Испечати | Затвори го прозорот

Generic Xor Stroke !

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=24542
Датум на принтање: 27.Септември.2024 во 15:51
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Generic Xor Stroke !
Постирано од: w2w
Наслов: Generic Xor Stroke !
Датум на внесување: 02.Јуни.2011 во 19:33
Zdravo na site !

Imam generic xor stroke i ne mi prai keif nekako so brzinata...Imam staeno polesni rolni (3.5g) i sega motorot podobro odi na start ama ne e toa toa ..Krajna vadi 68-70km/h..E sega prasanjeto e kako da go napravam pobrz i na start i na kraj , no bez stavanje kit .. ? Dovolni mi se 5-10km/h + .. nisto povekje .. Imam slusanto za federcinja na lamela (start) , auspuh so soodvetni rolni za nego (giannelli ili technigas) i filter za vozduh sportski .. Sakam da go vidam vaseto mislenje so kako da menuvam i kolku ke me cini . Ako ima nekoj iskustvo vo ova okolu tuning i sl. neka pise , a najubo ako ima probano !

Pozdrav !



Коментари:
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 02.Јуни.2011 во 19:59
Здраво другарголема%20насмевка  Ах таа брзина, вечен проблемплазење
Па не очекувај многу од веспата. Од досега што сум се бафтал со мотори до 50 кубици , едино Томос (апн или четворобрзинка) вади над 80 на час, двотакт, непреправана машина. Стварта е најмногу во техниката, односно карбураторот и мењачот. На томосите е бризгање без првично превиткување и од блокот го дели само еден дихтунг. Филтерот нема врска, џабе ќе си ги фрлаш парите. Можеш слободно и да го извадиш... и без него се можи да се вози, ама не смее да влезе нечитотија.

Препорака моја за најдобар филтер: ќе појдеш кај некој тапацер, ќе му побараш најмек сунгер со најголем пропуст на воздух низ него и ќе го исечиш во форма на куќиштето од филтерот. Ставаш и возиш... проверена работа.  Секако и фабрички ги прават од сунгер најчесто филтрите, само се погусти и повеќе го кочат воздухот...

А кај мењачот е главната утка во забрзувањето. Да не е автоматик (ролни) и таа ќе трга подобро.  Решение за овај проблем нема , затоа што колку и да се добри ролните , никогаш нема да прават совршен шалт како што можеш да направиш ти со увид на вртежите намигнување Стално шалта порано за да заштеди гориво и со тоа губи забрзување. Ако сакаш лудо возење побарај си една 125ка со мануелен мењач па да видиш што е летање...

Единствен начин да ги искористиш вртежите потполно е да ставиш мануелен мењач, ама за тоа треба лом да го направиш цело моторче и да извршиш 300 преправки кои коштаат колку ново да го купиш... 

голема%20насмевка


-------------


Постирано од: w2w
Датум на внесување: 03.Јуни.2011 во 12:51
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

Здраво другарголема%20насмевка  Ах таа брзина, вечен проблемплазењеПа не очекувај многу од веспата. Од досега што сум се бафтал со мотори до 50 кубици , едино Томос (апн или четворобрзинка) вади над 80 на час, двотакт, непреправана машина. Стварта е најмногу во техниката, односно карбураторот и мењачот. На томосите е бризгање без првично превиткување и од блокот го дели само еден дихтунг. Филтерот нема врска, џабе ќе си ги фрлаш парите. Можеш слободно и да го извадиш... и без него се можи да се вози, ама не смее да влезе нечитотија. Препорака моја за најдобар филтер: ќе појдеш кај некој тапацер, ќе му побараш најмек сунгер со најголем пропуст на воздух низ него и ќе го исечиш во форма на куќиштето од филтерот. Ставаш и возиш... проверена работа.  Секако и фабрички ги прават од сунгер најчесто филтрите, само се погусти и повеќе го кочат воздухот...А кај мењачот е главната утка во забрзувањето. Да не е автоматик (ролни) и таа ќе трга подобро.  Решение за овај проблем нема , затоа што колку и да се добри ролните , никогаш нема да прават совршен шалт како што можеш да направиш ти со увид на вртежите намигнување Стално шалта порано за да заштеди гориво и со тоа губи забрзување. Ако сакаш лудо возење побарај си една 125ка со мануелен мењач па да видиш што е летање...Единствен начин да ги искористиш вртежите потполно е да ставиш мануелен мењач, ама за тоа треба лом да го направиш цело моторче и да извршиш 300 преправки кои коштаат колку ново да го купиш...  голема%20насмевка


kolku ke dobijam na brzina so stavanje na takov filter .. ? btw se odluciv da smenam auspuh so sredni rolni i federcinja na lamela ( sini so davaat pobrz start za 50% ..) .. e sega prasanjeto e kakov auspuh da zemam giannelli onoj so carbonski top ( silencer mislam deka e ne reverse ) , technigas next-R ili leovince .. ?pozz!


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 03.Јуни.2011 во 13:31
Ех... тоа не може никој да ти кажи. Може и воопшто да не даде брзина само да ја олесни работата на машината. Со ауспух ништо нема да добиеш (ама баш ништо) освен промена на звук. Ауспух се сменува кога има снага ама не може да ја издува (се гуши машината со гасовите), ама веспата може да издува но толкав е капацитетот на машината. Можеби со сите тие преправки што ги велиш ќе земиш едни 2-3 км/ч што се стварно малку за парите што ќе си ги дадеш. Не инвестирај во веспата, побарај нешто поголемко ако сакаш брзина...намигнување Како сакаш ти, сепак одлуката е твоја. Јас токму поради причините што ги наведов се откажав од возење веспи.трепкање ако толку ти прави мерак да пробаш - пробај, ама нема да добиеш ефект каков што очекуваш...




-------------


Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 03.Јуни.2011 во 19:10
Значи има некои правила на поттисок кој се создава од самата машина низ издувот. Добри и спортски издуви секогаш додаваат од 5 до 7 % повеќе излезна сила, а со тоа се создава и поголем поттисок. Но за да има поголема издувна и потисна моќ,  тогаш мора да се има и добар внес на воздух, со што би се овозможил и потисокот. Значи мора да се инсталира и спортски филтер, кој има поголема моќ на всисување на воздухот во самата машина, а со тоа и подобро согорување на горивото. Но сето тоа комбинирано може да додаде до 7 % поголема моќ. Е сега доколку би имал мануелен менувач со менување на сетот, се добива на помала фрикција или триење и побрзо ослободување а со тоа и повеќе вртежи на самата ламела. Тогаш се добиваат и дополнителни 3-4 % сила. Кај автоматските менувачи, посебно кај веспите, тоа не е можно. Инвестицијата е скапа, а не добиваш ништо посебно... Може бушење на цилиндарот односно зголемување на дијаметарот да додаде сила, но ќе зголеми потрошувачка, а воедно ќе мора да се менуваат и клип и радилица, и клипњача.... подобро да земеш 125 ссм3 и да уживаш.... не прави експерименти кои скапо ќе те коштаат... самата веспа не вреди колку што ќе додадеш пари на неа...




-------------
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.


Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 03.Јуни.2011 во 19:11
ја пак те чекам да напишеш нешто интересно на политика

-------------
се' што е убаво во животот е поезија. сето друго е проза


Постирано од: w2w
Датум на внесување: 04.Јуни.2011 во 20:33
fala mnogu ..:D



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk