Film (emulzii, mislenja, informacii...)
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Фотографија, камери и видео
Опис на форумот: foto.idividi.com.mk, опрема, локации, совети за аматери...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=10075
Датум на принтање: 30.Ноември.2024 во 17:00 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Film (emulzii, mislenja, informacii...)
Постирано од: moz pos
Наслов: Film (emulzii, mislenja, informacii...)
Датум на внесување: 05.Јули.2007 во 22:20
Se nadevam deka kje koristat ovie sporedbi na 83 filmovi... Shteta nekoi od niv vekje ne se proizveduvaat ,a ostanatite teshko da se najdat ;)
Ama ajde neka sedi linkov kako nekakov eksponat koj kje potsetuva deka edno vreme lugjeto koristele film...
http://www.popphoto.com/assets/download/7222003125937.pdf - http://www.popphoto.com/assets/download/7222003125937.pdf
Pozdrav
P.S. Jas seuste ne se otkazuvam, ushte ima vreme...
|
Коментари:
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 05.Јули.2007 во 22:25
Shala na strana ....linkot vodi do NOVI filmovi za koi se veli deka se FIGHT BACK ....
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 05.Јули.2007 во 23:14
da samo sto sporedbata e za 2003 godina. vo sekoj slucaj e korisno , samo sto nekoi filmovi veke imaat zameni so novi i podobri emulzii
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: nikola_bb
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 15:41
ajde zasto ovde ima poiskusni od mene da si prasam so filmovi ste koristele i od sto ste najzadovolni.jas normalno sum koristel onakva konica pazarska i tapa e sum koristel agfa ok e i sum koristel ilford crno bel.sega ke probam kodak
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 16:02
Konikata ponekogas znam da ja upotre*am za poseben i izmesten color izgled , problem e sto ima mnogu slaba rezolucija. Fuji Superia 200 e najdobroto sto mozes da go dobies na pazarov. Od Kodak Gold begaj ako nemas dovolno svetlo, bidejki ima mnogu losho zrno, ama pak za nadvor ima 60's color look. Od Kodak najzadovolen sum od ProFoto 100, i normalno Portra 160 NC i VC. Fuji nekako mi nema utka, preubavi boi ima. Za 120 Medium Format imam koristeno Portra 160 VC i NC i Fuji 160 NPS. Site se profesionalni, gusti, ostri, skoro bez zrno. Site si imaat svoj shmek. Imam Portra 400 VC i NC ama ne sum gi probal seuste.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 16:13
konikata dobra mi e, super se snaogja za razlicni vidivi svetlo...
Fuji cel komplet na proizvodi se super...
od slajd bi izdvoil fuji velvia 50asa...
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 17:10
Jas sum nov vo taa rabota, pa ne mi go zemaj sekoj zbor zdravo za gotovo. Sum koristel nekolku tipovi na filmovi, eve vo kratki crti za sekoj tip po nesto - Kodak 400 VC - Slab umeren kolor, dobro zrno, slab kontrast. Spored mene, pogoden e edinstveno za konverzija vo B&W (vo odsustvo na vistinski B&W film). - Fuji superia 200 - posle falenjata sto gi procitav, si kupiv naednas 2x4 parcinja. Skoro da sum razocaran. Ne znam, mozebi problemot e vo mene. nekonzistentni i drecavi boi, ne e moj film. Na sinovite im se dopagja (9 & 4). - Kodak 200 Retina - Mislam deka e podobar od superia-ta, vo bilo koj pogled. i dvata pretendiraat kon istiot namenski opseg - no name filmovi 100/200/400 - eftini, za parite odlicni. Se naogjaat vo D vo drogeriite (Mueller, Scheker, Rosemann...itn). Obicno golemite foto-labovi gi koristat lancite na drogerii kako svoi ekspozituri. ne znam koj gi proizveduva, no sigurno e pak nekoj Kodak, Fuji ili Agfa. - Kodak 400 BW CN. Vistinski B&W film za C-41 proces (prakticno). Ima odlicno zrno i kontrast. Najmnogu mi se dopagja od site sto sum gi probal. ke povtoram, nov sum (<1god), nemam mnogu iskustvo. Postarite clenovi (od minatiot vek) sigurno bi mozele da ti kazat nesto poveke.
A i jas bi sakal da naucam nesto poveke za filmovite, pa eve pokana od mene do Zatko, Zoki, Jane itn. da napisat nesto podetalno okolu ova prasanje.
-------------
|
Постирано од: 551mb
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 17:15
ако се за синовите сто размислуваш?а ти си разговарал со нив?
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 17:44
Chitajki go postot na Angel se zachudiv zasto imal losi rezultati so Superia. Sepak zavisi i od studioto sto ti gi pecati printovite. Jas sekogas dremam do masinata i ima kazuvam sto sakam. Superia zaradi cetvrtiot kolor leer ponekogas e presaturiran pogotovo nadvor na f5.6, ama pa i toa e fintata so nego. Kodak VC znaci Vivid Color. Ima visok kontrast i visoka saturacija Kodak NC znaci Neutral Color. Ponizok kontrast i eden od filmovite so najgolema dinamika. Prakticno i greskite dobro mu izleguvaat. Pogoden za High Key.
Inaku imam koristeno eftini filmovi od Mueller. Toa bea Fuji prepakuvani vo drug brand. Moze da se prepoznae brendot po opisot na processot. C41 e standard, ama sekoj proizvoditel ima uste edna oznaka koja e samo za negoviot proizvod. Po toa moze da se vidi dali e Fuji, Kodak itn. Sepak najdobar kolor negativ za 35mm spored mene e Kodak Portra i Superia.
Ne sum probal B&W za C41, sepak razvivanjeto B&W doma ne e problem, problem e prostorot za temna soba .
Samo so pravilno koristenje na svetlomer se dobivaat vistinskite rezultati
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: kum
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 18:54
kako printerist bi te sovetuval superia 200 i nisto drugo normalno ako mozes da go najdes posto go snemuva se trosat poslednite zalihi
vo koe studio gi nosis
------------- JOIN THE FAMILY
|
Постирано од: kum
Датум на внесување: 25.Август.2007 во 18:59
za konika ima povejce uvoznici spored mene ako ima lepenka so deklaracija ok e ama ne zaboravajte deka tuka e i KINA
mejgudrugoto konika nabaevna od Foto Trajce e najdobra posto toj e generalen zastapnik za konika
------------- JOIN THE FAMILY
|
Постирано од: garfild
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 11:18
brane, a sto e so onie sto prodavat konica vo kapistec? jas obicno od tamu zemam, i ne e losa. a i taka sekogas gi skeniram pa site kolor korekcii gi pravam vo fotosop.
------------- портфолио на идивиди:
http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=4037
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 11:28
Konica VX generalno e TAPA. AKo najdete Centuria e odlicno
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 11:29
Garfild, kakov skener imas? I kako si zadovolen?
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: kum
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 11:32
koj so prodava ne znam bitno koga zemas gledaj da ima deklaracija
ali gledaj na fuji da slikas ako go najdis
------------- JOIN THE FAMILY
|
Постирано од: garfild
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 13:16
D'Dalton напиша:
Garfild, kakov skener imas? I kako si zadovolen?
|
Dalton,
vo posledno vreme skeniram kaj drugar mi vo foto Lajka na fuji frontier 330. sosema zadovolitelno izleguvaat crno belite filmovi i normalno, dobro da e razvien negativot t.e. da ne e pregust .
poslednite 4 fotki sto gi staviv na foto idividi se skenirani negativi.
------------- портфолио на идивиди:
http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=4037
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 13:25
Vasko, izvini zaboraif deka nikot ovde ti e garfild. Sakam i moram da zemam MF skener, i taka.... surfam, gledam.....
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: garfild
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 13:47
nego, za medium film skener, nema li nekoe foto studio digitalna maska za medium format ??? taka bi se dobile relativno dobri skenovi za eftino avo istovreme upotreblivi za printanje do 20x30.
znae li nekoj?
p.s. dalton, sprotivno na forumskiov trend da se odi na medium fotmat jas pred nekoj den kupiv uste edna half frame kamera (Чаика II) edvaj cekam da vidam sto ke izleze. za razlika od olimpusot EE-2 чаиката ima manual focus, kontrola na blenda i okinuvac (B, 30, 60, 125, 250) ! e sega kolku se ova raboti kako sto treba...
------------- портфолио на идивиди:
http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=4037
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 13:52
Ima ama se zanesuvaat. Vo Bimbo mi baraat 40 denari od 19x13 + sken. Zatoa sam ke si skeniram i posle ke nosam na print. Kaj Brenko Tetenal analogen print color mu e 300 denari za 40x30, ide do 120x90.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 13:52
Vo Mobi Art, isto taka se zanesuvaat, i vo Meteor. Bimbo sepak mi se najprifatlivi.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: garfild
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 13:55
D'Dalton напиша:
Ima ama se zanesuvaat. Vo Bimbo mi baraat 40 denari od 19x13 + sken. Zatoa sam ke si skeniram i posle ke nosam na print. Kaj Brenko Tetenal analogen print color mu e 300 denari za 40x30, ide do 120x90.
|
40 den za edna 19x13 fotka?
vidi edit na poraka pogore
------------- портфолио на идивиди:
http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=4037
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 14:30
Shto e najtragi4no podobri scan-ovi mi vadat od 35mm nego od 6x6...
pod podobri mislam vo mp,so 35 mm stigaat do 7mp (sega za sega) a za 6x6 za 5 pati poskapa cena stigaat max do 1mp
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 14:31
kako stojat vo meteor so ceni...oni imaat najdobra mashina vo gradov...
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 19:32
ne e do masinata, ja znaete ona Njegoshevata:"u ruci Mandusica vuka svaka je puska ubojita". znaci najdete si mesto kade ke vi se pogodat i cena, kvalitet, usluga i konstantnost na uslugata. jas to ago pravam vo Fotoart kaj Josip Broz gimnazijata (se cita: Jos i broz). eftini se i brzi i kvalitetni. i Sanja skenirase tamu pa neka pise za impresiite vo odnos cena kvalitet
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 27.Август.2007 во 19:36
inaku okolu filmovite pobarajte na sajtot na popular photography postojano ima nekoi sporedbeni testovina negativi i slajdovi. Testovite se napraveni od profesionalci i ima dobar opis za sekoj film poedinecno. sekoj ke si najde i odbere soodveten film za svojata potreba i namena.
inaku pokraj velvia i reala, moj favorit e veke podzaboraveniot superG+ na fuji i agva portret 160.
i da ne zaboravam ilford, i po nekoj zabegan orwo po frizider od crno belite.
aj dosta vezam
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 28.Август.2007 во 19:13
Ova veke go otvoriv kako tema na Flick grupa, pa eve i ovde. Eve moi primeri za mokjniot dinamicki opseg na filmot. Prvava fotka e vo princip greska. Slikano so PentaconSix i Kodak Portra 160 NC. Expozicijata bese f2.8 i 1/30. Na plaza so sonce ova bi izgorelo. Ama mnogu bi se zagorelo. E, ne . Eve go rezultatot. [
Koga vidov deka e greska, izmeriv svetlo i ete ja normalnata expozicija. F8 so 1/125 ili 1/250. Se gleda i golemiot DOF.
Dali nekoj moze da mi kaze kolku blendi razlika e od 2.8 so 1/30 i 8 so 1/125 So ova vidov deka Portra NC e perfektna za High Key (Janus, dali chitash ) Drama !!!!(kako sto bi rekol Igor )
Sepak ova se odnesuva najveke na profesionalen film, so onie poevtinite tesko vakvi kvantni skokovi
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 01.Октомври.2007 во 23:46
dali nekoj znae kade moze da se kupi fuji velvia 120 za 50 denari? e pa jas da vi kazam, na zelen pazar ima eden lik sto gi ima nabaveno od carina mislejki deka nabavil 110 (onie malite filmcinja za pocket kameri) i se nadeval na dobra zarabotka, no ne svatil deka se 120 i sega gi pusta pod cena samo da se k*rtuli od niv. ajde sega frontalen napad na zelen pazar za site so mf kameri da se osladite so dobro filmce
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 01.Октомври.2007 во 23:49
Auuuuuu, Uste da se najde eftino razvivanje Stanko od Muzej na grad skopje razviva 300 denari slajd. Skapicko malku, ama toa e toa.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 01.Октомври.2007 во 23:53
abe za tie pari cross proces bi go maval
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 02.Октомври.2007 во 00:25
Jas cekam od USA sega nekolku kutii Velvia 50, Fuji 800Z i Portra 400. Nema sansi toa da se najde kaj nas, pa si zemav taze - da stojat. Da si imam koga ke se najdat
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 02.Октомври.2007 во 11:50
Ete otidov na pazar sabajle i gi kupiv site Velvii sto gi imase na tezgata . Site velvii znaci samo 1 komad Nemase poveke, imalo 5 ostanalo 1
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 02.Октомври.2007 во 19:27
A, taman se izraduvav i se nastrviv da zemam 20 parcinja za 1000 denari i da organiziram MF safari. Na site ke im podelev po nekoja rolna i ke slikavme pejsazhi . Jas, Lukovic, Jane, Igor, Janus, Robert i koj drug moze da najde MF, kakva druzba (za u kafana)..................... Tuuuuuuuuuuuu kejfot mi se skrshi
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 02.Октомври.2007 во 19:37
abe za mf safari mozeme i so b&w filmovi , a takvi ke najdeme. ke najdeme i ilford hemija, rade ke ne protne vo lab i ete komplet za druzba. a kafanaaaaaaaa e aj samo da padne predlog i ete ne tamu ko sliki nacrtani
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 12.Октомври.2007 во 19:55
Kodak najavuva nova verzija na popularniot Tmax400 B&W film.
http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=2709&pq-locale=en_US&gpcid=0900688a807d5fe1 - http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=2709&pq-locale=en_US&gpcid=0900688a807d5fe1
Igor, toa e filmot od koj ti dadov 2 rolni na izlozbata
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 12:20
http://www.kodak.com/global/en/professional/products/films/bw/tMax400.jhtml?id=0.2.22.14.17.14&lc=en - http://www.kodak.com/global/en/professional/products/films/bw/tMax400.jhtml?id=0.2.22.14.17.14&lc=en
E sega ushte nekoj da iskontaktira so distributerite da go nosat vo MK...
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 12:51
http://cgi.ebay.de/5-x-Kodak-TMax-400-T-Max-135-36-Der-Empfindliche_W0QQitemZ250182284616QQihZ015QQcategoryZ19486QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem - http://cgi.ebay.de/5-x-Kodak-TMax-400-T-Max-135-36-Der-Empfindliche_W0QQitemZ250182284616QQihZ015QQcategoryZ19486QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/Kodak-Tmax-400-T-MAX-135-36-Prof-NEU-S-W-Film-5x_W0QQitemZ260177315490QQihZ016QQcategoryZ19486QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem - http://cgi.ebay.de/Kodak-Tmax-400-T-MAX-135-36-Prof-NEU-S-W-Film-5x_W0QQitemZ260177315490QQihZ016QQcategoryZ19486QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
ke si naracate pravovremeno pred da ide nekoj distributer za MKD, pa ke si dobiete
Ova NE e c-41 film, neli?
