Испечати | Затвори го прозорот

ЗОШТО Е ВАЖНО ОБРАЗОВАНИЕТО?

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=26430
Датум на принтање: 18.Април.2024 во 17:13
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: ЗОШТО Е ВАЖНО ОБРАЗОВАНИЕТО?
Постирано од: Cute
Наслов: ЗОШТО Е ВАЖНО ОБРАЗОВАНИЕТО?
Датум на внесување: 20.Април.2013 во 14:47
ЗОШТО Е ВАЖНО ОБРАЗОВАНИЕТО?

Многу е лесно да се објасни важноста на образованието. Ниту едно човечко суштество не може да води достоен живот без образование.

Образованието ги насочува луѓето како да размислуваат, како да функционираат правилно, како да носат правилни одлуки, и на крај само образованите луѓе можат максимално да го искористат својот потенцијал.

Преку образованието човекот може да си изгради сопствен идентитет. Образованието во животот е важно колку што е важна и храната, облеката и засолништето. На почетокот учиме како да комуницираме со другите, како да се спријателуваме. Во прво одделение децата не само што ја учат азбуката и бројките туку учат и како да се однесуваат во друштво како да се дружат.

Понатаму децата се соочуваат и го спознаваат чувството на конкуренција и желба како и други слични емоции и чувства, исто на училиште се учи и да се контролираат истите тие емоции и чувства. Целта на образованието не е само да всади некои знаења во личностите поединечно, образованието има многу поголема цел и улога во општеството.

Ако сакате да дознаете какво е влијанието на образованието врз една индивидуа тогаш набљудувајте како се однесува еден добро образован човек и споредете го со однесувањето на неписмен човек. Ќе добиете јасна слика за образованието и неговиот точен концепт. Образованието е еден од важните фактори кои ја формираат личноста на еден човек. Образованието е продуктивен и корисен фактор во животот на една личност. Тоа е право на секој човек на планетава.

Кога човек патува во различни предели на земјата забележува колку е слична човечката природа во целиот свет.

Образованието не подразбира само тренирање на умот, образованието е дел од потребните состојки за еден човек да се чувствува комплетен.



Коментари:
Постирано од: brza
Датум на внесување: 20.Април.2013 во 15:08
-da de, pa ti  vekje si ja ''potroshi''  cela temaизненадување

...i shto sega?збунетост


-------------
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein


Постирано од: brza
Датум на внесување: 09.Мај.2014 во 12:51
tema:

ЗОШТО Е ВАЖНО ОБРАЗОВАНИЕТО?


-e pa. se gleda kolku e vazno,...barem vozemjava.

.....za godina i kusur ....ni eden komentar?!изненадување

(osven na ovoj , shto dvapati vekje  komentira.)намигнување

...mnogu e vazno....ochigledno.да....смеење


-------------
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein


Постирано од: Анастеа
Датум на внесување: 09.Мај.2014 во 13:10


Да, ама затоа па соседната тема за препишување Писмени, состави, семинарски... е и повеќе од посетена. Ете толку е важно образованието.замисленост

Мислам дека на денешно време, вакво прашање би можело да се постави само како реторичко и би требало да биде апсолвирано.
Арно ама, кога гледам какви се примероци ја газат земјата, а притоа се декларираат за образувани луѓе, интелектуалци, политичари, менаџери, јавни личности... не сум баш сигурна дека образовниот процес си ја завршил примарната функција.

 



-------------
http://www.youtube.com/watch?v=QCQTr8ZYdhg&feature=related" rel="nofollow - Прав сме и ќе бидеме.
Ни воздух, ни оган, ни вода, туку земја,
само земја ќе бидеме и можеби
неколку жолти цветови.


Постирано од: brza
Датум на внесување: 09.Мај.2014 во 13:16
-pa da vo zemjava e najvazno drug da ti zavrshi rabota, a ako ne moze nekoj drug, ...ete mozesh i da se pomachish malku pa da ....prepishesh.намигнување

a ovoj:

Cute Кликни и види ги опциите 
http://forum.idividi.com.mk/member_profile.asp?PF=28787" rel="nofollow -
http://forum.idividi.com.mk/pm_new_message_form.asp?name=Cute" rel="nofollow -
http://forum.idividi.com.mk/search_form.asp?USR=Cute" rel="nofollow -
http://forum.idividi.com.mk/pm_buddy_list.asp?name=Cute" rel="nofollow -

