Испечати | Затвори го прозорот

Петки и вистинско знаење

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=13473
Датум на принтање: 12.Октомври.2024 во 09:19
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Петки и вистинско знаење
Постирано од: *___****M@r!J@****___*
Наслов: Петки и вистинско знаење
Датум на внесување: 28.Април.2008 во 17:50
dali deneska 5 ki te se zasluzeni kaj u4enicite
i dali vi se slu4ilo nekoj u4enik da ne znae ni pola od ona sto vie go znaete i pak ima podobra ocena od vas samo zatoa sto vas prof "ne ve saka"?
i kako posle vie ke dokazete deka zasluzuvate poveke koga nekoj sosila saka da ve turni?
dali si imal takava situacija?



Коментари:
Постирано од: nikita
Датум на внесување: 28.Април.2008 во 18:27
site sme se nasle vo takva situacija,da dobieme pogresna procenka za znaenjeto!
a sto se odnesuva za toa dali ima denes pravi,zasluzeni 5,ima navistina!toa e do profesorite sto cenat i rabiraat!
no ima i takvi nekoi,koi pojma si nemaat kako pravilno da ocenuvaat pa gi vadat ocenkite od rakav,ili popustaat na oderedeni u4enici,4ii roditeli se profesori i sl!nema pravda!

-------------
She sells seashells by the seashore...


Постирано од: *___****M@r!J@****___*
Датум на внесување: 28.Април.2008 во 22:52
za zal taka e
bas sakam da 4ujam nekoja takva situacija
i jas gi imam mn


Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 28.Април.2008 во 22:57
Имам 5 физика а не знам за 5. Тоа не значи дека професорот ми гледал низ прсти, дека сум му била омилена ниту дека сум фаќала врски. Тоа значи дека учев кампањски и сега ништо не помнам.

-------------
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...


Постирано од: Zaspana
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 17:40
Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Имам 5 физика а не знам за 5. Тоа не значи дека професорот ми гледал низ прсти, дека сум му била омилена ниту дека сум фаќала врски. Тоа значи дека учев кампањски и сега ништо не помнам.

тично


Постирано од: Sanja_Inter
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 19:50
NE ZNAM JAS ZA TOA! dEKA IMA IMA AMA DEKA MI SE ZASLUZENI PETKITE MI SE!!

-------------
Logic will take u from A to B! Imagination will take u everywhere!


Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 21:56
Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Имам 5 физика а не знам за 5. Тоа не значи дека професорот ми гледал низ прсти, дека сум му била омилена ниту дека сум фаќала врски. Тоа значи дека учев кампањски и сега ништо не помнам.


Не се секогаш криви професорите за нашето незнаење нели?

-------------
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 22:14
...profesorite se najmnogu krivi za se shto se slucuva vo obrazovanie zatoa shto ne rascistile shto e profesionalizam... Strancite koi drzat obuki za profesionalen razvoj na profesorite velat vaka:
- ucenikot zakasni 5 min. profesorot e dolzen da go evidentira otsustvoto i da go informira ucilishniot psiholog i rakovoditel... a tie ponatamu policijata, socijalnite sluzbi... a tie roditelite ( e toa ni fali vo drzavata... lancena sorabotka na instituciite)
- ucenikot e drzok na cas... ne uci... ne sledi... nastavnikot e dolzen da evidentira i gi informira sluzbite zadolzeni za toa.... tri slabi oceni znaci neminuvanje vo pogorno oddelenie/klas... poleka so proektite od USAID ...profesorite ke stanat profesionalci... ke mora oti ke seknat izvorite na finansiranje... znaci vo redot i mirot.... i profesionalnosta vo obrazovanieto se vklucuva vladata.... ne oti saka... mora....
.... roditelot ne dojde na vreme na povik na ucilishteto.... ne prezeme merki... deteto se isfrla od ucilishteto so preporaka.... e togash site ke se zamislat....
... ako 5% se prifati shto velat strancite... a ke mora... bidejki tie finansiraat... definitivno ke receme zbogum na samovolieto.... od secija strana... aj boze daj pobrgu da dojdat tie denovi... Zbogum petkomanijo...zbogum vrskomanijo...



Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 22:22
Ама тоа нема врска со знаењето на детето. Ова е поврзано со неговото воспитување и контрола.

-------------
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 22:31
Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Ама тоа нема врска со знаењето на детето. Ова е поврзано со неговото воспитување и контрола.

...ima, ima... shtom se vrednuva ...na kraj se se sveduva na znaenje...testiranje...


Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 23:11
Originally posted by mamamd mamamd напиша:


Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Ама тоа нема врска со знаењето на детето. Ова е поврзано со неговото воспитување и контрола.
...ima, ima... shtom se vrednuva ...na kraj se se sveduva na znaenje...testiranje...


Да но за нас таквиот систем е сеуште далеку, темава според мене се однесува на неправдите што можат да ни се случат сега, со ваквиот систем. Освен тоа колку и да се сменат работите не верувам дека оценките можат да бидат до толку реални и праведни за сите деца. Некои работи секогаш ќе си останат исти.

-------------
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 29.Април.2008 во 23:24
Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Originally posted by mamamd mamamd напиша:


Originally posted by Monuska Monuska напиша:

Ама тоа нема врска со знаењето на детето. Ова е поврзано со неговото воспитување и контрола.
...ima, ima... shtom se vrednuva ...na kraj se se sveduva na znaenje...testiranje...


Да но за нас таквиот систем е сеуште далеку, темава според мене се однесува на неправдите што можат да ни се случат сега, со ваквиот систем. Освен тоа колку и да се сменат работите не верувам дека оценките можат да бидат до толку реални и праведни за сите деца. Некои работи секогаш ќе си останат исти.

... ni ostanuva i na dvete da se molime... pobrgu da dojde toj den...


Постирано од: seka
Датум на внесување: 30.Април.2008 во 10:51
Originally posted by mamamd mamamd напиша:


...profesorite se najmnogu krivi za se shto se slucuva vo obrazovanie
zatoa shto ne rascistile shto e profesionalizam... Strancite koi drzat obuki za profesionalen razvoj na profesorite velat vaka:- ucenikot zakasni 5 min. profesorot e dolzen da go evidentira otsustvoto i da go informira ucilishniot psiholog i rakovoditel... a tie ponatamu policijata, socijalnite sluzbi... a tie roditelite ( e toa ni fali vo drzavata... lancena sorabotka na instituciite)- ucenikot e drzok na cas... ne uci... ne sledi... nastavnikot e dolzen da evidentira i gi informira sluzbite zadolzeni za toa.... tri slabi oceni znaci neminuvanje vo pogorno oddelenie/klas... poleka so proektite od USAID ...profesorite ke stanat profesionalci... ke mora oti ke seknat izvorite na finansiranje... znaci vo redot i mirot.... i profesionalnosta vo obrazovanieto se vklucuva vladata.... ne oti saka... mora........ roditelot ne dojde na vreme na povik na ucilishteto.... ne prezeme merki... deteto se isfrla od ucilishteto so preporaka.... e togash site ke se zamislat....... ako 5% se prifati shto velat strancite... a ke mora... bidejki tie finansiraat... definitivno ke receme zbogum na samovolieto.... od secija strana... aj boze daj pobrgu da dojdat tie denovi... Zbogum petkomanijo...zbogum vrskomanijo...


mamamd ne bi rekla deka treba taka se da se pravi... i ne bi rekla deka se profesorite najvise krivi... za mnogu tocki sto gi rece potpolno si vo pravo... no profesor koi ima vo oddelenieto 30 ili pojse ucenici.... toj ednostavno i prosto ne moze da bide dobar nastavnik!! Ne oti ne bi mozel, nego so 30 deca/tinejdzeri ednostavno ne e mozno da bides dobar nastavnik/profesor, dali prvo da im predavas, ispituvas, soslusivas ili da im gi " resavas " na semejstvata problemite so decata ( ova mozebi malce drsko zvuci, no mislam deka najvise treba roditelot za toa da odgovara)...


Постирано од: ivana_iki
Датум на внесување: 30.Април.2008 во 19:56
pa toa se slucuvalo sekogas da nekoi ucenici koi imaat vreski dobivaat pogolemi ocenki a imaat pomalo   znaenje ama toa e toa otsekogas postoele vrski a i sekogas ke postojat a za tekvite ucenici mislam deka sekogas ke ostanat nepismeni!!!!!!!!!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 30.Април.2008 во 23:06
Originally posted by seka seka напиша:

Originally posted by mamamd mamamd напиша:


...profesorite se najmnogu krivi za se shto se slucuva vo obrazovanie
zatoa shto ne rascistile shto e profesionalizam... Strancite koi drzat obuki za profesionalen razvoj na profesorite velat vaka:- ucenikot zakasni 5 min. profesorot e dolzen da go evidentira otsustvoto i da go informira ucilishniot psiholog i rakovoditel... a tie ponatamu policijata, socijalnite sluzbi... a tie roditelite ( e toa ni fali vo drzavata... lancena sorabotka na instituciite)- ucenikot e drzok na cas... ne uci... ne sledi... nastavnikot e dolzen da evidentira i gi informira sluzbite zadolzeni za toa.... tri slabi oceni znaci neminuvanje vo pogorno oddelenie/klas... poleka so proektite od USAID ...profesorite ke stanat profesionalci... ke mora oti ke seknat izvorite na finansiranje... znaci vo redot i mirot.... i profesionalnosta vo obrazovanieto se vklucuva vladata.... ne oti saka... mora........ roditelot ne dojde na vreme na povik na ucilishteto.... ne prezeme merki... deteto se isfrla od ucilishteto so preporaka.... e togash site ke se zamislat....... ako 5% se prifati shto velat strancite... a ke mora... bidejki tie finansiraat... definitivno ke receme zbogum na samovolieto.... od secija strana... aj boze daj pobrgu da dojdat tie denovi... Zbogum petkomanijo...zbogum vrskomanijo...


mamamd ne bi rekla deka treba taka se da se pravi... i ne bi rekla deka se profesorite najvise krivi... za mnogu tocki sto gi rece potpolno si vo pravo... no profesor koi ima vo oddelenieto 30 ili pojse ucenici.... toj ednostavno i prosto ne moze da bide dobar nastavnik!! Ne oti ne bi mozel, nego so 30 deca/tinejdzeri ednostavno ne e mozno da bides dobar nastavnik/profesor, dali prvo da im predavas, ispituvas, soslusivas ili da im gi " resavas " na semejstvata problemite so decata ( ova mozebi malce drsko zvuci, no mislam deka najvise treba roditelot za toa da odgovara)...

... ako vnimatelno citashe ... mojata "krivica" kaj profesorite e vo nedostatokot na profesionalnosta... se dodeka vnesuvaat emocii...cuvstva... ke otstapuvaat od principi... ke si dozvoluvaat da bidat predmet na manipulacija...


Постирано од: Ema14
Датум на внесување: 01.Мај.2008 во 00:42
da jas imam hemija 3 ( a za polugodie imav 5!?) poso ne odam kaj profesorkana na privatni casoj... a tie so odet imet 5,iako ni za 0 ne zasluzvet...

-------------
Respekt za onie koi me cenat,sakaat i mui go cuvaat grbot.A ostanatite?Pozdrav jas sum na vrvot


Постирано од: *___****M@r!J@****___*
Датум на внесување: 01.Мај.2008 во 22:15
jas u prva u4ev nenormalno mn istorija i se borev da mi pisi 4 ka a use nekolku u4enici vo klas bukvalno predavaa prazni testovi a gi dobivaa 5 ki
naredna godina koga mu rekov na klasniot deka za da dobijam 5 ka dali treba da mi prepisi penkaloto na sred cas i da go dopisam testot vo nekoja kafana zamisli predadov prazen test mi pisa 1
predadov popraven 4ka a vo nikoj slu4aj nemav poeni za 5 pa mi pisa 5
potoa praev use eden testi i vo cela redica samo jas dobiv razli4en
pak go predadov prazen
i sega prviot 1 go izmeni vo 4 a posledniot ne go pisa
pa od 4 i 5 mi spusti 5 na kraj godina
I DALI SETO OVA MOZE DA VE ASOCIRA NA NESTO
STO PO GA......... SE SLU4UVA VO DRZAVAVA
KAKO MOZE DA ZEMAT NA DUSA NEKOE DETE NA KOE MU E POTREBEN USPEH ZA STIPENDIJA DA RE4EME I NEGOVATA ZASLUZENA 5 KA DA JA PISAT NA NEKOJ KOJ KE ODI NA PRIVATEN
PA TOA E ZALNO




Постирано од: taor
Датум на внесување: 03.Мај.2008 во 14:42
Оценките не се мероло за знаење.


Постирано од: *___****M@r!J@****___*
Датум на внесување: 04.Мај.2008 во 00:17
taka e


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 16.Јули.2008 во 06:42
.... petkite i vistinskoto znaenje... izgleda smeshno... no ne e...  tragicno e.... a samo trebashe da im se kaze na onie koi urgiraat... NE MU PRAVITE USLUGA NA DETETO... naprotiv...mu nanesuvate shteta... mozebi ke razberea....

Петките се стопија на матурските испити
Учениците и директорите изненадени, само Бирото за образование задоволно

Жаклина Хаџи-Зафирова

Освен Бирото за развој на образованието, сите други се незадоволни од матурата. Родителите, поради послабиот успех што го покажале децата на матурата и високите суми за приговори. Учениците се сомневаат во критериумите за оценување, додека директорите на училиштата се засрамени поради оценките на нивните ученици и се прашуваат каде е пропустот.
... i ovdeka se mava po dzebot na roditelite...
...decata.. normalno bez doza na samokritika...
... direktorite ...na prag se da ...otkrijatt topla voda...
...profesorite gi docekaa svoite 5 minuti... koga tie zboruvaa...nikoj ne gi slushashe...
...ucilishnite psiholozi i pedagozi molcat...pravat strategija preku koj proekt... da zarabotat...
...sovetnicite molcat... tie se sovetnici... "sovetuvaa" od koi ucebnici da se uci... normalno od tie koi TIE gi pishuvaa... zaedno so profesorite od fakultet... pa po niv se i testovite za matura...
... edno e dobro... dogodina ... site ke ucat za znaenje... petkite ke se podzaboravat... ili za niv ke se izborat... ucenicite...



Постирано од: butel2
Датум на внесување: 16.Јули.2008 во 09:03
Otsekogas imalo pokloneti petki , no denes nemame pokloneti petki, denes imame petki kolku da se petki.

Za zal znam deka se povtoruvam i veke sum go napisala ova , no uste od prvo odd ne se ucat decata da rabotat samostojno i so svoj trud da gi dobijat ocenkite , tuku sekogas nekoj mora da raboti so niv. Ne se ucat da se borat za podobra ocenka, tuku roditelot ke pojde pa ke ja resi na kraj rabotata. Ako ima privatna firma i uste moze da ja sponzorira kerkata na nastivnackata.... mnogu lesna rabota.

i ova veke go ima napisano, ama pak ke go napisam.

Koga pogolemiot sin zavrsi vtoro odd. i seuste nemase opisni sveditelstva, negovata nastavnicka pred da gi podeli sveditelstvata ni rece :

- Ima roditeli koi po sekoja cena sakaat decata da im bidat odlicni i pod necij pritisok jas morav tie deca da gi napravam odlicni. No smetav deka e nepravedno sprema drugite deca, pa jas i niv gi napraviv odlicni. i ova e prv pat vo moeto 24 godisno rabotenje site ucenici da se so site petki"

ete tolku

i posle tie deca nema da pagjaat na maturski ispiti kako kruski?


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 16.Јули.2008 во 15:11
Самиот систем на оценување на децата со оценки е погрешен. Тие треба да се укинат, како што беше направено во едно основно училиште Eselbach во Германија, каде наместо оценки професорите на крајот од годината даваат еден општ извештај кон што покажува ученикот интерес, во што е успешен а во што помалце успешен.

Одличен ученик не е исто што и паметно дете, а уште помалце снаодливо дете. А во животот практичната снаодливост е битна(не зборувам за „снаоѓање„ преку лажење и крадење).


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 16.Јули.2008 во 23:08
... i kaj nas se sproveduva opisno ocenuvanje.... samo malku poteshko se prifaka... bidejki site prashuvaat za kakva ocena odgovara dadeniot opis... a i ne e dozvoleno da se naveduvaat nepostiganjata... se sugerira da se navedat samo postiganjata na ucenikot... 


Постирано од: butel2
Датум на внесување: 17.Јули.2008 во 08:53
opisnoto ocenuvanje kaj nas poveke lici na karakteristika na samoto dete , otkolku opis na negovoto znaenje i postignati rezultati.

vo sveditelstvata ne smee da stoi deka deteto nesto ne znae, i ako nesto ne e navedeno vo sveditelstvoto, znaci deteto ne go sovladalo toa.

ama od kade jas da znam sto se treba da stoi vo sveditelstvata> kako da gi baram sveditelstvata na ostanatite 35 deca za da sporedam? a sekoe e razlicno.

sega ova se odnesuva na sveditelstvata koi gi pisuva nastavnickata na mojot sin, bidejki sekoja nastavnicka sama si gi pisuva po svoi kriteriumi.

vo sveditelstvoto stoi deka toj se druzi so odredena grupa deca . toa mene malku me zacudi, pa go prasav, dali e skaran ili ne zbori so site deca. toj mi kaza ne e skaran so nikogo, zboruva so site, ama najveke se druzi so 3 drugarcinja. ne otidov da ja prasam nastavnickata sto sakala da kaze, bidejki jas se prasuvam sto ke mi odgovorese ako ja prasav dali so site koleski na rabota isto komunicira, ili ima 1 ili 2 ili 3 so koi e pobliska. i kakva vrska ima toa so nejzinata rabota kako nastavnik...


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 17.Јули.2008 во 12:30
... spored site kriteriumi... ne e normalno...ako vo edno oddelenie/klas...nema 10% slabi oceni... 10% dvojki... 10% petki... a ostanatoto trojki i cetrvorki... kako shto ne e normalno po site predmeti...ist ucenik da ima samo petki... po nieden zakon na fizikata... ne moze ucenik da e podednakvo nadaren i za prirodni i za opshtestveni nauki.... loshata upisna politika ja napravi petkomanijata... podobruvanje na upisnata politika ke go podobri i ocenuvanjeto... 


Постирано од: Petkovsky
Датум на внесување: 17.Јули.2008 во 14:34
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

... spored site kriteriumi... ne e normalno...ako vo edno oddelenie/klas...nema 10% slabi oceni... 10% dvojki... 10% petki... a ostanatoto trojki i cetrvorki... kako shto ne e normalno po site predmeti...ist ucenik da ima samo petki... po nieden zakon na fizikata... ne moze ucenik da e podednakvo nadaren i za prirodni i za opshtestveni nauki.... loshata upisna politika ja napravi petkomanijata... podobruvanje na upisnata politika ke go podobri i ocenuvanjeto... 


Za da ima ucenik petka po nekoj predmet ne mora da znaci deka e nadaren za istiot. Ako ucenikot pominuva dovolno vreme nad kniga i im posvetuva dovolno vnimanie na predmetite nema da ima nikakov problem so ocenkite. Vo ocenkata ne spadja samo talentot tuku i posvetenosta, odgovornosta, ucestvoto na cas, vnimanieto i pocit prema predmetot i taka natamu...
Zborot mi bese...ne mora da znaci deka samo talentiranite ke imaat petki, tuku ako se potrudi covek i ako ima zelba moze mnogu raboti da ostvari a ne edna vosliva petka da dobie. Baska materijalot do sredno ne e kojznae kakov pa da moze samo genijalcite da go razberat. Toj e namenet za ucenici i za ludje na taa vozrast i e predviden za ucenje sto znaci deka moze a i treba da se nauci.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 17.Јули.2008 во 15:04
Originally posted by Petkovsky Petkovsky напиша:


Za da ima ucenik petka po nekoj predmet ne mora da znaci deka e nadaren za istiot. Ako ucenikot pominuva dovolno vreme nad kniga i im posvetuva dovolno vnimanie na predmetite nema da ima nikakov problem so ocenkite. Vo ocenkata ne spadja samo talentot tuku i posvetenosta, odgovornosta, ucestvoto na cas, vnimanieto i pocit prema predmetot i taka natamu...
Zborot mi bese...ne mora da znaci deka samo talentiranite ke imaat petki, tuku ako se potrudi covek i ako ima zelba moze mnogu raboti da ostvari a ne edna vosliva petka da dobie. Baska materijalot do sredno ne e kojznae kakov pa da moze samo genijalcite da go razberat. Toj e namenet za ucenici i za ludje na taa vozrast i e predviden za ucenje sto znaci deka moze a i treba da se nauci.

Да беше така јас ќе имав петки по математика во основно!Едвај 2 или 3 вадев на контролните на времето, а да знаеш многу одговарав на твојот опис и упатства горе.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 17.Јули.2008 во 15:16
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

... i kaj nas se sproveduva opisno ocenuvanje.... samo malku poteshko se prifaka... bidejki site prashuvaat za kakva ocena odgovara dadeniot opis... a i ne e dozvoleno da se naveduvaat nepostiganjata... se sugerira da se navedat samo postiganjata na ucenikot... 

Ете, оваа информација ја немав! Од кога се спроведува описното оценување кај нас? Паметно, и мошне го поздравувам! Но се надевам нема да биде од типот на јапонското: ДОБРО УСПЕАВ; УСПЕАВ; и ПОТРУДИ СЕ УШТЕ МАЛЦЕ . Имено во Јапонија и покрај овој метод на оценување меѓу децата постои фанатичен натпревар и патолошки срам ако некој не е оценет со ДОБРО УСПЕАВ, огромен притисок да учат, учат и како последица на тоа: огромен број на самоубиства меѓу учениците.


Постирано од: Petkovsky
Датум на внесување: 17.Јули.2008 во 15:25
Ok, Majkl, jas ne rekov deka site ucenici mozat da pominat so prosek 5.00, no ne mora da znaci deka treba da sum talentiran za istorija ili geografija ili filozofija i sl. za da mozam da dobijam petka po toj premet.

Kaj nas mislam deka predmetite kako fizicko, muzicko i likovno se ocenuvaat opisno. A za vo japonija, kako sto sum slusnal, dokolku ucenik padne na test, znaci na eden test vo tekot na godinata, gubi pravo da se zapise na fakultet. Sepak daleku sme od tie fanaticni pojavi i razmisuvanja taka da ne treba da si zagrizen i da se plasis da ne ti padne nekoj ucenik na glava


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 20.Јули.2008 во 07:47
Poleka no sigurno.. ke se realizira "proektot" STOP na petkomanijata...
...eve shto predviduvaat dopolnuvanjata na zakonot za osnovno i sredno obrazovanie....

Наставниците, односно професорите, кај кои ќе се појават големи разлики меѓу нивните оценки и оценките што учениците ги постигнале на надворешните тестови, може да добијат отказ. Министерството за образование ќе подготвува ранг-листа на 20 проценти од наставниците, односно професорите, кои имаат најмали отстапувања во добиените показатели и на тие ќе им се зголемува платата за 15 проценти во наредната година. Платата ќе им се намалува за 10 проценти на оние наставници и професори што имаат најголеми отстапувања на нивните оценки со добиените резултати од екстерните тестови.
... koj sega ke se osmeli da urgira za ocenka...koj sega ke se osmeli da napishe pogolema ocenka od zasluzenata...


Постирано од: bond....james b
Датум на внесување: 20.Јули.2008 во 14:18
a be ajde,
nisto normalno ne moze da
viree vo ovaa zemja!


-------------
You live only ONCE!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 20.Јули.2008 во 14:24
...ke viree...ke viree...nikoj nema da si dozvoli da pobara ocena... a niti pa nekoj ke si dozvoli da mu se namali platata.... i na zapad ...kon koj tolku mnogu se stremime ne se popametni...samo imaat zakoni koi gi pocituvaat... samo udiranjeto po dzeb pravi red...


Постирано од: bond....james b
Датум на внесување: 20.Јули.2008 во 14:56
e pa,
tuka i ti e problemot!
 ovoj narod,
ne mozes efikasno da go udris ,po djebot!


-------------
You live only ONCE!


Постирано од: emilyXX
Датум на внесување: 20.Јули.2008 во 18:43
za da imas 5ka mnogu e bitna snaodlivosta (ne mislam na prepisuvanje nit pa na "lizenje gz") Jas sum svesna deka vo momentot na odgovaranje znam pomalce od drugo dete koa dobilo 5ka a i jas sum dobila 5ka taa 5ka sum ja dobila so snaodlivos ne so ucenje na raboti za koi sum sigurna deka i toj ucenik sto potrosil mnogu poveke vreme od mene za da nauci perfekno za 1 mesec ke gi znae samo onie bitnite raboti koi i ja sum gi znaela i gi znam. I voopsto ne smetam deka sum ostetena odnosno "nepismena" kako sto nekoi miluvaat da kazat. mnogu e bitno da se odvoi bitnoto od nebitnoto i malce da se improvizira. Vaka imam vreme energija a i koncentracija da se posvetam i na drugi predmeti i lesno da stigna do posakuvanite ocenki BEZ VRSKI a sekako bez da gi izostavam i iskacanjata, zurkite, kaficite posle skolo, televizorot, kompjuterot...

-------------
Just Be Who You Wanna Be...Not What Others Wanna See!!!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 21.Јули.2008 во 09:09
...po bitkata..lesno e da se bide general... ili kako tocno beshe...
... site sega sme pametni...site sega znaeme kako... site nie... bez isklucoci ...i MON.. i BRO... roditeli...profesori...ucenici... snosime podednakva odgovornost....
...MON... dozvoli da se politizira... te ima.. te nema matura...
...BRO... podgotveni... nepodgotveni... ocigledno mnogu im e vazen nepostoeckiot CENOVNIK...ama ushte poocigledna e potrebata da s e podzacisti... so ubava generalka... lugeto koi uzivaat vo debela senka... da otstapat mesto na prakticari... koi znaat shto...kako... zoshto.... a i vreme e za penzioniranje... na bajagi od tamu...
...roditeli... redno e da ja prifatime realnosta..pominaa vreminjata na tetki...strini... mora da se uci... ne moze poveke izjava... zoshto tolku lektiri...zoshto tolku zadaci... iljada zoshto... a niedno zatoa... prepushti go deteto na shkoloto... da moze i na spienje da im gi ostavime... kaj se videlo bre dete od 6 do 6 vo shkolo...
... nastavnicite... redno e da naucime... deka tamu sme decata da gi naucime... ne da barame kolku ne naucile... tie ne ucat sami... nas drzavata ne plaka da gi ucime kako da ucat... redno e da  zaboravime deka ne sme nad gospod... redno e da zaboravime deka nashiot predmet e najvazen... i da ja prifatime realnosta... deka idninata e vo integracija na naucni oblasti...
... ucenicite...  najubavo znaat ... kade nema labavo... a onamu kade nastavnikot ne zasluzuva da bide pocituvan...kade so sila pravi ubavina...kade so edinici kupuva avtoritet... decata kaznuvaat... i treba da kaznuvaat... gi kaznuvaat i roditelite... koi ne pocituvaat zakoni... a barat decata da gi pocituvaat...
...site na generalno cistenje... na navikite...togash nema dilemi od tipot....


Резултатите по математика се слаби, бидејќи нашите ученици не учат за знаење, туку за оценка

 Учениците, родителите, професорите сметаат дека испитот по математика ги открил сите слабости во изучувањето на овој предмет.

Прашањата од тестот по математика на државната матура беа конципирани во согласност со програмата.

Факт е и тоа дека во училиштата математиката сега се учи во мал фонд часови. Ако претходно имале по четири часа математика, сега имаат по три во чии рамки мора да го учат истиот наставен материјал.

Кога полагавме пилот-матура прашањата од оваа област беа многу полесни отколку што беа сега.

За она малку време што го имавме за подготовки не можевме да научиме се' што можеше да ни падне како прашање. Тешко е да ги задржиш сите лекции што сме ги поминале во училиштето.

Училиштата нема да организираат дополнителна настава по предметите што не ги положиле некои од учениците.




Постирано од: butel2
Датум на внесување: 21.Јули.2008 во 10:09
koga prvo ke se donese zdrav zakon za rabotni odnosi i ke se pocituva, togas se ke bide poinaku. Nekogas roditelite rabotea od 6 do 2 ili od 7 do 3, pa imaa vreme za se, megju drugoto polovina den da go pominat so decata, zaedno da rucaat, semejniot rucek e mnogu vazen , zaednicki vikendi.... denes roditelite rabotat od 6 do 6, pa taka ostanuvaat i decata po gradinkite i ucilistata... denes i ne se znae za semeen rucek nitu vo nedelite ... denes nastinati deca odat vo gradinka i na uciliste so sirup .... denes mnogu raboti se izbegani od kolosek ....

zatoa imame denes mladina koja pie i se drogira po parkovite, maldina koja ne znae da pocituva postari, mladina koja mnogu raboti ne znae....

Vo Hrvatska maturantite se slikale pokraj kukast krst.... dali i nie ovde ne treba da se zamislime nad takvo nesto...

a vinata najveke e vo vladata , bidejki na toa sto posocuva roditelot, nastavnikot slegnuva so ramenata i ima eden edinstven odgovor, no takva e programata, jas rabotam po nea . na ona sto posocuva nastavnikot , negriza na roditelot za deteto prepusteno edinstveno na ucilisteto, roditelot ima isto eden edinstven odgovor - pa jas za toa dete rabotam od utro do mrak . rabotodavecot ne go interesira vaseto dete , ima rabota i ke sedis 12 saati .... ako ne, ima koj da raboti...

vladata e taa sto ovie problemi treba da gi resi

otidov i off topic , ama i ne otidov, bidejki seto toa e vrzano edno so drugo.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 22.Јули.2008 во 09:19
... е моја бутел...баш помислив на тебе... и знам колку си против несредените работи во образованието... и сега знам... од септември ке читаме реакции од родителите... зголемен број тестови... секоја недела тест... од петкоманија ке се премине на тестоманија... ке се ЌтренираатЌ децата за постигнување високи резултати на тестовите... ке биде збогум усно презентирање... евала да сум грешка...


Постирано од: butel2
Датум на внесување: 22.Јули.2008 во 20:24




treba na nekogo tamu non stop da mu se pusta refrenot

-- kuda plovi ovaj brod....


Постирано од: invader
Датум на внесување: 22.Јули.2008 во 21:19
  им е гајле на нив,вие што мислите!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 23.Ноември.2008 во 13:22
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

... е моја бутел...баш помислив на тебе... и знам колку си против несредените работи во образованието... и сега знам... од септември ке читаме реакции од родителите... зголемен број тестови... секоја недела тест... од петкоманија ке се премине на тестоманија... ке се ЌтренираатЌ децата за постигнување високи резултати на тестовите... ке биде збогум усно презентирање... евала да сум грешка...

...i se realizira ova...samo po nepolni 3 meseci. Vikend brojot na Vreme posveti duri dva napisa na ovoj problem. Se zalat roditeli, decata naednash dobivale poslabi oceni, a pred toa imale samo 5, decata go gubat psihickiot mir, stanuvaat nervozni, agresivni, apaticni. Nigde vo napisite ne sretnav izjava od ucenici i roditeli cii deca si dobivaat kontinuirano 5. Dali tie deca pak ucat so ist intenzitet, dali niv profesorite/nastavnicite im pishuvaat pomali oceni.  Baravme realnoocenuvanje, dobivme realno ocenuvanje e sega ne cini.


Постирано од: maestro13
Датум на внесување: 23.Ноември.2008 во 15:43
па јас не познавам некој што ова тромесечие поминал со сите петки...

-------------


Постирано од: defma
Датум на внесување: 23.Ноември.2008 во 21:05
Не верувам дека денешните петки го оценуваат вистинското знаење, се почесто учениците размислуваат како на полесен начин да добијат петка без да учат, а не се насочуваат кон вистински да се информираат за одреден предмет, дури и она што навистина ги интересира го има значењето како да се добие 5, а не навистина да се продлабочи во проблемот.


Постирано од: nelson
Датум на внесување: 23.Ноември.2008 во 21:54
na kraj pak doagame na istoto...deka se potrebni reformi vo nastavnata programa : brojot na casovite, izborot na predmetite,izborot na udzbenicite itn....a potoa treba da dojde i znaenjeto, zosto sega so ovoj kapacitet na nastavnicite, uddzbenicite i brojot na predmeti od znaenjeto nisto ne ostanuva...

-------------
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!


Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 28.Ноември.2008 во 11:58
Originally posted by defma defma напиша:

Не верувам дека денешните петки го оценуваат вистинското знаење, се почесто учениците размислуваат како на полесен начин да добијат петка без да учат, а не се насочуваат кон вистински да се информираат за одреден предмет, дури и она што навистина ги интересира го има значењето како да се добие 5, а не навистина да се продлабочи во проблемот.

Кај нас родителите ги добиваат петките.
Едни со молба, други со пари, трети со закана...
Како може од 25 ученика да има 15 петки?
Толку многу ли учат нашите деца???

-------------
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.


Постирано од: zbunet
Датум на внесување: 28.Ноември.2008 во 12:06
Бев единствениот во прво оделение кој доби единица по македонски, може да се замисли како тоа влијаело на мало дете додека цело оделение му се смее. Тоа предизвика да бидам најслаб ученик како начин за отпор кон образовниот систем. Изгледав како малоумен, но бев само револтиран уште од мали нозе. Многу подоцна сватив дека остнатите не се психопати.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 28.Ноември.2008 во 12:38
Originally posted by zbunet zbunet напиша:

Бев единствениот во прво оделение кој доби единица по македонски, може да се замисли како тоа влијаело на мало дете додека цело оделение му се смее. Тоа предизвика да бидам најслаб ученик како начин за отпор кон образовниот систем. Изгледав како малоумен, но бев само револтиран уште од мали нозе. Многу подоцна сватив дека остнатите не се психопати.

...zatoa sega do III odd. ucenicite se ocenuvaat opisno... nema edinici..nema frustracii kaj decata...


Постирано од: superboy
Датум на внесување: 28.Ноември.2008 во 12:51
да ми се случило да имам многу повеќе знаење од друг а да добијам помала оценка.Што да правам,си ќутев!Добар е законот кој го воведоа:
Се прави тест на крајот од уч. година и ако ученикот на тестот добил за 3 (или повеќе) помала оцена наставниците ќе бидат казнети.Сепак сите знаеме колку наставниците им е важна платата па дури мислам дека ќе се случи нешто неријатно.Тие упорно ќе ги намалуваат оцените плашејки се дека децата ќе добијат слаба оцена на тестот и ставаат дури премали оцени.Се прашувам што ќе се случи ако тие учителите ставиле за 3 помала оцена од добиениот тест?Ако и за тоа следува казна,јас би рекол дека законот е сосема во ред...


-------------
Работата го краси човекот а мрзата го гнаси.



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 28.Ноември.2008 во 13:05
Originally posted by superboy superboy напиша:

да ми се случило да имам многу повеќе знаење од друг а да добијам помала оценка.Што да правам,си ќутев!Добар е законот кој го воведоа:
Се прави тест на крајот од уч. година и ако ученикот на тестот добил за 3 (или повеќе) помала оцена наставниците ќе бидат казнети.Сепак сите знаеме колку наставниците им е важна платата па дури мислам дека ќе се случи нешто неријатно.Тие упорно ќе ги намалуваат оцените плашејки се дека децата ќе добијат слаба оцена на тестот и ставаат дури премали оцени.Се прашувам што ќе се случи ако тие учителите ставиле за 3 помала оцена од добиениот тест?Ако и за тоа следува казна,јас би рекол дека законот е сосема во ред...

...sega e aktulno ...sistem 3... zlatna sredina... promashuvanjeto e za 1 ocenka... nikoj nejke edinica... a sekoj ne znae za 5....sekogash ima samozashtita vo neparen broj oceni...


Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 03.Декември.2008 во 10:32
Време е да се воведе ред во оценувањето. Но кој ќе биде казнет кога оценката е поправена од советот?

-------------
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 03.Декември.2008 во 11:55
 Sovetot ne moze da popravi ocena bez soglasnost na predmetniot nastavnik. Kaj nas i vo ovoj domen se krshi zakonot.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 06:24
Бурни реакции цела година, сите бараат реално оценување, амаза тугите деца, за своите сепак не е сеедно каква оцена ке добијат. Кој да ги заштити наставниците од притисоци за пишување поголеми оцени. И  како што било од порано така и сега, место да се загрижат цела гдина и да им помогнат на своите деца во учењето,пак наставниците се криви за слабите оценки. Нели с еистите наставници и за оние кои успеваат да добијат 3, 4 и 5?
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=24A6FD24B2075142802521F1462B71A3 - Родителите притискаат за оценки


-------------


Постирано од: Tanjuska
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 09:08
Наставниците сами треба да се заштитат од притисоци со тоа што преку цела година реално ќе ги оценуваат учениците и на секој ученик ќе му ја стават таа оцена која во моментот ја заслужил.Ова подразбира дека секој ученик без разлика ако му се другите оценки 3 и 4 треба кога знае за петка, да добие петка и обратно , одличниот кога не знае ништо да добие единица а не да биде поштеден. Ваквото однесување на наставниците нормално дека предизвикува револт кај учениците и отпор кон учењето .Ученикот кој научил а не добил петка за неговиот одговор не може да биде мотивиран и другпат да се потруди и повторно да научи за петка.


Постирано од: Tanjuska
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 09:12
И потполно се согласувам со ова:

Кај нас родителите ги добиваат петките.
Едни со молба, други со пари, трети со закана...
Како може од 25 ученика да има 15 петки?
Толку многу ли учат нашите деца???

Некои родители постојано добиваат петки, на пример,упорно им пишуваат состави на децата кои потоа ги учат на памет и добиваат петки, а ученик кој постојано се труди и потполно сам пишува прекрасни состави (кои сосема одговараат на неговата возраст), редовно добива 4ка или дури и 3ка.


Постирано од: Gabriela_S
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 10:14
Како да не се борат родителите за високи оценки кога најважен услов за запишување во средно и на факултет е успехот од претходното образование.

На пр.: Во медицинско примале само со сите петки.

Дете кое само се бори и има 1 или 2 четворки што немало кој да му ги поправи не може да се запише.

Па ми се наметнува прашањето: Што деца ќе беа ова, за се да ги бива: ем за цртање, ем за пеење, ем за физичко; цело медицинско: невидени таленти..........


Постирано од: G1RL
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 10:53
Според мене навистина има деца на кои петките им се и повеке од заслужени НО има и деца кои се обидуваат да научат напамет нешто што не го разбираат само заради таа 5ка. Има и такви кои учат но неможат да научат за 5ка колку и да се обидуваат бидејки едноставно не им оди предметот. Мене не ме нервира тоа што ако некој е меѓу 4 и 5 и му пишат 5 поради успех туку ме нервира тоа што некој не знае како изгледа книгата а има 5. Јас сум имала и заслужени 5ки но и незаслужени пр. кога сум имала голема среќа со прашањата или кога сум препишала. Точно е тоа дека некои професори незнаат да оценуваат. Таму најчесто послабите имаат високи оценки добиени со препишување и сл. Но најмногу од се ме нервира кај професорите тоа што некој за 2ка го прашува 3 пати т.е му дава 3 шанси а на оној кој треба да одговара за повисока оценка 4 или 5 најчесто ниту една шанса.    

-------------
TODAY COULD BE YOUR BEST, WORST OR LAST DAY IN YOUR LIFE...


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 11:15
Добро вакви работи ги имало од секогаш и јас кога учев во комунистичко беше лом и папзјанија,што ќе рече системот си е ист,односно му дава на наставникот-професорот да се изживува врз ученикот,а ете сега дојде и демоктатија и за ученикот ,па тој му враќа како знае и умее и сите се вртиме во круг.
Инаку странците ќе ни кажуваат секогаш не само за образованието туку и за секоја сфера на општественото живеење чим си го дадовме газот под кирија за еден грст грошеви.
Не е никој виновен виновна е свеста ,а гледам свеста се развивала прво со казнување,а потоа со убаво ,барем кај нас така функционира???

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 12:34
Originally posted by Gabriela_S Gabriela_S напиша:

Како да не се борат родителите за високи оценки кога најважен услов за запишување во средно и на факултет е успехот од претходното образование.

На пр.: Во медицинско примале само со сите петки.

Дете кое само се бори и има 1 или 2 четворки што немало кој да му ги поправи не може да се запише.

Па ми се наметнува прашањето: Што деца ќе беа ова, за се да ги бива: ем за цртање, ем за пеење, ем за физичко; цело медицинско: невидени таленти..........

Znaci ne cini upisnata politika. Za da zboruvame za realno ocenuvanje treba da se promeni momentalnata upisna politika. Odredeni sredni ucilishta gi odbiraat samo odlicnite. I za da s ezapishat kade sakaat nivnite deca roditelite baraat 5. So vreme praksata prodolzuva i vo sredno, s enaogaat vrski za 5 z apolesen upis na fakultet. A na fakultet prikazna za sebe.


-------------


Постирано од: Gabriela_S
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 16:04
Ако јас сакам да учам медицинско училиште или факултет,  дајте ми тест од областа на биологијата и на хемијата, и тест со општи проблеми од таа област(како би постапила, како би се снашла во одредена ситуација - колкаво предзнаење имам), па видете дали мене ме бидува или не,......што е важно дали имам по географија 3,4 или 5збунетост


Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 09.Јуни.2009 во 16:19
Skolata dava znaenje, no ne i pamet [Serventes]


-------------
Без разлика колку страници прочитал учениот човек, никогаш не треба да заборави дека се уште не ни стигнал до првата страна....


Постирано од: Dr. Cullen
Датум на внесување: 10.Јуни.2009 во 15:17
Кај мене во школо кај повекето ученици оценките не се заслужени. Но ова не е случај со мене, зошто повекето оценки ми се „крваво„ заработени, зошто сум голем бунтовник и не сум во добри односи со професорите. Сите оценки ми се реални, имам и нереални, но во негативна смисла нереални, заслужувам за 5-ка, а ми пишуваат 4-ки. Ваа година ке имам две незаслужени 4-ки.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јуни.2009 во 13:13
Spored zakonot za osnovno obrazovanie od avgust 20008
http://80.77.144.32/2008/CC8C2B64EFCA844282EC7B48E165DF29.pdf - http://80.77.144.32/2008/CC8C2B64EFCA844282EC7B48E165DF29.pdf
roditelite imaat pravo da pobaraat revizija na ocenata odnosno d apodnesat prigovor. prigovorite mora da s  erazgleduvaat na nastavnicki sovet, da se usvojat ili otfrlat, no se e povrzano so rok. Upisite se sega za 2-3 dena. Shto ako nekoj s eodluci d aprifati deteto da mu polgaga zaeadi nezadovolstvo od ocenata.
Polagajki, formirajki komisii, odluki na nastavnicki, suma sumarum- se ispushti terminot za upis.
zakonodavecot mora na popraven isit, ne broele dobro kolku treba za prigovori i za upisi.



-------------


Постирано од: Andjelina
Датум на внесување: 01.Септември.2009 во 07:39
ученици,многу среќа во новата учебна година
мноооогу петки стекнати со вистинско знаење
се’ нека ви биде лесно како песнаголема%20насмевка


-------------
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува



Постирано од: Biba_G
Датум на внесување: 01.Септември.2009 во 11:38
Учениците ја почнаа новата учебна година

http://netpress.com.mk/vestiimages/61129/ученици.jpg">

Основните и средните училишта денеска ја почнуваат новата учебна 2009/2010 година. Први септември е почеток на новата учебна година за кој во основните училишта тргнуваат околу 20.000 првачиња, а во првата година во средните училишта се запишани околу 25 илјади завршени осмооделенци.
 
Новина во учебната 2009/2010 година се бесплатните учебници за сите ученици во основното и во средното образование. Најголем дел од нив се дистрибуирани во училиштата и во општините низ Македонија.




-------------
Не е се’ така црно...Се наоѓа и по некоја плавуша



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk