Палење со кабли
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=31646
Датум на принтање: 21.Ноември.2024 во 12:37 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Палење со кабли
Постирано од: pajser
Наслов: Палење со кабли
Датум на внесување: 24.Јануари.2024 во 16:42
Пристигнаа минусите, а автомобилот не пали: Како да го запалите со помош на кабли?
Ако се сомневате дека автомобилот нема да запали на утринските минуси поради исцрпен акумулатор, тогаш еден од методите за прва помош може да биде палењето со помош на кабли и позајмената „електрична енергија“ од друго возило. Ова е една од полесните процедури според системот „направи сам“, но треба да бидете внимателни и да следите неколку едноставни правила.
Нестабилното време и повремените минуси може да ја трошат батеријата на вашето возило. За да бидете сигурни дека проблемот е во батеријата, проверете дали контролните светла на таблата со инструменти слабо вибрираат, а кога клучот е свртен во бравата, батеријата изгледа слаба и нема моќ да „затвори“. Доколку сакате да заштедите време и сами да го решите проблемот користејќи го стариот метод, избегнувајќи го повикот на автомото клубот, кој е најбезбедна опција, следниот чекор е да најдете соодветни кабли (дебелината за бензинските мотори е 16 мм, а за дизел моторите 25 мм, плус стегите треба да бидат покриени со пластика до врвовите за контакт). Потоа треба да најдете друго, донатор, возило кое ќе ви позајми струја. Погрижете се двете возила да имаат ист напон, кој обично е систем од 12 V кај стандардните автомобили.
1. Повлечете го другото возило доволно блиску до вашето и отплеткајте ги каблите, кои обично се црвено-сини или црвено-црни. Потоа поврзете ги на следниов начин и по следниов редослед, внимавајќи да не ги допирате каблите и да не ги ставате во близина на вентилатори или ротирачки компоненти како што се микро ремените. За почеток, двата автомобила треба да бидат изгаснати.
2. Прво, црвениот кабел треба да се прикачи на позитивниот пол/приклучок (+) на батеријата на автомобилот што не може да запали, а потоа и на вториот автомобил што позајмува струја. <
3. Следниот чекор е да се поврзе другиот кабел (син или црн) на негативниот пол на акумулаторот, но овој пат прво со возилото со акумулатор што работи, а дури потоа со возилото со празен акумулатор. Тука треба да бидете повнимателни и однапред да се информирате, бидејќи на возило со неисправен акумулатор, покрај негативниот пол, понекогаш е побезбедно да се приклучи и кабелот со заземјување на автомобилот, т.е. испакнат и необоен дел кој е веќе подготвен од производителот (најчесто во близина на акумулаторот) или да речеме на некое парче метал (моторниот блок или некоја завртка во моторниот простор) за да избегнете искри и пожар. Потоа доаѓа полесниот дел.
4. Прво се стартува „исправниот“ автомобил кој позајмува струја.
5. По околу 30 секунди, се стартува автомобилот со испразнет акумулатор.
6. Потребно е да ги оставите двата автомобила поврзани со каблите да работат неколку минути за да се стабилизира напонот во батеријата.
7. Ако успешно сте го стартувале автомобилот, внимателно извадете ги каблите од него, но во обратен редослед од начинот на кој сте ги поставиле.
8. Ако тогаш автомобилот не се исклучи, тоа значи дека работата на палењето преку каблите била успешна и дека треба да го возите автомобилот најмалку 15 минути (понекогаш и подолго) за акумулаторот да се дополни.
Ако, пак, не сте успеале да започнете по еден или неколку такви обиди (не треба да преувеличувате со бројот на обиди во случај проблемот да не е до акумулаторот или да не се испразни акумулаторот на донаторот), тогаш постои проблем што автомобилот има проблем со полнењето и што не работи алтернаторот. Постои и можност стариот акумулатор да е зрел за замена, а тоа ќе го знаете веќе со првото следно палење, можеби веќе истиот ден или поверојатно следното утро.
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
|