-------------
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 13:17
http://www.kodak.com/global/en/professional/support/techPubs/f4016/f4016.jhtml - http://www.kodak.com/global/en/professional/support/techPubs/f4016/f4016.jhtml
Ne e C-41...
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 17:06
Tehnologijata na filmot ne e iscrpena do kraj, ima taa sokrieno ushte "trikovi vo rakavot".
Se sekavam na eden postar dokument kade sto se zboruvashe kako Kodak napravil specijalen film so visoka rezolucija za potrebi te na NASA. Imeno, togash se prakjaa sateliti do Mesechinata za nejzino kartografiranje i imashe potreba od film koj ke mozhe da gi registrira i najmalite detali na nejzinata povrshina. Ova formulacija na emulzija se ushte ne e dadena vo komercijalna upotreba. Nekolku decenii podocna na Kodak mu beshe dozvoleno da upotrebi nekakva razvodeneta vrijanta na istata, koja sto ovaa firma ja plasirashe pod imeto Ektar. No fakt e deka tehnologijata koja beshe rezviena ushte pred poveketo od vas da bidat rodeni se ushte ne e donesena na pazarot za siroka upotrebuvachka..
Toa znachi deka treba da se ochekuvat novi iznenaduvanja na toa pole.
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 17:34
Veke ja objaviv ovaa informacija, ama mnogu kafe se pie
http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=9742 - http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=9742
Jas go naogjam za 120 denari rolna ili 600 denari 5 pack - starot model. I toa 135ka (po Kodak 35mm se vika 135 ) i 120ka. Mu dadov na izlozbata na Igor 2 rolni i e mnogu zadovolen. Barem mene mi se svigja povekje od Ilford - vkus e vo prasanje. Idnata nedela treba da kupam razvijach od Kodak i da razvijam rolnite sto gi isposlikav.
@Angel Ako sakas da probas TMAX za C41 se vika TMAX400CN. Dobar e, ama sepak ja nema onaa dinamika na vistinskiot CB film od teoretski beskrajno mnogu sivi tonovi. CN e napraven so tehnologija na color, znaci 3 leeri i ne moze da se pravat site push i pull kreativni procesi kako kaj normalniot CB film. No sepak e CB i sekoja glupost moze da bide COOL koga e CB .
Inaku deka ne se otkazuvaat od filmot pokazuva toa sto Fuji godinava izvadi nova Velvia 50. Iako ne sum po landskape fotografija, imam 5 rolni od novata Velvia vo frizider, ama nemam vreme da se mrdnam nadvor od Sk denovive . A, bas sega mu e majkata za Velvia
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 21:07
@Dalton prosetaj po internetot i dzirni go Nikon s3, ako ne mozes da go najdes eve ti link na http://nikonimaging.com/global/products/filmcamera/rangefinder/s3/index.htm
a i za kafe ima vreme, namini ke pieme
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 21:43
D'Dalton напиша:
Veke ja objaviv ovaa informacija, ama mnogu kafe se pie
http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=9742 - http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=9742
Jas go naogjam za 120 denari rolna ili 600 denari 5 pack - starot model. I toa 135ka (po Kodak 35mm se vika 135 ) i 120ka. Mu dadov na izlozbata na Igor 2 rolni i e mnogu zadovolen. Barem mene mi se svigja povekje od Ilford - vkus e vo prasanje. Idnata nedela treba da kupam razvijach od Kodak i da razvijam rolnite sto gi isposlikav.
@Angel Ako sakas da probas TMAX za C41 se vika TMAX400CN. Dobar e, ama sepak ja nema onaa dinamika na vistinskiot CB film od teoretski beskrajno mnogu sivi tonovi. CN e napraven so tehnologija na color, znaci 3 leeri i ne moze da se pravat site push i pull kreativni procesi kako kaj normalniot CB film. No sepak e CB i sekoja glupost moze da bide COOL koga e CB .
Inaku deka ne se otkazuvaat od filmot pokazuva toa sto Fuji godinava izvadi nova Velvia 50. Iako ne sum po landskape fotografija, imam 5 rolni od novata Velvia vo frizider, ama nemam vreme da se mrdnam nadvor od Sk denovive . A, bas sega mu e majkata za Velvia
|
Thanks Od C41 B&W koristam Kodak BW 400CN. TMAX verzijata seuste ne sum ja videl. Na izbor imam uste Ilford 400 XP2 (mislam deka vaka se vikase). Za razvivanje po doma, nemam nitu poznavanje, nitu pak vreme i zelba da go pravam toa.
Inaku, mislam deka vremeto na filmot e pominato, digitalcite se' poveke i poveke ke se razvivaat. No, ne velam deka kompletno ke izumre, sekogas ke ima privrzanici. Mene kaj digitalcite ne mi se dopagja postojanoto strakanje (i toa nesvesno, covek e vovlecen kako vo vrtlog!), bez da se obmisli scenata i precizno da se izmeri. Iako jas i so digitalecot se vozdrzuvam od "rafalni strelbi", moram da priznam deka fotografiranjeto so film e nekako, kako da kazam, ... pointeresno (if you know what I mean ).
Dalton, nekako evtinki ova filmovite kaj vas, tuka se 2-3 pati poskapi
-------------
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 22:13
biznis, druze , biznis... malku sverc , malku pazar, tezga i ondak to...
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 03.Ноември.2007 во 23:21
@Dalton
Izvini shto ne sum ja zabelezal...Izgleda brzo otishla nadole...
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 00:17
Angel filmovite vo prodavnica se daleku pokapi, ovie jas gi zimam direkno od Kodak importerot po nabavna cena, nesto so malku pominat rok, malku drugaska cena i taka . Inaku vo odnos na digitalnata? Pa, normalno deka ke se razviva. Veke digitalnite tela koi se po 5000 evra minimum moze da se kaze deka ja imaat taa dinamika, no jas na kjerka mi i kupiv eden Barbie filmski idiot za 5$ sose rolna film. I znaete sto e najintersno? FULL FRAME e . Aj se zezam malku. B&W filmot e nesto sto digitalnata tehnologija tesko kje go stigne. Tolkav dinamicki opseg (teoretski bezgranicen vo sivi tonovi) ne moze nieden komercijalen senzor seuste da izvadi. I normalno deka Kodak ke vadi nov TMAX, Ilford kje razviva seuste isklucivo B&W, Fuji ima nova Velvia, Rollei seuste proizveduva B&W. Tamo ednostavno za vistinski kvalitet nema drug izbor osven B&W film ili procueniot Velvia look. Po cel den na rabota i doma digalno manipuliram so sliki (poveke sliki sto se dvizat ), pa filmov mi e taka.....RELAX. Inaku kupuvanjeto DSLR kje poceka. Resiv da stedam pari za Leica MP (mechanical perfection) nova, i toa A LA CARTE varijanta. Nesto sto e povekje za vo vitrina odkolku da go krshish po ulici. Ako dedo mi mene mi ostavil Kiev koj seuste jas go koristam, i jas sakam da ostavam trajna vrednost za vnuci. SLOBODNO NARECETE ME SNOB .
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 09:49
SNOBU EDEN SNOBOSAN
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: branko_k
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 11:00
jane971 напиша:
SNOBU EDEN SNOBOSAN
|
------------- http://www.istockphoto.com/search/portfolio/3080240/?facets=%7b30%3A200%7d#2441929 - Portfolio
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 11:47
D'Dalton напиша:
Angel filmovite vo prodavnica se daleku pokapi, ovie jas gi zimam direkno od Kodak importerot po nabavna cena, nesto so malku pominat rok, malku drugaska cena i taka . Inaku vo odnos na digitalnata? Pa, normalno deka ke se razviva. Veke digitalnite tela koi se po 5000 evra minimum moze da se kaze deka ja imaat taa dinamika, no jas na kjerka mi i kupiv eden Barbie filmski idiot za 5$ sose rolna film. I znaete sto e najintersno? FULL FRAME e . Aj se zezam malku. B&W filmot e nesto sto digitalnata tehnologija tesko kje go stigne. Tolkav dinamicki opseg (teoretski bezgranicen vo sivi tonovi) ne moze nieden komercijalen senzor seuste da izvadi. I normalno deka Kodak ke vadi nov TMAX, Ilford kje razviva seuste isklucivo B&W, Fuji ima nova Velvia, Rollei seuste proizveduva B&W. Tamo ednostavno za vistinski kvalitet nema drug izbor osven B&W film ili procueniot Velvia look. Po cel den na rabota i doma digalno manipuliram so sliki (poveke sliki sto se dvizat ), pa filmov mi e taka.....RELAX. Inaku kupuvanjeto DSLR kje poceka. Resiv da stedam pari za Leica MP (mechanical perfection) nova, i toa A LA CARTE varijanta. Nesto sto e povekje za vo vitrina odkolku da go krshish po ulici. Ako dedo mi mene mi ostavil Kiev koj seuste jas go koristam, i jas sakam da ostavam trajna vrednost za vnuci. SLOBODNO NARECETE ME SNOB .
|
Taka e toa, nekoj stedi za stan, nekoj za kola, a nekoj za ..... Leica
-------------
|
Постирано од: Kumba
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 12:51
Leica MP za vo vitrina ne e!
Da ja zemes i dzrckite da i gi izvadis od fotografiranje.
Eve ti ceni vo Tokio, MP pocnuva od 2000 evra. Noctilux 3500evra. Minus 5% za kes (namesto so kartica). Povratna karta Sk-Istanbul-Tokio 1000 evra. Viza ne baraat
http://www.lemonsha.com/item-list.php?class_1=10&class_2=10010 - http://www.lemonsha.com/item-list.php?class_1=10&class_2=10010
(vo gornite search polinja na sajtov pisi sto te interesira. sumite vo iljadnici ti se cenite vo jeni. pomnozi gi jenite so 0.006 i dobivas vo evra)
------------- "There is nothing worse than a sharp image of a fuzzy concept"
Ansell Adams
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 13:18
Kumba tebe toa Lajkata na Sklopuvanje ti e?
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Vojkan
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 14:25
Valjda moze i preku ebay da se zeme Leica + noctilux, ama moze i da ne go dobies toa sto go sakas, pa najbolje e licno da se ivzrsi primo-predaja na stokata.
Inaku, imam edno prasanje - C41 e proces za ravivanje film, taka? Uste kolku procesi postojat i dali nekoj film koj ne e za C41 moze da se razvie so drug proces?
Jas skoro zemav Ilford pan400 i equicolor 400 (ceski film). Za ovoj kolor filmot si pisuva deka e C41, ama na Ilfordot ne pisuvase nisto (ili jas ne sum pricital).
Moze da imam problemi pri razvivanje?
------------- Ernst Haas: "Leica, schmeica. The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE."
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 15:09
Ilfordot e za normalno B&W razvivanje. Znaci si kupuvas hemikaliii, dozna, i uste nekoi sitnici (vo Praga ima sigurno prodavnica so se sto ti treba) i si teras sam doma. Ako sam si razvivas B&W ke te fati poevtino odkolku razvivanjeto kolor vo foto studio.
Inaku standardni se 2 procesi za kolor film. C41 za negativ i E6 za slajd. Pokraj taa oznaka moze da ima uste nekoja koja e razlicna za sekoj proizvoditel.
Kaj CB film, ima mnogu kombinacii. Toa e cel manuelen i kreativen proces. Cela nauka . I jas ne ja znam kolku sto bi sakal da ja znam, ama ete uchime koga imame vreme .
Inaku mozes C41 film da go stavis vo E6 proces i najlesno e E6 film da go stavis vo C41 proces. Toa e cross processing. Eve edna grupa.
http://www.flickr.com/groups/crossprocessing/pool/ - http://www.flickr.com/groups/crossprocessing/pool/
Ne vi treba Photoshop za vakvi finti
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Vojkan
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 18:23
Dalton, fala za infoto. Jas si mislev deka B&W i kolor se ist princip. A za razvivanje sam ke odi malku potesko posto nemam mesto vo sopceto. Ama vo prodavnicata kaj sto ima hemikalii i sl. ke prasam dali moze kaj niv da se razvie i da se skenira. Samo prvo ke treba da se vratam vo Praga, posto sega sum "na gosti" vo Skopje.
Fala uste ednas, pa ako bide ko sto treba, ke stavam nekoja fotka. Odnosno, ako ispadnalo nesto, posto denes primetiv deka mesto na 400 sum stavil na 800 ASA.
------------- Ernst Haas: "Leica, schmeica. The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE."
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 18:43
Voko za razvivanje ne ti treba prostor. Treba samo totalen mrak da go izvadis filmot i da go stavis vo dozna (kutija). Ponatamu so razvivanje, mienje, fixiranje se ide na normalno svetlo. Ti treba (I mene mi treba) prostor so voda i kanalizacija da mozes da si stavis masina za printanje na B&W fotografii. Deka B&W fotografija gubi koga ke ja ispecatis na masina vo foto studio, vo odnos na vistinskata B&W hartija koja ima razlicni gradacii. Abe ludnica, samo vreme nemame . Inaku B&W filmot mozes vo razvivanje da go krenes za 2 blendi bez problem. Toj sto ti bil 400, a si go merel kako 800 kje go razvivas kako 800. I nema problem . Mozes da go meris i kako 1600, a sum videl i od 400 go merat kako 3200. Aj sega . Na toj nacin se dobiva po kontrastna slika so pomalku dinamika i pogolemo zrno. A, sum videl 50 asa ako go spustile na 25. Pa zrno = ZERO. Kaj negativ filmot moze slobodno edna blenda da ides pogore, taka sto ako 400 si merel kako 800 ne e greda. Osven za slajdovite. Tie ne trpat greski. pogotovo vo preexponiranje. Negativ ne saka da se podexponira, Slajd ne saka da se preexponira.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 22:18
Dalton, potpolno si vo pravo za onoa sto go kazha okolu karakteristikite na negativ i pozotiv filmovite.
Sepak, mozhe slobodno da se kazhe deka negativ filmot e mnogu toleranten na greshki. Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA), pa potoa gi napraviv istite pozi so pravilna ekspozicija. Koga gi dobiv slikite od laboratorijata od prv pogled ne mozhev da utvrdam koi bea od podeksponiranite pozi, a koi od onie korektno napravenite. Rabotata ja raschistiv otkako gi sporeduvav broevite na kadrite od filmot so onie na slikite. Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri.
-------------
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 22:25
Zoran K напиша:
Dalton, potpolno si vo pravo za onoa sto go kazha okolu karakteristikite na negativ i pozotiv filmovite.
Sepak, mozhe slobodno da se kazhe deka negativ filmot e mnogu toleranten na greshki. Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA), pa potoa gi napraviv istite pozi so pravilna ekspozicija. Koga gi dobiv slikite od laboratorijata od prv pogled ne mozhev da utvrdam koi bea od podeksponiranite pozi, a koi od onie korektno napravenite. Rabotata ja raschistiv otkako gi sporeduvav broevite na kadrite od filmot so onie na slikite. Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. |
Mislam deka toa moze da bide i pomalku problem kaj filmovite... -pomalku kontrast (dobro tuka ne gi opfakjam tehnikite za BW) -ako sakame efekt na low key ili high key , no dobivame ona shto ne go sakame ,korektno eksponirana fotografija bez efektot shto sem go zamislile...
Eh za na film imam ushte furni, a tek ra4no da gi rabotam...
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 23:02
Zoran K напиша:
Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. |
Ovaa fotka veke ja imav pusteno tuka, no bidejki temava e nesto popularna aj pak. Znaci so 160 ASA film, na jako letno sonce jas po greska mavnav so 2.8/30, a pravilnata bese 5.6/250 tuka iizracunajte kolku blendi e otideno over
Inaku ova e Kodak Portra 160NC koj e najdobar za High Key. Ubedlivo. Probano. A, i Medium Formatot si go pravi svoeto. Pred nekolku godini mi padna pod raka Fuji 160 NPS koj isto taka imase dobar High Key, ama ne mozam da go naogjam sega.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 23:30
dobro e nema veke retrojane, sega i dalton e poretro od mene
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 23:35
Eh da... ama do vakvi raboti se doagja po greshka , a se e so probuvanje...zna4i zborot mi e da go sakam efektov na high key i da go upotre*am vo na pr zatvorena prostorija (razli4ni uslovi)...
Shto treba da pravam... da ispukam cel film i da si zapisham vo tetratka deka za taa utka, na toa mesto, vo tie uslovi , so toa svetlo, pod toj agol, kje imam high key zatoa shto samiot aparat so +2 kje mi dade korektno eksponirana fotografija (koja e neposakuvana)
e sega kolku high key kje bide toa...dali kje ima kontrast...
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 23:35
Uh, ovde nema poretro od mene. Dodeka go pisuvam ova slusam Beach Boys
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 04.Ноември.2007 во 23:37
poentata mi e deka e polesno so pomal dinami4ki opseg...
neznam kolku e to4no moeto mislenje, no tuka e mestoto za diskusija...
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 05.Ноември.2007 во 00:49
D'Dalton напиша:
Zoran K напиша:
Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. | Ovaa fotka veke ja imav pusteno tuka, no bidejki temava e nesto popularna aj pak.Znaci so 160 ASA film, na jako letno sonce jas po greska mavnav so 2.8/30, a pravilnata bese 5.6/250 tuka iizracunajte kolku blendi e otideno overInaku ova e Kodak Portra 160NC koj e najdobar za High Key. Ubedlivo. Probano. A, i Medium Formatot si go pravi svoeto. Pred nekolku godini mi padna pod raka Fuji 160 NPS koj isto taka imase dobar High Key, ama ne mozam da go naogjam sega. |
Si preeksponiral 5 blendi ... dobro, sepak se gleda deka kvalitetot veke ochigledno trpi... no se raboti za 5 blendi ! Obidi se da go napravish ova so digitalna kamera.
Koga jas spomnav -2 do +2 blendi, mislev na dobivanje od mnogu dobar do odlichen kvalitet na otpechatena slika, koja skoro nema da se razlikuva od onaa perfektno eksponiranata.
-------------
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 05.Ноември.2007 во 21:34
Zoran K напиша:
Dalton, potpolno si vo pravo za onoa sto go kazha okolu karakteristikite na negativ i pozotiv filmovite.
Sepak, mozhe slobodno da se kazhe deka negativ filmot e mnogu toleranten na greshki. Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA), pa potoa gi napraviv istite pozi so pravilna ekspozicija. Koga gi dobiv slikite od laboratorijata od prv pogled ne mozhev da utvrdam koi bea od podeksponiranite pozi, a koi od onie korektno napravenite. Rabotata ja raschistiv otkako gi sporeduvav broevite na kadrite od filmot so onie na slikite. Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. |
"Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA)" Zoki? Verojatno obratno.
Tocno e deka na mali printovi razlikata od +- 1-2 EV skoro i da ne se primetuva. Filmot e potoleranten od senzorot vo odnos na greskite vo eksponiranje. NO, imajte vo predvid deka golemite laboratorii zadolzitelno vrsat 'avtomatska' korakcija na osvetlenosta pri pecatenjeto (mnogu ja mrazam!). Napravete sken od filmot (bez bilo kakvi korekcii) i ke vidite kako vistinski stojat rabotite. So vestackoto 'doosvetluvanje' vo tek na pecatenjeto trpi kvalitetot, nie samo ne mozeme toa da go zabelezime na mali printovi. A sega edna paralela kon DSLR-te (osobeno pri rabota vo 'auto' mod). Dokolku ne snimate vo raw, moze da se sluci kamerata da gi 'optimizira' podeksponiranite fotografi vo tekot na konverzija vo jpg. Neka ne ve cudi sto ponekogas mozebi ke vi se pricini deka i navidum 'korektno' osvetleni fotografii imaat poveke sum otkolku sto bi se ocekuvalo i pri poniski ISO vrednosti.
-------------
|
Постирано од: Vojkan
Датум на внесување: 05.Ноември.2007 во 22:06
Ангел, ова што го рече за сензорите важи само за ДСЛР или и за помали сензори?
Јас имам фуџи с6500 и обично сликам со - 1/3 или 2/3 компензација на дневно светло, а понекогаш имам шум, или поточно, остатоци од чистење на шум веќе на 200аса. Понекогаш се јавува, понекогаш не. Како и да е, знае да биде фрустрирачки кога на дневно светло и ниска асажа имам размачкани фини детали, а сум очекувал остра фотка.
Е сега, јас мислам дека е комбинација од светлото (облачно, приквечер...), мал сензор и начинот на конверзија во апаратот, ама не сум сигурен.
Поздрав
------------- Ernst Haas: "Leica, schmeica. The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE."
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 05.Ноември.2007 во 23:45
Vo odnos na korekciite vo Foto Studio sto vi gi pravat na fotografiite. Vo Foto studiata niz Sk rabotat lugje koi se tamo za da rabotat, ne deka ja znaat fotografijata. Sekoja cest na isklucocite. I si imaat svoj tertip na rabota. Se da se gleda. Znaci ako imate Low Key fotka tie kja ja kompenziraat i crnoto ne e vekje crno i narusena e gustinata. Zatoa sekogas sedete tamu so niv, pravete gi zaedno korekciite (najcesto e "as is") i nikogas nema da imate problem. Potoa i tie kje se naucat, pa vekje samo kje sedite i kje nadgleduvate. No, nikako da im ja ostavite rolnata i da im kazete, razvivanje i print+CD na site fotografii. Potoa ne vi treba fotoshop, osven ako sakate bas nekakov efekt.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 06.Ноември.2007 во 01:11
aboskovski напиша:
Zoran K напиша:
Dalton, potpolno si vo pravo za onoa sto go kazha okolu karakteristikite na negativ i pozotiv filmovite.
Sepak, mozhe slobodno da se kazhe deka negativ filmot e mnogu toleranten na greshki. Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA), pa potoa gi napraviv istite pozi so pravilna ekspozicija. Koga gi dobiv slikite od laboratorijata od prv pogled ne mozhev da utvrdam koi bea od podeksponiranite pozi, a koi od onie korektno napravenite. Rabotata ja raschistiv otkako gi sporeduvav broevite na kadrite od filmot so onie na slikite. Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. | "Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA)" Zoki?Verojatno obratno.Tocno e deka na mali printovi razlikata od +- 1-2 EV skoro i da ne se primetuva. Filmot e potoleranten od senzorot vo odnos na greskite vo eksponiranje.NO, imajte vo predvid deka golemite laboratorii zadolzitelno vrsat 'avtomatska' korakcija na osvetlenosta pri pecatenjeto (mnogu ja mrazam!). Napravete sken od filmot (bez bilo kakvi korekcii) i ke vidite kako vistinski stojat rabotite. So vestackoto 'doosvetluvanje' vo tek na pecatenjeto trpi kvalitetot, nie samo ne mozeme toa da go zabelezime na mali printovi.A sega edna paralela kon DSLR-te (osobeno pri rabota vo 'auto' mod). Dokolku ne snimate vo raw, moze da se sluci kamerata da gi 'optimizira' podeksponiranite fotografi vo tekot na konverzija vo jpg. Neka ne ve cudi sto ponekogas mozebi ke vi se pricini deka i navidum 'korektno' osvetleni fotografii imaat poveke sum otkolku sto bi se ocekuvalo i pri poniski ISO vrednosti. |
Angel, blagodaram sto me popravi. Dobar lapsus napraviv. Se raboteshe za 100ASA film sto go eksponirav kako 400ASA. Imeno ceremonijata ja fotografiraf so 400ASA i koga pojdovme vo parkot staviv film od 100ASA, zaboravajki da ja smenam vrednosta na osetlivosta na filmot na kamerata i svetlomerot.
-------------
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 10.Ноември.2007 во 09:24
D'Dalton напиша:
Vo odnos na korekciite vo Foto Studio sto vi gi pravat na fotografiite. Vo Foto studiata niz Sk rabotat lugje koi se tamo za da rabotat, ne deka ja znaat fotografijata. Sekoja cest na isklucocite. I si imaat svoj tertip na rabota. Se da se gleda. Znaci ako imate Low Key fotka tie kja ja kompenziraat i crnoto ne e vekje crno i narusena e gustinata. Zatoa sekogas sedete tamu so niv, pravete gi zaedno korekciite (najcesto e "as is") i nikogas nema da imate problem. Potoa i tie kje se naucat, pa vekje samo kje sedite i kje nadgleduvate. No, nikako da im ja ostavite rolnata i da im kazete, razvivanje i print+CD na site fotografii. Potoa ne vi treba fotoshop, osven ako sakate bas nekakov efekt.
|
Vo Germanija ima 2-3 golemi laboratorii (CeWe na pr.). Vo bilo koja filijala, market ili foto dukance (skoro i gi nema poveke) da ostavis film, tamu ke go pratat. 'Avtokorekcijata', normalno, e 'gratis' i nema nacin da se iskluci. Citav po forumi, procesot im e do tolku avtomatiziran, taka da sekoja covecka intervencija se izbegnuva. Znaci: nema sansi da najdete nekoj da vi stampa a vie da mu 'visite' nad glava - forget it! Kaj digitalnite e poinaku, kaj nekoi portali e vozmozno da se iskluci opcijata za avtomatska korekcija.
-------------
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 10.Ноември.2007 во 09:27
Ima li nekoj iskustvo so: - http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=300167923059&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=020 - FUJI SUPERIA X-tra 800 - http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=300167923059&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=020 - FUJI SUPERIA X-tra 400
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 10.Ноември.2007 во 11:42
Imam so X-tra 400. Odlicen e. Zrno nema. Boite kako na Superia - POP. 800-ka e mnogu skapa vo SK .
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 10.Ноември.2007 во 12:13
malku e zolticka vo boite inaku e odlicna, a zolticka e zaradi namenata indoor bez flash, zrnoto e prifatlivo sorko kako kaj 400 asa
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Mire
Датум на внесување: 10.Ноември.2007 во 13:43
Zoran K напиша:
Dalton, potpolno si vo pravo za onoa sto go kazha okolu karakteristikite na negativ i pozotiv filmovite.
Sepak, mozhe slobodno da se kazhe deka negativ filmot e mnogu toleranten na greshki. Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA), pa potoa gi napraviv istite pozi so pravilna ekspozicija. Koga gi dobiv slikite od laboratorijata od prv pogled ne mozhev da utvrdam koi bea od podeksponiranite pozi, a koi od onie korektno napravenite. Rabotata ja raschistiv otkako gi sporeduvav broevite na kadrite od filmot so onie na slikite. Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. |
Zoran,
Mala korekcija eksponiranje na 400ASA film kako 100ASA e nadeksponiranje, a ne podeksponiranje (ili ti prviot del od pull processing).
Sto se odnesuva do tolerancijata vo odnos na digitalnite kameri, taa e
minimalno pogolema od RAW fajlovite na denesnite DSLR aparati.
Site sporeduvaat negativot so JPG ishodot na DSLR-ot, no toa e kako da spored printot go cenis dinamickiot opseg na negativot.
Pozdrav
------------- Da se obideme da pomogneme i na onie, navidum izgubeni slucai. Za preporacana postapka http://i96.photobucket.com/albums/l173/mire_slavejkov/cure.gif - klikni TUKA
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 10.Ноември.2007 во 19:19
D'Dalton напиша:
Imam so X-tra 400. Odlicen e. Zrno nema. Boite kako na Superia - POP. 800-ka e mnogu skapa vo SK .
|
zemav 400ka! ke ja probam pa ke te izvestam
-------------
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 00:37
Angel,
Superia 400 e odlichna i ako se koristi korektno (eksponiranje i razvivanje) rezultatite sto gi dava mozhat da se sporeduvaat so onaa na Reala. Mislam deka najnovava formulacija e neshto izmeneta od prvichnata ( dodavanja na chetvrt sloj ). Spored iskustvoto sto go imam so dvete varzii na ovoj film, prvichnata imashe malu positno zrno (skoro identichno so onoa na Reala), a vtorava e neshto pokorektna so koloritot, no zatoa ima sosem malu poizrazeno zrno.
Fuji 800 e verojatno najdobriot film so taa osetlivost. Mozhe slobodno da se eksponira kako sto e deklariran, no mene poveke mi se dopagja koga go eksponiram kako 640ASA. Se razbira deka zrnoto ne e kako kaj Reala ili kako kaj X-tra 400. Nemam zabelezhano deka filmov ima "zholtenichkava" nijansa kako sto veli Jane,no pretpostavuvam deka Jane go videl toa bidejki kako poosetliv, ovoj film gi zabelezhuva i poslabite intenziteti na svetlina (mislam na onie so potopli boi - sijalici, svekji ...). A mozhebi toa se sluchilo poradi nekorektnoto rabotenje vo laboratorijata... Filmov e mnogu dobar ( zemajki ja vo obzir osetlivosta ) za 35mm film (ako ne pravish pogolemi sliki) i e odlichen za medijum format kamera.
Kako ilustracija, prilozhuvam nekolku fotografii napraveni so ovoj film eksponiran kako da e 640ASA.
-------------
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 00:50
Mire напиша:
Zoran K напиша:
Dalton, potpolno si vo pravo za onoa sto go kazha okolu karakteristikite na negativ i pozotiv filmovite.
Sepak, mozhe slobodno da se kazhe deka negativ filmot e mnogu toleranten na greshki. Mene mi se sluchi da podeksponiram Fuji 400 za dve blendi (go eksponirav kako 100ASA), pa potoa gi napraviv istite pozi so pravilna ekspozicija. Koga gi dobiv slikite od laboratorijata od prv pogled ne mozhev da utvrdam koi bea od podeksponiranite pozi, a koi od onie korektno napravenite. Rabotata ja raschistiv otkako gi sporeduvav broevite na kadrite od filmot so onie na slikite. Sega zamisli kolkav e rasponot na tolerancijata na negativ filmot bez da se pochusvtuva podrastichna razlika vo kvalitetot: chetiri blendi ( od -2 do + 2) ! Prosto nezamislivo vo sporedba so digitalnite kameri. | Zoran,
Mala korekcija eksponiranje na 400ASA film kako 100ASA e nadeksponiranje, a ne podeksponiranje (ili ti prviot del od pull processing).
Sto se odnesuva do tolerancijata vo odnos na digitalnite kameri, taa e
minimalno pogolema od RAW fajlovite na denesnite DSLR aparati.
Site sporeduvaat negativot so JPG ishodot na DSLR-ot, no toa e kako da spored printot go cenis dinamickiot opseg na negativot.
Pozdrav |
Mire, veke mu zablagodariv na Angel za voocheniot lapsus, pa ajde ke ti zablagodaram i tebe. Ne znam zoshto, no mi se sluchuva duri i koga komentiram fotografii, chesto pati vmesto da kazam "levo" velam "desno" i obratno... Mozhebi zhiveam vo "twilight zone ( megju sonot i javeto) ili se raboti za godinite.
Inaku se slozhuvam so tebe deka ima razlika megju RAW i JPEG fajlovite vo odnos na nivnata tolerancijata ( verojatno mislish na podatnosta za koregiranje ) pri nadeksponiranje/podeksponiranje i ne veruvam deka bilo koj bi polemiziral okolu toa. Od druga strana, zabelezhuvam deka velish oti razlikata vo dinamikata i tolerantnosta na eksponiranjeto megju filmot i RAW fajlovite e minimalno. Dali tochno te razbrav ?
-------------
|
Постирано од: aboskovski
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 11:05
Zoran K напиша:
Angel,
Superia 400 e odlichna i ako se koristi korektno (eksponiranje i razvivanje) rezultatite sto gi dava mozhat da se sporeduvaat so onaa na Reala. Mislam deka najnovava formulacija e neshto izmeneta od prvichnata ( dodavanja na chetvrt sloj ). Spored iskustvoto sto go imam so dvete varzii na ovoj film, prvichnata imashe malu positno zrno (skoro identichno so onoa na Reala), a vtorava e neshto pokorektna so koloritot, no zatoa ima sosem malu poizrazeno zrno.
Fuji 800 e verojatno najdobriot film so taa osetlivost. Mozhe slobodno da se eksponira kako sto e deklariran, no mene poveke mi se dopagja koga go eksponiram kako 640ASA. Se razbira deka zrnoto ne e kako kaj Reala ili kako kaj X-tra 400. Nemam zabelezhano deka filmov ima "zholtenichkava" nijansa kako sto veli Jane,no pretpostavuvam deka Jane go videl toa bidejki kako poosetliv, ovoj film gi zabelezhuva i poslabite intenziteti na svetlina (mislam na onie so potopli boi - sijalici, svekji ...). A mozhebi toa se sluchilo poradi nekorektnoto rabotenje vo laboratorijata... Filmov e mnogu dobar ( zemajki ja vo obzir osetlivosta ) za 35mm film (ako ne pravish pogolemi sliki) i e odlichen za medijum format kamera.
Kako ilustracija, prilozhuvam nekolku fotografii napraveni so ovoj film eksponiran kako da e 640ASA.
|
Fala Zoki, ova e tokmu ona sto mi trebase. Nov sum vo ovaa oblast, pa sekoj sovet e dobredojden. Imam namera da gi posetam istoriskite znamenitosti vo okolinata i da napravam BW ili kolor fotografii (ke nosam 2 tela). Enterierite se obicno poslabo osvetleni, pa za taa namena ke mi trebaat poosetlivi filmovi. BW go imam veke, potreben mi e soodvetem kolor film. Bas dobro sto gi postirase primerite.
Pozdrav
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 11:21
Mozes da probas 400 ASA Kodak Portra. Imas VC (vivid color) i NC (neutral color) Odlicni se. Da ti odgovoram i na prasanjeto od tvojot komentar na foto.idividi. Kodak Portra go imas vo site varijanti 135, 120, 220 i golem format.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 20:17
aboskovski напиша:
Fala Zoki, ova e tokmu ona sto mi trebase. Nov sum vo ovaa oblast, pa sekoj sovet e dobredojden.Imam namera da gi posetam istoriskite znamenitosti vo okolinata i da napravam BW ili kolor fotografii (ke nosam 2 tela). Enterierite se obicno poslabo osvetleni, pa za taa namena ke mi trebaat poosetlivi filmovi. BW go imam veke, potreben mi e soodvetem kolor film. Bas dobro sto gi postirase primerite.Pozdrav |
Angel, ako fotografirash arhitektura mislam deka podobro ke bide da koristish 400ASA film (se razbira, ako mozhesh da koristish stativ i podolgi ekspozicii) sto ke ti ovozmozhi da napravis dobri pogolemi formati na otpechateni sliki. Kako sto rekov, 800ASA filmot ima pogolemo zrno koe sigurno deka ke inteferira so finite detali vo entrierite. Takvite sliki se dobri vo mal format, no ako se pogolemi ke zabelezhish deka zrnoto pochniva da se mesha so detalite na ahritekturata ili so detalite na mebelot vo tie prostori.
Ako upotrebuvashe medijum format kamera nemashe da go spomnam ova.
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 21:13
Epa Angel spremi se za Medium Format
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 22:15
EVE Dalton se obiduva da te zarazuva
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 11.Ноември.2007 во 23:48
Ne, nikako. Jas nikogo ne zarazuvam so namera. Jas samo kazuvam. Za mene e normalno da se experimentira so razlicni tehniki. Digitalno, Analogno, Mal, Sreden, Golem, B&W, Negativ, Slajd, RAW, Lightroom, Aperture, Photoshop....Se se toa alatki koi imaat svoja ubavina i svoja namena. So volku eftini ceni na MF kamerite, tazno e da ne si dozvolis malku luxus ako si vo moznost. Sekoja tehnika si ima svoja ubavina i svoja namena. Loso e da se zbori "Digitalnoto e tapa" ili "Filmot e mrtov". No, gledam vo posledno vreme na flickr, pa eve i tuka na forumov ima se povekje fotografi koi pocnale na digital i se povekje sakaat da experimentiraat i so analog. Pogotovo so B&W i Medium Format, kade sto za mali pari (sporedeno so digital MF) ima seriozna zabava.
A, za idejata Angel da slika arhitektura, spomenici, crkvi i slicno..... Kolku sto mozam da zaklucam od negovoto portfolio, najvekje kje mu odgovara MF B&W. Kje go dobie vrvniot opticki i tehnicki kvalitet, a so B&W kje dobie dinamika i dramatika. Ova e vo kontext na muabetot deka barase film za slikanje arhitektura i enterieri, ne deka sakam da siram virusi
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: branko_k
Датум на внесување: 12.Ноември.2007 во 00:25
MF twin lens mu e majkata... doktoreee, ja sh*tkash yashica-ta?
------------- http://www.istockphoto.com/search/portfolio/3080240/?facets=%7b30%3A200%7d#2441929 - Portfolio
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 12.Ноември.2007 во 00:30
AJ NE SE VADI SEGA, TI SI IZVOR NA ZARAZA OVDE
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: dimi
Датум на внесување: 12.Ноември.2007 во 13:27
branko_k напиша:
MF twin lens mu e majkata... doktoreee, ja sh*tkash yashica-ta? |
Branko imam Ljubitel2 TLR
go kupiv od antikvarnicata na kej
ako tolku ti e merak pazari eden takov :)
Toa mu doagja kako Smena, no vo TLR izvedba :)
------------- http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=1695 - Моето Портфолио
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 12.Ноември.2007 во 13:49
Ljubitel ne e na nivo na Yashica, a ne praam muabet za Mamiya C330 i Rolleiflex. No sepak e spremen za dobri dela vo dobri race. Eve edna flickr grupa.
http://www.flickr.com/groups/lubitel/pool/ - http://www.flickr.com/groups/lubitel/pool/
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: moz pos
Датум на внесување: 12.Ноември.2007 во 17:22
Ljubitelot ima tendencija na promashen focus...
... pradi toa mora da se fotografira so f8 max...
ne go prepora4uvam...osven ako nekoj saka slu4ajnosti...
yashikata e kade kade nad ljubitelot... predlogot na dalton za c330 e odli4en...
najdobra investicija e rangefinder ;) mnogu kompaktno i prakti4no izgleda za medium format...
so ljubitelot imash nesho malku povekje kontrola od pinhole....
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 12.Ноември.2007 во 18:02
MF rangefinder e skapa rabota, jas imav srekja. FALA ZORAN . MF SLR e golem i tezok. MF TLR e odlicna kombinacija na cena i performansi. Mamiya C330 e najkompleten TLR sistem (lekji, prizmi, dodatoci), no od druga strana i e najmasivna.
Bilo sto da se odbere nema greska
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Mire
Датум на внесување: 13.Ноември.2007 во 05:34
Zoran K напиша:
Mire, veke mu zablagodariv na Angel za voocheniot lapsus, pa ajde ke ti zablagodaram i tebe. Ne znam zoshto, no mi se sluchuva duri i koga komentiram fotografii, chesto pati vmesto da kazam "levo" velam "desno" i obratno... Mozhebi zhiveam vo "twilight zone ( megju sonot i javeto) ili se raboti za godinite.
Inaku se slozhuvam so tebe deka ima razlika megju RAW i JPEG fajlovite vo odnos na nivnata tolerancijata ( verojatno mislish na podatnosta za koregiranje ) pri nadeksponiranje/podeksponiranje i ne veruvam deka bilo koj bi polemiziral okolu toa. Od druga strana, zabelezhuvam deka velish oti razlikata vo dinamikata i tolerantnosta na eksponiranjeto megju filmot i RAW fajlovite e minimalno. Dali tochno te razbrav ? |
Se izvinuvam za dupliranjeto na korekcijata. Ne go docitav threadot
Inaku, da tokmu toa go kazuvam, deka razlikata pomedju RAW fajlovite i filmot e minimalna.
Patem, smetam deka uste edno nesto ne e spomnato, a toa e deka tolerancijata i kaj filmot i kaj RAW fajlovite opadja so kacuvanje na ISO-to. Sto ponisko ISO, toa pogolema tolerancija kon greski.
------------- Da se obideme da pomogneme i na onie, navidum izgubeni slucai. Za preporacana postapka http://i96.photobucket.com/albums/l173/mire_slavejkov/cure.gif - klikni TUKA
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 15.Ноември.2007 во 03:45
Taka izgleda neli?
Otkako razvivachkata vo foto dukjanot kaj zet mi
pochna da ispushta strashni zvuci,
jas i prijatelot prashalno se poglednavme shto se deshava.
Zetot kako da e se ok prvo opcu
i vadi od mashinata i ni pokazhuva vo shto e rabotata:
"Na jazicheto od kutijata na vekje razvien film,
zalepuvaat so selotejp drug i go namotuvaat...
Koga kje dojde vreme nozhot da seche vo razvivachkata,
si ima problem so solatejpot ili so toa shto nema film,
se odlepil od kutijata predvreme..."
A shto film bil namotan vnatre - Gospod znae.
Kupuvash Konica, a dobivash ______?
Odamna mislev da post-am za ova ama sum zaboravil.
Skorashniot nastan me potseti i ete.
Se sluchilo takva situacija i so KODAK film. "KODAK".
C'c'c'c'....
Bog da chuva....
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 15.Ноември.2007 во 05:44
Rabotata e sto takvi filmovi ne se proizveduvaat nitu od Konica, a nitu pak od Kodak.
Ova e "home-made" proizvodstvo od nekoi "genijalci" sto se plasira na nash*te pazari za eftini ceni.
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 15.Ноември.2007 во 10:32
Pred nekoe vreme vo Foto Studioto kaj sto printam, mi se pozali Zoki gazdata deka takvi filmovi od pazar mu donele vo dukjan na razvivanje. Sto e najstrasno fotografot slikal svadba so niv. Normalno go odbile, pa molel, kukal, nikoj nejke da gi primi. Begajte od takvi chudni etiketi. A, toa sto vikas za Kodak. Ne veruvam deka Kodak, Fuji, Konica.....bi si dozvolile takvo nesto. I toa bil nekoj samoprajski "Kodak".
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Sanja84
Датум на внесување: 15.Ноември.2007 во 14:12
Kaj nas po dukjanive prodavaat
http://www.dnp-photomarketing.co.jp/product/film/index.html a naplakjaat za Konika Centuria.
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 15.Ноември.2007 во 17:56
Sanja toa e Konika Centuria. Sony odkoga gi kupi Konika - Minolta se oslobodi od biznisite koi mu se neinteresni. Taka sto toa e istata tehnologija prepakuvana vo novo ime. Poznatite Efke B&W filmovi sega se prodavaat kako Adox. KOdak ima preseleno del od svojata tehnologija vo Kina na kineski brend Lucky http://www.luckyfilm.com.cn/eng/index.html - http://www.luckyfilm.com.cn/eng/index.html Gigabit B&W filmovite se ustvari Agfa-Gevaert. Generalno vo foto studijata ne moze da kupis samoprajski film. E, sega kaj nas tesko i kje najdes profesionalen print film, za slajd muabet ne praime .
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Sanja84
Датум на внесување: 15.Ноември.2007 во 18:22
Ja bev ubedena deka nekoj vo brzinskoto kupuvanje mi podturil nesto.Posto nikade na opakovkata ne najdov konika.Ostanuva da gi vidam slikite od toj film
-------------
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 16.Ноември.2007 во 00:21
Koga rekov Kodak, jasno ne mislev deka
takvo neshto kje se desi od niv.
Ili od drugite...
Tuku iznenaduvanjeto pri nosenje za razvivanje.
Si kupil nekoj na tezga super eftino Kodak-che
a ima shto da chue od majstorot vo foto studioto.
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: nikola_bb
Датум на внесување: 19.Ноември.2007 во 00:09
a kade vo nasevo ni skopje moze da se kupat ubavi filmovi?
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 19.Ноември.2007 во 00:14
Vo pixplus imaat Fuji slajd. Vo site foto studia imaat filmovi. Proveri dali se so pominat rok i cenkaj se ako im se stari. Nemas gajle ako se stari 2-3 godini, a kje im gi zemes za poeftino . Inaku na pazar pred mesec dva zemav Agfa Vista 200 za 30 denari. 4 godini pominat rok, kartonskata kutija cela izbledena, ama fotkite se super.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Mire
Датум на внесување: 19.Ноември.2007 во 13:56
Agfa Vista e odlicen film, ama ako e original. Na pazar, zivo cudo sto si go nasol da e dobar.
------------- Da se obideme da pomogneme i na onie, navidum izgubeni slucai. Za preporacana postapka http://i96.photobucket.com/albums/l173/mire_slavejkov/cure.gif - klikni TUKA
|
Постирано од: nikola_bb
Датум на внесување: 19.Ноември.2007 во 15:32
jas imam od pazar kupuvano agfa vista 100.so 2 godini pominat rok slikite bea odlicni
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 11.Јануари.2008 во 10:06
Koj veli deka filmot e mrtov. Po novata T-Max emulzija, Kodak napravi nova Portra. Eden od najpopularnite Kolor Negativ filmovi
http://kodak.com/global/en/professional/products/films/portra/400main.jhtml - http://kodak.com/global/en/professional/products/films/portra/400main.jhtml
Fotografijata stanuva kako muzikata. Pokraj novata elektronska ima mnogu i analogna muzika. Isto i so fotografijata. Digital ili Film, izborot e na korisnikot. Bitno e da se pravat dobri dela.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
|