Испечати | Затвори го прозорот

Маркетинг и психологија на продажба

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Македонија и Свет
Име на форумот: Бизнис и економија
Опис на форумот: Берза, менаџмент, вработувања, инвестиции...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=21804
Датум на принтање: 24.Септември.2024 во 23:27
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Маркетинг и психологија на продажба
Постирано од: Joshua_Tree
Наслов: Маркетинг и психологија на продажба
Датум на внесување: 19.Февруари.2010 во 15:24
Moderniot svet nosi novi trendovi vo marketingot i psihologijata na prodazba so cel da go osvoi pazarot so nekoi novi tehniki....

Bazata na sekoj biznis e nacinot na koj rakovodis i menadziras(manipuliras) so lugeto.Od tuka trgnuva i mojata osnovna teorija:

BIZNISOT E IZMISLEN ZA I PORADI LUGETO!

Bi sakal da slusnam vase mislenje po nekolku prasanja:
-Prodazbata po sablon e totalno neuspesna,zosto tolku mnogu ja forsiraat?
-Ni trebaat li profesori za da ne naucat kako?
-Kade go gledate izlezot?

P.S>Korporaciskiot biznis gi jade osnovnite postulati na ekonomijata
Sto mislite vie?


-------------
“Talk, talk, talk: the utter and heartbreaking stupidity of words.”
― William Faulkner, Mosquitoes



Коментари:
Постирано од: Blue Scarlet
Датум на внесување: 20.Февруари.2010 во 13:54
Da , BIZNISOT E IZMISLEN ZA I PORADI LUGETO ...
 
Unificiranjeto na nacinot na prodazba e izmislica na "golemite ribi" na pazarot , pa tokmu poradi niv i malite pretprijatija koi tezneeat kon pogolem uspeh probuvaat da gi sledat tie primeri bidejki se reper za uspeh .... Imav moznost da rabotam za eden takov Gigant koj barase ist pristap kon potrosuvacite nezavisno od koj del na svetot se i vo kakvo podnebje ziveat ... postoeja i treninzi na koi imase predavaci od site strani na svetot ... Seznajkovci koi sledea statistiki i baraa statistiki se so cel da se navleze poveke vo glavata na kupuvacot .... Rezultat na takvoto nesto bese totalno nesoglasuvanje na Targetnite grupi sledeni vo Makedonija i Germanija na primer ... a sepak pak se prodolzi so sablozniziran nacin na prodazba se so cel da se zadrzi imigot na brendot koj go pretstavuvas ...
Umesnosta na sovrsena tehnika na prodazba lezi vo racete na menagerot ( koj kako po nepisano pravilo se rakovodi samo spored naucenoto od knigite ili primeri od ovoj ili onoj ) ne trudejki se da ja razbere psihologijata na potrosuvacot a uste pomalku davanje na sloboda na loiceto vo "direktnata prodazba" .... I kako rezultat na seto toa imame Losi menageri , nezadovolni rabotnici i zbuneti i neusluzeni potrosuvaci ....
Izlezot? .... Izlezot od vakviot krug lezi ednistveno vo fleksibilnosta ... prilagoduvanje KON i ZA Potrosuvacot ....
 
Korporaciskiot segment seuste e dosta mal , no po svojot ekonomski potencijal e dosta znacaen za sekoja razviena zemja ... Se poveke se praktikuva formiranje na "sestrinski" firmi vnatre vo korporacijata za da se dade pogolema samostojnost i za da moze na sekoj poedinec da mu se dade moznost za realiziranje na svoite idei, talent i sposobnost a pak za dobro na Korporacijata. No sepak i golemite korporacii prodolzuvaat i ponatamu da se borat so svojata slabost , vecniot konflikt pomegju rizikot (koj go nosat akcionerite) i onoj koj upravuva so rizikot (menagerot) ...  



-------------
Lupus non mordet lupum.

Vulneratus non victus!



Постирано од: MyWay
Датум на внесување: 23.Мај.2010 во 23:53
Компаниите конк*рираат за да ги добијат нарачките на купувачите. Тие мораат стратешки да ја распоредат својата продажна сила, да се обраќаат на правите купувачи, во право време и на прав начин.
    Поголем број на компании се служат со продажни преставници, а некои им даваат централна улога во маркетинг - миксот. Продавачите се многу корисни во остварување на целите на маркетингот но се и многу скапи, затоа секоја управа треба да посвети внимание на планирање на финансиите наменети за личната продажба.
Планот на продажна сила бара донесување на одлуки за целите, стратегиите структурите и надградувањето. Целите вклучуваат барање нови купувачи, комуницирање, опслужување и информации. Сруктурата пак преставува избор помеѓу организирање по подрачје, производ купувач. Најбитен аспект во продажбата е воспоставување на блиски контакти помеѓу двете страни, купувач - продавач.


-------------

Како изгледа совршен маж..Он не изгледа..Он се понаша ......



Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 30.Мај.2010 во 18:43
Кај нас и те како сака да се увезе светски и европски начин на работење на компаниите, посебно во делот на продажба. Но менталитетот на македонскиот купувач е далеку поразличен од менталитетот на купувачот во Германија, САД или Јапонија.
Во ред е сета таа наука околу начинот и презентирањето на производот, но кај нас сеуште главно прашање при купување на одреден производ е КОЛКУ Е НЕГОВАТА ЦЕНА, а после тоа следат еден куп прашања од типот, квалитет, опции и сл.
Колку и да сакаме да го едуцираме македонскиот купувач, ќе помине екстра долг период, и затоа сметам дека најдобро е да се лови општиот психолошки момент кај купувачите, а тоа е цената. За да можеме лесно да го привлечеме купувачот, треба да се креира одлична продажна кампања при тоа водејќи сметка да се вметнат главните репер параметри...
Се додека се лови повисоката класа на купувачи т.е оние кои имаат појака куповна моќ, македонските компании ќе стагнираат во целокупниот нивен развој. Се додека слепо веруваме на надворешните продажни техники, нема да остваруваме продажба ни приближно до замислената..
Македонските менаџери имаат уште многу да научат, и им советувам да се приземјат во нивните барања, и да почнат да размислуваат како пошироката народна маса, која пак го сочинува најголемиот процент на население со куповна моќ, и секако да им излезат ним во пресрет, а не да се поставуваат како купувачите да зависат од нив.



-------------
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.


Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 30.Мај.2010 во 18:51
Психологијата на продажба во голем дел зависи од продажниот консултант или менаџер. Неговата моќ да го претстави производот во најкраток можен рок и во најдобро можно светло, го прави одличен продавач. Исто така продавачот треба да ја дознае потребата на купувачот, и да успее да предложи производ согласно неговите барања. Купувачите во глобала не сакаат премногу долги одговори и презентации, бидејќи тоа едноставно ги одбива и одвраќа од нивната замисла. Купувачот не сака додека се презентира производот да размислува многу. Едноставно сака да го чуе тоа што највеќе му треба.
Добриот продавач исто така треба да ја разликува линијата помеѓу упорен и досаден. Многу е тенка и често пати е надминувана од страна на недоволно искусни или неквалитетни продавачи.
Во делот кај маркетингот пред и се е да го долови психолошкиот момент на потенцијалниот купувач, а секако со претходно добро собрани податоци за потребите на купувачот. Добриот маркетинг е 50 % од реализирана продажба. Останатото е во рацете и моќта на продавачот.



-------------
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 02.Јуни.2010 во 01:09
Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Се додека се лови повисоката класа на купувачи т.е оние кои имаат појака куповна моќ, македонските компании ќе стагнираат во целокупниот нивен развој. Се додека слепо веруваме на надворешните продажни техники, нема да остваруваме продажба ни приближно до замислената..
Македонските менаџери имаат уште многу да научат, и им советувам да се приземјат во нивните барања, и да почнат да размислуваат како пошироката народна маса, која пак го сочинува најголемиот процент на население со куповна моќ, и секако да им излезат ним во пресрет, а не да се поставуваат како купувачите да зависат од нив.

Апсолутно се согласувам со тебеда добро доловена поента

-------------
Beauty fades, dumb is forever


Постирано од: marsovec
Датум на внесување: 03.Јуни.2010 во 09:57
Pogolemo zlo od sovremeniot marketing nema, za profit se prodava se i sesto najpoveke lagi.Videte sto napravija so svinskiot grip.Kolku pari sobraa od celiot svet.Kako potoa covek da im veruva na t.n. eksperti, koga tie se vo funkcija na parite koi ke gi dobijat od multi kompanii pa i drzavi.
Zalno no taka e.

-------------
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk