na nivniot razvoj preku razni vonucilishni institucii i na kraj semejstvoto.


Идентификацијата е нулти чекор. Зборуваме за првичниот чекор на развојот - потикнување на интересот. Вие можете да констатирате талент и да им кажете на родителите дека детето има талент. Но што понатаму?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 14:50
Vo literaturata nadarenosta e podelena vo nekolku  kategorii:
1. opshti intelektualni sposobnosti (bogatstvo na recnik, golem raspon na informacii,brzo rezoniranje, lesno postavuva hipotezi i naoga reshenie ...)
2.Nadaren za oddredeni shkolski predmeti 9izvonreden fizicar, matematicar, poet, literat)
3. umetnicki sposobnosti (talent za gluma, peenje, igranje, vajarstvo, slikanje, crtanje...)
4. Psihomotorni sposobnosti ( talent za nekoj sport...)
Zatoa zboruvam deka e neophodna timska rabota.
No identifikacijata e i najvazna, zatoa zboruvav za nemeshanje na predznaenja so talent.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:00
Originally posted by mamamd mamamd напиша:


Vo literaturata nadarenosta e podelena vo nekolku  kategorii:1. opshti intelektualni sposobnosti (bogatstvo na recnik, golem raspon na informacii,brzo rezoniranje, lesno postavuva hipotezi i naoga reshenie ...)2.Nadaren za oddredeni shkolski predmeti 9izvonreden fizicar, matematicar, poet, literat)3. umetnicki sposobnosti (talent za gluma, peenje, igranje, vajarstvo, slikanje, crtanje...)4. Psihomotorni sposobnosti ( talent za nekoj sport...)Zatoa zboruvam deka e neophodna timska rabota.No identifikacijata e i najvazna, zatoa zboruvav za nemeshanje na predznaenja so talent.


Па и јас зборувам за талент со значење дарба, а не за збир од претходно акумулирани знаења. Убаво знам што е талент а што акомулација на знаење преку информации од одредена област.Што е креативец а што теоретичар.




-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: bluebell
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:02
во која област сметаш дека неговиот талент наоѓа најсилен израз?


Prethodno pishav deka do chetvrto odd. beshe dobar podednakvo po site predmeti, a i sega isto taka, spored mene e mnogu dobar matematichar i lingvist, a da ne zaboravam od oblasta na geografijata, da ne zvucham neskromno, sigurna sum deka znae raboti shto nastavnichkata ne bi gi znaela...

Eve da go dodadam i ova, na "Riplievite veruvale ili ne", imashe storija za dete shto ne znae da chita i pishuva ,a gi znae iminjata na kolite, e takvo dete beshe mojot sin koj na 3-4 godini gi znaeshe site koli koi neli gi ima kaj nas, ama za toa znaevme samo nie roditelite i nekoi najbliski, a ne "cel svet"....kaj nas teshko odat nekoi raboti ama toa e toa..



-------------
always look on the bright side of the life!


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:05
Originally posted by bluebell bluebell напиша:

во која област сметаш дека неговиот талент наоѓа најсилен израз?Prethodno pishav deka do chetvrto odd. beshe dobar podednakvo po site predmeti, a i sega isto taka, spored mene e mnogu dobar matematichar i lingvist, a da ne zaboravam od oblasta na geografijata, da ne zvucham neskromno, sigurna sum deka znae raboti shto nastavnichkata ne bi gi znaela...Eve da go dodadam i ova, na "Riplievite veruvale ili ne", imashe storija za dete shto ne znae da chita i pishuva ,a gi znae iminjata na kolite, e takvo dete beshe mojot sin koj na 3-4 godini gi znaeshe site koli koi neli gi ima kaj nas, ama za toa znaevme samo nie roditelite i nekoi najbliski, a ne "cel svet"....kaj nas teshko odat nekoi raboti ama toa e toa..


Тоа е меморија. Начин на лесно и брзо примање и помнење на информации. Покажување интерес по сите предмети не значи дека има талент за сите нив. Високи резултати по сите предмети - пак не значи дека има талент туки висок IQ. Не ми е целта да го омаловажам твојот син туку да најдеме решение. Ме интересираат конкретните области и врз основа на што заклучивте дека има талент.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:06
Uf mi se naluti, ne mislev na tebe, gledam deka dobro ja razbirash problematikata. 


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:08
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Uf mi se naluti, ne mislev na tebe, gledam deka dobro ja razbirash problematikata. 


пак не разбирам на кого мислиш...

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:13
Na mnogu nastavnici, psiholozi koi koga gi testiraat decata vikaat-Lele shto zapishav deneska edno, se znaeshe, na ucitelki- Lele shto imam edno se znae...cita. pishuva. Za mene toa e predznaenje. 


Постирано од: bluebell
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:15

[/QUOTE]

Тоа е меморија. Начин на лесно и брзо примање и помнење на информации. Покажување интерес по сите предмети не значи дека има талент за сите нив. Високи резултати по сите предмети - пак не значи дека има талент туки висок IQ. Не ми е целта да го омаловажам твојот син туку да најдеме решение. Ме интересираат конкретните области и врз основа на што заклучивте дека има талент.

[/QUOTE]Objasniv vo prviot post, sekako deka moeto dete za mene e posebno i bez nekoi ne znam kakvi talenti, toa ni go kazha negovata nastavnichka, koja raboti so deca, ama vekje rekov deka vo negovoto shkolo nema uslovi i ako imash talenti da rabotish na nivno razvivanje, a i zoshto ako e dobar teoretichar ne bi bil i dobar praktichar, ama toa treba da se vidi...
Inaku pedagogot od uchilishteto misli deka toj e nadaren za crtanje, a sin mi pak misli deka e "talentiran kosharkar"голема%20насмевка


-------------
always look on the bright side of the life!


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:30
Originally posted by bluebell bluebell напиша:




Тоа е меморија. Начин на лесно и брзо примање и помнење на информации. Покажување интерес по сите предмети не значи дека има талент за сите нив. Високи резултати по сите предмети - пак не значи дека има талент туки висок IQ. Не ми е целта да го омаловажам твојот син туку да најдеме решение. Ме интересираат конкретните области и врз основа на што заклучивте дека има талент.[/QUOTE]Objasniv vo prviot post, sekako deka moeto dete za mene e posebno i bez nekoi ne znam kakvi talenti, toa ni go kazha negovata nastavnichka, koja raboti so deca, ama vekje rekov deka vo negovoto shkolo nema uslovi i ako imash talenti da rabotish na nivno razvivanje, a i zoshto ako e dobar teoretichar ne bi bil i dobar praktichar, ama toa treba da se vidi...Inaku pedagogot od uchilishteto misli deka toj e nadaren za crtanje, a sin mi pak misli deka e "talentiran kosharkar"голема%20насмевка[/QUOTE]

Најдобра комбинација е кога творецот и вреднувачот ќе се најдат во едџна целина, но таквите се ретки, Творецот работи по интуиција, потпирајќи се на моѓта на својата имагинација. Творецот го пресоздава тоа што го гледа и му дава сопствено видување. Творицот енергијата ја црпи од талентот. Вреднувачот има големо познавање од областа што ја вреднува и од области кои се во корелација со неа. Тој е ерудит и врз база на своите теоретски познавања дава оценка. Идеална комбинација е кога креативецот и критичарот ќе се соединат и обединат во личноста на творецот.
Има талент за цртање но и за кошарка. Идеално за развој и на двата - кога ќе се замори од едното ќе се релаксира со другото. Разговаравте ли со неговите предметни наставници. Што ви одговорија?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: bluebell
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:36
Negovite predmetni nastavnici se preokupirani so platite i shtrajkot,a mislam deka tie treba nam da ni kazhat ako videle neshto nadareno, a ne jas da gi prashuvam niv ili da im kazhuvam, videte jas mislam deka sin mi e silen talent i baram da prevzemete neshto, a i mammad objasni deka kaj nas nema uslovi za takvo neshto....

vsushnost jas ne sum preokupirana so toa, samo ja vidov temata i mislev deka imam neshto da kazham


-------------
always look on the bright side of the life!


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:41
Originally posted by bluebell bluebell напиша:

Negovite predmetni nastavnici se preokupirani so platite i shtrajkot,a mislam deka tie treba nam da ni kazhat ako videle neshto nadareno, a ne jas da gi prashuvam niv ili da im kazhuvam, videte jas mislam deka sin mi e silen talent i baram da prevzemete neshto, a i mammad objasni deka kaj nas nema uslovi za takvo neshto....vsushnost jas ne sum preokupirana so toa, samo ja vidov temata i mislev deka imam neshto da kazham


Мајката последна треба да крене раце...

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: bluebell
Датум на внесување: 14.Јануари.2008 во 15:47
Ne sum krenala race, kako raste deteto projavuva novi interesi, kako shto kazha ti vremeto kje pokazhe, samo gledam deka tie interesi se menuvaat od den na den, kojznae mozhebi eden den ke vidime deka e stvarno talentiran za neshto, inaku toj e normalno dete si uzhiva vo detstvoto i ne bi sakala moite ambicii da mu nashtetat, a ne da mu bidat od polza, za da se razviva nekoj talent treba mnogu preduslovi da bidat ispolneti.

-------------
always look on the bright side of the life!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 06:49
Problemot e reshliv, barem za tvoeto dete, site deca nadareni za kosharka odat vo Junior...deckite shto gi treniraat se odlicni, mi se cini koshta 800 den mesecno, a za slikarskiot talent znam deka mnogu deca odat vo nekoe privatno ucilishte kade mnogu ubavo gi nasocuvaat kon odredeni tehniki. Vo ucilishte, spored zakonot mozeshe samo da polaga godina pred komisija i da premine vo pogorno oddelenie. Letovo citav za nekoe devojce koe premina od III vo V.Skeptici sekogash postojat...i komentari od tipot e zoshto mu kratite od detstvoto, te shto ako ne moze da postigne, te shto ako ne se adaptira?  Od I do III bez polaganje ucitelkata dava mislenje i deteto preminuva, samo shto roditelite mnogu pati ne go pravat toa od pricini shto se plashat. ( na pr. ne im se dopaga rabotata na ucitelkite kade shto ke premine..)


Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 09:24
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

ВЛАДАТА МОЖЕ ДА ВЛОЖУВА ПАРИ ВО НЕДОГЛЕД И ПАК ТОА ДА БИДЕ ПРОМАШЕНА ИНВЕСТИЦИЈА. КОГА НАСТАВНИКОТ ВЛОЖУВА ВО ТАЛЕНТОТ НА ДЕТЕТО, ЗАЕДНО СО НЕГОВИТЕ РОДИТЕЛИ, ТАА ИНВЕСТИЦИЈА МОРА ДА ДАДЕ РЕЗУЛТАТИ.
 
APSOLUTNO SE SOGLASUVAM
SME SE NAUCILE DA SE VADIME SO TOA NEMA PARI...NEMA PARI!
ZA ISTI PARI NEKOI NASTAVNICI POSTIGNUVAAT PODOBRI REZULTATI OD DRUGI. KLUCOT NA USPEHOT E VO COVEKOT! NE VO PARITE! VO SEKOJA OBLAST OD ZIVOTOT, NE SAMO VO OBRAZOVANIETO


-------------
се' што е убаво во животот е поезија. сето друго е проза


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 09:43
Originally posted by kejt-d-grejt kejt-d-grejt напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

ВЛАДАТА МОЖЕ ДА ВЛОЖУВА ПАРИ ВО НЕДОГЛЕД И ПАК ТОА ДА БИДЕ ПРОМАШЕНА ИНВЕСТИЦИЈА. КОГА НАСТАВНИКОТ ВЛОЖУВА ВО ТАЛЕНТОТ НА ДЕТЕТО, ЗАЕДНО СО НЕГОВИТЕ РОДИТЕЛИ, ТАА ИНВЕСТИЦИЈА МОРА ДА ДАДЕ РЕЗУЛТАТИ.

 

APSOLUTNO SE SOGLASUVAM

SME SE NAUCILE DA SE VADIME SO TOA NEMA PARI...NEMA PARI!

ZA ISTI PARI NEKOI NASTAVNICI POSTIGNUVAAT PODOBRI REZULTATI OD DRUGI. KLUCOT NA USPEHOT E VO COVEKOT! NE VO PARITE! VO SEKOJA OBLAST OD ZIVOTOT, NE SAMO VO OBRAZOVANIETO


-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 11:50
Originally posted by bluebell bluebell напиша:

Ne sum krenala race, kako raste deteto projavuva novi interesi, kako shto kazha ti vremeto kje pokazhe, samo gledam deka tie interesi se menuvaat od den na den, kojznae mozhebi eden den ke vidime deka e stvarno talentiran za neshto, inaku toj e normalno dete si uzhiva vo detstvoto i ne bi sakala moite ambicii da mu nashtetat, a ne da mu bidat od polza, za da se razviva nekoj talent treba mnogu preduslovi da bidat ispolneti.


ТАКА Е МАМИЧКА, САМО ГО ПОТТИКНУВАЈ ТОА ШТО ТОЈ ГО ПРОНАОЃА КАКО ВРЕДНОСТ ВО НЕГО. нАДВОР ОД ТОА НЕ ДОПИРАЈ. ЕФЕКТОТ МОЖЕ ДА БИДЕ СПРОТИВЕН

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 16:52
Дали се зголемува процентот на талентирани деца во Македонија. Како се движат цифрите во однос на Европа.
Имате ли статистика?


-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 20:25
Зарем статистиката треба да има важност?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јануари.2008 во 20:25
Vo ucilishtata nema informacii, a verojatno ni vo BRO ni  vo MON. Moeto razmisluvanje e deka od angazman na proekti i "dopolnitelna zarabotka " vo ovie institucii mnogu malku imaat vreme za statistika. Do neodamna site tie bea "optereteni" (prevodi od YU prostorite) so pishuvanje ucebnici, priracnici.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 21.Март.2008 во 20:15
Diskusiite za rabotata so decata so pp me potseti na ovaa malku podzaboravena tema. So odvoenite sredstva od proektot Modernizacija na obrazovanieto za obuka na nastavnicite golem broj nastavnici se opredelija za rabota so madareni deca.  I cudo,poleka se prenasocija kon deca so poteshkotii vo razvojot...zatoa shto  vo nashava drzava provajderi za obuka za rabota so nadarenite deca se shkolskite psiholozi...koi za zal vo ucilishteto rabotat samo na proekti za obuka na nastavnicite...a nivnata rabota stoi vo fioka. Shto ti znaci "vistinska" partiska knishka, mlati para od sekoj domen...a za svojot zemi si plata od prvi na prvi bez ronka angazman. Sega se nafurani na sertifikati za direktori...vo najbliska idnina ucilishnite psiholozi ke stanat direktori...nadarenite deca prosecni...nastavnicite-defektolozi...defektolozite- volonteri...


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 21.Март.2008 во 23:00
mamamd,ДЕНЕС ГО ВИДОВ ТВОЕТО УПАТУВАЊЕ НА ОВАА ТЕМА НА МОЈ ТЕКСТ ВО ВРСКА СО ДЕЦАТА СО ПОСЕБНИ ПОТРЕБИ...ПО ГРЕШКА, НО НЕ ТАКА ГОЛЕМА, ПОСТИРАВ НА ТЕМАТА ВУНДЕРКИНД...ДУРИ СЕГА ЈА ПРОНАЈДОВ , СЛУЧАЈНО, ВИСТИНСКАТА ТЕМА.
СО НАДАРЕНИТЕ ДЕЦА НЕ ТРЕБА ДА СЕ РАБОТИ ВО РЕДОВНА НАСТАВА.
ВЕРОЈАТНО СЕ СЕЌАВААТ ПОСТАРИТЕ ГЕНЕРАЦИИ КОГА НА СВЕТСКИТЕ ПРВЕНСТВА ПО ГИМНАСТИКА, ЗА ГИМНАСТИЧАРИТЕ ОД РУСИЈА И КИНА СЕ СООПШТУВАШЕ ДЕКА СЕ МАГИСТРИ НА ВОЗРАСТ ОД 13-14 ГОДИНИ.
ТОГАШ НЕ МОЖЕВ ДА РАЗБЕРАМ, НО ВО ТИЕ ДРЖАВИ, ПРАШАЊЕТО НА НАДАРЕНИТЕ ДЕЦА ВЕРОЈАТНО БИЛО РЕШЕНО.СО СЕМИНАР НЕ СЕ РЕШАВА НИШТО...САМО НАСТАВНИКОТ МОЖЕ ДА СЕ ОСПОСОБИ ДА ГИ ОТКРИВА НАДАРЕНИТЕ ДЕЦА, НО НЕ И ДА РАБОТИ СО НИВ.
СО НИВ ТРЕБА ДА РАБОТАТ ДОКТОРИ НА НАУКИ И НЕ ПО НЕКОЈА ОДНАПРЕД ИЗГОТВЕНА ПРОГРАМА...ЗАШТО НАДАРЕНИТЕ ДЕЦА НЕ САКААТ КЛИШЕА. СО НИВ ТРЕБА ДА СЕ РАБОТИ ОНА ШТО ВО МОМЕНТОТ ГИ ИНТЕРЕСИРА.
АКО НАДАРЕНОТО ДЕТЕ НЕ СЕ ОТКРИЕ НА ВРЕМЕ, ТОА ЌЕ СЕ ДОСАДУВА ВО РЕДОВНАТА НАСТАВА И НЕ Е ЗА ЧУДО ДА ПРАВИ ПРОБЛЕМИ И ДА ГО ИСМЕВА НАСТАВНИКОТ.
АКО НАСТАВНИКОТ НЕ Е ОСПОСОБЕН ЗА РАБОТА ИЛИ БАРЕМ ЗА ОТКРИВАЊЕ НА ТАКВИТЕ ДЕЦА, МОЖЕ ТАКВОТО ДЕТЕ ДА СТАНЕ ПРОБЛЕМАТИЧНО.НЕКОГАШ ТАКВИТЕ ДЕЦА ИМААТ СРЕЌА ДА БИДАТ „ОТКРИЕНИ“, ИЛИ ДА РАСТАТ ВО СЕМЕЈСТВО НА ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ ИЛИ СИТУИРАНИ РОДИТЕЛИ КОИ МОЖАТ ДА ГО ПОТТИКНАТ И ОВОЗМОЖАТ НИВНИОТ РАЗВОЈ...НО СЕ СЛУЧУВА ТАКВО ДЕТЕ ДА СЕ РОДИ И ВО СЕМЕЈСТВО ВО КОЕ НЕМА РАЗБИРАЊЕ ЗА НЕГОВИТЕ ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ПОТРЕБИ.


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 21.Март.2008 во 23:10
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

ВЛАДАТА МОЖЕ ДА ВЛОЖУВА ПАРИ ВО НЕДОГЛЕД И ПАК ТОА ДА БИДЕ ПРОМАШЕНА ИНВЕСТИЦИЈА. КОГА НАСТАВНИКОТ ВЛОЖУВА ВО ТАЛЕНТОТ НА ДЕТЕТО, ЗАЕДНО СО НЕГОВИТЕ РОДИТЕЛИ, ТАА ИНВЕСТИЦИЈА МОРА ДА ДАДЕ РЕЗУЛТАТИ.


ВЛАДАТА ВЛОЖУВА ТОГАШ КОГА ИМА СИГНАЛИ ОД НАСТАВНИЦИ ИЛИ РОДИТЕЛИ... И ТОА Е ДОКАЖАНО,БАРЕМ ШТО СЕ ОДНЕСУВА ДО ОВАА ВЛАДА.
А АКО РОДИТЕЛОТ ЕКОНОМСКИ НЕ Е МОЌЕН, НАСТАВНИКОТ МОЖЕ И ДА НЕ СПИЕ, НИШТО ОД УСПЕХОТ.
ТВОЕТО МИСЛЕЊЕ ВО КОЕ СЕ ФОРСИРА УЛОГАТА НА НАСТАВНИКОТ И РОДИТЕЛОТ, А СЕ ОТФРЛА НА ВЛАДАТА Е ЧИСТА ДЕМАГОГИЈА ИЛИ УТОПИЈА... ТРИТЕ АЛКИ ЗАЕДНО ГО ЧИНАТ СИНЏИРОТ НА УСПЕХОТ.


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 21.Март.2008 во 23:14
Originally posted by BidiFit BidiFit напиша:

Дали се зголемува процентот на талентирани деца во Македонија. Како се движат цифрите во однос на Европа.
Имате ли статистика?


ЈАС МИСЛАМ ДЕКА НИЕДНА СТАТИСТИКА НЕ МОЖЕ ДА ПРЕДВИДИ ПОРАСТ ИЛИ ДА ПОКАЖЕ НАМАЛУВАЊЕ НА БРОЈОТ НА НАДАРЕНИ ДЕЦА. ТИЕ ЕДНОСТАВНО СЕ РАЃААТ КАКО РЕЗУЛТАТ НА ВКРСТЕНИ ДОБРИ ГЕНИ... НО И ТОА НЕ Е ГАРАНЦИЈА. НИВНАТА ПОЈАВА МОЖЕ ДА БИДЕ ИГРА НА СЛУЧАЈОТ.ТИЕ СЕ НЕПРЕДВИДЛИВИ.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 12:39
...Vo mnogu neshta se soglasuvam so tebe...no od iskustvo znam deka nastavnikot vo mnogu neshta ne moze mnogu da napravi. Deneska, vo "erata na tranzicija"...taze bogatash*te gi zapishuvaat svoite deca na site mozni k*rsevi...vo site mozni privatni ucilishta i potoa vrshat pritisoci vrz nastavnicite deka nivnite deca se nadareni...se nad drugite. Problematikata na nadarenite deca ja imam proanalizirano od site aspekti i utvrdiv deka nashata drzava mnogu malku pravi za niv...poveketo od niv stanuvaat kako shto rece ti...problem na ucilishteto.Inaku seminarite se voved vo dijagnosticiranjeto...nastavnikot da moze ...barem vo oddelenska nastava....da ne potpadne pod baranjata na preambicioznite roditeli...i za pocetok da poraboti so deteto na nasocuvanje...a so roditelot na upatuvanje na vistinskiot pat...Kako shlagfort, nemoj da se navredish ama nash*te doktori na nauki (sekoja cest na isklucocite) znaeme deka se tatini i mamini asistenti, pa zamenici na tronot...i najmnogu gi interesira dohodovnosta,  pishuvanjeto na ucebnici, a mnogu malku vistinskiot progres na zemjata.


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 13:43
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

...Vo mnogu neshta se soglasuvam so tebe...no od iskustvo znam deka nastavnikot vo mnogu neshta ne moze mnogu da napravi. Deneska, vo "erata na tranzicija"...taze bogatash*te gi zapishuvaat svoite deca na site mozni k*rsevi...vo site mozni privatni ucilishta i potoa vrshat pritisoci vrz nastavnicite deka nivnite deca se nadareni...se nad drugite. Problematikata na nadarenite deca ja imam proanalizirano od site aspekti i utvrdiv deka nashata drzava mnogu malku pravi za niv...poveketo od niv stanuvaat kako shto rece ti...problem na ucilishteto.Inaku seminarite se voved vo dijagnosticiranjeto...nastavnikot da moze ...barem vo oddelenska nastava....da ne potpadne pod baranjata na preambicioznite roditeli...i za pocetok da poraboti so deteto na nasocuvanje...a so roditelot na upatuvanje na vistinskiot pat...Kako shlagfort, nemoj da se navredish ama nash*te doktori na nauki (sekoja cest na isklucocite) znaeme deka se tatini i mamini asistenti, pa zamenici na tronot...i najmnogu gi interesira dohodovnosta, pishuvanjeto na ucebnici, a mnogu malku vistinskiot progres na zemjata.


mamamd,што се однесува до докторите на науки, се сложувам дека меѓу нив има и „наследници на тронот“, и профитери...но, има и вистински научници. Оној што сака скапо да го продаде својот учебник нема да се зафати со надарени деца.Со нив треба да работат луѓе од науката. Одделенските наставници потребно е да се едуцирани за полесно препознавање и насочување на надарените деца, но повеќе од тоа тие не можат да сторат. А со к*рсеви не се станува надарен.Талентот или го имаш или го немаш...никој не може да ти го даде. Талентот може само да се негува, усмерува,доградува.


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 14:07
Originally posted by lpartik lpartik напиша:

Originally posted by BidiFit BidiFit напиша:

Дали се зголемува процентот на талентирани деца во Македонија. Како се движат цифрите во однос на Европа.
Имате ли статистика?


ЈАС МИСЛАМ ДЕКА НИЕДНА СТАТИСТИКА НЕ МОЖЕ ДА ПРЕДВИДИ ПОРАСТ ИЛИ ДА ПОКАЖЕ НАМАЛУВАЊЕ НА БРОЈОТ НА НАДАРЕНИ ДЕЦА. ТИЕ ЕДНОСТАВНО СЕ РАЃААТ КАКО РЕЗУЛТАТ НА ВКРСТЕНИ ДОБРИ ГЕНИ... НО И ТОА НЕ Е ГАРАНЦИЈА. НИВНАТА ПОЈАВА МОЖЕ ДА БИДЕ ИГРА НА СЛУЧАЈОТ.ТИЕ СЕ НЕПРЕДВИДЛИВИ.

deteto moze da bide nadareno i bez vkrstuvanje na dobri geni....

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 14:14
Originally posted by $BlackDevil$ $BlackDevil$ напиша:

Originally posted by lpartik lpartik напиша:

Originally posted by BidiFit BidiFit напиша:

Дали се зголемува процентот на талентирани деца во Македонија. Како се движат цифрите во однос на Европа.
Имате ли статистика?


ЈАС МИСЛАМ ДЕКА НИЕДНА СТАТИСТИКА НЕ МОЖЕ ДА ПРЕДВИДИ ПОРАСТ ИЛИ ДА ПОКАЖЕ НАМАЛУВАЊЕ НА БРОЈОТ НА НАДАРЕНИ ДЕЦА. ТИЕ ЕДНОСТАВНО СЕ РАЃААТ КАКО РЕЗУЛТАТ НА ВКРСТЕНИ ДОБРИ ГЕНИ... НО И ТОА НЕ Е ГАРАНЦИЈА. НИВНАТА ПОЈАВА МОЖЕ ДА БИДЕ ИГРА НА СЛУЧАЈОТ.ТИЕ СЕ НЕПРЕДВИДЛИВИ.

deteto moze da bide nadareno i bez vkrstuvanje na dobri geni....


BlackDevil,си се зафатил само со една можност за појава на надарените деца. Изгледа не си го дочитал постот.


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 14:50
BlackDevil,си се зафатил само со една можност за појава на надарените деца. Изгледа не си го дочитал постот.
pa da ........ izvini.....

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 20:33
mamamd,што се однесува до докторите на науки, се сложувам дека меѓу нив има и „наследници на тронот“, и профитери...но, има и вистински научници. Оној што сака скапо да го продаде својот учебник нема да се зафати со надарени деца.Со нив треба да работат луѓе од науката. Одделенските наставници потребно е да се едуцирани за полесно препознавање и насочување на надарените деца, но повеќе од тоа тие не можат да сторат. А со к*рсеви не се станува надарен.Талентот или го имаш или го немаш...никој не може да ти го даде. Талентот може само да се негува, усмерува,доградува.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ipartik...fala mu na boga shto postojat isklucoci...samo ako  prebroime ke utvrdime deka se mnogu malce...niv ke gi sretneme onamu kade mama i tato malku mozat da pomognat..na PMF, elektro/mashinski/gradezno/arhitektura.. Ocigledno ti e poznata problematikata...pa zatoa bidi realen i kazi...na gluma...na instrument...solo peenje...umetnost (likovnoto) koi momentalno se naj aktuelni bidejki mnogu pomalku imame zainteresirani za "matimakata" koj odat...mamini i tatini sinovi na koi mozat da im platat privatni ucilishta ili privatni profesori...Neodamna gledav edno detence/ talent za violina, od Kocani ili Vinica...koe nema pari da patuva vo muzickoto vo Shtip...pa po novinarskite reportazi prijatno se iznenadiv koga cuv deka dobilo stipendija... Za toa mi e zborot...zoshto nastavnikot da nema moznost da "detektira" takvi talenti...pa da gi preprati na nekakvi komisii koi vednash ke se angaziraat za napredok na takvo dete...
...Primer za "makite na roditelite" so takvite deca i krpenjeto na zivotot/ a podocna "berenje na lovorikite" od strana na drzavata ti se  pokojniot Toshe, Simon Trpcevski i da ne nabrojuvam...


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 22.Март.2008 во 23:00
ЖИВЕЕМЕ ВО ИНФОРМАТИЧКО ОПШТЕСТВО, ПА РЕЧИСИ Е НЕВОЗМОЖНО НЕЧИЈ ТАЛЕНТ ДА ОСТАНЕ НЕОТКРИЕН. ТАЛЕНТОТ,АКО НЕ ГО ОТКРИЕ НАСТАВНИКОТ, АКО НЕ МОЖЕ РОДИТЕЛОТ, ЌЕ ГО ОТКРИЕ НЕКОЈ ТРЕТ, КОЈ ЌЕ ГО ПРЕТСТАВИ НА НЕКОЈА МАКАР ЛОКАЛНА ТЕЛЕВИЗИЈА.ЗА НЕГО НАЈВАЖНО Е ДА СЕ ЧУЕ,ПОТОА ЌЕ СЕ НАЈДЕ НЕКОЈ КОЈ ЌЕ ГО УСМЕРУВА.
НА МОЕТО ПРВО ВРАБОТУВАЊЕ СРЕТНАВ ДЕТЕ СО ЧУДНИ СПОСОБНОСТИ.ТАМУ РАБОТЕВ САМО ЕДНО ПОЛУГОДИЕ, ПА НЕ ЗНАМ ШТО СЕ СЛУЧИЛО СО ДЕТЕТО ПОДОЦНА.СЕ ВИКАШЕ СЕФЕР, ИМАШЕ СПОСОБНОСТ ДА ГО КАЖЕ ВЕДНАШ ПРОИЗВОДОТ НА ДВА ТРОЦИФРЕНИ БРОЈА, ДА ПРЕСМЕТУВА БЕЗ РАЗМИСЛУВАЊЕ КВАДРАТНИ КОРЕНИ,ДА ОБРАЌА ЦЕЛИ РЕЧЕНИЦИ НАОПАКУ.СО ЕДНО СЛУШАЊЕ НА ПЕСНА ОД ЕДНА СТРАНА ПОБАРА ДА ЈА КАЖЕ НАПАМЕТ.НО, НЕ УМЕЕШЕ ДА РАСКАЖУВА.МАТЕМАТИКА ИМАШЕ ДВОЈКА.ОТКАКО ПРЕД КОЛЕГАТА ПО МАТЕМАТИКА МУ ГИ ДЕМОНСТРИРАВ НЕГОВИТЕ СПОСОБНОСТИ,МУ ЈА ЗГОЛЕМИ ОЦЕНКАТА , НО САМО НА ТРОЈКА. ДА ОСТАНЕВ ТАМУ ПОДОЛГО ЌЕ СЕ ПОТРУДЕВ ДА НАПРАВАМ НЕШТО ЗА НЕГО.


Постирано од: AlbanianGirl
Датум на внесување: 25.Март.2008 во 13:24
а бе извинете,,,нашава држава се истакнува најмногу по тоа што и паметниот го претворат во глуп...

искрено,,искрено ги жалам тие деца,,,пошто последиците од другите паѓаат на нивен грб,,без нивна никаква вина....

-------------
You think I am a devil. But only because I have lived in hell. I want to get out.


Постирано од: zbunet
Датум на внесување: 25.Март.2008 во 13:40
Ja u skolo sekogas se pravev naudren


Постирано од: mozesk
Датум на внесување: 25.Март.2008 во 17:16
Iiiiiiiii,majkata, na skolo si odel?


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 25.Март.2008 во 22:51
Originally posted by AlbanianGirl AlbanianGirl напиша:

а бе извинете,,,нашава држава се истакнува најмногу по тоа што и паметниот го претворат во глуп...

искрено,,искрено ги жалам тие деца,,,пошто последиците од другите паѓаат на нивен грб,,без нивна никаква вина....


ИЗВИНЕТО Е, АМА БИДИ ИСКРЕНА ПА КАЖИ ОД ТЕБЕ ЛИЧНОТО ИСКУСТВО ЗБОРУВА, ИЛИ РЕЗУЛТАТИ ОД НАУЧЕН ТРУД

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Tiggy Vicious
Датум на внесување: 08.Март.2010 во 08:57
Не се вложува доволно... али јбг.

Кај нас има дете во одделение што е Ф Е Н О М Е Н А Л Е Н МАТЕМАТИЧАР.
Единствена работа што прават наставниците е што му пишуваат петки во дневникот. Ичат-пат го носат на натпревари, за кога ќе го освои првото место, тоа да биде за училиштето...не%20знам

-------------
What the hell is going on?
-The cruelest dream, reality


Постирано од: BisernA
Датум на внесување: 08.Март.2010 во 09:25
и да имаат дарба, и желба за работа... ќе ја изгубат набрзо... тагатага

-------------


Постирано од: Tiggy Vicious
Датум на внесување: 08.Март.2010 во 13:10
Се земам јас за пример.

Одсекогаш сум боела, цртала... едноставно сум имала талент. И не се фалам. Жими се. голема%20насмевка

Во петто одделение, наставничката по ликовно го “откри“ тој талент и еве до ден денес, речиси секој втор ден, вежба со мене. Значи, во смисол, цртање ова-она и све тоа. намигнување

Меѓутоа, имаме во школо дру случај, што го напоменав претходно.
Детето е страшен мамематичар, значи вади корен на памет. изненадување
Меѓутоа, никој ништо не превзема околу тој талент.
А би требало.
Детето е океј со оцените сега, значи петка има и се тоа, меѓутоа го нема тој ентузијазам што го имаше на почетокот, значи не е заинтересиран за мамематиката.

Така да, се е до наставниците. трепкање


-------------
What the hell is going on?
-The cruelest dream, reality


Постирано од: daskalka
Датум на внесување: 09.Март.2010 во 19:55
    za zal nasevo opstestvo vopsto ne posvetuva vnimanie na nadarenite ucenici. Jas veke 25 god. sum vo osnovno obrazovanie i isto tolku vreme baram i se bram da se izgotvat programi za rabota so nadareni ucenici, no rezultatot na moite napori e poznat. Znaci nemame programi za razvivawe na kognitivnite sposobnosti. So decata sto pokazuvaat fizicki talenti imaat moznosti da se izgraduvaat vo privatni klubovi, no dali e toa toa. Drzavnite organi navistina treba da obrnat vnimanie na ovie deca, zosto i tie se deca so posebni potrebi, od koi opstestvoto ke ima golem fitbek


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 10.Март.2010 во 15:53
Originally posted by BisernA BisernA напиша:

и да имаат дарба, и желба за работа... ќе ја изгубат набрзо... тагатага
 
Па нормално, што би ги стимулирало.


-------------
Beauty fades, dumb is forever


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 11.Март.2010 во 04:09
Originally posted by Glenn Glenn напиша:

Originally posted by BisernA BisernA напиша:

и да имаат дарба, и желба за работа... ќе ја изгубат набрзо... тагатага
 
Па нормално, што би ги стимулирало.


Доволен  е само мал мотив


-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: Zajcef
Датум на внесување: 11.Март.2010 во 09:23
хи,%20хи...Талентирани ученици-нашиот образовен систем служи да ги демотивира таквите,да ги деморализира,да им ја убие желбата за се поврзано со науката која ја фаворизираат...
 
Само ботови(бубалици за тие cs шо не играат)без центар за размислување во мозокот,механички само,нити знаат нешто нити пак разбираат,само за тахикардии да добиваат ги бива кога некој од пет4е ќе им пиши помалкугубитник
 
Посебно жална е ситуацијата со математичарите-најмногу ги има а никој не ги ферма,на никој не му е гајле...


-------------
Кога неправдата станува закон,отпорот станува должност....


Постирано од: dejanpp
Датум на внесување: 11.Март.2010 во 10:51
nadarenite ucenici se delat  na dva  dela ednite  svojot  kapacitet  go  koristat  za  pravejne  na  mir  i  harmonija a  drugite  znaat  da  go  iskopliciraat  zivotot  na  celata  sredina  vo  koi  se.pa  zatoa  vo  religijata  se  veli  deka  ima  blagotvoren  talent  --i  velat  deka  drugiot  talent  e  gref  koj  sekoj  koj  go  ima  go  otplajca  so  soodvetna  kazna.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 11.Март.2010 во 17:13
Originally posted by Zajcef Zajcef напиша:

хи,%20хи...Талентирани ученици-нашиот образовен систем служи да ги демотивира таквите,да ги деморализира,да им ја убие желбата за се поврзано со науката која ја фаворизираат...
 
Само ботови(бубалици за тие cs шо не играат)без центар за размислување во мозокот,механички само,нити знаат нешто нити пак разбираат,само за тахикардии да добиваат ги бива кога некој од пет4е ќе им пиши помалкугубитник
 
Посебно жална е ситуацијата со математичарите-најмногу ги има а никој не ги ферма,на никој не му е гајле...

За жал ова е голема вистина, но пак ке кажам вината на наставниците е многу мала од едноставна причина што од преобемните наставни програми и од огромниот фонд часови многу малку односно такаречи ич не останува време децата да се повикуваат на додатна настава.
Мислам дека чашата ја прелеа кога политиката се замеша и во овој домен и кога почнаа однапред да се знаат кој наставник (преку ученикот) ке треба да добие прво место ( а потоа нормално да добие звање истакнат просветен работник)тага
Многумина се откажаа од одење на натпревари за да не се разочараат и себе и децата кои учествуваат.


-------------


Постирано од: nena_princess
Датум на внесување: 24.Април.2010 во 15:13
Хехе постојат верувајте има талентирани, надарени ученици
веќе нз колку пати ми се има случено ми ја праат:
-Како можеш толку да учиш, и секаде да одиш на натпревар да не представуваш, и секогаш да си најдобра? јас викам
-Тоа е задоволство, мене не ми е тешко да слушам на час,да седнам да научам и било што. Или мислите дека јас не сакам како некој на час што се лакираат,шминкаат си слушаат музика итн. итн. хх не ми дозволува Достоинството и Борбата Да Успеам Нешто Во Животот - Да бидам Некој и Нешто

-------------
Секогаш бори се за она што го Сакаш и верувај ќе успееш ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Постирано од: marsovec
Датум на внесување: 24.Април.2010 во 17:04
Да живеат надарените ученици.Жално е што нема посебни паралелки и се што следи потоа.....
Но потоа ќе се види дека најслабите по завршување на школото се на највидни позиции.Вака барем не може децидно да се каже - шупелка го води ова министерство,оваа агенција,ова јавно претпријатие....
Поединци кои кога завршиле факултет, заборавиле на што се запишале - во голем број на случаи по пат на врски и партии ,избиле на врвот, без оглед на некомпетентноста и неукоста.
Со време надарените ќе мора да добијат заслужено признание.
Ќе пројде оваа лудост!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk