Испечати | Затвори го прозорот

Квалитетот на новите возила во салоните низ МК

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=23955
Датум на принтање: 20.Април.2024 во 12:29
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Квалитетот на новите возила во салоните низ МК
Постирано од: nostalgija
Наслов: Квалитетот на новите возила во салоните низ МК
Датум на внесување: 02.Февруари.2011 во 23:02
Тема која се надевам дека ке развие дискусија за квалиетот на новите возила кои се увезуваат во МК и се продаваат во салоните.Дали се со ист квалитет како и тие на Западниот пазар или се носи се и сешто(3категорија...)а се продава за жал со цени дури повисоки од оние на ЕУ.Како комапарција во Атомобиле ск Фиат панда со 1.2 мотор се продава за 7500евра додека истата во Романиа чини 5900евра.Па повелете дискутирајте



Коментари:
Постирано од: brza
Датум на внесување: 02.Февруари.2011 во 23:34
25% razlika ,a?изненадување

....izgleda zatoa shto nie sme malku  ''podole'' , a benzinot e skup!

....ili ,mozebi  stvarta e vo  toa shto makedonskite ovci se po......runtavi !


....koj ke go znae!збунетост


-------------
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 03.Февруари.2011 во 21:57
Оти се мислам дека имаше ваква тема?
Нема врска, ќе се изјаснам...
Колите кај нас што идат се далеку, далеку полоши од тие што се ,на пример , во Германија. Фиат Панда доаѓа од Полска за цела источна и југоисточна Европа.... Само превозот на таа кола од Полска до Македонија кошта 100-200 евра повеќе отколку до Романија. 
Всушност, таа кола носи основен мотор 1.1 чија цена е 7.500 , а додека 1.2 е оној со 60 коња и кошта НЕВЕРОВАТНИ 9.900 (тоа се приближно 10 000 евра , а за 11 има Линеа). Финтата е во тоа што во поразвиените земји се намалува на заработувачката по автомобил, па наместо 1000 евра како кај нас, дилерот добива 200 евра од кола, но тој месечно продава 70 коли, а кај нас едвај 10...
И многу не косат давачките спрема државата, секако, во нормалните земји и тие се понормални
Тоа е тој феномен на ниска цена.

А што се однесува до квалитетот, многу едноставен пример...
Преврти Голф како овај мојов од аватарот наопачке, еден од тие што се склопени во Сараево и еден склопен во Волфсбург и веднаш ќе ти стане јасна разликата... На Тасот (сараевскиот) ќе видиш кошови издупени од корозија, партали на машите , а под пластиките на месеците расцутен плех.... германскиот освен што има 500 000 километри и продуван мотор, не попуштил ни каросериски, ни лакот изгорел, ни ништо... тоа е тоа штедење на материјалите , прикриено зад ефтината работна рака.  206та седан која иди од Иран , е една модерна катастрофа од автомобил која не може ни си Шкода 135ка да се рамни по квалитет.... Отвори по форумов и ќе видиш, мислам имаше тема за тоа...
Сиерата за германски пазар носи прагови исполнети со пена за заштита, а оваа за нас нема ни п од пена во праговите.
Корозирале... епа корозираат ко не се добро заштитени.
Како може половните коли увезени од германија да бидат 100 пати поздрави од тие што ги купуваме одавде??
Е така...


-------------


Постирано од: nostalgija
Датум на внесување: 04.Февруари.2011 во 20:17
Трагедијата да е уште поголема плакаш за име,бренд а не некоја марка која прв пат се појавува на нашиот пазар.Како за пример човекот си ја донесе од Германија вектра симната од производна линија(инаку работел во руселхајм и си ја порачал за себе)и кога беше на хомологација во авто кука еден од вработените го праша дали е за продавање.Значи и самите дилери знаат дека возилата кои пристигнуваат во МК се 2-3класа освен ако сам не си порачаш некој модел кој го нема во понуда а не се произведува во некоја шупа во Турција или Полска па да имаш срека да добиеш солидно возило.За мене конкретно имам матиз/шевролет 2004 од последните модели произведени во матичната фабрика во Ј.Кореа и еден од 20 парчиња не знам како залутани во Македонија наменети за западен пазар(затоа мака мачам со бензинот се турив пари давајки за адитиви )Квалитетот на пластиката и се останато во однос на спаркот од кој лугето проплакаа(на пазар3 има за 2600евра 2008 година)е многу подобар во однос на другите модели.6 години стои надвор се пере сам но бојата и пластиката немаат гајле.И најважната работа!!!!Ако планираш да се опрчиш пари оди до Германија или Италија барем сега можеме без визи па купи си оригинал глаата да не те боли!!!Се надеваме на подобро,нели.


Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Април.2011 во 17:06
se shto nostalgija napishal stoi ., no mislam deka tuka ima ushte edna rabota shto nashive uvoznici na novi vozila ja koristat., kako i vo sekoe proizvodstvo taka i vo tekot na proizvodnite lenti  se javuvaat avtomobili so mali ., tn., fabrichki greshki .,  pa proizvoditelot ne e ni da ja vraka nazad da se otkloni defektot nitu da ja isprati kolata pod presa ., imam vpechatok deka so odredeni popusti nashive uviznici gi zimaat i vakvite vozila so mali fabrichki greshki a gi prodavaat ko potpolno ispravni ., ovoa go imam zabelezhano kaj poveke moi prijateli shto kupija novi vozila  .,i vednash posle toa se javuvaat sitni greshki i kvarovi shto kinat zhivci a ne mozhat taka lesno da se otklonat a se ova se sluchuva na novi vozila vo garanten rok., shto ke reche kratko kazhano novi vozila so fabrichki defekti  ., poznati na uvoznikot


-------------
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana


Постирано од: Blue Scarlet
Датум на внесување: 02.Мај.2011 во 14:48
Pretpostavki pajser,
Nikoj od proizvoditelite ne bi go izlozuval sopstveniot brend na losa kritika zatoa i postojat kontroli vrz rabotenjeto na ovlastenite uvoznici od strana na proizvoditelite .... pa se baraat izvestai i se vrsi postojana kontrola vrz rabotenjeto na istite ..... Onaa sto go praktikuvaat site pogolemi prozvoditeli na avtomobili e takanareceno "sledenje"  kako del od postprodazniot del za da se formira mislenje koe bi pomognalo vo ponatamosnoto proizvodstvo i prodazba .....
Razlikata e samo vo toa sto kaj nas e uvezuvaat koli od vtorostepenite fabriki na proizveduvacite sto moze da se izbegne so direktna naracka a ne kupuvanje na vozilo od lager .... a i ako vekje se kupuva vozilo od lager moze da se pobara na uvid originalnata faktura na voziloto so sto bi se potvrdila zemjata vo koja toa vozilo bilo proizvedeno ....
Fabrickite defektni vozila se prodavaat po poniska cena, koja e prethodno fakturirana od proizvoditelot i bilo kakva manipulacija so taa cena bi znacela falsifikat so koj ovlasteniot diler bi mozel da go izgubi dilerstvoto ....


-------------
Lupus non mordet lupum.

Vulneratus non victus!



Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 02.Јуни.2011 во 19:29
Originally posted by Blue Scarlet Blue Scarlet напиша:



Pretpostavki pajser,
Nikoj od proizvoditelite ne bi go izlozuval sopstveniot brend na losa kritika zatoa i postojat kontroli vrz rabotenjeto na ovlastenite uvoznici od strana na proizvoditelite .... pa se baraat izvestai i se vrsi postojana kontrola vrz rabotenjeto na istite ..... Onaa sto go praktikuvaat site pogolemi prozvoditeli na avtomobili e takanareceno "sledenje"  kako del od postprodazniot del za da se formira mislenje koe bi pomognalo vo ponatamosnoto proizvodstvo i prodazba .....
Razlikata e samo vo toa sto kaj nas e uvezuvaat koli od vtorostepenite fabriki na proizveduvacite sto moze da se izbegne so direktna naracka a ne kupuvanje na vozilo od lager .... a i ako vekje se kupuva vozilo od lager moze da se pobara na uvid originalnata faktura na voziloto so sto bi se potvrdila zemjata vo koja toa vozilo bilo proizvedeno ....
Fabrickite defektni vozila se prodavaat po poniska cena, koja e prethodno fakturirana od proizvoditelot i bilo kakva manipulacija so taa cena bi znacela falsifikat so koj ovlasteniot diler bi mozel da go izgubi dilerstvoto ....

Се сложувам тука! Доста со коментарите дека за источни пазари се прават различни возила! Возилата одат на иста лента и оние кои ги склопуваат и ги проверуваат не знаат, не знаат за кој пазар се наменети, за кој човек се наменети... Плус, производителот би го фатило поскапо да менува производство за некои модели. Кога оди на лента нешто, оди со ист квалитет, нема никакви разлики, затоа можете да престанете да се фурате, слободно купете си ново возило и немајте си гајле


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 23.Јуни.2011 во 13:28
за нас како потрошувачи мислам дека моделите што се нудат се солидни,прифатливи и конк*рентни..и по цена и по квалитет.
интересно е за наши прилики,а мене и ми се допаѓаат новите возила од еден кинескиот производител(незнам како го викаат,има и застапник кај нас)....оние бе до 7000 евра.супер се...испрани,исфарбани...со нови гуми,клима и АБС...супер се,како за нас.

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 14.Декември.2013 во 22:52
http://www.youtube.com/watch?v=6hEx-wgrdAw" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=6hEx-wgrdAw
голема насмевка


-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk