Испечати | Затвори го прозорот

Хиперактивни деца

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=17563
Датум на принтање: 22.Декември.2024 во 09:30
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Хиперактивни деца
Постирано од: mamamd
Наслов: Хиперактивни деца
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 08:48
Se pocestite diskusii za nekvalitetnata rabota na nastavnicite, nametnatite novi zakonski promeni vo obrazovanieto, a posebno aktuelnoto testiranje na znaenjata na ucenicite so cel KAZUVANJE/NAGRADUVANJE na nastavnicite vrz osnova na pokazanite znaenja na ucenicite nametnaa potreba od isfrlanje na povrshina na site problemi koi so godini se talozat ama pred niv site zamizuvaat... Se pocesti se reakciite na prosvetnite rabotnici deka pokraj obemnite nastavni programi, nedostatok na kvalitetni ucebnici, kratko vremetraenje na nastavniot cas, voveduvanje najrazlicni proekti od edikojsi koj malku saka da se opari pri toa nevodejki smetka za posledicite vrz ucenicite i nivnoto obrazovanie, nerabotenje na svojata rabota na ucilishnite strucni sluzbi tuku cela briga e prefrlena vrz nastavnikot, nemoznosta na roditelite da gi kontroliraat svoite deca koi najprvo treba da se sredat pa potoa da se bara VESHTERKI.
Eden od problemite so koi se sudruvaat nastavnicite e i zakonskata ramka koja gi osloboduva roditelite od nosenje dkument od Zavodot za mentalno zdravje so koe se potvrduva deka deteto nema nikakvi problemi, a ucilishtata se izlozeni na kazna dokolku pobaraat takov dokument. Eden problem koj e mnogu aktuelen megju nastavnicite e problemot na ...

Нервозни родители – хиперактивни деца

Истражувањето извршено на Универзитетот Мериленд покажа дека родителите на хиперактивните деца и самите се во опасност од различни пореметувања. Тие најчесто манифестираат анксиозност, депресија...

Родителите на децата со изразена хиперактивност, пореметување кое настанува како последица на одсуство на доволно внимание на околината и посебно на родителите, треба и самите да се консултираат со психијатри или невролози. Тие исто така се изложени на ризикот и самите са станат хиперактивни или да почнат да страдаат од пореметување во учењето, памтењето или некои други болести, соопштија американски истражувачи.

Генетска пореметеност

Истражувањето извршено на Универзитетот Мериленд покажа дека родителите на децата кај кои е дијагностицирана хиперактивност 24 пати повеќе се изложени на ова пореметување отколку децата без ова пореметување.

„Иако за хиперактивност постои генетска предодреденост, утврдено е дека сепак не заболуваат сите родители на деца со пореметувањето„, изјави неврологот Д-р Андреа Хронис која раководеше со истражувањето.

„Сите лекувања и терапии на деца се многу помалку ефикасни доколку и родителите имаат проблеми„-нагласи Хронис. „За несреќа, кога родителите имаат психолошки проблеми, тие се помалку способни животното опкружување на детето да го прилагодат на начин на кој на детето ќе му пружат оптимални услови за развој.

Битна е средината во која детето расте

Поради тоа, велат истражувачите, неопходно е да се истражи и средината во која детето расте и се идентификува и, ако е потребно, да се третираат проблемите на родителите кои можат да влијаат на лекувањето на детето.

Научниот тим на докторката Хронис го следеше однесувањето на 200 деца кај кои е дијагностицирана хиперактивност на универзитетските клиники во Чикаго и во Питсбург. Однесувањето на децата со хиперактивност е следен од 1995 година но, во исто време е контролирано и дали родителите страдаат од депресија.

Утврдено е дека родителите на претшколски деца со хиперактивност, кои и самите имаат проблеми во однесувањето, особено агресивност, два до петпати почесто имаат ментални проблеми како што се
анксиозност, депресија и користење на дроги.


Симптомите на хиперактивност често се мешаат со симптомите на некои други ментални однесувања-предупреди Д-р Хронис во извештајот објавен во Списанието на американската академија за деца и адолесцентна психијатрија.
Vo sekoja paralelka ima barem po edno. Psiholozite digaat race...roditelite  se odnesuvaat taka kako shto mozat...baraat nastavnicite da se spravat so nivnite deca na strucen nacin. Roditelite na ostanatite roditeli cesto reagiraat deka nivnite deca se maltretirani od hiperaktivnite deca. roditelite pagjaat vo depresija, a smeshno e da se rece deka i nastavnicite pagjaat vo depresija bidejki treba da se "spravat" i so deteto i so negovite  roditeli i so roditelite na ostanatite deca.





Коментари:
Постирано од: butterflyM55
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 09:27
Е добро бе мама па зар дете треба да е бубачка Па едно време важеше “МИРНО ДЕТЕ Е САМО БОЛНО ДЕТЕ“ а сега не треба да е живо.Јас имам 2 хиперактивни деца,и едно флегматично.Не е се слагам со фактот дека заради малку посветено време на детето се јавува тоа.Првото дете ми е флегматично,а немав време ни да го видам како што треба.Бев млада,бизнис терав (за жал) а за второто имав повеќе време,додека за третото,ќерка ми,го имав цело време на овој свет.И се посветив потполно и не одев на работа до нејзината скоро втора година,а таа е најенергична од сите.Зар болест е што ќерка ми сака да скока на трамболина?Што сака музика и да игра на неа?Зар болест е што е детето среќно,весело и живо?
Не се сложувам воопшто со горекажаното.

-------------
Единствената работа што стои помеѓу нас и тоталната среќа е реалноста.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 09:43
Originally posted by butterflyM55 butterflyM55 напиша:

Е добро бе мама па зар дете треба да е бубачка Па едно време важеше “МИРНО ДЕТЕ Е САМО БОЛНО ДЕТЕ“ а сега не треба да е живо.Јас имам 2 хиперактивни деца,и едно флегматично.Не е се слагам со фактот дека заради малку посветено време на детето се јавува тоа.Првото дете ми е флегматично,а немав време ни да го видам како што треба.Бев млада,бизнис терав (за жал) а за второто имав повеќе време,додека за третото,ќерка ми,го имав цело време на овој свет.И се посветив потполно и не одев на работа до нејзината скоро втора година,а таа е најенергична од сите.Зар болест е што ќерка ми сака да скока на трамболина?Што сака музика и да игра на неа?Зар болест е што е детето среќно,весело и живо?
Не се сложувам воопшто со горекажаното.

Имам другар кој дипломираше психологија на оваа тема.

Хиперактивноста е болест, но нема ништо заедничко со детската разиграност и динамика.

Еден од главните симптоми кај хиперактивните деца е дека не умеат да го одржат своето внимание на една работа повеќе од 5-10 минути, дури ни во некаква интересна игра. Натамошен симптом е дека се екстремно зборлести и неретко ги закачаат другите деца или им пречат во нивната игра или школски задачи, и тоа така постојано се повторува, секој ден, со месеци, со години.

Некои деца ја надминуваат во пубертетот, но некои не. Возрасните оболени(бидејќи не биле лекувани како деца) од хиперактивно растројство тешко се вклопуваат во општеството и на работното место(неретко ја губат) поради својата неможност да ја контролираат постојано, на секои 5 минути нешто сосема друго да прават, а започнатото речиси никогаш не го завршуваат.

Лекувањето е можно, но задолжително подразбира консултации со психолози и дефектолози. Истото важи за поставување на точната дијагноза.



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 10:43
Peperutke, golema e razlikata megju zivo i palavo...i hiperaktivno. Tokmu zatoa i ja otvoriv temata, da s eeducirame, da naucime da ne gi koristime terminite koi ne se soodvetni. Vo isto vreme da mozeme navreme da reagirame i kako roditeli i kako nastavnici...
Ova prezemeno od portalot  ...Me citash"... objasnuva mnogu...i rascistuva mnogu dilemi...

....Би започнала од една хиперактивност на детето за која многу родители не сакаат  да се соочат со вистината велејќи дека нивното дете е живо, темпераментно , тврдоглаво размазено и неспретно.

Но станува збор за едно ментално пореметување (attention deficit hyperactivity disorder, ADHD) кај детето кое пати од хиперактивност.Ваквото дете не успева да се организира,ги губи работите,не може да чека во ред, не е стрпливо,ја напушта школската клупа во текот на часот и секогаш е спремно некаде да тргне, да оди.

Првото сознание за своето дека родителот ќе го добие во предучилишната установа или училиштето од неговата воспитачка или учителка искажано како примедба дека понашањето на детето е проблематично иако се работи за дете кое е многу паметно, но со неговата нестрпливост прави мал неред во наставата.Кај вакви деца не помагаат казните а во секое одделение седи некое хиперактивно дете со овој проблем на синдром  на пореметување на вниманието.

АДХД синдромот се јавива кај малите деца и 12 % се јавува во училишниот период.Педијарската епидемиологија од овој синдром забележува поголема појава кај момчиња, три пати поголем во однос на девојчињата.Сепак се појавува некаде од втората и третата година од животот, но тој не е препознатлив се до поаѓањето во училиштето, бидејќи дефицитот на вниманието доаѓа до израз во училницата , каде што детето не може да го задржи вниманието на предавањето и  не може да седи во училишната клупа подолго од 45 минути и не може да се фокусира на училишните  задачи.За овие дечиња карактеристични симптоми се импулсивноста.и хиперактивноста , со други зборови детето не успева да се организира, премногу зборува,на прашањата инстинктивно одговара,го прекинува соговорникот,се наметнува на другите,често е раздразливо, бесно реагира на родителските забрани и наредби,агресивно е кон врсниците и нема трпение да седи во училишната клупа.

Споменатите симптоми се јавуваат најмалку во две средини во училиштети и домот.Траат околу шест месеци и воглавно се манифестираат пред седмата година и доведуваат до значајни пореметувања, социјални, училишни и работни активности.Освен проченката од лекарот , од клучно значење се запазувањата на родителите и учителките од кои се очекува активно учество во третирањето на пореметувањето.Меѓутоа иако дури и во стручните кругови може да се чуе мислењето дека АДХД не е озбилно пореметување, туку „палавост на детето кое ќе помине само по себе„ ,  студии на психијатрите  зборуваат спротивно.АДХД е прифатен како медицинска состојба која има биолошка основа.Во мозокот кај децата со ова пореметување има дефицид на два неуротрансмитери-допамин и норадреналин и исто така е утврдено дека има улога и наследноста.

Родителите се советуваат да побараат помош од психолозите , дефектолозите и детскиот психијатар.Освен нив во лечењето  треба да учествуваат сите, родителите, учителката и блиската околина.Лечењето на хиперактивниот синдром постепено се прилагодува на секој пациент и подразбира примена на психолошки, едукативни и социјални методи а доколку е потребно и лекови.Иначе овој лек кој се користи за лекување на хиперактивниот синдром се издава на дупли рецепт, а неговото издавање се проверува во случај родителите сами на нивна одговорност да не  го дијагностицираат синдромот и ги лечат своите деца.

Znaci ne zboruvame za obicna palavost...nemirno dete...tuku za hiperaktivno dete...




Постирано од: butterflyM55
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 11:07
Сега се разбравме

-------------
Единствената работа што стои помеѓу нас и тоталната среќа е реалноста.


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 13:50
Интересна студија мама, добро е да се обрне внимание на овие работи. Точно е тоа дека децата се проекција на атмосферата во домот која живеат, особено овие деца кои потекнуваат од семејства со „сложени„ карактери кај двата родитела, како и незгодни животни околности.
Гледам многу често емисии на тв и во средината тука има такви изразени случаеви на деца со проблеми во „однесувањето„. По неколку сериозни опомени од педагозите, се превземаат мерки на отстранување на таквиот ученик од редовната настава и ги праќаат во т.н поправни училишта неколку пати во неделата или целосно ги префрлуваат таму.
И не дека овие деца се лоши нешто, но со вакви симптоми на постојано реметење на наставата и покажување агресивност исклучиво за време на школските часови мора да пренасочат привремено.


Постирано од: pmmladen
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 23:07
мамад,
текстов од горе го препиша или го копираше:)
Твоите заклучоци и ставови ги донесуваш врз основа на личното набљудување, искуство, разумно расудување или врз основа на некоја статија од некој психолог или психијатар кој и самиот не знае каков е, дали е нормален или не. Кој им дал такво авторитативно право на психолозите и психијатрите да просудуваат дали некој е нормален, дали тие се нормални, кој може тоа да им го потврди. До сега не сум видел некој што психологијата и психијатријата го направиле нормален-излечен. Обично после третман од гореспоменативе можеш да прочиташ во весник дека пациентот убил некого или се самоубил и во статијата во црна хроника во весниците е нагласено дека бил лекуван од ментални пореметувања, или пак пациентот е претворен во ЗОМБИ ИЗДРОГИРАН СО ТЕШКИ ПСИХИЈАТРИСКИ ДРОГИ и таков повеќе и не личи на човек тој е само сенка речиси мртов без чувства и емоции.
А што се однесува до хиперактивноста мислам дека тоа е доблест кај децата. Проблемот не е во децата туку кај возрасните кои не можат да се соочат со премногу раздвиженост и среќни и весели деца затоа што самите тие возрасни отишле далеку од нормалноста па сега за да ја прикријат својата влошена ментална состојба им измислуваат болести на децата -биле хиперактивни?.
И порака до сите деца: ДЕЦА БИДЕТЕ ХИПЕРАКТИВНИ БИДЕТЕ ЖИВИ И НИКОГАШ НЕ НАСЕДНУВАЈТЕ НА ЛАГАТА ДЕКА ТОА Е БОЛЕСТ!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 20.Јануари.2009 во 13:00
...Jas navedov deka tekstot e prezemen... i pak kje povtoram se so cel pravenje razlika megju "zivo, nenmirno, palavo" i hiperaktivno dete. Razlikata e golema.


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 20.Јануари.2009 во 13:58
Ццццц Мама џабе да објаснуваш, читам и се чудам дали луѓево воопшто ЧИТААТ пред се што е напишано, дали посветуваат внимание на содржината или го рипаат секој втор ред.
За некои болести и синдроми многу малку се знае и луѓето веднаш си земаат за право да критикуваат нешто од кое врска си немаат.
Оваа „болест„ спаѓа во групата на Behavioral Desorders или пореметувања во однесувањето од одредени психолошки и невролошки причини.
Да не тресам толку зелени, не сум докотр, но лично познавам вакво дете, и детето не е ненормално туку си има одредени проблемиво однесувањето за кои се превземаат соодветни мерки од страна на неговите родители и на училиште. И незнам зошто луѓево тоа толку трагично го сфаќаат, кога прво не разграничуваат некои работи.


Постирано од: pmmladen
Датум на внесување: 20.Јануари.2009 во 21:18
Погледнете овде и видете што сакам да кажам:
http://www.fightforkids.org/
http://www.psychiatric-help.org/PSYCHIATRIC-HELP/default.asp
http://www.alternativementalhealth.com/
http://www.psychcrime.org/


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 20.Јануари.2009 во 21:26
Nema da polemiziram od pricina shto delimicno se soglasuvam okolu tvojot stav deka mnogupati mesto lecenje se postignuva obraten efekt. isto taka ima edna bolna vistina deka kaj nas shkolskite psiholozi voopshto ne se strucni za rabota so hiperaktivnite deca i voopshto ne se nafakjaat da rabotat so niv pa duri i ne dijagnosticiraat hiperaktivnost tuku ona shto site go velat..palavo...nemirno...kje se smiri...


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 12:47
Да не заборавиме дека АДХД има две спротивставени страни-едната е хиперактивноста за која пишувавте а другата е atention deficit syndromeпри што детето е тотално деконцентрирано, мирно (за разлика од хиперактивното дете, дури препасивно), се оддава на дневни сонувања, споро е....

Се согласувам со мамамд дека школските психолози немаат благе везе за оваа работа а уште помалку се обучени за работа со нив. Често овие деца ја ометаат наставата во “нормалните“ паралелки затоа што за нив кај нас не постои посебна паралелка/институција.

Кај некои, овој синдром се губи во адолесценцијата, кај некои не. Често се препишуваат и лекови и затоа ова дете треба да е под надзор на невропсихијатар а не детски психолог.



-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: Тречи
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 16:18
Мање шекер у исхрана и океј ќе биде

-------------
Книге децо книге......
Речи свима ко си,не штиди се своје вере,и буди поносни син Православја!



Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 16:57
Хиперактивните деца често се раѓаат од родители кои конзумирале дроги. Не е правило, но често е.

-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: pmmladen
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:39
http://www.fightforkids.org/%20 - http://www.fightforkids.org/


Постирано од: defma
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 08:35
Мило ми е што се отвараат прашања кои со години се јавуваат како проблем но и се избегнува да се разговара за нив.Хиперактивните деца немаат ментални нарушувања едноставно кажано имаат вишок енергија која имаат потреба да ја потрошат и затоа не можат цел час да седат на своето место, да бидат внимателни и да прават онака како што прават другите деца.Тоа е различно од дете кое е палаво, живо.

Она што е важно особено за наставниците тоа е дека овие деца не можат да ги контролираат, треба да ја разберат нивната потреба од активност и многу е важно да излезат во пресрет на таа нивна активност т.е. пуштете го неколку пати да го испере сунгерот и да ја избрише таблата, да се напие вода, кога е топло пуштете го 10 мин од часот надвор со топка да се истрача, само доколку ја почитувате неговата потреба од активност, на тој начин и вие ќе добиете повратен ефект. Ова се само неколку искуства од пракса.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 12:55
Originally posted by defma defma напиша:

Мило ми е што се отвараат прашања кои со години се јавуваат како проблем но и се избегнува да се разговара за нив.Хиперактивните деца немаат ментални нарушувања едноставно кажано имаат вишок енергија која имаат потреба да ја потрошат и затоа не можат цел час да седат на своето место, да бидат внимателни и да прават онака како што прават другите деца.Тоа е различно од дете кое е палаво, живо.

Она што е важно особено за наставниците тоа е дека овие деца не можат да ги контролираат, треба да ја разберат нивната потреба од активност и многу е важно да излезат во пресрет на таа нивна активност т.е. пуштете го неколку пати да го испере сунгерот и да ја избрише таблата, да се напие вода, кога е топло пуштете го 10 мин од часот надвор со топка да се истрача, само доколку ја почитувате неговата потреба од активност, на тој начин и вие ќе добиете повратен ефект. Ова се само неколку искуства од пракса.

Za zal so ova nema da se soglasam!
-Ova dete koga nastavnikot go pushta nadvor prska so sungerot se zivo i divo, pa brgu biva vrateno nazad od cistackata ili psiholog/direktor.
-Ova dete dodeka ja brishe tabklata so sungerot minuva po tablata kako so avtomobil na reli trkji i ispushta tokmu takvi zvuci i normalno go odzema vnimanieto na drugite deca;
-ova dete koga kje go pushtite nadvor samo (a mora samo zatoa shto nastavnikot ne moze da ostavi 20 tina drugi deca a mora i da realizira nastavna programa) kje se kaci na prviot stolb, na prvoto drvo, kje istrca na ulica, kje vleze na sred igra na drugi deca i kje im go poremeti casot (pr. topkata na casot po fizicko)
Povraten efekt kje ima dokolku ucilishniot psiholog gi ostavi proektite i se nafati da raboti so ovie deca ili kako neostvarliv son vo ucilishteto ima defektolog koj kje raboti so toa dete tokmu koga kje se pojavat ovie potrebi na povrshinata. Znaci mesto vo ucilishteto da ima domakjin koj kje nabavi ednash mesecno kredi i kje se dosaduva cel den vo kancelarija vo ucilishtata pod hitno treba da se primat defektolozi koi kje rabotat so decata so POP.



Постирано од: Delicia
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 13:05
......ne zaboravete deka kako i kaj site bolesti i hiperaktivnosta ima poveke stepeni!
 
mamçe ,mislam deka ti go opisuvas onoj posledniot stadium.среќа


-------------
...It just takes a second to realize how wrong you are, about... everything...


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 13:20
Prepuknat mi e filmot da slusham kako site delat pamet kako treba da pravi nastavnikot. Katadnevno sum svedok kako koleshka operirana od kancer se "bori " so edno takvo dete 9a invalidskata komisija ne i dava da odi vo penzija). katadnevno cistackata i soli pamet kako se utepala od rabota po detevo i kako koleshkata "treba da si go pribere". kako direktor i psiholog i kazuvaat deka mora da raboti i so takvi deca, ama nikako tie da se nafatat da rabotat bidejki e toa nivna rabota. psihologot ne treba da gi uci nastavnicite kako da ocenuvaat tuku da si ja raboti svojata rabota, a direktorot da im stoi na glava na onie gospodata od MON da pratat defektolog koj e strucen da raboti... лутинаA samo eden den sekoj koj soli pamet da dojde da vidi shto se slucuva kje izbega v pusta gora i nema da se pribere megju lugje.голема%20насмевка


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 15:16
Де бе Мамичка не се нервирај, губиш од лепота , абе што да прави човек кога луѓето се неинформирани, други начуле не дочуле, трети не сакаат да ја прифатат одговорноста па само ја префрлаат топката од еден на друг.
Точно е дека сите ги криват наставниците во најголем дел, бидејќи тие директно работат со децата но најголема одговорност во овој случај имаат родителите кои треба да си го фатат детето за рака и да си го однесат на специјалист и да му се утврди дијагноза. Ај да не звучи ова дијагноза премногу грубо ќе ја наречам состојба.
Не знам зошто толку ги погодува реалноста луѓето кога за се си има начин да биде средено без галами, препукувања.
Доколку секој си ја врши работата без многу надмудрувања со стручните лица се ќе си тече во најдобар ред.
Еве детето хиперактивно што го споменав и си оди во поправно школо 2/3 пати неделно и следи настава која е прилагодена за негови потреби и сличните нему. Имено наместо да седи и учи од книга им даваат практични задачи да решаваат за да можат да се фокусираат, што би се рекло им даваат занимација на тема која е на редовна програма и помалку теорија. Тоа е она што јас знам досега.
Треба многу повеќе да се информира масата за луѓето дтектирани со хиперактивност, со дислексија бидејќи ги има многу повеќе отколку што навистина се луѓето свесни и да престанат да гледаат на ова како хендикеп, бидејќи не е. Треба малку повеќе да се водат кампањи, преку делење флаери, правење реклами, макар и нискобуџетни за да им се приближи повеќе на обичните луѓе кои немаат многу знаење и претстава што значи сето ова.Мора да се изнајдат начини да се подига свеста меѓу луѓето зошто додека си ставаме превез преку очите или намерно игнорираме некој проблем,може само во ќорсокак да заглавиме.


Постирано од: pmmladen
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 18:42
defma,
Потполно те поддржувам.
Погледнете зошто и кој ги креира тие "наводни научни вистини" (лаги) за хиперактивни деца.
http://www.fightforkids.org/%20 - http://www.fightforkids.org/
http://www.sntp.net/harm/society.htm - http://www.sntp.net/harm/society.htm
http://www.psychiatric-help.org/PSYCHIATRIC-HELP/default.asp%20 - http://www.psychiatric-help.org/PSYCHIATRIC-HELP/default.asp
http://www.alternativementalhealth.com/%20 - http://www.alternativementalhealth.com/
http://www.psychcrime.org/ - http://www.psychcrime.org/
http://www.cchr.org/press_room/press_releases/Crime_Fraud_Patient_Abuse_Welcome_to_the_World_of_Psychiatry.html - http://www.cchr.org/press_room/press_releases/Crime_Fraud_Patient_Abuse_Welcome_to_the_World_of_Psychiatry.html
http://www.itsaruby.com/Psych%20Truth.htm - http://www.itsaruby.com/Psych%20Truth.htm
http://www.stopshrinks.org/reading_room/ecb/stevens_next.html - http://www.stopshrinks.org/reading_room/ecb/stevens_next.html
http://www.ftrbooks.net/psych/morality.htm - http://www.ftrbooks.net/psych/morality.htm
http://www.monetaryreform.org/2006/Crime_Created_by_Psychiatry.htm - http://www.monetaryreform.org/2006/Crime_Created_by_Psychiatry.htm
http://www.freedommag.org/english/vol2704/psych.htm - http://www.freedommag.org/english/vol2704/psych.htm
http://www.freedom.org.uk/mag/issuea02/index.htm - http://www.freedom.org.uk/mag/issuea02/index.htm


Постирано од: neo_wmaster
Датум на внесување: 27.Јануари.2009 во 19:05
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Хиперактивните деца често се раѓаат од родители кои конзумирале дроги. Не е правило, но често е.

Чек, чек. Хиперактивни деца според мене се деца кои всушност се неколку чекори понапредни од нивните врсници, бунтовни се, не ги сметаат професорите/наставниците за главни во школо и сл. Не ми се верува дека овие дека се дело на вакви родители. Лично јас не знам за тоа дека некој од моите правел нешто вакво во младите години.

-------------
I love Daphne Millbrook.


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 27.Јануари.2009 во 21:11
Originally posted by neo_wmaster neo_wmaster напиша:

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Хиперактивните деца често се раѓаат од родители кои конзумирале дроги. Не е правило, но често е.

Чек, чек. Хиперактивни деца според мене се деца кои всушност се неколку чекори понапредни од нивните врсници, бунтовни се, не ги сметаат професорите/наставниците за главни во школо и сл. Не ми се верува дека овие дека се дело на вакви родители. Лично јас не знам за тоа дека некој од моите правел нешто вакво во младите години.


До членот погоре- не се работи темата за опис на профилот на Џемс Дин туку за деца со сериозни нарушувања во однесувањето, прочитај ги карактеристкиките и симптомите дадени ос стручњаци.
Инаку на темата пишував претходно; во пракса овие деца значи се издвојуваат од класот и работат еден на еден со своите тутори или наставници кои се посебно обучени за работа со овакви деца.Само наставникот и ученикот во 4 очи, без пречки од околината.

-------------
Beauty fades, dumb is forever


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 27.Јануари.2009 во 21:27
Originally posted by neo_wmaster neo_wmaster напиша:


Чек, чек. Хиперактивни деца според мене се деца кои всушност се неколку чекори понапредни од нивните врсници, бунтовни се, не ги сметаат професорите/наставниците за главни во школо и сл. Не ми се верува дека овие дека се дело на вакви родители. Лично јас не знам за тоа дека некој од моите правел нешто вакво во младите години.
Toa ne se hiperaktivni deca. Hiperaktivno dete ne umee da se nasoci kon niedna rabota povece od nekolku minuti.

Edno dete moze da se dosaduva na casot po istorija ili matematika i da bara druga zanimacija, no ako go sednes pred TV ili vop kino na nekoj interesn film ili crtan toa bez problem ce go odgleda(po pretpostavka da mu e interesno) celi 60-90 minuti. Toa ne e hiperaktivno dete.

Hiperaktivnoto dete ne umee da se nasoci i da ostane zainteresirano ni za najinteresniot crtan ili igra posle desetina minuti.


Постирано од: pmmladen
Датум на внесување: 27.Јануари.2009 во 22:51
Eве кои се тие стручњаци. Погледнете зошто и кој ги креира тие "наводни научни вистини" (лаги) за хиперактивни деца.
http://www.fightforkids.org/%20 - http://www.fightforkids.org/
http://www.sntp.net/harm/society.htm - http://www.sntp.net/harm/society.htm
http://www.psychiatric-help.org/PSYCHIATRIC-HELP/default.asp%20 - http://www.psychiatric-help.org/PSYCHIATRIC-HELP/default.asp
http://www.alternativementalhealth.com/%20 - http://www.alternativementalhealth.com/
http://www.psychcrime.org/ - http://www.psychcrime.org/
http://www.cchr.org/press_room/press_releases/Crime_Fraud_Patient_Abuse_Welcome_to_the_World_of_Psychiatry.html - http://www.cchr.org/press_room/press_releases/Crime_Fraud_Patient_Abuse_Welcome_to_the_World_of_Psychiatry.html
http://www.itsaruby.com/Psych%20Truth.htm - http://www.itsaruby.com/Psych%20Truth.htm
http://www.stopshrinks.org/reading_room/ecb/stevens_next.html - http://www.stopshrinks.org/reading_room/ecb/stevens_next.html
http://www.ftrbooks.net/psych/morality.htm - http://www.ftrbooks.net/psych/morality.htm
http://www.monetaryreform.org/2006/Crime_Created_by_Psychiatry.htm - http://www.monetaryreform.org/2006/Crime_Created_by_Psychiatry.htm
http://www.freedommag.org/english/vol2704/psych.htm - http://www.freedommag.org/english/vol2704/psych.htm
http://www.freedom.org.uk/mag/issuea02/index.htm - http://www.freedom.org.uk/mag/issuea02/index.htm


Постирано од: neo_wmaster
Датум на внесување: 28.Јануари.2009 во 14:46
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by neo_wmaster neo_wmaster напиша:


Чек, чек. Хиперактивни деца според мене се деца кои всушност се неколку чекори понапредни од нивните врсници, бунтовни се, не ги сметаат професорите/наставниците за главни во школо и сл. Не ми се верува дека овие дека се дело на вакви родители. Лично јас не знам за тоа дека некој од моите правел нешто вакво во младите години.
Toa ne se hiperaktivni deca. Hiperaktivno dete ne umee da se nasoci kon niedna rabota povece od nekolku minuti.

Edno dete moze da se dosaduva na casot po istorija ili matematika i da bara druga zanimacija, no ako go sednes pred TV ili vop kino na nekoj interesn film ili crtan toa bez problem ce go odgleda(po pretpostavka da mu e interesno) celi 60-90 minuti. Toa ne e hiperaktivno dete.

Hiperaktivnoto dete ne umee da se nasoci i da ostane zainteresirano ni za najinteresniot crtan ili igra posle desetina minuti.

Аха, разбрав. Значи од ова може да произлезе тешко психичко нарушување. Добро е, не сум во оваа група на луге.

-------------
I love Daphne Millbrook.


Постирано од: Petkovsky
Датум на внесување: 29.Јануари.2009 во 03:41
Imam videno hiperaktivna licnost. Nema nema, pa ke se rastrca i raskoka na sekade. Na prv pogleda navistina izgleda smesno, no koga ke sfati covek sto e rabotata, nasmevkata vednas se trga od lice.


Постирано од: klara71
Датум на внесување: 09.Декември.2009 во 19:54
da i odgovoram na ovaa gospoga deka veli za hiperaktivni deca se od roditeli sto zemale droga,vrska nema toa stvarno kosa mi se krena za komentarov sto ne stoi na mesto.Jas sum preubavo gledana ni droga ni alkohol vo semejstvoto moe od sekogas semejstvo dobro i rabotno,kako i mojot soprug gledan i ziveean vo zdrava i cista sredina nitu alkohol nitu droga,a evo imame 2 sina bliznaci hiperaktivni dotuka i nazad,non stop sum na sklola non stop slusam za nivnite ponasanja,neumornosti i sega sto morame da se borime,imam prijateli od koi 2 roditeli se edniot neuropsihijatar,a majkata ortoped i imaat isto hiperaktivni bliznaci,Ako moze da se razgovara da se dade mislenje a nee taa gospoga droga stvarno da si otvori kniga i da si procita za hiperaktivnite i zivi no zdravi deca.Pozdrav od Keti.


Постирано од: vlad0
Датум на внесување: 09.Декември.2009 во 19:56
што се подразбира под хиперактивно дете??збунетостзбунетост

-------------
Која е таа љубовна состојка која не држи поврзани за оние кои ги сакаме и покрај тоа што ни нанесуваат многу голема болка?!


Постирано од: klara71
Датум на внесување: 09.Декември.2009 во 20:22
zdravo bi sakala da slusnam i drugi roditeli ako ima na sajtov,so zivi i mnogu temperament vo sebe koi sto imat takvi decinja,mora da bideme edno i da snoogneme sila da se sredat i nasite decinja koi sto velat deka se hiperaktivni.Ve molam na sorabotka.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 04.Август.2010 во 16:37
Originally posted by klara71 klara71 напиша:

zdravo bi sakala da slusnam i drugi roditeli ako ima na sajtov,so zivi i mnogu temperament vo sebe koi sto imat takvi decinja,mora da bideme edno i da snoogneme sila da se sredat i nasite decinja koi sto velat deka se hiperaktivni.Ve molam na sorabotka.

Најдов два добри, ама ептен добрида написи кои убаво е да ги имаме тука и одвреме навреме да ги почиткуваме
http://razredna-nastava.blogspot.com/2008/11/savjeti-roditeljima-sa-hiperaktivnom.html - Savjeti roditeljima sa hiperaktivnom djecom
http://razredna-nastava.blogspot.com/2008/11/hiperaktivnost-savjeti-za-nastavnike.html - HIPERAKTIVNOST - SAVJETI ZA NASTAVNIKE Akademsko


-------------


Постирано од: Paunka
Датум на внесување: 06.Ноември.2010 во 18:22
Moeto dete e hiperaktivno i e prvo oddelenie. Problemot so palavosta i so nemoznost da zadrzi koncentracija podolgo vreme, se zabeleza uste vo gradinka. Problemot se zgolemi koga trgna na uciliste. Znaci sega ne e samo palavosta i koncentracijata tuku i tepanje na soucenicite. Tolku e impulsiven da za mal problem vednas gi napaga decata. Nastavnicite imaat razbiranje, no nemaat razbiranje roditelite na decata. Doma celo vreme zboruvame kako treba da se odnesuva so decata i go nagraduvame koga e umen, i so pofalni zborovi i so nagradi, no nisto ne uspeva. Sega roditelite na negovite soucenici se zakanuvaat deka ke odat kaj direktorot, mu se zakanuvaat na moeto dete i razni drugi raboti. Navistina ne znam sto da pravam. Znaci i dvata roditeli ne sme zemale drogi kako sto bese predhodno kazano, a mu posvetuvame i dosta vreme na deteto. Psihologot vo ucilisteto za zal ne e zainteresiran za vakvi problemi najverojatno zatoa sto i ne znae kako da se spravi. Dali nekoj znae dobar psiholog koj bi mu pomognal na moeto dete da gi nadmine ovie problemi so vezbi, a ne so lekarstva?


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 06.Ноември.2010 во 20:37
Originally posted by Paunka Paunka напиша:

Moeto dete e hiperaktivno i e prvo oddelenie. Problemot so palavosta i so nemoznost da zadrzi koncentracija podolgo vreme, se zabeleza uste vo gradinka. Problemot se zgolemi koga trgna na uciliste. Znaci sega ne e samo palavosta i koncentracijata tuku i tepanje na soucenicite. Tolku e impulsiven da za mal problem vednas gi napaga decata. Nastavnicite imaat razbiranje, no nemaat razbiranje roditelite na decata. Doma celo vreme zboruvame kako treba da se odnesuva so decata i go nagraduvame koga e umen, i so pofalni zborovi i so nagradi, no nisto ne uspeva. Sega roditelite na negovite soucenici se zakanuvaat deka ke odat kaj direktorot, mu se zakanuvaat na moeto dete i razni drugi raboti. Navistina ne znam sto da pravam. Znaci i dvata roditeli ne sme zemale drogi kako sto bese predhodno kazano, a mu posvetuvame i dosta vreme na deteto. Psihologot vo ucilisteto za zal ne e zainteresiran za vakvi problemi najverojatno zatoa sto i ne znae kako da se spravi. Dali nekoj znae dobar psiholog koj bi mu pomognal na moeto dete da gi nadmine ovie problemi so vezbi, a ne so lekarstva?

Првиот чекор кој води до  успех во работата со хиперактивните деца е родителот да прифати дека има хиперактивно дете. Значи дека од напишаното е направен првиот чекор.
Од напишаното не разбрав само дали детето е во целодневна или класична настава  од едноставна причина што целодневната настава со својата организациск поставеност е неиздржлива. Во класичната настава самата организација на 40 минутен часовен систем полесна за прифаќање за хипреактивните деца.
“Палавоста“ е еден од пропратните елементи на хиперактивноста и токму заради тоа е потребна посебна стрпливост со катадневно потсетување дека разговараш-мотивираш хиперактивно дете.Го користам терминот-мотивација бидејки единствен начин да се допре до ова дете е да се има стрпливост, МОРА да се потсетува на редот, на задачите кои треба да се сработи, да седи на столче, да не се клати да не падне,да се намести на место каде ќе има најмалку предмети во видно поле, да му се поставуваат прашања и задачи кои однапред се знае дека ќе ги одговори и задолжително да биде пофалено.
Околу проблемот со родителите и нивните постојани поплаки-искусен наставник задолжително ги повикува родителите на индивидуални средби (очи во очи) бидејки во група никој не сака конструктивно да дискутира и да прифати аргументи.
На таквите индивидуални средби задолжително се бара помош од родителите во влијание врз своето дете да го прифати таквото другарче, да му помогне, ( да се стави родителот во улогата на родителот на хиперактивното дете и како тој би се чувствувал кога би имал хиперактивно дете кое никој не го прифаќа- јас тоа го нарекувам -мавање по совеста и будење на човечното во човекот).
Околу психологот- е тоа е болното прашање во нашите училишта. Вината за оваа појава ја сносат и директорите и наставниците а најмногу родителите кои имаат потреба од стручната помош на овие служби затоа што молчат, не реагираат и не бараат тие да си ја работат својата работа. Без ангажман на училишниот психолог/педагог наставникот како единка не може во целост да ја реализира програмат за детето со посебни образовни потреби (ПОП).



-------------


Постирано од: Paunka
Датум на внесување: 07.Ноември.2010 во 14:04
Ви благодарам на одговорот. Детето оди во целодневна настава од 8 до 16 часот од проста причина што и двајцата родители сме во работен однос, а ниту еден од нашите родители не се нафаќа да го зема детето порано од училиште. За жал и нашите родители немаат нерви за него.
Не можам да кажам дека неговите наставници немаат разбирање за него, напротив. Го заштитуваат, но и тие не можат против родителите на соучениците. И тие се ставени во многу незгодна ситуација, токму поради тоа што го бранат. Значи главниот проблем сега не е палавоста или концентрацијата туку тоа што мојот син не умее да се контролира кога некој ќе го закачне или пак ќе му земе нешто.
Решивме да одиме кај некој психолог кој работи со оваа проблематика (сеуште бараме) и да го дадеме на некој спорт каде ќе може да го празни вишокот на енергија.
А што ќе правиме со другите родители, навистина не знам.


Постирано од: Pavaroti
Датум на внесување: 07.Ноември.2010 во 19:06
Originally posted by Paunka Paunka напиша:

Ви благодарам на одговорот. Детето оди во целодневна настава од 8 до 16 часот од проста причина што и двајцата родители сме во работен однос, а ниту еден од нашите родители не се нафаќа да го зема детето порано од училиште. За жал и нашите родители немаат нерви за него.
Не можам да кажам дека неговите наставници немаат разбирање за него, напротив. Го заштитуваат, но и тие не можат против родителите на соучениците. И тие се ставени во многу незгодна ситуација, токму поради тоа што го бранат. Значи главниот проблем сега не е палавоста или концентрацијата туку тоа што мојот син не умее да се контролира кога некој ќе го закачне или пак ќе му земе нешто.
Решивме да одиме кај некој психолог кој работи со оваа проблематика (сеуште бараме) и да го дадеме на некој спорт каде ќе може да го празни вишокот на енергија.
А што ќе правиме со другите родители, навистина не знам.


Ако најдете некој добар психолог што работи со деца те молам пиши. Малечката лошо го прифати тргнувањето во училиште а башка наставничката се иживувала со нејзе цели два месеца, сега ја преместивме па со новата наставничка и е супер но траумите што ги трпела треба време за да ги преболи.


Постирано од: ANITA11
Датум на внесување: 11.Ноември.2010 во 15:04
znaci i moeto dete e hiperaktivnoглупчоразмислување

-------------
druzhba si e druzhba,a sluzhba si e sluzhba...


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 24.Ноември.2010 во 16:19
Mnogu dobra tema.

Hiperaktivnite deca so deficitarno vnimanie se realnost koja stanuva s'e pochesta i pretstavuva seriozen problem za opshtestvoto.

Najchesto roditelite ne sakaat da se soochat so realnosta (kako mozhe NIVNOTO dete da ima problem ?!?!?) i na toj nachin dozvoluvaat rabotite da izlezat nadvor od kontrola.

Neshtava mi se dobro poznati bidejki zhena mi e prosveten rabotnik, lichno znam takvi deca, sestra mi e psihijatar, a sum imal prilika da govoram i so drugi psihijatri i bihevirijalni terapeuti.

Rabotata e seriozna i shto pobrzo se prevzemat soodvetni struchni chekori, tolku podobro za tie deca. Tretiranjeto mora da bide kombinirano so medikamenti, psiholoshka terapija i posvetuvanje poseben pomoshnik na uchitelot koj kje bide postojano so vakviot uchenik vo negovoto oddelenie.

Prvite dve neshta se polesno ostvarlivi, dodeka tretoto ne veruvam oti mozhe a se realizira vo siromashnata Makedonija. Inaku, znam deka za medikamentnoto tretiranje postojat negativni mislenja. Vakvite stavovi se delumno ispravni bidejki se temelat na nekoi reziltati koi bea posledica od nekogashnoto nedovolno iskustvo vo nivnoto koristenje, kako i poradi nestruchnosta na licata koi gi implementiraa. Denes sostojbata e podruga, pa zatoa povikot na nivnoto zabranuvanje, kako i vnesuvanjeto na nesigurnost i strav kaj roditelite, e krajno neseriozno i negativno po dobrobitta na decata.

Roditelite na vakvite deca treba shto podetalno da se zainteresiraat so ovoj problem, da oformat svoja grupa na roditeli so koja redovno kje se srekjavaat ednash nedelno za razmenuvanje na svoite iskustva i kje povedat akcija za establiranje na ustanova za struchno tretiranje na ADHD deca i vozrasni. Znam deka na vremeto imashe specijalizirana ustanova za tretiranje deca i mladina vo Skopje, no ne sum siguren dali s'e ushte postoi. Taa se naogjashe vo Karposh 1, na ulicata "Partizanski Odredi", vo zgradata vo koja mislam deka s'e ushte postoi prodavnicata za mebel "Simpo" (sportivno od aptekata, pretstavnishtvoto za avtomobili i shivachot "Angelkovski").






-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.


Постирано од: vanesa
Датум на внесување: 24.Ноември.2010 во 18:26
Mozam da zboruvam samo kako roditel bidejkji ne sum del od obrazovniot proces, nitu mozam da vlijaam na obrazovnata politika vo drzhavata.
Tochno e toa deka vo svetot na vozrasnite se prifakja zdravo za gotovo faktot deka ne se site isto sposobni za site vidovi na dejnosti.No koga se raboti za sopstvenoto dete nie vrshime strashen pritisok deka mora da bide dobro vo se.Od decata ochekuvame da bidat brilijantni vo uchenjeto, pamtenjeto, socijalizacija, fizichka spretnost itn...Mal e brojot na decata koi mozhat seto toa da go postignat. Zatoa e tragichen ishodot koga postoi neuskladenost megju mozokot i postavenata zadacha.Se javuva problem so nivnoto funkcioniranje.Inaku sekoe dete e pametno na svoj originalen nachin iako na prv pogled mozhe da se chini poinaku.
Roditelite taa posebna pamet na deteto treba da ja otkrijat.

-------------


Постирано од: Zlatnik
Датум на внесување: 26.Ноември.2010 во 10:04
Мои многу блиски луѓе имаат едно дете кое (иако не сум психолог) можам да речам дека спаѓа(ше) во оваа група на хиперактивни деца. Сега детето е VII одд. и е релативно посмирено. Додуша сега помалку имам контакт со него, но сепак веднаш може да се примети дека не е како што беше до пред 2-3 години. Тогаш детето дојде до тој степен да разлутен од расправијата (а изгледа имало и тепачка со некое друго дете), отишло дома и посегнало по кујнскиот нож. За среќа, во тој момент мајка му била дома и го спречила во својата намера. Кутрата, толку беше вознемирена, што не кажа ниту на својот сопруг, бидејќи овој би го „скршил“ од ќотек. Тогаш и’ предложив да го однесе кај еден мој стар куќен пријател - психијатар.
Во контекст на ова мое пишување би ве запрашал, дали некој од вас знае (од лично искуство или од искуство на некои свои блиски или од некоја студија ...) до кога се манифестираат синдромите на ADHD? И, што се случува со таквите деца во подоцнежниот период т.е. кога ќе станат млади или возрасни?

Е сега, би сакал овој проблем да го претставам преку еден виц, кој иако на малку хумористичен начин го претставува проблемот, сепак во суштина ја кажува реалната ситуација која може да произлезе:

Мајка го носи своето дете кај Фројд и му вели:
- Докторе, малиов ми е многу немирен, не слуша, постојано се расправа со децата ...
- Колку години има, ја прашува Фројд
- Пет!
- Аха, пет ... Добро, видете госпоѓо, тоа е нормално во негови години, не треба да се грижите ...
- Но докторе, вели мајката, ова неговово е претерано, само се кара, се расправа, цело време само зборува и се тепа, секогаш тоа сака да биде прво кога си игра со другите деца, сака само него да го слушаат ...
- нема проблем ... ја утешува Фројд ... ви реков, тоа е нормално и со тек на време, кога ќе му помине пубертетот, ќе стане здрав и нормален човек!
- Мајката, иако растревожена сепак посмирено му вели на Фројд: „ Добро, штом вие така велите ... Довидување господине Фројд“!
- Довидување госпоѓо Хитлер!
загриженост




-------------
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!


Постирано од: MyWay
Датум на внесување: 26.Ноември.2010 во 13:21
Originally posted by Zlatnik Zlatnik напиша:

Мои многу блиски луѓе имаат едно дете кое (иако не сум психолог) можам да речам дека спаѓа(ше) во оваа група на хиперактивни деца. Сега детето е VII одд. и е релативно посмирено. Додуша сега помалку имам контакт со него, но сепак веднаш може да се примети дека не е како што беше до пред 2-3 години. Тогаш детето дојде до тој степен да разлутен од расправијата (а изгледа имало и тепачка со некое друго дете), отишло дома и посегнало по кујнскиот нож. За среќа, во тој момент мајка му била дома и го спречила во својата намера. Кутрата, толку беше вознемирена, што не кажа ниту на својот сопруг, бидејќи овој би го „скршил“ од ќотек. Тогаш и’ предложив да го однесе кај еден мој стар куќен пријател - психијатар.
Во контекст на ова мое пишување би ве запрашал, дали некој од вас знае (од лично искуство или од искуство на некои свои блиски или од некоја студија ...) до кога се манифестираат синдромите на ADHD? И, што се случува со таквите деца во подоцнежниот период т.е. кога ќе станат млади или возрасни?

Е сега, би сакал овој проблем да го претставам преку еден виц, кој иако на малку хумористичен начин го претставува проблемот, сепак во суштина ја кажува реалната ситуација која може да произлезе:

Мајка го носи своето дете кај Фројд и му вели:
- Докторе, малиов ми е многу немирен, не слуша, постојано се расправа со децата ...
- Колку години има, ја прашува Фројд
- Пет!
- Аха, пет ... Добро, видете госпоѓо, тоа е нормално во негови години, не треба да се грижите ...
- Но докторе, вели мајката, ова неговово е претерано, само се кара, се расправа, цело време само зборува и се тепа, секогаш тоа сака да биде прво кога си игра со другите деца, сака само него да го слушаат ...
- нема проблем ... ја утешува Фројд ... ви реков, тоа е нормално и со тек на време, кога ќе му помине пубертетот, ќе стане здрав и нормален човек!
- Мајката, иако растревожена сепак посмирено му вели на Фројд: „ Добро, штом вие така велите ... Довидување господине Фројд“!
- Довидување госпоѓо Хитлер!
загриженост




vicotгазење%20од%20смеење..........да


-------------

Како изгледа совршен маж..Он не изгледа..Он се понаша ......



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 26.Ноември.2010 во 14:02
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Mnogu dobra tema.
Многу убава анализа на проблемот на темаваголемо%20гушкање

Hiperaktivnite deca so deficitarno vnimanie se realnost koja stanuva s'e pochesta i pretstavuva seriozen problem za opshtestvoto.
Пред кој општествата како нашево замижува, за жал.

Najchesto roditelite ne sakaat da se soochat so realnosta (kako mozhe NIVNOTO dete da ima problem ?!?!?) i na toj nachin dozvoluvaat rabotite da izlezat nadvor od kontrola.
И тоа и нефункционирањето на институциите. Едноставно нема кој да им објасни дека во нивни интерес е да си преземат мерки навреме.

Neshtava mi se dobro poznati bidejki zhena mi e prosveten rabotnik, lichno znam takvi deca, sestra mi e psihijatar, a sum imal prilika da govoram i so drugi psihijatri i bihevirijalni terapeuti.
Драго ми е и затоа би побарала малку пошироко објаснение околу опфатеноста на хиперактивните деца во наставата таму, како и кој поточно работи со тие  деца, колкав период престојуваат во училиште?

Rabotata e seriozna i shto pobrzo se prevzemat soodvetni struchni chekori, tolku podobro za tie deca. Tretiranjeto mora da bide kombinirano so medikamenti, psiholoshka terapija i posvetuvanje poseben pomoshnik na uchitelot koj kje bide postojano so vakviot uchenik vo negovoto oddelenie.

Prvite dve neshta se polesno ostvarlivi, dodeka tretoto ne veruvam oti mozhe a se realizira vo siromashnata Makedonija. Inaku, znam deka za medikamentnoto tretiranje postojat negativni mislenja. Vakvite stavovi se delumno ispravni bidejki se temelat na nekoi reziltati koi bea posledica od nekogashnoto nedovolno iskustvo vo nivnoto koristenje, kako i poradi nestruchnosta na licata koi gi implementiraa. Denes sostojbata e podruga, pa zatoa povikot na nivnoto zabranuvanje, kako i vnesuvanjeto na nesigurnost i strav kaj roditelite, e krajno neseriozno i negativno po dobrobitta na decata.
За помош учителот во Македонија може само да сонува. Не ја добива ни основната помош од психолог/педагог во училиште од едноставна причина што се зфатени со многу други работи. Учителот во Македонија МОРА да биде свезналица и светрпица. Покрај 24-34 други деца МОРА сам да се справи со хиперактивно дете, а може и да се и две па и три (па дури и деца со аутизам, дислектичари, дисграфичари, епилептичари-верувај кај некои учители паралелките наликуваат на специјални паралелки-се извинувам на изразот) Ротилеите според новиот закон МОЖЕ да не донесат дијагноза, а учителот доколку воспостави своја може да биде и кривично гонет. Оставено е н добрата воља на родителот.
Околу медикаментите-жалосно е но тогаш се оди во друга крајност-детето е поспано, тромо, не ги разбира напаствијата за работатага


Roditelite na vakvite deca treba shto podetalno da se zainteresiraat so ovoj problem, da oformat svoja grupa na roditeli so koja redovno kje se srekjavaat ednash nedelno za razmenuvanje na svoite iskustva i kje povedat akcija za establiranje na ustanova za struchno tretiranje na ADHD deca i vozrasni. Znam deka na vremeto imashe specijalizirana ustanova za tretiranje deca i mladina vo Skopje, no ne sum siguren dali s'e ushte postoi. Taa se naogjashe vo Karposh 1, na ulicata "Partizanski Odredi", vo zgradata vo koja mislam deka s'e ushte postoi prodavnicata za mebel "Simpo" (sportivno od aptekata, pretstavnishtvoto za avtomobili i shivachot "Angelkovski").
Постои-Завод за ментално здравје на деца и младинци, а постојат и многу приватни ординации кои се занимваат со ова проблематика. Но, за жал мала е соработката  со образовните институции. Многу од ингеренциите на заводот им се одземени. Порано не можеше дете да се запише во редовна настава додека не приложеше документ од оваа институција. Сега заради проектите за инклузија на децата со ПОП во редовната настава никој не бара таква потврда. Едноставно децата се запишуваат во редовната настава, се оставаат на милост на ентузијастите-учители. На еден начин жртви на лошата образовна политика (а повеќе на заработката-со проектите од лицата промотори на вакви проекти) се само децата и учителите. Родителите касно ќе разберат дека проблемот само го одложиле за некој период.
Проектните “стручњаци“ учествуваат САМО додека се финансира. Потоа едноставно го вртат  грбот и одат на друг проект.







-------------


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 26.Ноември.2010 во 16:12
mamamd , hiperaktivnite deca ne se nekakva retkost vo nastavata kaj mene. Prosechno ima barem po edno takvo dete po odelenie, kako shto ima i deca so autizam i disleksija.

Najchesto roditelite ne se svesni za sostojbata na deteto pred toa da pojde na uchilishte i pred da im bide svrteno vnimanie od uchitelot i direktorot. Obichno uchitelot vednash go kontaktira direktorot za vakvite deca, direktorot povikuva psihijatar vo uchilishteto koj go testira uchenikot i potoa svikuva sostanok vo koj uchestvuvaat toj, uchitelot, psihijatarot i roditelot.

Vakviot sostanok e kritichen za soochuvanjeto na roditelot so realnosta na negovoto dete. Za zhal, najchesto e negativen zatoa shto retko koj roditel saka da si priznae deka negovoto dete ima potreba od struchna pomosh.

Inaku, dozhnost na direktorot e da obezbedi specijalna struchna pomosh od poseben pomoshnik na uchitelot koj treba na chasovite i na uchilish*te odmori postojano da bide nadzor za vakvoto dete. Ostanuva do roditelot da pobara struchna psihijatrijska i psiholoshka pomosh nadvor od uchilishteto.

Koga vo uchilishteto ima dovolen broj vakvi deca togash se formira posebno odelenie samo za niv. Tamu raboti nastavnik so specijalna obuka za vakvi sluchai i nemu mu pomagaat nekolku pomoshnici. Dolku nekoe dete e potezhok sluchaj, a vo negovoto uchilishte nema uslovi da mu se dade specijanata pomosh ili toa ne mozhe nikako da se socijalizira so ostanatite deca (predizvikuva postojani raspravii i tepachki), togash se prefrla vo uchilishte vo koe vekje postoi specijalna paralelka za takvite kako nego.


Inaku, za medikamentite... ako deteto deluva pospano i nezinteresirano pod dejstvoto na ovie lekovi toa znachi deka dozata shto ja prima e previsoka. Poentata e deteto da ne se napravi zombi, tuku negovata hiperaktivnost da bide stavena pod kontrola. Struchno lice, so iskustvo od ovaa problematika, kje pochne so najmala doza od eden medikament i potoa graduelno kje ja zgolemuva dodeka ne pogodi soodvetno izbalansirano odnesuvanjeto na deteto. Dokolku toa ne mu uspee so eden medikament kje proba drug. Ponekogash ova bara podolgo vreme, no ne smee da se prekini samo zatoa shto eventualno nema vednash da gi dade sakanite rezultati. So vreme medikamentite se menuvaat zatoa shto so nivnototo rotiranje se izbegnuva naviknuvanje na teloto i potreba za zgolemuvanje na dozite.

Od razgovor so zhena mi znam deka taa e prijatno iznenadena od odnesuvanjeto na hiperaktivnite deca koi primaat soodvetni dozi na lekovi. Spored nejzinite izjavi, tie ne mozhat da se prepoznaat vo sporedba so onie denovi koga nivnite roditeli zaboravaat da im gi dadat potrebnite apchinja.





-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 26.Ноември.2010 во 20:41
Меси, ти благодарам на исцрпното објаснениеголемо%20гушкање
Драго ми е што има земји каде учителот работи во нормални услови.
За жал, кај нас е мноооогу поинаку.
Хиперактивните деца од секогаш се прифатени во редовната настава. Пред некои 10тина години кога Заводот за ментално здравје ги третираше и кога соработката родители-завод-учител течеше, децата се интегрираа и едноставно се адптираа.
Сега, кај нас има еден голем проблем во функционирањето на самите училишта. Директорите се едноставно партиски луѓе, со многу малку стручност и мала заинтересираност за работата бидејки знаат дека во секој момент може да бидат сменети (секоја чест на исклучоците).
Училишните психолози/педагози се заменици директори т.е. од колеги и соработници се ставија себеси над наставниот кадар. Нема соработка. Јас искрено очекувам младиов министер да промени нешто и да наложи работите да се сменат и да прекине ова неработење и препуштање на сиот терет врз учителот.
Само така ќе им се помогне на детето. Вака, сега децата се оставени во училиште, со нив работат само ентузијасти и се борат со многу проблеми.
Жалосно е што многу дечиња испуштаат прилика да “станат нормални“.Малку треба, само секој да си ја работи својата работа.
Ти благодарам уште еднаш.големо%20гушкање


-------------


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 26.Ноември.2010 во 21:48
Poveli i drug pat...

Jasno i e deka Makedonija e golema kako dva kvarta na Njujork i deka ima desetina od nivniot prihod, no toa ne me uteshuva koga kje razberam deka prosvetniot sistem ne e postaven kako shto treba i ne raboti za potrebite i dobrobitta na decata, tuku na partiite i nivnite chlenovi... kako vprochem i s'e drugo makedonsko.

Znam deka uchilishteto se koristi kako gradinka za da mozhat roditelite da odat na rabota, znam deka prosvetniot kadar ne e sostaven samo od lugje koi se rodeni da bidat uchiteli, znam deka tamu se pikaat partijski aktivisti, znam deka maka se machi za obezbeduvanje lichen dohod na personalot, a da ne zboruvam neshto povekje, znam... znam mnogu raboti, no ne razbiram kako site tie partijci, koi se roditeli na decata vo takvite uchilishta, gazat preku svoite cheda ne mislejki deka taka neguvaat idni intelektualni i duhovni invalidi koi kje pretstavuvaat pretezhok tovar za opshtestvoto.



-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 02.Декември.2010 во 14:24
слушнав дека "нашине" напраиле супер компјутер...незнам колку имал тоа процесори ..колкава моќност имал..итн..

браво..

ете,чуда прават овде...

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 20.Декември.2010 во 23:35
ХИПЕРАКТИВНИТЕ БРЗО ОСТАРУВААТ. ЖИВОТОТ СЕ КОНЗУМИРА НА ТЕНАНЕ.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Tiggy Vicious
Датум на внесување: 04.Јануари.2011 во 21:48
Ја бев хиперактивна ко мала. Ја нервирав наставничката до четврто. И требаше да ме трујат со таблети...
Ама мама моја не дозволи и ги фрлаше у шоља.

И сеа сум темпераментна, ама не хиперактивна, фала богу...

Плус, имам добри спомени од прошлоста моја...
Пентарење по дрва, бутање у дупки, кршење, скокање...

И знам дека татко ми тие проблеми што му ги правев никогаш нема да ми ги прости и заборави... остаре и обеле човекот предвреме.

-------------
What the hell is going on?
-The cruelest dream, reality


Постирано од: Kali
Датум на внесување: 05.Јануари.2011 во 19:21
Ова е ужас како повеќето работи ги решаваме со - лекови.
Тоа е американскиот начин, модерниот начин, и најлесниот начин.
И најпогрешен според мене.
Штом му дадат лекови, ништо друго нема да направат за него, со него и со неговото семејство.
И кога ќе порасне, детето проблемите ќе си ги решава со хелекс и дијазепам.

Од ’’лекови’’ за овој проблем, признавам само - Б комплекс.


-------------


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 05.Јануари.2011 во 23:01
Kali, ne se davaat lekovi na sekoe dete.

Ima razlika megju zhivi/temperamentni i hiperaktivni deca. Vtorive imaat narusheni biohemiski procesi.

Sum imal srekja da vidam takvi deca i te uveruvam deka na nim navistina im e potrebna medicinska pomosh. ADHD (Attention deficit hyperactivity disorder) i ADD (attention deficit disorder) se seriozni sosojbi koi ne samo shto direktno se reflektiraat na detskata psiha i sozrevanje poradi nesoodvetnoto komuniciranje so sredinata, tuku ako se ostavat netretirani dobivaat podlaboki koreni i stanuvaat del od sekojdnevnio zhivot vo vozrasnite godini, shto od svoja strana nosi ushte pogolemi posledici i kon lichnosta i kon nezjinoto semejstvo (mash, zhena, deca...)

Kako shto sum imal prilika da gi vidam tie deca isto taka sum imal prilka da gi vidam kako se odnesuvaat so tochno odredena doza na soodvetni medikamenti. Ne treba da te uveruvam deka razlikata e kako den i nokj ! Ednostavno ne mozhat da se prepoznaat megju nivnite drugarchinja. Nervozata, frustraciite i pregolemata senzitivnost na s'e i seshto ednostavno ischeznuvaat i tie funkcioniraat bez prechki vo nastavata i druzhenjeto so svoite vrsnici. Nivnata koncentracija vo pratenjeto na nastavata e normalna, ne predizvikuvaat ekscesni situacii so postojano stanuvanje, frlanje molivchinja i topchinja od hartii, ne dofrluvaat komentari do drugarchinjata... a na odmorite ne se karaat i ne se tepaat bez povod kako shto pravele porano.

Ne velam deka vitaminite ne treba da se zemat vo obzir, kako shto treba da se vnimava i na kvalitetot na hranata (produkti so pomalu shekjer i bez dodatok na veshtachki vkusovi i boi), no znam deka samo toa kaj ovie deca (ne govoram za zhivite/temperamenti deca) ne e dovolno. Nim im treba kombinacija od soodvetni, tochno dozirani medikamenti i biheviralna terapija.





-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.


Постирано од: Kali
Датум на внесување: 06.Јануари.2011 во 14:02

Знам за што зборуваме среќа

Децата нормално ќе делуваат ’’воспитано’’ и ’’како треба’’ после медикаментите, бидејќи се- стонирани, народски да кажеме, нели среќа
Сите сме бубачиња после дијазепамче.

Освен ако во позадина има невролошки или моторен проблем- категорично сум против лекови. А верувам дека најчесто лекарите баш инстант го решаваат тоа, и кога проблемот е само, а и најчесто- психолошки. Тоа станува наше секојдневие, голем проблем, начин за инстант решенија, и не води кон ништо добро. Човек само го маскира, прикрива проблемот за одредено време...и се отуѓува од себеси, наместо да се соочи со себе. Да бидам искрена, пишувам за ова бидејќи ме загрижува овој момент не само во врска со децата, туку општо и кај нас. 

Апчето нема да му ја даде токму на ова хиперактивно дете потребната внатрешна сила да се бори со светот, можност да ги изрази своите емоции, лутината, бесот, и сл, да се почувстува себеси.

-------------


Постирано од: ANITA11
Датум на внесување: 06.Јануари.2011 во 16:21
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Kali, ne se davaat lekovi na sekoe dete.

Ima razlika megju zhivi/temperamentni i hiperaktivni deca. Vtorive imaat narusheni biohemiski procesi.

Sum imal srekja da vidam takvi deca i te uveruvam deka na nim navistina im e potrebna medicinska pomosh. ADHD (Attention deficit hyperactivity disorder) i ADD (attention deficit disorder) se seriozni sosojbi koi ne samo shto direktno se reflektiraat na detskata psiha i sozrevanje poradi nesoodvetnoto komuniciranje so sredinata, tuku ako se ostavat netretirani dobivaat podlaboki koreni i stanuvaat del od sekojdnevnio zhivot vo vozrasnite godini, shto od svoja strana nosi ushte pogolemi posledici i kon lichnosta i kon nezjinoto semejstvo (mash, zhena, deca...)

Kako shto sum imal prilika da gi vidam tie deca isto taka sum imal prilka da gi vidam kako se odnesuvaat so tochno odredena doza na soodvetni medikamenti. Ne treba da te uveruvam deka razlikata e kako den i nokj ! Ednostavno ne mozhat da se prepoznaat megju nivnite drugarchinja. Nervozata, frustraciite i pregolemata senzitivnost na s'e i seshto ednostavno ischeznuvaat i tie funkcioniraat bez prechki vo nastavata i druzhenjeto so svoite vrsnici. Nivnata koncentracija vo pratenjeto na nastavata e normalna, ne predizvikuvaat ekscesni situacii so postojano stanuvanje, frlanje molivchinja i topchinja od hartii, ne dofrluvaat komentari do drugarchinjata... a na odmorite ne se karaat i ne se tepaat bez povod kako shto pravele porano.

Ne velam deka vitaminite ne treba da se zemat vo obzir, kako shto treba da se vnimava i na kvalitetot na hranata (produkti so pomalu shekjer i bez dodatok na veshtachki vkusovi i boi), no znam deka samo toa kaj ovie deca (ne govoram za zhivite/temperamenti deca) ne e dovolno. Nim im treba kombinacija od soodvetni, tochno dozirani medikamenti i biheviralna terapija.



se soglasuvam so tebe mesengerсреќаsepak najbezbeden nacin za takvite deca e razgovorot,smirenost i sekako samo vitamin B6...


-------------
druzhba si e druzhba,a sluzhba si e sluzhba...


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 06.Јануари.2011 во 17:28
mamamd
moram da ti priznaam deka tvoite temi se edni od najinteresnite i najprofesionalnite na forumov. procitav so intertes se, od vovedot do posledniot komentar i voopst ne mi e zal za vremeto st go izgubiv - popolniv edna dupka vo moeto obrazovanie. da si ziva i zdrava za mnogu godini

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 06.Јануари.2011 во 18:12
Kali i ANITA11, ne bi sakal natamu da polemiziram na ovaa tema, samo vi posakuvam nikogash da nemate deca so hormonski poremetuvanja koi kje se obiduvate da gi sanirate so razgovor i vitamin B6.

Sekoe dobro.

-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk