ЗАСТАВА 750 ФИЌО
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=24066
Датум на принтање: 26.Ноември.2024 во 08:59 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: ЗАСТАВА 750 ФИЌО
Постирано од: nostalgija
Наслов: ЗАСТАВА 750 ФИЌО
Датум на внесување: 24.Февруари.2011 во 23:12
Модел кој веке пополека заминува во аналите на автомобилскиот свет.Модел кој ги моторизираше Италијаните по 50-те,модел кој остави печат на автомобилското небо!!
Даменшната 1955 прв пат се појавува на саемот во Женева кој со својот шарм успеа да ги освои срцата на сите кои прв пат го видоа глувчето од торино.Со своите 595см3 не нудеше никакви преформанси,но за градскиот метеж беше измислен.1961 тогашна Црвена Застава почнува со лиценцирано проиводство на овој модел кој неизменет се произведуваше до 1987 кога и последниот примерок излезе од производната лента.Модел кој беше на идните автомобилисти отскочна даска во најпопуларната НАЦИОНАЛНА КЛАСА каде јас лично сум бил сведок на бравурозно возење и перформанси на автомобил кој има 605кг!!!!!!!!!!!Лесен за оддржување и за тјунинг стана омилен кај помладата популација чии креации немаа крај.Се спуштаа до крај,така да на нашите улици дури и ауспухот им гребеше по улица Им се лепеа разнорани налепници за да личат на друмски тркачи,се монтираа гуми од југо,па дури имаше и обиди да се постави и мотор од 101(и тоа успешно)Нивното бравурозно возење на ридско брзинската трка на Водно,многумина ги оставаше без здив!!!!!!Дури фабриката им имаше излезено во пресрет со неколку пакети за фризирање,дури памтам и дека имаше и цели мотори со ознака 850с кои беа некаде околу 50кс и изработени според правилата на националната класа и спремни за вградување.Но како времето поминуваше така и овој модел пополека почна да оди во заборав.На многумина на овој модел научиле да возат,или им бил прв автомобил.......
Во Италија имаше верзија на овој модел која беше нешто кои ретко кој производител во тој период можеше да го изведе.Се работи за верзијата којана сите нам им е добро позната.....АБАРТ.Е верзијата абарт можеше да се носи со перформанси достојни за поголемите!!!!!!!!!!
Нашата верзија на абарт беше далеку од оригиналот,но младите беа досетливи и на секој начин гледаа да нивниот модел биде што е можно поблиску до оригиналот.
Денес и веке ги нема,освен некој смртен љубител на овој модел,па не го продава за жива глава Модел кој е произведен во повеке од 550000парчиња во ех-југославија.
Па постирајте и некоја фотка
|
Коментари:
Постирано од: brza
Датум на внесување: 25.Февруари.2011 во 16:59
...kabriolet ficho!
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 25.Февруари.2011 во 17:00
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 25.Февруари.2011 во 17:04
ficho milicaec :
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
|