Писмата на Исус
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: АРХИВА
Име на форумот: Вероисповед
Опис на форумот: право на избор
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=7530
Датум на принтање: 01.Ноември.2024 во 02:11 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Писмата на Исус
Постирано од: Чорбаџија
Наслов: Писмата на Исус
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:16
Во Евзебиевата “Историја на црквата“ ги имаме
цитатите на писмата кои си ги разменувале Исус со кралот Едесе Абгар.
(писмото на Абгар до Исус)
“Абгар, синот Укамов, до Исуса доброчинителот,
којшто се појави во околината на Ерусалем. Ми кажувале за тебе и за тоа дека
лекуваш болни без тревки и лекови. Расправаат дека со твојата моќ слепите
прогледуваат фатените проодуваат дека ги избркуваш нечистите духови и ѓаволите,
дека ги оздравуваш оние којшто докго време боледувале и дека воскреснуваш
мртви. Откако сево ова сум го слушнал за тебе, од двете едно е вистината: или
си Бог и откако си слегол од небото, дејствуваш, или го чинишсето тоа како син
Божји. Затоа денеска ти пишувам и те молам да се удостоиш и да дојдеш да ме
ослободиш од болеста од која страдам. Згора на тоа ми раскажувале дека Евреите
мрмореле против тебе и дека сакале нешто лошо да ти сторат. Мојата престолнина
не е голема но е убава и достатна за нас двајцата“
(одговорот на Исус)
Благословен да бидеш, оти не си ме видел а си
поверувал во мене. Пишувано е за мене дека оние коишто ме виделе, нема да
поверуваат во мене, дека оние коишто не ме виделе ќе смогнат да поверуваат и
дека живот вечен ќе имаат. Што се однесува до твојата молба да дојдам кај тебе,
овдека треба да го исполнам своето послание, а потоа да се вратам кај онега што
ме испратил. Кога тоа ќе се исполни ќе ти пратам еден од своите ученици, кој
што ќе те излекува од болеста и кој што ќе ви го отвори и тебе и на оние што се
со тебе патот на животот“
Овие
писма се влезени во Историјата на црквата кај Евзибиј со што се докажува дека
Исус оставил и своерачни пишани документи. Не ми е познато само кој ученик Исус
го пратил кај кралот Абгар и која беше судбината на тој крал., па ако некој
може да кажи.
|
Коментари:
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:28
абе ти што се сомневаш дали евангелијата се напишани од Г.Г. Гаврил во 1991 година, или порано, сега одеднаш најде за сходно да ти бидат веродостојни некои божемски писма од 4-5 век по Христа?
значи единствениот критериум ти е, дали ти се допаѓа некој текст или не?
абе ставарно нема логика ова твоево верување...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:33
Види ако не знаеш не знаеш, јас прашав ако некој знаи кој ученик Исус го пратил и што стана со кралот а ти почна нешто сосем трето и без вреска. Тоа гои пишува во Евзебиевата “Историја на црквата“. Или сакаш да кажеш дека Евзибиј ставал фалсификати во своите дела?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:40
Чорбаџија напиша:
Види ако не знаеш не знаеш, јас прашав ако некој знаи кој ученик Исус го пратил и што стана со кралот а ти почна нешто сосем трето и без вреска. Тоа гои пишува во Евзебиевата “Историја на црквата“. Или сакаш да кажеш дека Евзибиј ставал фалсификати во своите дела?
|
па сакам да кажам дека веродостојноста на тоа „писмо“ е еднаква на веродостојноста дека ти си научник...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:44
Зошто би лажел Евзибиј. Тој ги цитира писмата, значи ги имал в раце, ги гледал. Ај да иди од перо на некој нехристијанин, али Евзибиј е еден од првите Христијански писатели и историчари. Да се сомнева во неговото дело е мошне сериозно.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:47
добро ако е така... СУПЕР!
а зошто би лажел Флавије? зошто Матеј? зошто Лука?
значи се е супер така?
или супер е само тоа што тебе ти чини?
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:52
Па Евзибиј прв го споменува делот на Флавије. Од Евзибиј наваму постои тој дел. Флавије не постои кај предходните црковни историчари (пред Евзибиј) а кои го познавале па и користеле пишувањето на Флавиј, Клеменс, Мунициј, Тертулијан, Теофил од Антиохија. Сите го знат Флавиј и единствено споменуваат кај Флавиј за Јован и Јаков но не и Исус. Од Евзибиј па наваму се појавува делот за Исус кај Флавиј... Хмммм велиш дека има некоја врска?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:54
немам појма... пак шпекулраш, а јас чекам да се пронајде „алката која недостасува“...т.е. ракописот во некоја пештера или пустина кој ќе ни потврди нешто, бидејќи не сум толку лековерен како „некои“... јас сакам цврсти факти, издржани, научни, а не рекла казала...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 00:57
Евзибиј ги цитирал писмата значи вистинити се. Не знам што друго би те убедило.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 01:06
зборував за флавије...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 01:20
Ракопис во пештера ништо не значи, не можеш да го викниш ни Флавиј ни Светониј ни Матеј да провериш дали тие го напишале, дали е ракописот нивен. Затоа се користат научни методи да се оцени што е валидно а што не. Ракописот колку и да делува “древно“ и “впечатливо“ со ликот не кажува многу. Така да и писмото на Исуса или писмото на Пилат во кој го убедува Тибериј дека Исус е син божји и дека згрешиле што наговорени од Еврите го убиле има ист изглед и филинг како и оригиналното писание на Павлета. Али едното е божемско а другото не. Тука наулните методи стапуваат на дело.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 01:23
не се сложувам... ако се пронајде ракопис, кој ќе покаже дека го нема делот кој ти шпекулираш дека е додаден, тоа и те како МНОГУ ќе значи...
но засега, остануваме на жолтиот печат...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 01:25
Аналогно на тоа ако се најди ново евангелије - влегува во Новиот завет?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 10:04
Чорбаџија напиша:
Аналогно на тоа ако се најди ново евангелије - влегува во Новиот завет?
|
ако се најде ново евангелие од првиот век, од веродостојни „извори“, тогаш се разбира дека ќе има големо влијание врз вистинитоста на евангелијата какви што ги познаваме... Засега, такво нешто не е откриено, кое би можело да ја фрли во сомнеж евангелската наука...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 10:13
Па книгите кои се сега во НЗ датираат од 1 - 4 век. Во време на раната црква имаме евангелие по Тома и евангелие по Петар. Имаме Павлови посланиа од половината на 2ри век (150 години ПО смрта на Павле) па пак се прифатени како Павлови.....
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 10:17
неточни информации имаш
единствените списи за животот на Христос што датираат од 1-век, се посланијата и евангелијата кои се во новиот завет. Тома е втор век, а е најрано од еретичките евангелија... Значи, немаме друг извор од Христови современици, кој зборува спротивно на евангелската ука...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 10:35
Посланието на Јован 243-313 Посланието до Тит прва половина на втор век (околу 150) Посланието до Тимотеј прва половина на втор век (околу 150) По Јован 95-100 (прв век 60-70 години по смртта на Исус) по Лука ~ 95 (прв век (60 години по смртта на Исус) по Марко ~ 75 (прв век 40 години по снртта на Исус) по Матеј 95-100 (прв век 60 години по смрта на Исус).......
Новиот завет е составен од книги настанати од (најрано) 65 (Првите Павлови писанија) па до 300+ година. Значи настануваше во период од 300 години, и беше често менуван, некои дела велгувале, некои се исфрлале некои пак се враќале, негде постоеле поинакви верзии....
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 11:57
Чорбаџија напиша:
Посланието на Јован 243-313 Посланието до Тит прва половина на втор век (околу 150) Посланието до Тимотеј прва половина на втор век (околу 150) По Јован 95-100 (прв век 60-70 години по смртта на Исус) по Лука ~ 95 (прв век (60 години по смртта на Исус) по Марко ~ 75 (прв век 40 години по снртта на Исус) по Матеј 95-100 (прв век 60 години по смрта на Исус).......
|
oсвен првиот, доста сомнителен податок, не гледам некаде 4 век, како што рече порано... значи имаме доста веродостојни и доста рани податоци за животот на Исус...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 11:58
313 е 4ти век, а и канонот на НЗ е 4ти век
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 12:01
посланието на Јован, ако зборуваш за првото се датира некаде меѓу 90-120 година, така да 313 нема никаква врска...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 12:41
Не на Јован датира од времмето на владеење на Диоклецијан, а на Петар (посланието) се сместува во рамките 90-95 (по некои автори 100-117 за време на владеењето на Трајан)
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 13:10
пак си слабо информиран...
1 Јован, датира 90-120 година
Првите познати цитати од ова послание, ги имаме од Иринеј кој пишувал 182-188 г., Клемент Александриски, кој пишувал 193-220 г., Тертулијан (200-240), Ориген (225-254), Хиполитус (222-235), Кипријан (248-258), што значи ТЕОРИЈА нема да било напишано подоцна...
Плус тука може да се додаде и спомнувањето во Мураторискиот канон (170 г.)
a воопшто не ти ги ни спомувам оние за кои се спори, дали се цитати или не, како оние во Дидахето (120-150), Поликарп (-140), Посланието до Варнава (130) итн итн итн...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 14:42
Моја грешка во пишувањето Јаков.. послението на Јаков не Јован
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 15:13
добро ајде, за Јован разјаснивме, сега не бил Јован бил Јаков... ајде и за него во потрага по докази...
што велат доказите?
Посланието е цитирано од Пастирот од Хермас (115-140) Иринеј (182-188) Климент Александриски (193-220) Тертулијан (200-240) Ориген (225-254)
плус, на сето ова, имаме и три папируси (p20, p23, p100) кои датираат околу 200-240 година н.е.
Сето ова кумулативно укажува на тоа дека текстот никако не можел да настане после 150 година н.е., а многу веројатно настанал уште во првиот век...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 15:50
Атанасиј од Александрија и Јеромеј, го спомнувааат а тоа е веќе 300+ година. Папирус п20 е 3ти век значи во рамките како што кажав, п23 е 4ти век и п100 е 3-4 ти век
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 15:56
па да... пред Атанасије и Јеромеј (?) спомнат е од горните, на кои те насочив, а како што реков 200-240 година е папирусот, кој е препис, што значи мора да било уште пред тоа, така да доказите овој пат се доста уверливи дека најдоцна 150 година е датирањето...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 16:15
Не , Атанасиј и свети Јерониј (пола букви од тастатурата се веќе нечитки а и ретко гледам во монитор додека куцам - оттаму и грешките) се првите кои го споменуваат значи 300+ година, а Папирусите велиш се препис од постари? Уффф ама го трасна. Значи имаме папирус од 3ти век али тој е препис од постар????? Да не има печат од нотар на него? Тоа е папирус и тој е најден и на него има делови (папирусите се мал фрагменти обично од десетина см квадратни површина со ред два до десетина реда текст. Точно е дека сите тие се од Јаков АЛИ од 3-4 век се папирусите значи од она време кое го посочуива како настанок на посланието.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 16:22
па нормално дека е препис, ти што мислеше... За твое изненадување, тогаш немале фотокопири и скенери, а немало дури ни машини за куцање...
спомнав кои се првите, цитати, ако те интересира, можеш да ги бараш подетално да се запознаеш со тематиката, не знам зошто толку ти пречи вистината, освен ако не е од некои лични религиозни и суетни причини...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 16:31
Јас најдувам само Атанасиј и свети Јероним а не даде референци во кое дело кај авторите се споменува. Ти даваш само име а тие автори имаат пишувано поголеми дела. Аза папирусите, можеби е препис но можеби е и оригинал. Не можеш да кажеш дека меѓу нив нема оригинал или препис од оригинал од пред 2 месеци или 2 години. Ако е препис не мора да значи дека е оригиналот оддалечен 200 години. Добро примети дека немало скенери затоа делата биле препишувани веднаш, значи ако е оригиналот од 3ти век и препис ќе имаме од 3ти век, али факт е дека нема ни трага ПРЕД 3ти век Како што кажав.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 16:35
како нема трага, имаме уште ти набројав во 5-6 рани христијански списи цитати од посланието и негов спомен, дај не биди толку досаден со истите работи...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 16:46
Ги нема таму... Можеби кај тебе ги има но Посланието на Јаков е кај Атанасиј и свети Јероним. Другите не го споменуваат.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 16:48
го цитираат, сега не биди толку тесноглед, отвори енциклопедија, барем ако немаш пристап кон ништо подобро и подиректно...
звучиш ко притеснето дете... е има-е нема-е има-е нема...
редно е да се запознаеш со тематиката прво, пред да коментираш...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 17:04
Нема ни во енциклопедија
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 17:14
сите енциклпоедии му даваат датум меѓу 40-120 г., освен ти...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 17:32
Католичката енциклопедија (пошто гледам дека од таму црпиш информации) вели дека Јаков што го напишал послението е братот на Исус, Јаков справедливиот. Значи Јаков кој бил и останал и бил КАМЕНУВАН како јудеец, како водач на јудејска секта во Ерусалем, напишал на грчки јазик послание за Исуса како син божји!?!?!?
Па знаиш уште фали и евангелие по Пилат и посланието Калигулино хахахааа Тоа е како што и Католичката црква вели ТРАДИЦИОНАЛНО али јас си барам факти па гледам дека ПРВОТО споменување на Јакововото послание е од почетоците на 4ти (крај на 3ти век) како и дека најстариот запис папирус од него е 3-4 век
Ај рест мај кејс.
-------------
|
Постирано од: Studentski Klub
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 19:09
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 21:29
Католичката енциклопедија не сум ја отворил.... отвори било која енциклопедија, или еве ако не можеш, пролистај по интернет ќе видиш дека никој не го датира после 140 г... Освен во Чорбаџикка...
мене не ме интересира што велат црквите, туку што вели науката, а науката, нели, вели дека првите цитати се од 115-130 година, што значи дека МОРАЛО да настане претходно...
а плус тука да додадеме дека според самата текстуална анализа, постои голема можност, Јаков да е едно од најраните списи во Новиот завет...
Ајде, полека, за Јован призна дека си згрешил, сега и за ова полека ќе дојдеме до вистината...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 22:17
послането на Јаков за прв пат се споменува како дел на НЗ кај Атанасиј од Александрија во 367
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 22:40
посланието прв пат се цитира во Пастирот од Херман 115 година... чинам тоа е пред 367 г... барем според општо познатата математика, ама сигурен сум и за тоа имаш „решение“...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 22:53
Пастирот од Хермас настана 140-145 веројатно напишан од братот на Пие Римскиот бискуп (авторството е со резерва дадено) Во него не се споменува посланието на Јаков.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 22:55
во Пастирот се цитира од посланието до Јаков, а датаа е 115-140 година...
Не тупи со криви информации, како жолт печат си...
Успат да спомнам, дека лексографите се сложуваат дека зборот дипсухос (дволичен) за прв пат е составен и искористен во Посланието до Јаков (1:18, 4:8). Пастирот на Хермас, уште еднаш потврдува дека е напишан подоцна од Јаков, бидејќи терминот кој Јаков го измисли, го користи дури 19 пати...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 23:11
But Hermas wrote The Shepherd very recently, in our times, in the city
of Rome, while bishop Pius, his brother, was occupying the chair of the
church of the city of Rome. And therefore it ought indeed to be read;
but it cannot be read publicly to the people in church either among the
Prophets, whose number is complete, or among the Apostles, for it is
after their time.
170-ста година Побарај То е
Види Шепардот нигде децидно не го споменува ни цитира Јаков. Некои автори сметаат дека ИНДИРЕКТНО некои ДЕЛОВИ СЕ ОДНЕСУВААТ.... Но тоа не е она што ти како научник треба да го прифатиш. Кога ќе излези некој папирус од 1ви век со послание од Јаков, можиме да дискутираме Дотогаш, 3-4 век е времето на датирање.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 23:33
точно, како научник, не може да се прифати датум подоцна од 140 година за посланието по Јаков, заради цитатите кои ги имаме од неговото послание од неговите современици...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 23:57
Науката пред себе има папируси од Јакова НАЈРАНО од крај на 3ти и почеток на 4ти век
Науката има најрано споменување на посланието на Јаков од 4ти век
Тоа е вистината Се друго е плиток поток На некој му заличело дека во Овчарот писателот од 170 НЕ алудира на некој ред кој го има кај Јакова? та затоа (си гради кула од карти) е можно да Јаков го напишал порано посланието та писателот од овчарод да го има прочитано..... Нека му алудира и нека си мисли така. На крајот гога се ќе се собере, кога се ќе се одземе останува кристално јасната вистина За прв пат, посланието на Јаков е влезено во списокот на Новиот завет во 4ти век. Пред тоа
го нема.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 16.Мај.2007 во 23:58
ако де, не ми смета да си креираш своја вистина... ама тоа не е наука...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 00:06
аџија напиша:
ако де, не ми смета да си креираш своја вистина... ама тоа не е наука...
|
Па само на ова тема 16 постови мо се противиш и убедуваш... А ваму не ми е гајле а на секојпост - одговор Пак се збунуваш... како она ... како ли беше .. а да!, неуки едуцирани писмени необразовани рибари.
К15
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 00:07
да де.. па ти си жив пример дека неука писменост е сосема можна...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 01:32
аџија напиша:
да де.. па ти си жив пример дека неука писменост е сосема можна...
|
Краток ти е здивот... немаш кондиција... толку ти беше помошта од Википедија па пак сврте на навреди..... Што да се прави, таков си , а баш си реков вчера... детето дава некои знаци... има надеж..... Али не си ни прв ни последен кој го падна на испитот кај Чорбаџијата.
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 09:51
па не можам да те лажам бе Чорбаџијо...
бараташ со квази-информации, со квази-теории за христијанството, досега побиени и пробиени милион пати, ама не ти дава блокажа имаш некоја таму „горе“, што едноставно не ти дава да признаеш уште еден пораз од Аџија... Некои го викаат тоа суета, други ќе речат имаш премногу да изгубиш, всушност целиот светоглед ќе ти се промени ако прифатиш дека навистина христијанството е подокажливо од било која друга религија...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 10:03
Па ако се побиени МИЛИОН ПАТИ (мегаломанија) што уште идиш и ми одговараш на постовите
Или сепак и тебе почна сомнежот да те јаде па на овој начин ј абараш вистината?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 10:06
не си придавај поголемо значење од што имаш...
пишав, оти некоја будала може и ќе падне на вакви детски лаги, какви што шириш...
а за мене, може само професор да ти бидам, па макар во години бил и „дете“...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 10:40
Ајт професоре, тогаш што си губиш скапоцено време со вакви “бледи и прозирни “ невистини и лаги. Или си професор по домаќинство (Во мое време кога учев школо имаше предмет домаќинство, нешто како подоцна ОТО)
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 10:41
Чорбаџија напиша:
(Во мое време кога учев школо имаше предмет домаќинство, нешто како подоцна ОТО)
|
знам во твое време имаше и предмет Марксизам
ама дојде друго време...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 10:55
Да имаше и марксизам.... и ОНО и ОСЗ...
Инаку за прв пат посланитео по Јаков влегува во НЗ список во 362. Пред тоа ги нема.
То е
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 10:58
абе јасно ми е зошто не ти е јасно ништо за библијата...
па во твое време се учеше Домаќинство, и Марксизам...
сега се учи Веронаука...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 12:01
Во Евзебиевата “Историја на црквата“ ги имаме
цитатите на писмата кои си ги разменувале Исус со кралот Едесе Абгар.
(писмото на Абгар до Исус)
“Абгар, синот Укамов, до Исуса доброчинителот,
којшто се појави во околината на Ерусалем. Ми кажувале за тебе и за тоа дека
лекуваш болни без тревки и лекови. Расправаат дека со твојата моќ слепите
прогледуваат фатените проодуваат дека ги избркуваш нечистите духови и ѓаволите,
дека ги оздравуваш оние којшто докго време боледувале и дека воскреснуваш
мртви. Откако сево ова сум го слушнал за тебе, од двете едно е вистината: или
си Бог и откако си слегол од небото, дејствуваш, или го чинишсето тоа како син
Божји. Затоа денеска ти пишувам и те молам да се удостоиш и да дојдеш да ме
ослободиш од болеста од која страдам. Згора на тоа ми раскажувале дека Евреите
мрмореле против тебе и дека сакале нешто лошо да ти сторат. Мојата престолнина
не е голема но е убава и достатна за нас двајцата“
(одговорот на Исус)
Благословен да бидеш, оти не си ме видел а си
поверувал во мене. Пишувано е за мене дека оние коишто ме виделе, нема да
поверуваат во мене, дека оние коишто не ме виделе ќе смогнат да поверуваат и
дека живот вечен ќе имаат. Што се однесува до твојата молба да дојдам кај тебе,
овдека треба да го исполнам своето послание, а потоа да се вратам кај онега што
ме испратил. Кога тоа ќе се исполни ќе ти пратам еден од своите ученици, кој
што ќе те излекува од болеста и кој што ќе ви го отвори и тебе и на оние што се
со тебе патот на животот“
И сега што има врска писмото на Исус до Абгар со тоа што денес с учи веронаука ?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 12:07
спамирање НЕ!
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 12:14
Ова не е спам
Ова е темата за која се дискутира ПЛУС овој текст е излезен од раката на Евзибиј, раниот црковен историчар и неговото дело “Историја на Црквата“
Сакаш да кажиш декака Евзибиј спамира?
Хммм .... можда....
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 13:47
немој да ми кажуваш што е спам...
втор пат нема да ти објаснувам!
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 14:12
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 17:24
не дозволувам глупости да ме збеснат, тоа ваљда го научи до сега...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 18:43
Бидејќи на темата “ПРИКАСКА ЗА ГРОБОТ“ покажа огромно незнаење и непознавање на Христијанството , христијанската догма и историја, еве јас нема повеќе да те задевам и прашувам тешки прашања. Стварно ми е криво што ете излезе дека блефираш за сопствените знаења, па сега треба некако да ја испраиме работата да не ти се потсмеваат и потценуваат повеќе другарчињата. Ете ќе одиме со полесни теми.... како “Дали Ева му даде на Адам јонатан или златен делишес“...
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 19:01
абе се виде кој не знае што пишал Папиј, што пишал Августин, што пишал Флавије, што и кога пишал Јован и Јаков...
сега уште да дознаеш што пишал Аџија, и се ќе биде тип-топ...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 19:27
Не, стварно, не бегај, велиш го имаш вистинскиот цитат на Папиј, кој е оригинал 100% исправен, па ме интереситра од каде го најде
да не е печатна грашка... хахахахаа
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 22:33
Чорбаџија напиша:
Не, стварно, не бегај, велиш го имаш вистинскиот цитат на Папиј, кој е оригинал 100% исправен, па ме интереситра од каде го најде
|
дали Еузебие го пренел точно цитатот од Папиј е една работа, а сосема друга работа е дали ти си го пренел тој цитат точно, што се докажа повторно дека не ги разбираш јазиците, или пак тенденциозно и намерно шириш дезинформации...
кој како сака нека сфати...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 23:09
Сега Евзибиј е крив?.. или Папиј? или .......
Негде некој не е наш
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 17.Мај.2007 во 23:33
Чорбаџија напиша:
Сега Евзибиј е крив?.. или Папиј? или .......
|
Чорбаџија е крив, што не знае да ги прочита...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 00:00
Пак нешто бегаш и за Чорбажијата се фаќаш. Дали е Евзибиј крив што Папиј така го преведуваш?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 07:55
Чорбаџија е крив, што не го разбрал ниту Евзебиј, ниту Папиј...
и што погрешно цитира по којзнае кој пат, што издава дека или не ги прочитал гореспоменатите дела, или намерно, кривотвори...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 09:58
Чекај ти Папиј го цитираш или Евзибиј? Да не си изгубен во преводот?
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 10:00
Чорбаџија напиша:
Чекај ти Папиј го цитираш или Евзибиј?
|
важното овде е што ти не го цитираше ни Папиј ни Евзебиј...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 10:13
Нависитина тоа е важното .. а сега помалку важното... ти дали го цитираш Папиј или Евзибиј? или е печатна грешка и тоа?
хахахаа
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 10:14
Чорбаџија напиша:
Нависитина тоа е важното ..
|
вакви моменти навистина ме радуваат, кога можеш да ја проголташ суетата, и да покажеш доблест дека сепак си човек, и грешиш...
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 10:29
Ајде доблест наша кажи ти го цитираше Папиј или Евзибиј? Види колку лесно прашање.
или ај вака
(1) Евзибиј (2) Папиј
Заокружи го оној кој го цитираше
сега пак ќе го избегни прашањето (пророкувам)
-------------
|
Постирано од: аџија
Датум на внесување: 18.Мај.2007 во 10:46
важното е дека точно го цитирав
аааа ако толку те мачи кого го цитирав, ќе мора малце да прочиташ, не сум јас должен баш за се да те просветлам...
-------------
|
|