Вашето искуство со Opel Vectra 2.0 dti ???
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=24374
Датум на принтање: 18.Декември.2024 во 04:39 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Вашето искуство со Opel Vectra 2.0 dti ???
Постирано од: icxcnika33
Наслов: Вашето искуство со Opel Vectra 2.0 dti ???
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 01:04
Сакам да купам Opel Vectra 2.0 dti sedan.Барам ваше мислење и било какви информации во врска со овој модел:реална цена во сооднос на километража и година на производство,перформанси,потрошувачка,недостатоци,најчести проблеми...и сл.
Благодарност за вашите одговори
|
Коментари:
Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 01:08
Najcesti problemi se ...Bos pumpa ...i elektronikaokolu nea ...
Popravka cini od 600 do 900 evra ....
------------- Без разлика колку страници прочитал учениот човек, никогаш не треба да заборави дека се уште не ни стигнал до првата страна....
|
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 01:52
Не кажа година на производство... а тоа менува баш многу...
Генерално имам само еден збор за колава : КУПУВАЈ!
Проблемот со бошот го имаше еден мој другар на Вектра Б 2001ва, го средија за 200 евра. А и тоа не значи дека секаде се појавува. Ако е муабетот за Б вектра, поубаво ќе си помниниш со 1.7 турбодизел. Ај утре на рајат ќе ти објаснам и за цени и за се, само ти ќе ми кажиш дали мислиш за Вектра до 2002ра или над 2003та....
-------------
|
Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 02:00
volkswagen напиша:
Не кажа година на производство... а тоа менува баш многу...Генерално имам само еден збор за колава : КУПУВАЈ!Проблемот со бошот го имаше еден мој другар на Вектра Б 2001ва, го средија за 200 евра. А и тоа не значи дека секаде се појавува. Ако е муабетот за Б вектра, поубаво ќе си помниниш со 1.7 турбодизел.Ај утре на рајат ќе ти објаснам и за цени и за се, само ти ќе ми кажиш дали мислиш за Вектра до 2002ра или над 2003та....
|
Ima razlika pomegu DTI ...i ....TDI...
------------- Без разлика колку страници прочитал учениот човек, никогаш не треба да заборави дека се уште не ни стигнал до првата страна....
|
Постирано од: icxcnika33
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 10:26
volkswagen напиша:
Не кажа година на производство... а тоа менува баш многу...Генерално имам само еден збор за колава : КУПУВАЈ!Проблемот со бошот го имаше еден мој другар на Вектра Б 2001ва, го средија за 200 евра. А и тоа не значи дека секаде се појавува. Ако е муабетот за Б вектра, поубаво ќе си помниниш со 1.7 турбодизел.Ај утре на рајат ќе ти објаснам и за цени и за се, само ти ќе ми кажиш дали мислиш за Вектра до 2002ра или над 2003та....
|
ДА ЗА ''B'' СЕ РАБОТИ ОД 1997-2002
Инаку мислам дека 1.7 TD од 2001 не постои.Нивна година на производство е колку што знам од 1995 до 1996
|
Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 10:43
icxcnika33 напиша:
volkswagen напиша:
Не кажа година на производство... а тоа менува баш многу...Генерално имам само еден збор за колава : КУПУВАЈ!Проблемот со бошот го имаше еден мој другар на Вектра Б 2001ва, го средија за 200 евра. А и тоа не значи дека секаде се појавува. Ако е муабетот за Б вектра, поубаво ќе си помниниш со 1.7 турбодизел.Ај утре на рајат ќе ти објаснам и за цени и за се, само ти ќе ми кажиш дали мислиш за Вектра до 2002ра или над 2003та....
|
ДА ЗА ''B'' СЕ РАБОТИ ОД 1997-2002
Инаку мислам дека 1.7 TD од 2001 не постои.Нивна година на производство е колку што знам од 1995 до 1996
|
Ke nauci deteto ...uste e mlado
------------- Без разлика колку страници прочитал учениот човек, никогаш не треба да заборави дека се уште не ни стигнал до првата страна....
|
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 15:56
„TDI is a registered trademark of Volkswagen AG“ - Wiki...
Е бога ми има разлика, Лаки! TDI е на фолксваген групација, а DTI е на Опел. и никој друг нема право да ја користи таа наставка. Провери и ќе видиш. И уште нешто: Во првиот пост не беше спомната година затоа и преков 1.7 TD. Не викам дека постои 1.7 од 2001ва, препрочитај повторно
Кога сме веќе кај тоа 1.7ТД е од 1993та (понатака и со интеркулер) до 1999та , најчесто исузу Отвори по огласници и ќе видиш и тоа
volkswagen напиша:
Не кажа година на производство... а тоа менува баш многу...
Генерално имам само еден збор за колава : КУПУВАЈ!
Проблемот
со бошот го имаше еден мој другар на Вектра Б 2001ва, го средија за 200
евра. А и тоа не значи дека секаде се појавува. Ако е муабетот за Б
вектра, поубаво ќе си помниниш со 1.7 турбодизел. Ај утре на рајат ќе ти објаснам и за цени и за се, само ти ќе ми кажиш дали мислиш за Вектра до 2002ра или над 2003та....
|
Проблемот кај другар ми беше на 2.0 ДТИ од 2001ва, а не на 1.7 Ако нешто збунува од мојот пост пишете и ќе појаснам....
ОНТОПИК: Генерално не е лоша. Проблеми се појавуваат поради поефтината завршна обработка: одлепување на тапацири, одлепување на небото, пукање лесно на кожата од воланот, и сл. Цената е негде од кај 3000 за поистраскани , до кај 4000 - 4500 за подобрите и поопремените. Ако земаш од увоз побарај од Германија , Белгија, Словенија. Од таму идат добри обично. Сервисна книшка секако заради преглед на стварите што се критични . Така ќе провериш дали некој проблем се појавува периодично и дали е одржавана. Ако има над 200 000 километри пожелно е да е сменета ламела и мањач сет... јабучици , чаури , лагери на колцата обавезно сменети да бидат. Не верувај во колометража од 130 000, нема смсла да се лажиме дека колата поминала само 130 кога веќе е дизел и е стара 10 години. Види некоја одколу 3500-600-700 , од 97-99та....
еве ова ми изгледа фино... http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/479156?searchID=3075463&Idx=39 - http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/479156?searchID=3075463&Idx=39
Ствари што се за сите коли од таа генерација: Избегавај ствари како што се аларми , далечински отварања (не отлкучувања, ами отварања) на врати и багажници... секој кабел е потенцијален проблем плус. Се што сакаш накнадно ќе си наместиш , а и затоа што никогаш не знаеш дали едно далечинско за централната останало кај претходниот сопственик
Тоа е тоа, мислам... Ако ми текни уште нешто ќе допишам. Се на се колата е една од подобрите што може да се земе за тие пари..
-------------
|
Постирано од: Blue Scarlet
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 21:51
Hhahahahahaha .... morav da se nasmeam laki znae i zosto .... I da, go pisal onaa sto se slucuva kako problem (MALKU PRETERAL U CENATA ) no go mrzelo da tipka za da go napise se onaa sto e dobro za ovaa kola ... neli laki? I uste eden predlog .... proveri si ja kolava u OVLASTEN SERVIS ... veruvam deka i laki ke se slozi so mene .... i ako od tamu ti kazat AMIN - kupuvaj i ne mu ja misli ama ICH ...
------------- Lupus non mordet lupum.
Vulneratus non victus!
|
Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 30.Април.2011 во 22:10
Постирано од: icxcnika33
Датум на внесување: 02.Мај.2011 во 01:56
volkswagen напиша:
„TDI is a registered trademark of Volkswagen AG“ - Wiki...
Е бога ми има разлика, Лаки!
TDI е на фолксваген групација, а DTI е на Опел. и никој друг нема право да ја користи таа наставка. Провери и ќе видиш. И уште нешто: Во првиот пост не беше спомната година затоа и преков 1.7 TD.Не викам дека постои 1.7 од 2001ва, препрочитај повторноКога сме веќе кај тоа 1.7ТД е од 1993та (понатака и со интеркулер) до 1999та , најчесто исузу Отвори по огласници и ќе видиш и тоа[QUOTE=volkswagen] |
Не знам колку е веродостоен податоков Volvo да ја користи наставката TDI но сепак да прашам,
http://auto-specifications.eu/?f=showCar&car_id=9308
исто и Seat:
http://auto-specifications.eu/?f=showCar&car_id=13543
Дали можеби се и овие под Volkswagen ?
|
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 02.Мај.2011 во 21:18
Glej vaka...
Seat - DA , pod VW e , kako i skoda, audi, porsche... bugati... itn... VW i GM se najgolemi 2.5 mu e razvivan na Volvo zaedno so Porsche (vw korporacija)... zatoa i ja ima taa privilegija za da nosi TDI nastavka (crvenoto...)
Volvo began a line of modular engines in 1990, with http://en.wikipedia.org/wiki/Inline-four_engine - straight-four , http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-five_engine - straight-five , and http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-six_engine - straight-six variants, developed with the help of http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche - Porsche .
- 1993–2002 http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B52 — 2.3 http://en.wikipedia.org/wiki/Litre - litres (140 http://en.wikipedia.org/wiki/Cubic_inch - cu in ) / 2.4 litres (146 cu in) / 2.5 litres (153 cu in) http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC - DOHC
- 1993–2002 http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B5234 — 2.3 http://en.wikipedia.org/wiki/Litre - litres - 2,319 http://en.wikipedia.org/wiki/Cubic_centimetre - cubic centimetres (141.5 http://en.wikipedia.org/wiki/Cubic_inch - cu in ) — http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850 - Volvo 850 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60 - Volvo S60 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S70 - Volvo S70 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70 - Volvo V70 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C70 - Volvo C70
- ????–???? http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B5244 — 2.4 litres - 2,435 cubic centimetres (148.6 cu in)
- ????–???? http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B524 — 2.5 litres - 2,521 cubic centimetres (153.8 cu in)
Da ne odime oftopik! Dobro... da se vratime na Vektra. Eve posto me iskritikuvaa za cenata i za toa sto ne kazav pozitivni strani, da ja koregiram rabotava ili barem da ja objasnam:
Rabotata okolu cenata e prosta matematika: Cena na vozilo do reg. - 226000 denari registracija ----------------18000 denari (komplet, osig. sose stakla) tablici,soobrajkajna ------3500 denari min.- (dr administrativni sranja kako notari i tn.) ------------------------------------------------------ x 61 = 4057 evra
Dali ke ja zemis 3700-800 bez reg. ili ke ja platis 4000 komplet, isto ti e
Ete taka... A ako zemis za 3500 dizel, registrirana, 99ta god. veruvaj ke se utepas menuvanje prednici, buferi, lageri. Do sega za kupuvanje si se vodam od misla: So najskapo najubo ke si pominis (do sega ne sum se izlazal)
Pozitivni strani?? - Pa sto znam... mnogu komforna, golema, solidna oprema na poniskite paketi... ma sto da ti nabrojuvam, sekako znaes koga vejke si odlucil za ovaa kola Kolata e bomba... Patem, najdov mnooogu dobra Vektra B , bas so famozniot 1.7 motor sto go imam i na segasnava .. i najverojatno za skoro vreme ke bidam gord sopstvenik na taa kola
-------------
|
Постирано од: icxcnika33
Датум на внесување: 03.Мај.2011 во 13:49
volkswagen напиша:
Glej vaka... Seat - DA , pod VW e , kako i skoda, audi, porsche... bugati... itn... VW i GM se najgolemi 2.5 mu e razvivan na Volvo zaedno so Porsche (vw korporacija)... zatoa i ja ima taa privilegija za da nosi TDI nastavka (crvenoto...) Volvo began a line of modular engines in 1990, with http://en.wikipedia.org/wiki/Inline-four_engine - straight-four , http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-five_engine - straight-five , and http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-six_engine - straight-six variants, developed with the help of http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche - Porsche .
- 1993–2002 http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B52 — 2.3 http://en.wikipedia.org/wiki/Litre - litres (140 http://en.wikipedia.org/wiki/Cubic_inch - cu in ) / 2.4 litres (146 cu in) / 2.5 litres (153 cu in) http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC - DOHC
- 1993–2002 http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B5234 — 2.3 http://en.wikipedia.org/wiki/Litre - litres - 2,319 http://en.wikipedia.org/wiki/Cubic_centimetre - cubic centimetres (141.5 http://en.wikipedia.org/wiki/Cubic_inch - cu in ) — http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_850 - Volvo 850 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60 - Volvo S60 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S70 - Volvo S70 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70 - Volvo V70 , http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C70 - Volvo C70
- ????–???? http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B5244 — 2.4 litres - 2,435 cubic centimetres (148.6 cu in)
- ????–???? http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B52_engine - B524 — 2.5 litres - 2,521 cubic centimetres (153.8 cu in)
Da ne odime oftopik! Dobro... da se vratime na Vektra. Eve posto me iskritikuvaa za cenata i za toa sto ne kazav pozitivni strani, da ja koregiram rabotava ili barem da ja objasnam:Rabotata okolu cenata e prosta matematika:Cena na vozilo do reg. - 226000 denariregistracija ----------------18000 denari (komplet, osig. sose stakla)tablici,soobrajkajna ------3500 denari min.- (dr administrativni sranja kako notari i tn.)------------------------------------------------------x 61 = 4057 evraDali ke ja zemis 3700-800 bez reg. ili ke ja platis 4000 komplet, isto ti eEte taka... A ako zemis za 3500 dizel, registrirana, 99ta god. veruvaj ke se utepas menuvanje prednici, buferi, lageri. Do sega za kupuvanje si se vodam od misla: So najskapo najubo ke si pominis (do sega ne sum se izlazal)Pozitivni strani?? - Pa sto znam... mnogu komforna, golema, solidna oprema na poniskite paketi... ma sto da ti nabrojuvam, sekako znaes koga vejke si odlucil za ovaa kola Kolata e bomba...Patem, najdov mnooogu dobra Vektra B , bas so famozniot 1.7 motor sto go imam i na segasnava .. i najverojatno za skoro vreme ke bidam gord sopstvenik na taa kola
|
Bas i kaj mene napravi zabuna toa 1.7td od 98'
Po oglasive cesto pati gledam 1.7 td od 1998,a po katalog drugo e :
http://auto-specifications.eu/?f=showCar&car_id=2263
E sega mozda se raboti za pokasno pustanje vo opteg na voziloto,pa prva registracija da e 1998 i sl.
Daj pisi nesto poveke okolu tvojava ''nova ljubov'' 1.7td
tip na motor(isuzi ili..),sostojba,izminati km. ,potrosnja,dizajn,oprema i sl.
|
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 03.Мај.2011 во 14:32
Изгледа од 1996та нагоре се задолжително со интеркулер со што каталошки се смета за друг мотор ( има и некој коњ повеќе, затоа). Инаку на астра истиот мотор го имаше и преку 2000та, за тоа гарантирам
Не сум љубител на Опели. Колата е по мерак на татко ми и на него препуштив околу тие ствари...не знам ни точна година , ни точни километри да ти кажам... Јас војувам за Пасат, ама ќе видиме
Има доволно за луксуз, макар што јас лично ич не сакам дрангурешки во колата. Од мој чоек е , од тој што го зедовме и овај опел.... Имам една 1995та 1.7 исузу дома... до сега моторот е закон и устав за гратски и вонгратски... околу 7 потрошња прави и за колометрите немам што да ти правам муабет... татко ми ја вози нон стоп а колава нема за ниеден дел запрено И сеа, од позитивното искуство со оваа, одиме на наредната генерација со ист мотор.
Новиот во совршена состојба (таков е газдата , перфекционист), фелна, кожени детали...
Ќе попрашам и за година, па ќе ти пренесам се детално што и како....
И, ако се одлучиш за 1.7 исузу, да знаеш дека ќе оди милион километри и назад....
Туку, ти до кај стаса со купувањето кола..? Најде нешто повпечатливо? Се двоумиш меѓу нешто? Цени... модели...??
-------------
|
Постирано од: icxcnika33
Датум на внесување: 03.Мај.2011 во 16:59
volkswagen напиша:
Изгледа од 1996та нагоре се задолжително со интеркулер со што каталошки се смета за друг мотор ( има и некој коњ повеќе, затоа). Инаку на астра истиот мотор го имаше и преку 2000та, за тоа гарантирамНе сум љубител на Опели. Колата е по мерак на татко ми и на него препуштив околу тие ствари...не знам ни точна година , ни точни километри да ти кажам... Јас војувам за Пасат, ама ќе видимеИма доволно за луксуз, макар што јас лично ич не сакам дрангурешки во колата. Од мој чоек е , од тој што го зедовме и овај опел.... Имам една 1995та 1.7 исузу дома... до сега моторот е закон и устав за гратски и вонгратски... околу 7 потрошња прави и за колометрите немам што да ти правам муабет... татко ми ја вози нон стоп а колава нема за ниеден дел запрено И сеа, од позитивното искуство со оваа, одиме на наредната генерација со ист мотор. Новиот во совршена состојба (таков е газдата , перфекционист), фелна, кожени детали... Ќе попрашам и за година, па ќе ти пренесам се детално што и како....И, ако се одлучиш за 1.7 исузу, да знаеш дека ќе оди милион километри и назад....Туку, ти до кај стаса со купувањето кола..? Најде нешто повпечатливо?Се двоумиш меѓу нешто? Цени... модели...??
|
Па за неколку дена треба да прошетам и да земам ако најдам нешто добро.Има еден плац во Тетово со многу добро зачувани и здрави коли,но соленки се Од Шавајцарија ги носат.Јас сум за Vectra 2.0 DTI седан од околу 2000-2001год. И Golf IV SDI или TDI(сеуште не сум одлучил затоа што TDI е поекономичен,а SDI е поефтин за одржување во однос на бошот и електрониката оклу неа.За Passat немам коментар-убедливо најдобра од останативе,но најскапа за одржување.На прво место ми е Vectra поради комфорот и поголем багажник,но и за нијанса поевтин од Golf.Значи нешто до кај 4000e. бараме.Ако имаш некоја понуда-кажи!
|
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 03.Мај.2011 во 17:26
icxcnika33 напиша:
volkswagen напиша:
Изгледа од 1996та нагоре се задолжително со интеркулер со што каталошки се смета за друг мотор ( има и некој коњ повеќе, затоа). Инаку на астра истиот мотор го имаше и преку 2000та, за тоа гарантирамНе сум љубител на Опели. Колата е по мерак на татко ми и на него препуштив околу тие ствари...не знам ни точна година , ни точни километри да ти кажам... Јас војувам за Пасат, ама ќе видимеИма доволно за луксуз, макар што јас лично ич не сакам дрангурешки во колата. Од мој чоек е , од тој што го зедовме и овај опел.... Имам една 1995та 1.7 исузу дома... до сега моторот е закон и устав за гратски и вонгратски... околу 7 потрошња прави и за колометрите немам што да ти правам муабет... татко ми ја вози нон стоп а колава нема за ниеден дел запрено И сеа, од позитивното искуство со оваа, одиме на наредната генерација со ист мотор. Новиот во совршена состојба (таков е газдата , перфекционист), фелна, кожени детали... Ќе попрашам и за година, па ќе ти пренесам се детално што и како....И, ако се одлучиш за 1.7 исузу, да знаеш дека ќе оди милион километри и назад....Туку, ти до кај стаса со купувањето кола..? Најде нешто повпечатливо?Се двоумиш меѓу нешто? Цени... модели...??
|
Па за неколку дена треба да прошетам и да земам ако најдам нешто добро.Има еден плац во Тетово со многу добро зачувани и здрави коли,но соленки се Од Шавајцарија ги носат.Јас сум за Vectra 2.0 DTI седан од околу 2000-2001год. И Golf IV SDI или TDI(сеуште не сум одлучил затоа што TDI е поекономичен,а SDI е поефтин за одржување во однос на бошот и електрониката оклу неа.За Passat немам коментар-убедливо најдобра од останативе,но најскапа за одржување.На прво место ми е Vectra поради комфорот и поголем багажник,но и за нијанса поевтин од Golf.Значи нешто до кај 4000e. бараме.Ако имаш некоја понуда-кажи! |
SDI никако....!
бегај од фолксвагенови , особено 1.9 , дизели без турбо. Има многу непогодно бризгање, и на 200 000 ја завршуваат кариерата. А турбо дизелите се повеќе од солидни. Можеби е поефтина SDI ама ќе се каеш ако ја земиш, верувај ми... најдобронамерно ти кажувам - TDI. Сите до сега се попариле што се прелажале за SDI. И уште едно на рака - нема влечна снага.
2000-2001ва ќе ја платиш посолено, ама затоа ќе и се изнавозиш Најбитно, да не се затрчуваш по просечни цени... плати поскапо да возиш подолго.
Прост пример: Имав пред неколку години еден 101 медитеран. Бомба беше колата. Ја дадов за 400 и малку , не регистрирана и без акомулатор. Во тоа време знам дека земаа за 350 сосе плин, и регистрирани. Уште го гледам низ градов , му се изнавозија луѓето... до сега кога и да ме сретнат ми викаат алал да ми биле парите, си вредел се до денар. А , другите што ги шиткаа за мали пари, покажаа огромни дефекти и многу од нив завршија в отпад или на делови (мал ни е градов , имам увид на поќето коли што сум ги гледал)
Затоа, ако треба постара нека биди, ама нека биди посолидна оти 2-3 години не се многу разлика
Па да ни се пофалиш кога ќе ја купиш
-------------
|
Постирано од: pajser
Датум на внесување: 10.Мај.2011 во 12:06
SDI eventualno samo za
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
Постирано од: pillot
Датум на внесување: 10.Мај.2011 во 17:59
abe..neli temata bese vaseto iskustvo za opel vectra 2,0dti??
neznam..sum uvezol poveke pachinja dosega nemam loso iskustvo sepak ako bi se odlucuval megu di i dti vtorava 74kw i nekako poveke i prilega taa snaga sepak e golemo vozilo za togash koga bese proizvedena 97-2002 bese visoka klasa na vozilo sum imal i takvi koj minale i po 700.000km znaci od strana na motor dobro vozilo so soodvetno odrzavanje..normalno
------------- bidi sekogash onoj sto vistinski si
|
Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 10.Мај.2011 во 20:53
Ако се држиме строго до темата, нема да има дружење на форумов , ами само информирање
Сврти нагоре по постовите и ќе сватш зошто е заминато малку надвор од насловот...
Пајсер... тоа со 1.4 ТДИ биле закон. Ја искрено не сум се зближил со лупо баш многу... SDI троши многу малку, ама не трпи големи километражи и малтретирања Што знам... може да биде топ за лупо
АА.... немој да се лажите за дизел без турбо , поготово кола подолга од 3600...
-------------
|
Постирано од: morison
Датум на внесување: 22.Јануари.2014 во 14:37
Zdrvo: Gi citav porakive jas sum nov na forumov i jas imam opel vectra b 1,6 16 v me interesira dali moze nekoj da mi pomogne i da mi kaze sto e problemot so opelot omam problem samo so vrakane na gasta koga ke ja otpustam nogata od pedalata za gas sporo se vraka nekolu sekundi ja zadrzuva da receme odprilika oklu 5 sek. ja drzi pa otposle se vraka gasta i mi pravi problem pozdrav.....
|
Постирано од: Ninja 35
Датум на внесување: 22.Јануари.2014 во 19:21
пиши му го проблемотво личнапорака на laki bu ...
------------- Ако ти изгледа премногу лесно , имаш некаде згрешено !!!
|
|