Нов член 
Нов член 


Регистриран: 2013.Април.20 
Статус: Офлајн 
Поени: 2


...ochigledno,doshol....prashal,

...a koga videl deka nikoj nema pojma shto prashuva,
 razocharan ...si otishol i nikad  se ....vratil.голема насмевка





-------------
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein


Постирано од: zamislena
Датум на внесување: 20.Јануари.2019 во 23:14

Ова се шестте држави со најдобро образование во светот

January 20, 2019
http://ulica.mk/wp-content/uploads/2019/01/ucionica-razred-ucenici-skola-nastava-c5f881a99de1ccfcea23b433ef8a5553_view_article_new1.jpg" rel="nofollow">Ова се шестте држави со најдобро образование во светот

 

  1. Холандија

Образованието во Холандија се смета дека е со висок квалитет. Според извештајот на УНИЦЕФ за 2013 година, децата од Холандија се најсреќните во светот. Училиштата не задаваат премногу домашни задачи се до средно ниво, додека учениците пријавуваат мал притисок и стрес. Училиштата се поделени на верски и неутрални, со мал број на приватни школи.

 

  1. Катар

Катар во голема мера вложува во подобрување на образованието како дел од проектот “Визија 2030”. Училиштата кои се финансирани од владата нудат бесплатно образование само за државјани на оваа земја, додека многу странски државјани обично своите деца ги праќаат во приватни школи.

 

  1. САД

Во училишната 2016/17. година, САД беше домаќин на преку милион меѓународни студенти. Интернационалниот упис на студенти е зголемен во текот на изминатата деценија. Сега постојат двојно повеќе меѓународни студенти во САД отколку во осумдесетитте години од минатиот век.

 

  1. Финска

Финска веќе рутински го надминува рангирањето на глобалниот образовен систем и е позната по тоа што нема никакви системи на ограничување – сите ученици, без оглед на способноста учат во исти паралелки. Како резултат, јазот меѓу најсилните и најслабите ученици е најмал во светот. Финските училишта исто така даваат релативно мали домашни задачи и имаат само еден задолжителен тест кој се прави на 16 години.

 

  1. Сингапур

Сингапур се оценува доста високо во тестовите на Програмата за меѓународни студенти (ПИСА), која го мери и споредува влијанието на студентите во различни држави. Меѓутоа, училишниот систем на оваа држава е познат по тоа што ги става учениците под голем стрес уште во раните години.

 

  1. Швајцарија

Само 5% од учениците посетуваат приватни училишта во Швајцарија. Лекциите се подучуваат на различни јазици во зависност од регионот каде живеат, а најчести се француски, германски и италијански. Од средно школо, учениците се раздвојуваат зависно од способноста.



Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Февруари.2019 во 07:56
,,,cccc,,,vo deneshno vreme znaenjeto e hendikep i podobro pominuvaat manguparijata i onie sho bea /se kecaroehite,,,toj nachin vo nashevo opshtestvo ni za 500 godini nema da se iskoreni,,,

-------------
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana


Постирано од: Zelenikovo
Датум на внесување: 04.Февруари.2019 во 08:42

што е кецарош а што петкаш, педрасудите треба да се базирани на факти, сакаш да кажеш Зајко бил кецарош, или Грујо шескаш, (ако репер е српскохрватскиот на Зајко а антиквизацијата на Грујо) мислам релативно е кој какви оценки имал во училиште туку дали и колку од она што го апсорбирал како знаење низ цел живот успева да го примени и воопшто како го применува, од Христијански аспект тоа е посочено како Дар та не секој има исти Дар, талантот е 30% додека работата 70% од професионалноста или попрво генијалноста, јас сум некаде в среде а како полуписме пример и далеку поопасен од некој што е неписмен, сложуваш мозаик а не си сигурен како треба да излезе на крај!

просто тоа е и нашиот проблем имаме премногу медиокритет на сите нивоа кој на крај е дозачинет со култ на личност односно чалмџии кои нема никогаш да најдат време за целодневна дебата, особено оние генијалците кои ги гледаат сите останати како стока, наместо ете низ нивна 24/7 блогерска ако не еФорхмска дебата да не поучат кај ни е место или што треба да се прави, сетне во цел тој вакум влетуваат како мене полуписмени и Народ се восхитува, а всушност се работи само за празен прлстор во кој дури и дете да влета ќе биде интересно, но тоа што е интере не значи дека е и корисно, заради тоа неопходно е веќе еднаш да се надминат салонските форуми и да се искористат вакви еФорумски алатки бар за научната фела да здружи сили и пегла различни разбирања мерки агенди, Народ и навистина да има каде да се поучи да најде нзс и поука зошто треба Образование и како квалитетно до истото да се дојде, НО за жал мнозина имаат лапано оценки на жими мајка та и се плашат да излезат на интелектуален мегдан, а мнозина ко што реков од чалам не сакаат ниту да си губат време освен ако за тоа не и платено екстра, заради што МОРА да се примора бар Универзитетските Професори но и Администрација да распали интелектуално 24/7 на институционални еФоруми, да стојат дебатите архивирано да може секој еден иден студент или тековен работник да се надградува, бреј порано за вакво нешто морале да се собираат пред коперација навечер или средсело но пак тоа и го правеле, а сега век подоцна ние на купче сме фејкбуковски но освен сеир и гнев ништо друго не канализираме кога станува збор за Колективен Квалитет на Живеење накалем преку политичко-економско стебло кое кај нас е како чатал кој ако премногу се затега за да се изнивелира може да пукне, ако не атера лимбо те затегната ортомата те пукнала, и кој е крив фракинг фејкбук ми се чини, веројатно и навлеченоста на телевизија, а можеби и преголемата суетност на централизираните удбалитичарски врхушки кои на вакво еОпштество како шо го предлагам ќе се одважат само ако еу им го натовари со знаменце иако и тогаш или пак ако се надраснат и се одважат на таков чекор уште сега тоа ќе оди невозможно килаво и во однос мотивацијата но и во однос модерацијата, ајт бар нека почнат да думаат на право место ќецароши во накрсна дебата тогај тнко, дури и полуписмените фаќаат мукла, нека излези некој теолог да ме соочи со моите писанија на форумов да видиш како за пола и појќе ќе морам да се правдам во однос Православна Апологетика, но си дозволувам да афрлам цитати и како јас ги разбирам за да се мотивира што повеќе Народ да скубне од хедонизмот да се замисли дали само овој Живот и овој Светс е за живеење, колку треба жолчно да тераме на патот на материјализмот и дали навистина нема алтернативи дали тие се полезнии до кој степен може да се експериментира ...

постов онака искрено, бидејќи средно заврши со просек Ддобар не ни се појавував во училиште па ме замолија првото да го напуштам, додека на факс само еден -Ииспит Положив, ОНО, но тоа не значи дека не сум читал или пак не сум размислувал, напротив ми останало екстра време да се доедуцирам самостојно за она што сум сметал дека треба, иако морам да признаам така тнко Семејство да се исправи, заради што и свое немам, просто за оној начин на Живот кој сум го избрал што помалку земно насобираш илити растовараш толку повеќе на ДУХОВНОТО КРЕВАШ, НО ДУРИ И БЕГАЈЌИ ОД ЗЕМНОТО КАКО РАСТЕШ Духовно така ти се отвораат очи за да продреш со лесно во процесите на земното без и многу да им се замараш, смешно но Мудроста е безумство за мудрите од овој свет ...


Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Февруари.2019 во 12:18
,,,ete gledash,,na krajot od tvoeto izlaganje go potvrduvash mojot stablv za obrazovanieto kako opshtestvena kategorija vo ova i vakvo opshtestvo,,

-------------
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana


Постирано од: Zelenikovo
Датум на внесување: 04.Февруари.2019 во 14:18

не баш, воопшто немам поминато подобро претпоставувам би ме ставил во категорија мангупарија :D проблемот кај нас е посуштен ко за во помала држава, непотизмот на пример го урнисува натпреварувачкиот дух, заради тоа пак омие кои треба да тераат реформи се исто просечни, тоа пак изнедрува Образование кое е обременето со теорија а воопшто пракса, бар кај мене на Земјоделски тоа беше случај еден месец пракса во 4-та година заради што и напуштив студии а се токмев да се преселам на Село за да се реализирам како Земјоделец, бреј после сме немале Земјоделска атмосфера, особено декyражување за факултетска диплома ми беше што колеги кои завршуваа имаа помалку знаење за Градинарство пример него јас што почнувам, во најдобар случај ќе завршев како агроном во администрација делејќи им лекции за субвенции на оние кои цел живот се на нива, нејсе, после Образование проблем е немање претприемачки дух бидејќи сме мала земја а се стрвиме за европски пазар каде стандардизацијата е дваесетина нивоа потака од нашата, на исток пак не се вртиме бидејќи никоји и ни нема од властите осигурано поволни околности за на тие пазари а каде би можеле да бидеме конкyретни, но кога тоа не можеме да го пополниме со Земјоделие за што ги имаме сите услови но сепак немаме капацитет бидејќи и оние кои се со векови земјоделци фамилијарно бегаат од Село , што пак друго, Образованието тука повторно е клучно бидејќи се стимулира максимата учи сине да не работиш, та сега има милион демагози а ретко кој практичар кому нема да му куца магарето макар останал без работа, бидејќи ко таков лесно ќе најде друга ...

интересно е дека нашите Предци немале ниту О од образование па пак функционирале 100%-тотно како работна сила, што сепак се должело на Сплотеност која пак е изнедрена од Традицијата, се живеело по Села во братски куќи во фамилијарни сокаци, а она што титоистите го направиле со гетоизирањето во град пополека еве после пола век не доведе до ниво на фамилијарна отуѓеност а веќе и семјно тоа го чиниме во добро позната форма брат за брат сирење за пари, жалосно но лихварите ни станаа поблиски а браќата налик домашни сеирџии, кога на ова како иднивидуализам ќе се додадат либерализмот конзумеризмот и рупцијата и ете систем во кој секој за себе функционира иако сме упатени сите еден на друг, во вакви околности децата се раѓаат растат и се чудат кој пат да го фатат, та нормално им изгледа дека во еу има повеќе пари па и да не е поарно, а не е, бар нема никој да ги сожалува, капак ако се атеисти па нема ни да се свртат назад ниту совест ќе ги јаде дека некоја земја во нив вложувала дека бар едно фала некако треба да и кажат, а асега додади го и анационалното уредување и ете резигнираност на сите нивоа кај младината која излез гледа претежно во хедонизмот, и да одат на часови помотивирани се за фејкбук и кабловска него за работа и раст чекајќи кога првиот авион до вчера вагон ќе го фатат за на печалба, ок, еве да речеме сега отворат тука фабрики и гргнат инвестиции стигнеме за дваеесет години до 2000 евра просечна плата ако имаме среќа некој да не го запали регион, мислиш тогаш Образованието ќе биде поарно, не, само ќе има повеќе лабоси и попрактична настава, но тоа нема да ги надмине комплексите од кашатализмот, не ни сакам да замислам да ни се случи некоја криза ...

сепак ако треба некаде да почне итно да се поправа тоа е Образованието, кое е обременето со толку многу сештологија, да нормално дека вадиме/имаме многу просечни а во се' упатени Жители, него експерти, и Магаре да е па ако го товариш со многу а различни товари ем телевизија пред него а интернет над него, та не дека само ќе попушти туку ќе ги крене сите четири во вис и ќе зјапа како теле во е-тенеќињата чекајќи на земја недојдија за да крене глава или пак некој друг да му го понесе аето она со кое го натовариле домашните и странците, особен гајрет политиката како недоречен процес во кој сите пробуваме да решиме некој ребус бидејќи се' е завиено во тајност, за се' треба со клешти и голема упорност за да разбереш колку и навистина е саатот, та кога децата и маку потпораснат заслепени сетне од пропагандата и клановското учипување немаат критична мисла и скепса во однос појавите туку во однос луѓето почнуваат да клеветат на прва, својот пријател го гледаат како потенцијален кодош а својот комшија како потенцијален арамија, што и навистина така станува чим почне детето тоа да си го бара да го призива, Цвеќе ќе земе да посади само ако е трнливо за да никој не може до него да се дофати, а на крај и успешно да стане себичлукот му станал норма, Не Дај Боже, но транзиција и добар дел од општеството вака ве ќе функциомира, а за да се надминеме и стигнеме на ниво на погоре набројаните земји треба само да тргнеме да видиме на каква популација колку од нив во град се гетоизирани, колку на село самоодржливи, колку како бројлери стремат да работат во фабрики а колку размислуваат креативно дизајнерски, штк не значи дека ќе станат особено материјално богати но и со основни потребштини а креативност во ракави среќни ќе бидат што имаат ваква планинска земја па секој викенд во најмала рака ќе ја шетаат, сега тоа го прават само екстремно уплрните а што е резултат на запуштеност на планинарски домови на неорганизиран превоз на никакви гаранции за безбедност, стандардизација на ниво од пред 100 години ете во однос планинарењето, само кога би тркнале до Словенија и од нив да копираме добра планинарска пракса, иако живеат по Села, Планината т.е. планарските походи трансферзално ги хараат многу млади бидејќи и таму немаат ногу многу пари но максимално го користат она што го имаат и му се радуваат на тоа, е и она што го имаме го забаталуваме, но затоа сонуваме за она што е недофатливо, американ дрим во кој како подлабока влегуваме така всушност помизерни стануваме, прекасно разбирајќи дека сме станале робови на скотската центрифуга во која веќе нема ни бендови ко во деведесетите ниту зеленило ко во осумдесетите а не пак корзо табиет ко во шеесетите, тераме накај воените години кога коплерајот и арамилукот биле главни двигатели во градот, а бидејќи сега мнозина се во градот ппрашање е само кога ќе подпораснат плати заради еу инерција и сето ова да крене на ниво отпојќе!? незнам може грешам, можеби само имам лоша перцепција, но мислам дека не сум далеку од анамнезата за која единствен мнозина мислат ет еу, но еу и сите ризици кои ќе ни грнат како 100% отворени кон неа а всушност кон комшилук, сето ова само ќе го забрза, просто премногу опуштено приоѓаме на ризиците кои патем под тепих ги пикаме, бреј педерастија испикавме по образованието, та уште тоа ни фалеше, демек така ќе бидеме помалку насилни, а всушност фрустрациите дополнително ќе се зголемуваат бидејќи ова е балкан, просто во преговорите за членство мораме да бидеме итри да не дозволиме да не насамарат со сите нивни стандарди на сите нивоа, заради што во најдобар случај преку ноќ на хартија фрлени само уште толку ќе не збркаат ко што не збрка болоњската програма бидејќи треба нејзино натенате воведување а не преку ноќ како што на Младите им ја пуштија, бидејќи сега уште попросечни ќе бидеме, а на тоа и оние предмети каде потенцијалниот научник би развил склоност истата му е расцепкана, веројатно за нас одржлив пример сличен модел би бил доколку самиот ученик бира каде ќе оди колоквијално а каде целосно, флексибилност која ќе го растерети побрзо да мине онаму каде го владее градивото а се тетерави онаму каде не, ако пак ссе рационализира изборот на предмети уште повеќе та да може ученикот да бира и професори со кои најлезет му оди муабетот и веронатно би успеале да вадиме бар плтенцијални експерти, мое лично искуство со Образованието е бидејќи го надминав комплексот за оценка а воедно ги минував годините како и сите на крај стегнувајќи столче па и ми остана екстра време така да се посветам на теми кои ете за мене Живот Значат, икои ми помогнаа да се реализирам во Свесно Хумано Битие, во спротивно ќе си бев сигурно уште еден бројлер кој ќе чекаше ден да се изнаужива во благодетите на бизнисот, за среќа и тоа го надминав имајќи можност да гледам околу себе Луѓе кои откако материјализмот ги сомлел остануваат без цел без волја без смисла за своето постоење некои се опаметиле некои не, битно се радувам што yртулив да биднам ненаситен на сите нивоа, единствено жалам што не се бев преселил со време на Село за и да се реализирам како земјоделец, но свртев на друга страна каде пак во постојниве околности ретко кој се одлучува иако никаде не е лесно, таа лекција најнапред ја научив на скопската улица каде за милиметар не станав паралелно асфалтиран за што инерција беше оној забавен живот во 90-ти кој вирееше сестрано во Скопје, акој ако груевци го ресетираа озбилно на повеќе нивоа, зајковци сега сакаат да го вратат во акција, почнувајќи од алкохолот и временските ограничувања па се до кафаните и работното време пушењето во нив, дури допрва децата сред поголеми плати така нема да знаат кој пат да го фатат, а додека дојде земја недојдија и сите копи пасте политики тука што ни ги товарат сепомалку деца се раѓаат а се повеќе заминуваат од тука, НО ајде да се надеваме светска економска рецесија ќе го ресетира сето тоа та ќе мораме да се свртиме сакале нејќеле кон Сплотеност и Рурална Самоодржливост, во спротивно одиме кон мегалополис како КуСкоТе каде ќе придојдат работници од цел регион а Скопко Поле ќе стане сето асфалтирано, аирлија и тоа е Живот само каков ...




Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk