Училишниот час - 40 минути
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=11595
Датум на принтање: 22.Декември.2024 во 08:17 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Училишниот час - 40 минути
Постирано од: mamamd
Наслов: Училишниот час - 40 минути
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 09:43
Vcerashen Dnevnik objavuva
Часовите во основното образование да траат по 40 минути наместо по 45, како штое е сега, е предлогот што Бирото за развој на образованието го доставило до Министерството за образование за да се вметне во Законот за основното образование. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Inovacii, inovacii...zgolemi 5 min. skrati 5 min. Lugevo "navistina se zagrizeni" za obrazovanieto. Vo tekstot izjavuvaat deka ucilishtata rabotele vo dve smeni pa se pojavuvale problemi. Zamislete po dolgo razmisluvanje otkrile deka so ova ke gi nadminat problemite. A shto ke otvorat 100 drugi problemi, ne e vazno. Od 40 min. 5 min. nastavnikot ke "izgubi" vo pozdravuvanje i nadminuvanje na nekoj nametnat problem (pr. objasnuvanje na nekoja zadaca od domashnite zadaci) i za ostanatite 35 min. treba da "ja objasni" novata materija. Ako ucenicite sakaat da prashat neshto za nekoi nejasnotii-ke pocekaat na naredniot cas. nedaj boze nekoj "entuzijast" da saka da poraboti malku so nekoi poaktivni formi i metodi- da receme rabota vo grupi, pa decata da rasposlaat pred sebe materijali, enciklopediii...nastavnikot mora da meri na shtoperica...raboteno, ne doraboteno...aj za doma...neka si ja cukaat glavata roditelite, neka plakaat profesori...i taka nikoj ne znae deka "glaveshinite" taka osmislile...ke mavame so drva i kamenja po nastavnicite...ne im se raboti..giabolebari... Ve molam, komentirajte okolu ova, ama ne so navredi, tuku vo interes na decata.Shto mozat da naucat za 40 min. na cas? Dali ima drug izlez.
|
Коментари:
Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 09:51
Има. Да не одат на училиште.
------------- Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:16
СО ДОБРА ПОДГОТОВКА, ДОБРО ИСПЛАНИРАН И АНАЛИЗИРАН ЧАС, ОВОЈ ПРОБЛЕМ МОЖЕ ДА НЕ ПРЕТСТАВУВА ПРОБЛЕМ.
тА ЗАРЕМ СЕ ШТО КАЖУВА НАСТАВНИКОТ ЗА ТИЕ ТРИЕСЕТ И ПЕТ МИНУТИ ИМА ТОЛКУ ГОЛЕМА ВАЖНОСТ ЗА ДЕТЕТО УЧЕНИК. КОЛКУ ПРОЦЕНТИ ОД ТОА ШТО ГО ПРИМА КАКО ИНФОРМАЦИЈА ЌЕ ОСТАНЕ ВРЕЖАНО ВО НЕГОВАТА МЕМОРИЈА ВО НАТАМОШНИОТ ЖИВОТ. Е, ТОА, ШТО ГО БРИШЕ МЕМОРИЈАТА КАКО НЕЗНАЧАЈНО, МОЖЕ ДА ГО ИЗБРИШЕ И НАСТАВНИКОТ ОД СВОЈОТ КОНЦЕПТ ЗА ЧАС.
СЛЕДЕТЕ ЈА МЕМОРИЈАТА НА ДЕТЕТО.
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:24
Zalam, ama nema da se soglasam so tebe. Bilo koja koncepcija paga vo voda ako se nema dovolno vreme....jas odamna go nemam ovoj problem...celodnevnata nema chas tuku raboten den...zboruvam poveke za decata od V-VIII odd. Bidi realen i priznaj deka kaj nas tece klasicen cas, a i brojot na deca pravi golem problem, ne e isto 20 ucenici ili 35. Jas sum poveke za koncepcijata blok cas...da osmislish aktivnost...ucenicite da realiziraat...milina.
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:44
Биди искрена па кажи колкав процент од информациите што ученикот ги усвојува на час на кој се реализира нова наставна единица остануваат трајно во мозочните вијуги на ученикот.
Јас сепак мислам дека е подобро да се сервира она суштинското, отколку голема количина на интелектуална храна, од која може да се изгуби апетитот. А за суштинското не треба многу време, туку ќе остане време и за добивање на повратни информации со кои наставникот може да утврди уште истиот час дали неговиот труд вродил со плод или не.
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:49
Na vozrasta so koja rabotam jas ...negde 90%...
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:57
МАМАД, НЕ ЗНАМ ДАЛИ СМЕ НА ИСТА БРАНОВА ДОЛЖИНА,НЕ МИСЛЕВ КОЛКАВ ПРОЦЕНТ ПРИМА , ТУКУ КОЛКУ ОСТАНУВА НИЗ ЖИВОТОТ
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 23:14
Mislam deka me razbra, pa znaesh deka na ovaa vozrast se opismenuvaat-odnosno voveduvaat (vospituvaat) vo osnovite, toa ostanuva za cel zivot. Mozebi malku vo IV odd. e utnato materijaot po opshtestvo (ona so rudnici, fabriki...pokoj im dusha gi nema na jave, a gi ima vo celite na programata). Programata do IV poveke e so vospitni elementi, a pomalku so obrazovni...no sepak e zavisna od nacinot na realizacija ... i od vreme prestojot na ucenicite vo ucilishte...traenje na casot...
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 23:18
Е, СЕГА МЕ НАСМЕА. аКО, МИЛО МИ Е КОГА СИ СЕ СМЕАМ И НАСОПСТВЕНИТЕ ГРЕШКИ. ДА, ЈА ПРЕВИДОВ ВОЗРАСТА НА ДЕЦАТА. ТИЕ ИНФОРМАЦИИ ОСТАНУВАТ ЦЕЛИОТ ЖИВОТ, БИДЕЈЌИ СЕ ПОТВРДУВААТ ВО СЕКОПЈДНЕВНАТА ПРАКТИКА.
мИСЛЕЊЕТО МИ СЕ ОДНЕСУВАШЕ НА ПОВИСОКИТЕ ОДДЕЛЕНИЈА И НА СРЕДНИТЕ УЧИЛИШТА.
ПОЗДРАВ
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 19.Јануари.2008 во 14:40
ЈАС СУМ ЗА 40 МИНУТИ, од секогаш бев, тие 5 минути на крај не ми беа нешто многу од корист, а можеби вака професорите ќе почнат да ни даваат помали тестови.
------------- Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 19.Јануари.2008 во 15:19
големината на тестот не е мерило за нековиот квалитет, односно колку тој може успешно да го утврди знаењето на ученикот. Ако тестот е добро осмислен и прашањата прецизно формулирани, може и со двојно помалку прашања да се постигне поголем ефект, отколку кај тест се десет или дваесет прашања, кој си нема поставено јасна и прецизна цел.
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 19.Јануари.2008 во 15:59
majstorce62 напиша:
големината на тестот не е мерило за нековиот квалитет, односно колку тој може успешно да го утврди знаењето на ученикот. Ако тестот е добро осмислен и прашањата прецизно формулирани, може и со двојно помалку прашања да се постигне поголем ефект, отколку кај тест се десет или дваесет прашања, кој си нема поставено јасна и прецизна цел. |
кај нас скоро никогаш нема време да се напише тестот без брзање и да се провери, а за суштината на тестот и неговото оценување да не зборувам...
------------- Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 19.Јануари.2008 во 16:13
Monuska напиша:
majstorce62 напиша:
големината на тестот не е мерило за нековиот квалитет, односно колку тој може успешно да го утврди знаењето на ученикот. Ако тестот е добро осмислен и прашањата прецизно формулирани, може и со двојно помалку прашања да се постигне поголем ефект, отколку кај тест се десет или дваесет прашања, кој си нема поставено јасна и прецизна цел. |
кај нас скоро никогаш нема време да се напише тестот без брзање и да се провери, а за суштината на тестот и неговото оценување да не зборувам... |
усорете го времето вие таму да не оди толку брзо
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 20.Јануари.2008 во 12:58
majstorce62 напиша:
Monuska напиша:
majstorce62 напиша:
големината на тестот не е мерило за нековиот квалитет, односно колку тој може успешно да го утврди знаењето на ученикот. Ако тестот е добро осмислен и прашањата прецизно формулирани, може и со двојно помалку прашања да се постигне поголем ефект, отколку кај тест се десет или дваесет прашања, кој си нема поставено јасна и прецизна цел. |
кај нас скоро никогаш нема време да се напише тестот без брзање и да се провери, а за суштината на тестот и неговото оценување да не зборувам... |
усорете го времето вие таму да не оди толку брзо |
ај ќе го дадам ова како предлог на класниот совет
------------- Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
|
Постирано од: SummerLove
Датум на внесување: 20.Јануари.2008 во 20:16
40 minuti mislam deka e mnogu za eden cas
|
Постирано од: CaVaLi
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 00:27
Постирано од: marence
Датум на внесување: 27.Јануари.2008 во 22:34
arno si bese 40 min i treba da bide taka, i onaka nastavnicite tie 5 min gi sedat vo kancelarija, uspesen cas ne zavisi od vremeto, a decata im e mnogu dolgo vreme na skolo i nemaat vrema za dopolnitelni aktivnosti sekcii a i doma, mislam deka so vreme ova ce se smeni
|
Постирано од: UnforgiveN
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 09:27
40 минути е таман само кај во школо нема одмор меѓу часовите...тоа не ми се свиѓа..
|
Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 29.Јануари.2008 во 18:28
Абе незнам дали нашиве наставници се спремни толку брзо да предадат тоа што треба....
------------- http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 29.Јануари.2008 во 21:35
Casovite ne se predvideni samo nastavnicite da predadat...tuku i odredeni nejasnotii da se objasnat...odnosno ucenicite da elaboriraat..kazat svoi idei..a ne doma da se plakaat profesori.
|
Постирано од: Biba_G
Датум на внесување: 29.Јануари.2008 во 22:06
Зборуваме за кратење на часот за 5 или за 15 минути?
Дали ми се добро избришани наочариве или има некоја дамка на нив па наместо 15 ми се гледа 5 минути?
Навистина неможам да разберам какви тоа елаборати и какви нејасни задачи ќе им станат кристално јасни на учениците ако во претходните 35 или 40 минути "го преспале часот" или пак не ја "сватиле суштината" на предавањето-кој како повеќе милува.
Сепак,апсолутно се согласувам со мамамд дека далеку најефикасни се блок часовите.
|
Постирано од: BisernA
Датум на внесување: 06.Март.2009 во 21:04
40мин се сосема доволни за еден час... камоли и кај нас да беа толку... за дополнителните 5мин, професорот ни може нешто повеќе да предаде, ни пак ние повеќе да научиме.... и кога се има 7ч, наместо дома во 8 навечер, ќе си идам во 19,30....
-------------
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 06.Март.2009 во 21:12
BisernA напиша:
40мин се сосема доволни за еден час... камоли и кај нас да беа толку... за дополнителните 5мин, професорот ни може нешто повеќе да предаде, ни пак ние повеќе да научиме.... и кога се има 7ч, наместо дома во 8 навечер, ќе си идам во 19,30....
| или пак да не станувам во 6 и пол отсабајле, туку во во 7
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 06.Март.2009 во 22:14
Петте минути не играат никаква улога......
А биле, а не биле....
Сметам дека доволни се 40 минути..сепак и да се плус пет.....никому ништо.....
Тоа нема да додаде, ниту пак ќе одземе од квалитетот на часот......тој зависи од други фактори....
------------- МИР со сите
|
Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 07.Март.2009 во 00:30
од 5 до 6 час треба да бидат по 40 минути, а 7 по 35.
Кај нас во средно беше така и бевме задоволни, и ние и наставниците.
|
Постирано од: Командантица
Датум на внесување: 07.Март.2009 во 16:37
абе треба на 30 да го напрат..!
------------- ..Живеам за да умрам..!
|
Постирано од: BisernA
Датум на внесување: 07.Март.2009 во 20:02
polzavce напиша:
Петте минути не играат никаква улога......
А биле, а не биле....
Сметам дека доволни се 40 минути..сепак и да се плус пет.....никому ништо.....
Тоа нема да додаде, ниту пак ќе одземе од квалитетот на часот......тој зависи од други фактори.... |
полжавче,... 5мин пократки... пола саат порано дома
-------------
|
Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 07.Март.2009 во 20:24
BisernA напиша:
полжавче,... 5мин пократки... пола саат порано дома | Normalno... osobeno koga odis so avtobus, 5 minuti e golema razlika!!! AKo avtobusot doagja na pr. vo 10:35 a ti si na stanica vo 10:40 a naredniot doagja duri vo 10:55 ne e isto!
|
Постирано од: THEPRINCESS
Датум на внесување: 15.Март.2009 во 14:20
Kaj nas profesorite 15 - 20 minuti predavat samo, taka da i 30 minuti da e casot pak ce imame vreme za se. Uste poarno ako go skrata pomalku vreme za isprasuvanje ce ostane. Ma da mene uste 2 meseca skolo mi ostanaa i sakale gi skratile sakale ne isto mi se faka.
|
Постирано од: Sunny
Датум на внесување: 19.Март.2009 во 20:44
Iako kako ucenik bi rekla deka i 40 minuti se mnogu, sepak gledajki deka programite se poveke i poveke se prosiruvaat, se redat za eden nastaven cas da se izucuva se poveke i poveke materijal, duri i 45 se malku...
Na site seminari za nastavnici im se sugerira nastavata da se svede na "naucna istrazuvacka dejnost" na ucenicite t.e. ti sami da istrazuvaat i sami da doagaat do zaklucoci (konkretno za nastavata po fizika i matematika govoram sega, ama veruvam deka i po drugite predmeti se sugerira na toa), so sto bi se dovelo do pointeresni casovi i pogolema aktovnost na ucenicite... ama za "bedni" 40 minuti se dobiva samo dosadno frontalno izlaganje na nastavnikot... steta
------------- Пријателите се како ѕвездите. Не ги гледаш секогаш, но знаеш дека се тука некаде!
|
Постирано од: elektro
Датум на внесување: 12.Мај.2009 во 23:37
abe a 40 a 50 posle ako skratat casovite ke dodat da ima uste po nekoj cas primer imas nekoj 7 casa ke stavat da se ima 8-9 casa na den
|
Постирано од: SLAVEVAT
Датум на внесување: 15.Мај.2009 во 18:23
уште поарно ако се 40 па има многу часови ами дома нели треба да се учи
|
Постирано од: G1RL
Датум на внесување: 16.Мај.2009 во 19:44
40 min se dovolno. Profesorot/kata moze da ja predade lekcijata za 30 min a vo narednite 10 da gi razjasni nejasnotiite i onaka naj4esto vo onie posledni 5 min samo se sedi i se 4eka da zvoni...
------------- TODAY COULD BE YOUR BEST, WORST OR LAST DAY IN YOUR LIFE...
|
Постирано од: DDarko
Датум на внесување: 26.Мај.2009 во 13:41
Да ме прашате мене 15 минути доста се за еден час!
-------------
|
Постирано од: mistake
Датум на внесување: 27.Мај.2009 во 17:12
Постирано од: DDarko
Датум на внесување: 27.Мај.2009 во 17:17
Хаха, тоа е тоа, чудно е времето!
-------------
|
|