Испечати | Затвори го прозорот

Автомобили Маде ин Германи....

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=5290
Датум на принтање: 28.Април.2024 во 03:11
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Автомобили Маде ин Германи....
Постирано од: Betty
Наслов: Автомобили Маде ин Германи....
Датум на внесување: 11.Октомври.2006 во 14:02
Da vidam dali nekoj ke rece loso za germanskive koli........Podobri nema da ne gi nabrojuvam...oti se mnogu dobriWinkWink

-------------
Vistinskiot prijatel e onoj koj te drzi za raka a ti go dopira srceto



Коментари:
Постирано од: Zoki_S
Датум на внесување: 11.Октомври.2006 во 14:04
Stom Golf e germansko kolice - se e jasno !!!!!!!!!!

-------------

Come on and be my little good luck charm -



Постирано од: Schumacher
Датум на внесување: 12.Октомври.2006 во 22:19
Originally posted by Betty Betty напиша:

Da vidam dali nekoj ke rece loso za germanskive koli........Podobri nema da ne gi nabrojuvam...oti se mnogu dobri[IMG]smileys/smiley2.gif" align="absmiddle" alt="Wink" />[IMG]smileys/smiley2.gif" align="absmiddle" alt="Wink" />


е стварно е така.
пр. тарабант:возило за бркање по ридови,носење товар,кантање на трки и не брза вожња но забавна!


Постирано од: LouWeed
Датум на внесување: 13.Октомври.2006 во 00:01
Bayerische Motoren Werke!!!

-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 16.Октомври.2006 во 14:51
Osven Mercedes,BMW i Porse ostanatoto e otpad.Audi da ne koristese Volkswagen motor bi bil daleku pokvaliteten.Volkswagen osven bokserot na legendarnata Buba i Dizelot 1.6 so 54KS od Golf 1 do den denes ne uspea da napravi kvaliteten motor koj bi izdrzal najmalku 400000 bez otvaranje.Onie sto imaat SDI znaat sto kupile.Opelot bese zakon vo 80te ama denes karoseriite im se uzas.Fordot se rasipuva poveke i pocesto nego edna obicna zastava.Jas momentalno vozam Buba od 1972 godina i sum prezadovolen.Koga bi moral da ja smenam za druga kola najsoodvetna zamena bi bila HONDA,TOYOTA i MAZDA.


Постирано од: bone
Датум на внесување: 09.Ноември.2006 во 03:46


-------------
http://imageshack.us">


Постирано од: bone
Датум на внесување: 09.Ноември.2006 во 03:57


-------------
http://imageshack.us">


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 09.Декември.2006 во 14:15
Kolku iljadi kilometri godisno vo prosek vozat lugjeto vo Makedonija?


Постирано од: maja
Датум на внесување: 09.Декември.2006 во 14:18
Originally posted by Zoran K Zoran K напиша:

Kolku iljadi kilometri godisno vo prosek vozat lugjeto vo Makedonija?
убаво прашање...јас сум надвор од МК и за една година направив 22000 км..што не е многу во споредба со останатите мои пријатели

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 09.Декември.2006 во 15:14
Vo Kanada liugjeto vo prosek pravat 30-40.000 kilometri godisno. Veruvam deka toa e barem 3-4 pati poveke otkoku vo Makedonija. Zgora na toa, vremenskite uslovi ovde se posurovi, a od solta sto se frla po patistata asfaltot postanuva bel kako da e bojadisan so bela boja.
Kvaliteten avtomobil e onoa sto moze da prezivee pod ovie uslovi.

Na vremeto tuka bile dojdeni Fiat, Reno, Peugeot, Lada i Zastava, i site ischeznaa vo period od nekolku godini. Zastava bese proglasena za avtomobil so najlos kvalitet vo svetot, a Fiat se znaese pod prekarot "Fix it again Toni". Dodeka francuskite avtomobili se pokazaa dobri vo Afrika, na suv i topol teren, ovde karoseriite bukvalno im se raspagjaa posle 3-4 godini.

Avtomobili so najdobar kvalitet i najdobar odnos na cena/dolgotrajnost se onie koi doagjaat od Japonija : Tojota, Honda, Nissan i Subaru, kako i nivnite luksuzni varijanti Lexus, Acura i Infinity. Ovie avtomobili se prodavaat pod mototo "kupi i zaboravi". Se misli "zaboravi na odenje po servisi za popravki". Zatoa i nivnite ceni kako polovni koli se mnogu povisoki od site ostanati marki - sto pretstavuva vistinsko merilo za kvalitetot na avtomobilite spored iskustvoto na lugjeto.

Germanskite avtomobili (Mercedes, BMW i Audi) tuka se prodavaat poradi imigot, luksuzot i performansite. Kvalitetot ne im e na visinata na japonskite modeli. Pochesto se rasipuvaat, imaat problemi so elektronikata i popravkite im se nesporedlivo poskapi! Od site niv BMW i Mercedes se najpopularni, a poslednive godini se pozastapeno e i Audi, kako malu poevtina opcija. Volkswagen e dolu na skaliloto...go prodavaat pod moto "Germanski kvalitet za eftini pari". Iskustvata ovde pokazaaa deka ovie koli se OK za prvite 4 godini, potoa mehanicharot ke vi stane najdobriot prijatel. Korejskite Hyndai (vo Amerika davaat polna garancija od 100.000 kilometri ili 10 godini) i Kia vo toj odnos go minaa Volkswagen pa sega duri pochnaa da im konk*riraat i na Toyota i Honda. Interesno e da se zabelezhi deka procentualno najgolem broj Volkswageni kupuvaat novodojdenite emigranti od istpochna Evropa. Megju bivsh*te Jugosloveni ima edna pogovorka; "Sekoj Srbin vozi Folksvagen"...se razbira dizel, bi dodal jas.


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 09.Декември.2006 во 15:20
Originally posted by Zoran K Zoran K напиша:

Vo Kanada liugjeto vo prosek pravat 30-40.000 kilometri godisno. Veruvam deka toa e barem 3-4 pati poveke otkoku vo Makedonija. Zgora na toa, vremenskite uslovi ovde se posurovi, a od solta sto se frla po patistata asfaltot postanuva bel kako da e bojadisan so bela boja.
Kvaliteten avtomobil e onoa sto moze da prezivee pod ovie uslovi.

Na vremeto tuka bile dojdeni Fiat, Reno, Peugeot, Lada i Zastava, i site ischeznaa vo period od nekolku godini. Zastava bese proglasena za avtomobil so najlos kvalitet vo svetot, a Fiat se znaese pod prekarot "Fix it again Toni". Dodeka francuskite avtomobili se pokazaa dobri vo Afrika, na suv i topol teren, ovde karoseriite bukvalno im se raspagjaa posle 3-4 godini.

Avtomobili so najdobar kvalitet i najdobar odnos na cena/dolgotrajnost se onie koi doagjaat od Japonija : Tojota, Honda, Nissan i Subaru, kako i nivnite luksuzni varijanti Lexus, Acura i Infinity. Ovie avtomobili se prodavaat pod mototo "kupi i zaboravi". Se misli "zaboravi na odenje po servisi za popravki". Zatoa i nivnite ceni kako polovni koli se mnogu povisoki od site ostanati marki - sto pretstavuva vistinsko merilo za kvalitetot na avtomobilite spored iskustvoto na lugjeto.

Germanskite avtomobili (Mercedes, BMW i Audi) tuka se prodavaat poradi imigot, luksuzot i performansite. Kvalitetot ne im e na visinata na japonskite modeli. Pochesto se rasipuvaat, imaat problemi so elektronikata i popravkite im se nesporedlivo poskapi! Od site niv BMW i Mercedes se najpopularni, a poslednive godini se pozastapeno e i Audi, kako malu poevtina opcija. Volkswagen e dolu na skaliloto...go prodavaat pod moto "Germanski kvalitet za eftini pari". Iskustvata ovde pokazaaa deka ovie koli se OK za prvite 4 godini, potoa mehanicharot ke vi stane najdobriot prijatel. Korejskite Hyndai (vo Amerika davaat polna garancija od 100.000 kilometri) i Kia vo toj odnos go minaa Volkswagen pa sega duri pochnaa da im konk*riraat i na Toyota i Honda. Interesno e da se zabelezhi deka procentualno najgolem broj Volkswageni kupuvaat novodojdenite emigranti od istpochna Evropa. Megju bivsh*te Jugosloveni ima edna pogovorka; "Sekoj Srbin vozi Folksvagen"...se razbira dizel, bi dodal jas.
 
alal da ti e za tekstov ....ODLICNO !!!
 


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 11.Декември.2006 во 19:22
Originally posted by Audiofil Audiofil напиша:

Osven Mercedes,BMW i Porse ostanatoto e otpad.Audi da ne koristese Volkswagen motor bi bil daleku pokvaliteten.Volkswagen osven bokserot na legendarnata Buba i Dizelot 1.6 so 54KS od Golf 1 do den denes ne uspea da napravi kvaliteten motor koj bi izdrzal najmalku 400000 bez otvaranje.Onie sto imaat SDI znaat sto kupile.Opelot bese zakon vo 80te ama denes karoseriite im se uzas.Fordot se rasipuva poveke i pocesto nego edna obicna zastava.Jas momentalno vozam Buba od 1972 godina i sum prezadovolen.Koga bi moral da ja smenam za druga kola najsoodvetna zamena bi bila HONDA,TOYOTA i MAZDA.


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 11.Декември.2006 во 19:34
Ovoj tekst kolku sto se sekavam go napisav pred Zoran od Kanada da go napise negoviot tekst.Toa e dokaz deka i dvajcata sme istomislenici odnosno mnogu realni koga se raboti za kvalitetot na avtomobilite.Toj sto tolku gi fali germanskite koli dali znae deka na Honda Legend prviot servis e duri na 100000 km pominati!Poveke ne sakam da slusnam za germansko vozilo bidejki do tie 100000 kojznae kolku pati ke se rasipe,ne daj boze na pat nekade da ve ostavi.Osven neunistivata buba koja bukvalno ne znae da se rasipe drugoto e otpad.Mojata ima 34 godini,tatko mi e prv gazda i dosega nikogas na pat ne ne ostavila.Na -40 pali kako od sala bidejki motorot e dizajniran za voeni potrebi vo togasnata hitlerova armija da raboti besprekorno pod sekakvi uslovi i zatoa ne se vodelo tolku smetka za potrosuvackata na gorivo.Zatoa bubata trosi malku poveke gorivo od ostanatite vozila.Eve im objasnuvanje za site sto ne znaat.Za site onie koi sto sakaat da kupat novo vozilo neka gledaat samo japanci.,drugo nisto.
Pozdrav.


Постирано од: The Duke
Датум на внесување: 17.Јануари.2007 во 18:46
ClapClapClapClap за текстовите ви ја симнувам капата,точно е дека јапонските автомобили се далеку пред германските не само по издржливост,перформанси туку веќе и во дизајнот.пример e мојот бензинец Volkswagen Polo Classic 1.4i 16v.на само 500км почнаа да се појавуваат проблеми од суспензијата до моторот и во менувачот.лагерот за во 5 брзина беше на пола...а има и доста проблеми со електрониката и палењето.такви проблеми најчесто се јавуваат и кај сите модели на Volkswagen Bora.

-------------
I do not see why man should not be just as cruel as nature...


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 20.Јануари.2007 во 15:49
Jas za Volksvagen kazav detalno i pak ke kazam.Osven bokserot na bubata i dizel motorot 1.6 so 54ks od Golf1 se ostanato e otpad. Inzenerite na Volksvagen do den denes ne uspeaja da napravat motor koj ke konk*rira po kvalitet i izdrzlivost na japanskite motori,normalno vo istata klasa.Samo za primer:jas rabotam vo edno skopsko javno pretprijatie koe sto vo svojot vozen park ima Audi A6 2.0 benzinec od prvite modeli vo koe sto se vozi zamenikot na gen. direktor.Ako mi veruvas motorot go otvorija na 200000km zatoa sto karikite bea istroseni.Komentar?Za tie sto ne znaat site motori sto se vgraduvaat vo karoseriite na Audi se Volksvagen bidejki svoi nemaat.


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 22.Јануари.2007 во 01:30
Originally posted by Audiofil Audiofil напиша:

Jas za Volksvagen kazav detalno i pak ke kazam.Osven bokserot na bubata i dizel motorot 1.6 so 54ks od Golf1 se ostanato e otpad. Inzenerite na Volksvagen do den denes ne uspeaja da napravat motor koj ke konk*rira po kvalitet i izdrzlivost na japanskite motori,normalno vo istata klasa.Samo za primer:jas rabotam vo edno skopsko javno pretprijatie koe sto vo svojot vozen park ima Audi A6 2.0 benzinec od prvite modeli vo koe sto se vozi zamenikot na gen. direktor.Ako mi veruvas motorot go otvorija na 200000km zatoa sto karikite bea istroseni.Komentar?Za tie sto ne znaat site motori sto se vgraduvaat vo karoseriite na Audi se Volksvagen bidejki svoi nemaat.



Samo posle 200.000 kilometri?



Po pominatite 250.000 kilometri kaj mene imase red od lugje sto sakaa mi ja kupat mojata Honda Civic.

Ovde Accord i Camry redovno vozat po 600.000 kilometri bez da gi pipnat motorite, pa potoa gi prodavaat na staro !

Pred nekoja godina na "Dave Letterman Show" pokazhaa, vo zhivo, Corola koja mina oficijalno 1.000.000 kilometri kako taksi avtomobil.


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 22.Јануари.2007 во 14:56
Corolla 1000000?Kazi mi koj model,koja godina i koj motor?Wink


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 23.Јануари.2007 во 03:44
E sega, ne zborea koja godina i koj motor...ne bese toa poentata na kusiot prilog, tuku faktot deka taa kola, kako taksi vozilo go mina pred kamerite, vo zhivo, 1.000.000-tiot kilometar.

Ako se sekavam dobro, ednstveno Mercedes edno vreme im davase zlatni znachki na onie retki vozachi koi ke minea 1.000.000 km. so dizelash*te. Ne znam kako e denes...dali voopsto ima nekoj koj moze da se priblizhi do taa brojka.


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 23.Јануари.2007 во 20:07
Do taa brojka kolku sto jas imam informacii imaat stignato Volvo i Renault 25.Volvo ja imase taa brojka pominato vo Amerika a za Renault 25 so najakiot benzinski motor deka imal pominato 1000000 bez remont mi go potvrdija dvajca avtomehanicari od Strumica i Kavadarci.I dvajcata ja potvrdija ovaa informacija dodeka bev vo vojska so niv.Edniot kaza 1100000 a drugiot 1200000km.Kolku sto se sekavam na tie koli isklucivo diplomati i direktori se vozea vo niv pred okolu 15 godini.


Постирано од: The Duke
Датум на внесување: 24.Јануари.2007 во 21:34
jas so svoi o4i  sum videl Audi 80 1.8 diesel so pominati 560 000 km bez remont...Smile

-------------
I do not see why man should not be just as cruel as nature...


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 24.Јануари.2007 во 22:06
Solidno napraven dizel treba da e neunistiv.

Vsushnost, bilo kakov solidno napraven motor so svojot zivot treba da go nadmine zhivotot na karoserijata...se razbira pod normalni uslovi na vozenje.


Постирано од: belichka
Датум на внесување: 31.Јануари.2007 во 16:13
Samo poglednete gi pretsedatelite, premierite, i site vazni licnosti vo sto koli gi vozat i na site ke ni bide jasno koi koli se najdobri.


Постирано од: The Duke
Датум на внесување: 31.Јануари.2007 во 20:02
не ги гледам германските автомобили од тој аспект.да, можеби с класата на мерцедес седмицата на БМВ и а8 на ауди се највозени од највисоката класа на луѓе.но тие се изложени многу пати на темелен сервис.за комфорот и просторот неможам да се пожалам.тие се најдобри после Bently,Rolls Royce дури на некој тестови се покажува дека германските автомобили имаат поудобна задна клупа од англиските прескапи автомобили. поздрав


-------------
I do not see why man should not be just as cruel as nature...


Постирано од: PITU GULI
Датум на внесување: 09.Октомври.2007 во 09:34
JAS IMAM GOLF 1.9 TD VARIANT (KARAVAN)PROIZVEDEN 04.APRIL 1997 GODINA.
IMA POMINATO 215 000 KM PO VTOR PAT PRVIOT PAT PREVRTE NA 350 000 .ZNACI POMINAL 500 000 SO POPRAVKI EDINSTVENO NA ZADEN LAGER,I DVA PATI VODNA PUMPA.I USTE SE VOZI I BEZ PROBLEM KREVA 160 KM/H.
ZACUVAN I ODDRZUVAN E.
SEGA IMAM NAMERA DA GO PRODADAM.
PRIJATELI KOI RABOTAT SO POLOVNI VOZILA ME SOVETUVAAT DA MU JA VRATAM KILOMETRAZATA NA 150 000 I DEKA SUM MOZEL DA MU ZEMAM DO 6000 E .
IMA KLIMA ,ABS,4 AIR BEG,.
AJ PREDLOZETE MI SO KAKVO NOVO VOZILO DA GO ZAMENAM.
POZDRAV.


-------------
POSAKAJ DA BIDES ZELBA KE TE POSAKAM
POSAKAJ DA BIDES LJUBOV KE TE ZASAKAM
SAMO NE POSAKUVAJ DA SI BOLKA , OTI NIKOGAS NEMA DA TE PREBOLAM...


Постирано од: Bronhi
Датум на внесување: 11.Октомври.2007 во 14:39
Како да ставам и јас слика тука? Copy - Paste не сака.


-------------
Земете БРОНХИ полесно се дише


Постирано од: Carpathian Lord
Датум на внесување: 16.Ноември.2007 во 14:34
 
Што ми ставате BMW-a...Golf TDI...ставете го чудото и нема повеќе што да се зборува...


-------------
OBEY THE LORD!


Постирано од: KUKOC7
Датум на внесување: 16.Ноември.2007 во 14:38
Se znae deka od germanskite avtoobili se broj eden vo svetot!!!!!! nema podobri!!! ajde kazete edna druga svetska nacija koja sto proizveduva tolku razlicni marki na avtomobili no da se kkvalitetni
 
Francija : Reno ,Pezo
Spanija : Seat
Japonija : Honda ,tojota
Rusija : Lada
 
A zamislete Germanija : BMW,VW,Mercedes,Opel,Audi .....a da ne zborime deka ninvite moteori gi korsitat i skoda , seat i so ti ja s uste znam!!!


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 20.Ноември.2007 во 07:30

Samo nadopolnuvanje, ne deka znachi neshto posebno brojot na proizvoditelite.

Japonija: Toyota, Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Mitsubishi, Suzuki, Daihatsu, Mitsuoka, Hino, Acura, Lexus, Infinity, Scion

Ovaa godina Toyota stana najgolemiot proizvoditel na koli vo svetot. Toa verojatno ne se postiga so proizvodstvo na slabi avtomobili. Amerikanskiot GM spadna na vtoro mesto.


Eve sto velat amerikancite:

Japanese vehicle brands continue to rule the roost when it comes to car reliability, according to the latest annual survey from Consumer Reports.

Toyota and Honda’s brands scored top marks overall in the magazine’s “2007 Annual Car Reliability Survey,” which was compiled from survey responses from over 1.3 million magazine subscribers.


Toyota, Honda, Scion, Acura and Lexus took the top five places, in order, in the Consumer Reports list of the 36 most reliable car brands for 2007.

What’s more, for the second time in the 10-year history of the annual list, all of the magazine’s top car picks were Japanese brands. In addition, 55 of the 59 used car models recommended by the magazine were Japanese, again dominated by Toyota and Honda.


“Japanese models are still the most reliable — Toyota and Honda in particular,” said Rik Paul, automotive editor for Consumer Reports. “For years, their vehicles have consistently been the least problematic and the best in terms of reliability for years...This is also the point where Toyota and Honda’s models excel in terms of reliability Paul said. The average 10-year-old Toyota or Honda has the same, or fewer, problems than a 4 or 5-year-old car from any of the U.S. automakers, or Volkswagen, he said.”


“This is where Toyota and Honda really shine — they start out well and maintain their reliability, even through 10 years of use, and so a 9-year-old Lexus can have fewer problems than a 2006 Mercedes.When it comes to comparing new cars by nationality, one trend stood out: European automakers continue to lag Asian and North American manufacturers when it comes to reliability.

The big Japanese and the South Korean automakers have, on average, only 11 problems per 100 vehicles, the magazine said. U.S. automakers follow with 16 problems per 100, while European manufacturers have 19 problems per 100 cars.”



In fact, European automakers have consistently fared poorly in recent years in Consumer Reports’ reliability surveys. Mercedes-Benz, in particular, has seen its reliability ranking decline sharply — this year, the German luxury brand placed last in the reliability list of 36 automobile brands, its reliability level 123 percent below the average for the whole industry, said Paul.


Volkswagen, for example, earned the highest test score in Consumer Reports testing, but only an average rating for reliability. And Mercedes-Benz’s had the fourth highest average test score out of 17 automakers tested, but was at the bottom of the table when it comes to reliability he said.

The sole automaker that scored consistently in all categories was Honda, coming second in Consumer Reports tests and tying first with Toyota and Subaru for best average reliability rating. Honda had the highest average test score and was the only manufacturer other than Subaru to have its entire vehicle line-up endorsed by Consumer Reports.



Ako ve interesira neshto poveke okolu ova, pojdete tuka:

http://www.msnbc.msn.com/id/17385761/ - http://www.msnbc.msn.com/id/17385761/




-------------


Постирано од: Diki
Датум на внесување: 23.Ноември.2007 во 04:43
pod nik bone
ej znaes sto, ovaa prvata slika ti e audi 8 , najnoviot tip. moze da se kupi od Audi Centrum. kaj ja najde ovaa slika, alal da ti e.среќа



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk