IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ДАЛИ ИСУС РЕКОЛ-ЈАС СУМ БОГ?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ДАЛИ ИСУС РЕКОЛ-ЈАС СУМ БОГ?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 31>
Автор
Порака
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: ДАЛИ ИСУС РЕКОЛ-ЈАС СУМ БОГ?
    Испратена: 31.Март.2007 во 02:55

Дали Исус некогаш рекол Јас Сум Бог?

Муслиманите тврдат дека Исус Христос е пророк (и ништо повеќе од тоа).

Велат: "Каде во Библијата Исус вели 'Јас Сум Бог'?" или "Дали Исус некогаш рекол 'Јас Сум Бог'?"

Не, Исус никогаш не рекол дословно "Јас Сум Бог". Барем не во сведоштвата на апостолите запишани во Новиот Завет.

Но исто така Исус никогаш не рекол "Јас Сум Човек", ниту "Јас Сум Пророк", а сепак знаеме дека бил и човек и пророк. И како што не е неопходно Исус да ја каже дословно фразата "Јас Сум Човек" за да тврдиме дека е човек, исто така не е неопходно да каже дословно "Јас Сум Бог" за да тврдиме дека тој е Бог.

Иако Тој не ја кажал таа фраза, Тој сепак тврдел дека има божествена природа и се поистоветувал со Бог. (Види Излез 3:14 и спореди со Јован 8:58).

Исто така Тој примал и не одбивал обожување и поклонување од луѓето (Матеј 2:2,11; 14:33; 15:25; 20:20; 28:9,17; Јован 9:35-38), за разлика од апостол Петар и ангелот кои одбиле поклонување (Дела 10:25,26; Отк. 9:10; 22:8,9) што е исто така едно индиректно тврдење од Негова страна дека е Бог.

Кога Мојсеј беше на планината Синај, зборувајќи со Бог, го праша кое е Неговото име, а Тој одговори: "ЈАС СУМ КОЈ СУМ", и рече: "Ова ќе им го кажеш на синовите Изреилеви: 'ЈАС СУМ' ме прати кај вас" (Излез 3:14).

Во Јован 8:58 Исус вели: "Вистина, вистина ви велам, уште пред да се роди Авраам, ЈАС СУМ."

Одма по ова Евреите земале камења да го каменуваат. Подоцна во Јован 10:30-33 Исус тврдеше дека е ЕДНО со Таткото и евреите повторно сакале да го камнуваат велеќи Му: "Не те каменуваме поради добрите дела, туку поради богохулство, зашто, иако си човек, се правиш Бог!"

Ако тоа не е доволно јасно тврдење за денешните муслимани, јудеисти, Јеховини сведоци и други, можеме да бидеме сигурни дека на тогашните евреи тоа им било кристално јасно тврдење од устата на Исус дека Тој е Бог и затоа сакале да го каменуваат.

Зборовите "ЈАС СУМ"

Да разјасниме. Секој може да ги изговори зборовите "Јас Сум" и тоа не значи дека некој тврди за себе дека е Бог. На пример некој може да рече: "Јас сум човек" или "Јас сум гладен" или "Јас сум болен" итн.

Но во Јован 8:58 кога Исус вели: "уште пред да се роди Авраам, Јас Сум.", а не вели "уште пред да се роди Авраам, Јас бев." Евреите точно знаеле што Тој рекол.

Забележете дека вели "уште пред да се роди Авраам (минато време), ЈАС СУМ (сегашно време!)". Исус намерно го менува времето на глаголот, за да им го пренесе вниманието на евреите кон Стариот Завет, и повикувајќи се на божественото "ЈАС СУМ" да им укаже на евреите Кој всушност Тој е.

А Неговиот успех во тоа го гледаме во нивниот обид да Го каменуваат.

Горенаведените стихови од каде што гледаме дека Исус тврди за себе дека е Бог, се само неколку од многуте дирекни и индирекни докази дека Исус е Бог. Некои од нив можете да ги видете во мојот пост на темата Сезнајниот Бог на (2 страна) или со дирекно кликнување на следниов линк:

http://www.forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=6939&PN=2

Заклучок:

Не е неопходно Исус да ја изговорел дословно фразата "Јас Сум Бог", за да задоволи нечии денешни квази-теолошки критериуми, туку важно е што Исус рекол во контекстот и културата во времето и местото каде што Toj зборувал. А како го сватиле тогашните евреи, видовме погоре.

 

 

Поздрав!

EvAngelos



Изменето од EvAngelos - 31.Март.2007 во 03:20
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
rome Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 492
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај rome Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2007 во 15:37
Evangelos dobro velish.Eve i druga vistina,si velam deka vo koranot pochetokot go imaay isto kako Hristianite knigata pochetok (Genesis)vo 1va glava 26 stih kade shto veli Gospo day da napravime chovek vo nash lik (let us make man in our image) toa kazuva oti Gospo ne bil sam tuku i Hristos bil so nego.Dali vo telo ili fizichko neje bitno ama bil i beshe i ke bide nese menuva oti neje vo vreme.Ponekogash toa je teshko za  chovek da zamisli kako je toa mozno ama so Bog se je mozno.
Zaljubena vo Hristos nashiot Edinstven Spasitel
Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2007 во 15:44

Sveta Troica moze da ja prepoznaeme uste na prvata stranica vo prvata glava na Biblijata koga se zboruva za sozdavaweto na svetot. Se drugo e sozdadeno vo

stilot - i rece Bog, i bi, zapoveda i se sozdade. Koga dojde na red covekot, koj e kruna na celoto sozdanie, se menuva tekot na raskazot. Ovoj stih (26) veli: i Potoa rece Bog:

Da Sozdademe covek spored Nashiot obraz i podobie.... Upotrebata na mnozina (da sozdademe) ukazuva na sovetuvawe megju povekje lica, a svetite otci na Crkvata toa go imenuvaat: Sovet na Sveta Troica. Ovde upotrebenata mnozina ne e od k*rtoazija, tuku ukazuva na postoewe na povekje lica, pri sto ne e opredelen brojot, no se zboruva vo mnozina (NAS - NIE). 

Izrazuvaweto na Boga vo mnozina go srekjavame I pri opisot na Vavilonskata kula (11 glava, stih 7), kade sto se veli: Ajde da slezeme i da im go zbrkame jazikot nivni za da ne se razbiraat eden so drug.... Ima uste nekolku delovi od Stariot zavet

koi ukazuvaat na toa deka Troica bese vo najava. Priedna sredba na Avraam so trojca patnici, toj gi precekuva troicata, no se poklonuva kako na eden. Avraam veli: Gospodi, ako sum nasol milost pred tebe, nemoj da go odmines svojot slugaî (18,3), a po zaminuvaweto na troicata patnici, rekol:  Gospod si zaminaî (stih33). Znaci, toj vide trojca patnici, no se pokloni na eden. Ova e prvoto mesto vo Stariot zavet kade sto se opredeluva brojot tri. Sredbata na Avraam e motiv za ikonata

naslikana od Rubljov, kade sto se pretstaveni troicata patnici, odnosno Sveta Troica.

Vo Stariot zavet ima i drugi mesta kade sto se spomnuva brojot tri. Na primer, prorokot Isaija videl vo otkrovenie  kako serafimite letaat okolu prestolot Bozji i ja peat pesnata: Svet, svet, svet e Gospod Savaot (6,3)! Sekoe svet se odnesuva na edno od licata na Sveta Troica. Ima mesta vo Stariot zavet koi poblisku gi opredeluvaat licata na Sveta Troica, kako na primer ona od vtoriot psalm, stih 7, vo koe Otecot (Gospod) Mu se obrakja na Sinot, velejkji: Ti si moj Sin, jas denes te rodiv. Ili vo psalm 109 stih 1: Mu rece Gospod na mojot Gospod (Otecot mu veli na Sinot): Sedi od mojata desna strana dodeka gi stavam neprijatelite Tvoi vo podnozjeto na nozete Tvoiî. Najjasnoto, pak, mesto vo

Stariot zavet vo koe se spomnuvaat duri i trite lica na Sveta Troica se naoga vo Knigata Mudrost Solomonova (9,17), kade sto se veli: Voljata tvoja Boze (Oce) koj bi ja poznal da ne si ni ja dal Premudrosta i da ne si ni Go ispratil tvojot Svet Duh odozgoraî. Premudrosta ovde e sinonim na Sinot.

 
Otecot e prvoto lice na Sveta Troica. No, ne e prvo zatoa sto e pogolemo ili postaro od drugite dve lica - Sinot i Svetiot duh - tuku zatoa sto Otecot e naceloto ili izvorot od koj vecno se raga Sinot i

vecno ishodi Svetiot duh. Otecot ne moze da se zamisli bez Sinot i bez Svetiot duh.

Sinot Bozji ili Sinot covecki... Sinot Bozji e vtoroto lice na Sveta Troica,

koj vecno se ragja od Otecot. Istiot toj Sin, ili Logos, ili Slovo, od qubov kon nas lu|eto i zaradi naseto spasenie, se voploti od Svetiot duh i od Precistata devojka Marija (Marija Deva) i stana covek pred 2.000 godini. Toa e istoriskiot Gospod Isus Hristos, koj e istovremeno i vistinskiot Bog i vistinski covek, odnosno Bogocovek, slicen nam vo s¢, osven vo grevot. Sinot Bozji i po ovoplotuvaweo ostana vtoroto lice na Sveta Troica i, kako vistinski Bog, ne pretrpe nikakva promena. Terminot voplotuvawe doa|a od

zborot plot - sto znaci telo, znaci votelovuvawe ili vocovecuvawe. Znaci, Hristos se voploti od Svetiot duh i od Marija Deva i se vocoveci, odnosno stana covek. Ragjajkji se od devojka-Deva, Sinot ne go narusi redot

vo Sveta Troica, nitu, pak, go narusuva svoeto licno svojstvo na ra|awe, tuku ra|ajkji se kako Covek ni ja otkriva tajnata na Sveta Troica. Sinot dojde da go otkrie vistinskoto ime na Boga, a toa e imeto Otec. Vo takanarecenata Molitva Gospodova, Gospod Isus Mu se obrakja na Otecot: ìOce, da se sveti imeto Tvoe...î. Prva javna manifestacija na Sveta Troica imame

vo cinot na krstanieto na Gospod Isus Hristos, sto go slavime na praznikot Bogojavlenie. Hristos, vtoroto lice, ovoploteniot Sin Bozji, stana ^ovek i, iako nemase potreba da se krstava, toj go stori toa za da ni dade primer i nam. Vo toj mig se slusna glas od Neboto -

ìOva e mojot vozquben Sin koj e po mojata volja, nego poslusajte goî (Matej 3,17 ). Toa bese glasot na Otecot. Svetiot uh, vo vid na gulab, gi potvrdi zborovite na Otecot. Istite zborovi se slusnaa i pri Preobrazuvaweto na Hrista na planinata Tavor, nastan

sto nasata Crkva go slavi na praznikot Preobrazenie Gospodovo. Hristos na Tavor, pred trojcata ucenici, Jakov, Petar i Jovan, se preobrazi i ja pokaza slavata na

svoeto Bozestvo. Vo toj mig se slusnaa zborovite na Otecot - ìOva e mojot vozquben Sin koj e po moja volja, nego poslusajte goî (Marko 9,7), a Svetiot duh ovoj pat se

pokaza vo svetlinata. Kade Noviot zavet ja pretstavuva Sveta Troica?

Celiot Nov zavet, vsusnost, e vo znakot na Sveta Troica, zavet ili sojuz so Boga, koj e sklucen so Boga preku prolevaweto na skapocenata krv na Bogocovekot

Hristos, koj e eden od Troica - vtoroto lice na Sveta Troica. Vo Noviot zavet Gospod Isus Hristos spasenieto go stava vo zavisnost od Sveta Troica. Po Voskresenieto,

Gospod Isus gi isprakja svoite ucenici - apostolite vo svetot so zapoved: ìOdete i naucete gi site narodi, krstavajkji gi vo imeto na Otecot, i Sinot, i Svetiot Duh, i ucejkji gi da pazat s¢ sto sum vi zapovedalî (Matej 28, 19-20). Na drugo mesto veli: ìKoj veruva i se krsti (vo

imeto na Otecot, i Sinot, i Svetiot duh), kje bide spasenî. Znaci, porakata e jasna - clen na Crkvata se stanuva so vera i so krstanie vo imeto na Sveta Troica. Edno od

klucnite mesta vo Noviot zavet i izvor za naseto znaewe za Sveta Troica e pocetokot na Evangelieto spored Jovan, kako i negovoto Prvo poslanie: Evangelieto zapocnuva: ìVo pocetokot bese Slovoto, i Slovoto bese vo Boga i Bog bese slovotoî. Ovde Otcot e narecen Bog, a i Slovoto (Sinot) e narecen Bog, koj e razlicen od Otecot. Ovde zborot ìpocetokî nema vremenski, ami ontolos ki karakter. Sozdavaweto na svetot stanalo preku

Slovoto, Zborot, ili Logosot. Logos znaci zbor, no znaci i smisla. Toa znaci deka s¢ sto e sozdadeno nosi pecat na logosnost, na osmislenost, odnosno s¢ ima svoja

smisla. Nisto ne e slucajno. Sveti Jovan Bogoslov, najmladiot Isusov ucenik,

vo svoeto Prvo soborno poslanie go doobjasnuva ona sto go rece vo pocetokot od Evangelieto, koga veli: ìTroica se koi svedocat na Neboto - Otecot, Sinot i Svetiot Duh,

i Troica se ednoî (5,7) Doa|ame do Svetiot duh. Kade e negovoto mesto?

Svetiot duh e tretoto lice na Sveta Troica, koj isto taka e prisuten otsekogas, odnosno od samiot pocetok na sozdavaweto na svetot. Vo Biblijata toa e ilustrirano

vaka: ìVo pocetokot Bog gi sozdade Neboto i Zemjata, a z emjata bese bezoblicna i prazna i Duhot Bozji lebdese nad vodataî. Svetiot duh bil toj faktor koj ja zagreval

atmosferata, koj sozdaval uslovi za da se pojavi zivotot na Zemjata. Svetiot duh go sporeduvaat so ptica koja lezi nad svoite jajca za da gi izvede svoite mladenciwa. Za Svetiot

duh se zboruva i na drugi mesta vo Stariot zavet, osobeno kaj prorocite, koi govorele pod vdahnovenie na Duhot Bozji ili Gospodov. Da privedeme samo eden primer od

prorok Isaija (61,1): ìDuhot Gospodov e na mene, koj me pomaza da im blagovestam na bednite...î. Noviot zavet zapocnuva so blagovesta na archangel Gavril deka Marija kje rodi Sin Isus, a koga taa go prasa kako kje bide toa koga taa ne znae za maz, togas Gavril £

odgovoril: ìSilata na Svetiot duh kje slegne na Tebe I silata na Sevisniot kje te oseni, pa zatoa i rodenoto od tebe kje se narece Sin Bozjiî (Luka 1,35). Po krstanieto

na Isus, Svetiot duh go izvede vo pustinata da bide iskusan.

Kako sto gledate, ima edno postojano prethodewe i posleduvawe - Svetiot duh mu prethodi na Hrista, a neposredno pred voznesuvaweto, Hristos na apostolit  im

rece: ìJas kje go pomolam Otecot, i on kje vi dade drug Utesitel..., a Utesitelot, pak, Duhot Sveti, kogo Otecot kje go isprati vo moe ime, on kje ve nauci na s¢ i kje vi

napomni za s¢ sto sum vi zboruvalî (Jovan 14, 16. 26). Vo narednata glava (15,26) evangelistot Jovan go posocuva licnoto svojstvo na Svetiot duh - izleguvaweto od Otecot,

pa veli: ìA koga kje dojde Utesitelot, kogo kje vi go ispratam jas od Otecot, Duhot na vistinata, koj izleguva od  Otecot, on kje svedoci za meneî. Svetiot Duh, po sleguvaweto

vrz apostolite vo denot na Pedesetnicata - kaj nas toj nastan go slavime na praznikot Duhovden - go prodolzuva deloto sto Isus go izvrsi, iako Isus e postojano prisuten

vo svetot i po svoeto voskresenie i voznesenie. Hristos e postojano prisuten vo svojata Crkva, osobeno preku  Svetata pricest, koja e negovo telo i krv. No, mora da se

napomene i toa deka vo Crkvata nisto ne se slucuva bez Svetiot duh, bidejkji pretvoraweto na lebot i vinoto vo telo i krv na Hrista se izvrsuva p reku prizivot na Svetiot duh. Poinaku receno, Sinot i Svetiot duh se sekogas zaedno, no vo deloto na Spasenieto na covekot i na svetot nekogas prethodi Sinot, a nekogas Svetiot duh. Taka, na primer, Svetiot duh go podgotvuva voplotuvaweto na Sinot, a Sinot - isprakjaweto na Svetiot duh vo svetot vo

funkcija na Crkvata.

[to znaci proishodewe?

Toa e izleguvawe kako od izvor, toa e eden cin sto ne zavrsuva. Postoi razlika me|u ra|aweto na Sinot od Otecot i ishodeweto na Svetiot duh od Otecot, no vo     prirodata na taa razlika covekot ne moze da pronikne. Ogrevoveniot um covekov, koj rezonira vo granicite na

materijalistickite kategorii, kje se sopne vednas na Sveta Troica. Nasata logika veli deka eden ne moze da bide ramen na tri, nitu, pak, tri da bidat edno. A, sepak,

Bozjoto otkrovenie uci deka Bog e edinica vo Troica I Troica vo edinica.

Za da si ja doblizime malku tajnata na Sveta  Troica, dobro e da se potsetime deka Otkrovenieto Bozjo - Biblijata n¢ uci deka Bog e qubov, a qubovta e relaciska: toa znaci

deka za da moze qubovta da se manifestira, potrebni se najmalku dve licnosti. Licnosta ne moze da se prepoznae ako nema druga licnost, sto znaci deka Bog e qubov od vecnost. Otecot od vecnost go qubi Sinot i Svetiot duh, Sinot go qubi Otecot i Svetiot duh, a

Svetiot duh go qubi Otecot i Sinot i, ako ne e taa vecna, sovrsena qubov Bozja, nie vo ovoj svet ne bi ni znaele sto e toa qubov. Treba da znaeme uste edna rabota - vecnoto postoewe na Bog - Troica e nezavisno od postoeweto na svetot. Svetot mozel i da ne

postane, a Bog, sepak, bi bil otsekogas Otec, Sin, i Sveti Duh - Troica ednosusna i nerazdelna. Bog go sozdal svetot i nas lu|eto od qubov i zatoa sto e dobar, za da ima i drugi ucesnici vo Negovoto blazenstvo i dobrina.

Se postavuva prasaweto ako e Sinot slika na Otecot, a

Svetiot duh e slika na Sinot, togas koja e slikata na Svetiot duh?

Ikona ili slika na Svetiot duh kje bidat mnozestvoto

obozeni licnosti preku Duhot Sveti, zasto krajnata cel na sekoj  covek e da go zapoznae Boga. No, ne samo da go zapoznae Boga, tuku I  da bide vo zaednica, edinstvo so Nego, odnosno da bide obozen, otroicen. Na prvo mesto se svetitelite i site onie koi se na patot

na toa obozuvawe. ^ovekot e sozdaden zaradi taa zaednica so Boga, no taa bese prekinata so prvorodeniot grev, pri sto se postavi edna pregrada me|u Boga i lu|eto. Vo zelbata da se urne pregradata, Bog go isprati svojot Sin, koj se rodi i postrada od qubov kon nas

lu|eto, za na krstot da go pobedi grevot i, preku Svoeto voskresenie, da go pobedi najgolemiot neprijatel na covekot - smrtta. Zatoa Hristos rece: ìJas sum Voskresenie i zivot, koj veruva vo mene i ako umre, kje ziveeî. Vo pravoslavnite hramovi gulabot e smesten nad oltarnite ikoni. Dali toj pretstavuva simbol na Svetiot duh? Da. Gulabot go simbolizira Svetiot

duh, koj sleguva i ostanuva vrz Hrista - Mesijata ili Pomazanikot, a pomazanieto e

Svetiot duh. Vekje spomnavme deka svetite otci Svetiot duh go sporeduvat so ptica. Na

pedesettiot den po Hristovoto voskresenie, Svetiot duh im se javi na apostolite vo vid

na ogneni jazici. Simbolikata e vo toa sto apostolite so primaweto na Svetiot duh ja

dobija Bozjata sila i darot na jazici za da mozat da ja prenesat radosnata vest za

Hristovoto voskresenie na site narodi. Okolu ikonite i pretstavuvaweto na

Sveta Troica. Na nekoi ikoni moze da se vidi vozrasen lik so bela brada, do nego mlad

maz so crna brada i gulab. Toa li e kanonskiot pristap kon

Sveta Troica? Sinot mozeme da go pretstavime, bidejkji toj bese istoriska licnost. Bog stana telo, covek, pa zatoa nie imame pravo da go pretstavuvame Bogocovekot Hristos. Toa e dogmatskata osnova na ikonata, koja ne e idol, ami dokument koj postojano n¢ potsetuva na faktot na Bogooplotuvaweto. Svetiot duh go pretstavuvame onaka kako sto za prvpat se

pojavil - vo vid na gulab, a na Pedesetica vo vid na ogneni jazici. No, Otecot nikogas ne se pojavil, nikogas ne se manifestiral vo vidliva forma i zatoa Crkvata zabranuva kakvo

bilo pretstavuvawe na Otecot. Ikonite na koi Otecot e pretstaven kako starec so bela brada - ne se kanonski ikoni. Edinstvenata pravilna ikona na Sveta Troica e pretstavuvaweto na sredbata na Avraam so trite patnici, koga Avraam kaj dabot mavriski ja ugosti Sveta Troica vo likot na tie patnici. Ikonata e naslikana od Rubqov. Terminot Sveta Troica. Drugi go koristat terminot

Sveto Trojstvo. [to e pravilno?

Pravoslavniot hristijanin nikogas nema da go

upotrebi terminot Sveto Trojstvo. Terminot Trojstvo e

povekje filozofski termin i obicno e zastapen vo zapadnata

sfera, kako filozofska, taka i religiozna. Pravoslavniot

hristijanin sekogas treba da go upotrebuva terminot Sveta

Troica.



 



Изменето од belichka - 31.Март.2007 во 16:03
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
rome Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 492
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај rome Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2007 во 15:51
da te prasham dali znajsh oti ne priznavaat nitu muslimanite ni evrejte deka Hristos je Gospo?
Zaljubena vo Hristos nashiot Edinstven Spasitel
Кон врв
Pravoslavie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Октомври.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1732
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslavie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Август.2007 во 17:04
Originally posted by Miralem1 Miralem1 напиша:

Neli Isus na Krstot vikal "Boze moj ! Boze moj! Zosto si me ostavil Matej 24:76 ????  MatejAjde objasni ti se molam.

Ili slednovo: .....Se vrakjam pri svojot Otec i vasiot otec,pri svojot Bog i vasiot Bog Jovan 20:17
 
Ili:
 
.... Oce moj,ako e mozno neka me odmine ovaa casa; no ne kako jas sto sakam,tuku kako Ti  Matej 26:36-39
 
ili:
 
Jovan 1:18  Бога никој никогаш не Го видел....  (Isus mu veli na negovite sledbenici,dodeka site go gledaat)
 
Jovan 5:37 И Таткото, Кој Ме прати, Самиот сведочи за Мене. Вие ни го чувте некогаш Неговиот глас, ниту го видовте Неговото лице,
 
Jovan 14:28 ....mojot Otec e Pogolem od Mene.
 
„…бидејќи јас сум излегол и доаѓам од Бога. Оти не сум дошол сам од себе, а Он ме прати“. (Јован 8:42); 

Луka 22:42; „… Но нека не биде мојата волја, туку твојата!“; и во Јован 5:30 „… оти не ја барам волјата моја, а волјата на Отецот, Кој ме пратил.“

 
 
 

1.

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН
Глава  5

18 Затоа Јудејците Го бараа уште повеќе да Го убијат, не само дека ја нарушуваше саботата, туку дека и Бога Го наречуваше Свој Татко, изедначувајќи се со Бога.

Miralem1, дали ова недвосмислено кажува дека Исус се однесува како Бог?

 

2.

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ
Глава  23

37 ”Ерусалиме! Ерусалиме, што ги убиваш пророците и што ги каменуваш испратените при тебе! Колку пати сакав да ги соберам твоите деца, како што квачката ги собира своите пилиња под крилата, но не сакавте!

Miralem1, прашање за тебе: Дали Исус како Божји Пратеник испраќал Пророци и Пратеници, или како Бог за да ги собере децата на Ерусалим испраќа Пророци и Пратеници?

 

3.

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЛУКА
Глава  20

  9 И почна да му ја раскажува на народот оваа парабола: „Некој човек насади лозје, и го даде под наем на земјоделци, и си отиде на подолго време.

10 А кога дојде време, испрати свој слуга при земјоделците, за да му дадат од плодовите на лозјето. Земјоделците го натепаа и го испратија назад празен.

11 И пак испрати друг слуга, а тие го натепаа и него, го засрамија и го испратија празен.

12 Испрати и трет, а тие и него го ранија и го исфрлија.

13 Тогаш господарот на лозјето рече: „Што да правам? Ќе го испратам својот возљубен син. Можеби од него ќе се засрамат.

14 А кога земјоделците го видоа, почнаа да размислуваат меѓу себе: „Овој е наследникот! Да го убиеме, за да биде наследството наше!”

15 И го исфрлија надвор од лозјето и го убија. И така, што ќе им направи господарот на лозјето?

16 Ќе дојде и ќе ги погуби земјоделците, а лозјето ќе им го даде на други.” А кога тие го чуја тоа, рекоа: „Да не биде!”

17 А Тој ги погледна и рече: „Тогаш, што значи ова што е напишано: „Каменот што го отфрлија ѕидарите, стана глава на аголот?

18 Секој, кој ќе падне врз овој камен, ќе се разбие, а врз кого ќе падне тој, ќе го сотре.”

19 И во истиот час книжниците и свештеничките главатари гледаа да стават рака врз Него, но се плашеа од народот. Имено разбраа дека за нив ја раскажа оваа парабола.

20 И набљудувајќи Го Му испратија луѓе, кои се правеа праведни, за да Го фатат во некој збор и да им го предадат на началството и на власта на управителот.

 
Miralem1, дали читаш дека во овој стих Исус јасно се изделува себеси од Слугите Божји и се именува Себеси како Божји Син, а не како уште еден од Слугите кои Бог ги праќал на “Лозјето“? Дали гледаш дека во овој стих се прави јасна разлика меѓу Божјиот Син и Божјите Слуги?
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело
Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!!
Кон врв
Miralem1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Август.2007 во 17:33

Pravoslavie,odavna ovie sive prasanja gi odgovorivme.Eve ne povtorno i so zadovolstvo.

 
Цитирај

18 Затоа Јудејците Го бараа уште повеќе да Го убијат, не само дека ја нарушуваше саботата, туку дека и Бога Го наречуваше Свој Татко, изедначувајќи се со Бога.

Miralem1, дали ова недвосмислено кажува дека Исус се однесува како Бог?
 
Pogresno svakjanje. Ako citas vo Kontext,togas jasno sledi deka Isus nikade ni slicno ne kazal na toa deka e Bog,a pravel cuda koj normalen covek nemozel da gi napravi,pa nekoi pogresno i go razbrale.

15 Човекот отиде и им кажа на Јудејците дека Исус го излекува.

16 И затоа Јудејците Го гонеа Исуса, и сакаа да Го убијат, дека тоа го направи во сабота.

 A sam Isus veli deka Cudata koi gi pravi ne doagjaat od Nego tuku od Boga.

      „…Вистина, вистина ви велам: Синот не може да прави ништо сам од Себе, ако не Го види Отецот да прави…“  (Јован 5:19);

„Но јас ништо не можам да правам сам од себе. Како што слушам така и судам, и мојот суд е праведен, оти не ја барам волјата моја, а волјата на Отецот, Кој што Ме пратил.“  (Јован 5:30);                                            
 
Pa ne pomislile site deka e bog,tuku deka e magionicar,deka e lud,,,, znaci POGRESNO GO SVATILE.
17 А Исус им одговори: „Мојот Татко работи постојано, па и Јас работам.”
 
Ete jasna razlika pomegju Nego i Boga.  Znaci nemozele da go razberat.... kako koga im objasnuval deka toj ke zamine a tie patot go znaat,togas go prasale (Filip mislam bese) Koj pat mu rekol,nie ne go poznavame patot ??? Mislel deka se raboti za pat,od resen do skopje ili bezrazlika.... zatoa mu rekol jas sum patot vistinata i zivotot. Znaci,ako go praktikuvate ona sto vi go zboruvav do sega togas odite po vistinskiot pat (Istoto bil i Mojsie za negovite sledbenici) Jas sum vistinata,znaci,ona sto vi go kazuvam e edinstvena Vistina za Boga i koj poinaku veruva ne ke se spasi,znaci,samo preku toa sto jas vi go kazuvam. Povtorno ke se vratime kaj Mojsie,onie koi poinaku veruvaa od ona sto toj im go kazuvase,se izgubija. Toj bese za niv edinstveniot pat vistinata preku koja onie koi ke go sledat ke dobijat ZIVOT VECEN.
 
Цитирај

37 ”Ерусалиме! Ерусалиме, што ги убиваш пророците и што ги каменуваш испратените при тебе! Колку пати сакав да ги соберам твоите деца, како што квачката ги собира своите пилиња под крилата, но не сакавте!

Miralem1, прашање за тебе: Дали Исус како Божји Пратеник испраќал Пророци и Пратеници, или како Бог за да ги собере децата на Ерусалим испраќа Пророци и Пратеници?
 
Kade tuka pisuva deka Isus isprakjal Bozji pratenici ??  Ova e eden ubav citat vo koj isto taka gledame i slusame od Isusovata usta deka e prorok. Znaci go kritikuva narodot nevernicki koj ubiva i kamsikuva PROROCI  i Bozji PRATENICI. Ispratenite pri tebe Zarem od Istata biblija ne citame deka Isus BIL PRATEN.
„…бидејќи јас сум излегол и доаѓам од Бога. Оти не сум дошол сам од себе, а Он ме прати. (Јован 8:42); 
 
ISUS BIL PRATEN A NE PRAKJAL.
 
Цитирај

3.

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЛУКА
Глава  20

  9 И почна да му ја раскажува на народот оваа парабола: „Некој човек насади лозје, и го даде под наем на земјоделци, и си отиде на подолго време.

10 А кога дојде време, испрати свој слуга при земјоделците, за да му дадат од плодовите на лозјето. Земјоделците го натепаа и го испратија назад празен.

11 И пак испрати друг слуга, а тие го натепаа и него, го засрамија и го испратија празен.

12 Испрати и трет, а тие и него го ранија и го исфрлија.

13 Тогаш господарот на лозјето рече: „Што да правам? Ќе го испратам својот возљубен син. Можеби од него ќе се засрамат.

14 А кога земјоделците го видоа, почнаа да размислуваат меѓу себе: „Овој е наследникот! Да го убиеме, за да биде наследството наше!”

15 И го исфрлија надвор од лозјето и го убија. И така, што ќе им направи господарот на лозјето?

16 Ќе дојде и ќе ги погуби земјоделците, а лозјето ќе им го даде на други.” А кога тие го чуја тоа, рекоа: „Да не биде!”

17 А Тој ги погледна и рече: „Тогаш, што значи ова што е напишано: „Каменот што го отфрлија ѕидарите, стана глава на аголот?

18 Секој, кој ќе падне врз овој камен, ќе се разбие, а врз кого ќе падне тој, ќе го сотре.”

19 И во истиот час книжниците и свештеничките главатари гледаа да стават рака врз Него, но се плашеа од народот. Имено разбраа дека за нив ја раскажа оваа парабола.

20 И набљудувајќи Го Му испратија луѓе, кои се правеа праведни, за да Го фатат во некој збор и да им го предадат на началството и на власта на управителот.

 
Miralem1, дали читаш дека во овој стих Исус јасно се изделува себеси од Слугите Божји и се именува Себеси како Божји Син, а не како уште еден од Слугите кои Бог ги праќал на “Лозјето“? Дали гледаш дека во овој стих се прави јасна разлика меѓу Божјиот Син и Божјите Слуги?
 
NIKOJ OD NAS NE POREKNUVA DEKA Od Adem a.s do Muhammed a.s Bozjite pratenici (site) neka e mir so niv,bile posebni i podrugi od drugite narodi,so posebni moki (dadeni odvisno vo kakov narod bile prateni) posebni karakteri.....
 
 
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
Кон врв
postariot brat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Мај.2007
Статус: Офлајн
Поени: 491
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај postariot brat Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Август.2007 во 22:29
Sigurno deka Skromnosta od najskromniot od site ne mu dozvoluva da se narece Bog , pa zatoa koristi drugi zborovi da go objasni neobjasnivoto, Pa negovata skromnost odi dotamu sto toj sebesi skoro sekogas se narekuva sinot covecki so sto sakal da ni kaze deka i pokraj svojata bozestvena priroda toj e od krv i od meso i deka gi razbira bukvalno nasite stradanja zosto lugjeto od sekogas kako opravdanie za svoeto loso odnesuvanje sprotivno na bozjite zapovedi sekogas se vadele na izgovorot pa toj e Bog semokniot za nego se e lesno, no ne i ovoj pat kolku i da imal Bozja sila taa bila zarobena vo covecko telo zatoa sto toabilo ispolnuvanje na vetuvanjeto zanajgolemiot dar koga i da bilo Bozjata zrtva preku edinorodeniot svoj sin.
 
Za kraj nikogas ne e merilo sto eden kazuva ili misli za sebe zosto jas sum siguren deka vo Bardovci ima barem deset koi za sebe mislat deka se Bogovi, , takvi imalo i megju vladetelite kako sto se Aleksandar the great, preku Luj the first do najzabeganiot luj 14.vo denesno vreme duri sekoja vtora pevaljka za sebe misli deka e bozica i deka sonceto izgreva od nejziniot od Boga sovrseno oblikovan Gaz.
Tokmu taka Isus Hristos e za prv pat proglasen za Bozji Edinoroden Sin :
  SVETO EVANGELIE SPORED MATEJA 3.17
  17. I ete, glas od nebesata govorese:"Ovoj e Mojot vozljuben Sin, Koj e po Mojata volja!"
 
 
A toa ke go sretnete i vo drugite evangelija i poslanija. Inaku poradi nego site koi se zalagaat za mir ke se narecat Sinovi Bozji. I golemiot David tatko na evreite ne bil udostoen da izgradi hram Bozji zosto imal mnogu krv na racete, Pa zatoa Bog Mu rekol deka za toa e dostoen negoviot mudar i miroljubiv sin Solomon koj ke vladee vo mir i koj e dostoen da izgradi HramIli bukvalno evo sto Bog mu vika na David:
"PRVA KNIGA PARALIPOMENON 28.6
  6. I mi rece:, Sinot tvoj Solomon ke go izgradi Mojot dom i Moite dvorovi, zosto sum Si go izbral za sin, i ke mu bidam tatko;" 
No ako vidite vo toa vreme Evreite sepak ja znaele razlikata deka toj ne e Bog i zborot sin e napisan so mala bikva za razlika od zborovite so koi se objasnuva bozestvenosta na pr.Mojot i sl, kako sto i se dokazalo deka sepak Solomon ostanal Veren na zavetot so boga samo do momentot dodeka go izgradil Hramot ili domot Bozji no podocna toj ja navlekuva vrz sebe bozjata gnev so toa sto se zenal so 700 zeni i 300 ljubovnici od razlicni narodi veri i izgradil svetilista za nivnite bogovi a so toa go predizvikal gnevot bozji.


Изменето од postariot brat - 21.Август.2007 во 00:23
Od iskona, do denes, a i vo vecnosta sekogas so nas e postariot brat Hristos, zosto se smiluva na nas i ni dade sansa da poveruvame, i da se nareceme ceda bozji.
Кон врв
anakin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Unidentified Flying Object

Регистриран: 08.Август.2005
Локација: Machku Pichku
Статус: Офлајн
Поени: 18535
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај anakin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 15:41
boga ti evangelos brate
zar lugjeto morat da lutat okolu i da kazuvat na site
ej ja sum covek
ejjjjjjjjj coveeeeeek
a tie da mu odgovorat aham fala so ni kaza



Изменето од anakin - 21.Август.2007 во 15:41
SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.

Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 17:00
Па види, има прилики, како на пример онаа со култните личности (јосип броз, Ким Јонг Втори, итн. итн.) каде луѓето се до толку заслепени што ги прогласуваат за богови. И убаво е да се чуе од нивна уста дека го негираат тоа.

Ако не, ќе ги негира смртта.

А Христа не го негираа ни двете. Ете уште една загонетка да си решавате ти, гоор и другите... голема%20насмевка
Кон врв
Miralem1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 17:03
Originally posted by anakin anakin напиша:

boga ti evangelos brate
zar lugjeto morat da lutat okolu i da kazuvat na site
ej ja sum covek
ejjjjjjjjj coveeeeeek
a tie da mu odgovorat aham fala so ni kaza

 
големо%20гушкање Isus i go gledale kako covek,sto ima potreba da im veli covek sum koga bil i koga takov go gledale i za takov go znaele ?
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 17:15
А кога Исус дојде во околината на Кесарија Филипова, ги праша Своите ученици и рече: „Што велат луѓето, Кој е Синот Човечки?”
А тие рекоа: „Едни велат дека е Јован Крстител; други Илија, а други пак Еремија или еден од пророците.”
(Матеј 16:13,14)
 
Очигледно е дека, после сите чуда што Исус ги извршил и поради рпекрасното учење кое го проповедал, постоела голема збрка околу неговиот идентитет. Значи не меѓу луѓето не важел за обичен човек, како ни денес. Па затоа логично е Исус, дококлу не бил Бог, да реагирал на тоа, бидејќи како што имавме прилика да видиме, многумина и му се поклонувале, го обожавале, Тома му се обратил со зборовите: "Мој Господ и Мој Бог", па логично е Христос да реагирал на тоа и да одрекол, како што и Петар во една прилика одбил поклонување, а и ангелот исто така во Откровението...
 
Ајде Мирко, зошто? зошто? среќа Зошто Исус ги држел луѓето во богохулство? Зошто едноставно не им објаснил дека е обичен човек, обичен пророк како и сите останати..зошто Му се обраќал на Својот Татко со зборовите "Аба" (во превод: Тате), а не како сите вероучители со зборовите "Абину" (во превод: Татко...но повеќе во смисла на она што ние го подразираме под она српското Оче или Отец)
Зошто?
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
the king Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Август.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 458
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај the king Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 17:21
isus nikogas ne rekol deka e bog nitu paki nekogas se odnesuval kako bog tuku samo kazuval deka e bozji pratenik koj e ispraten od boga do covestvoto da gi predupredi lugeto deka se vo zabluda i da im go kaze praviot pat, no se gleda deka mnogu pogresno go svatile i deka go izmenale ona sto bog preku nego mu go soopstil na narodot.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 17:44

the king, само за тебе пријателе...

 

Исус е Бог

 

 

Тоа е библиска вистина. Конзистентно и непроменливо учење на Светото Писмо.

Во прилог, ќе наведеме неколку, повеќе од доволно, библиски цитати и стихови кои јасно говорат за божественоста на Христос, за Неговата еднаквост и едносуштност со Таткото; за начинот на кој Тој им се претстасвувал на луѓето, и како тие Му се обраќале Него; за Неговите божествени атрибути, кои само Бог може да ги поседува.

 

За да нема недоразбирање, прво ќе го истакнам еден стих од Библијата кој кажува дека Бог е Еден. (а ако некој (Miralem) има проблем со Тројството, нека го прочита мојот коментар на Темата "Тројство или четворство" 3та страна)

 

"Пред Мене ниеден бог не беше направен и не ќе биде после Мене. Јас, Јас Сум Господ, нема Спасител освен Мене" Исаија 43:10,11

 

А кој е Исус?

 

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->Едносушноста со Таткото

 

Јас и Таткото сме едно. (Јован 10:30)

...И Словото беше Бог....и Словото стана тело.. (Јован 1:1,14)

Верувајте Ми дека Јас Сум во Таткото и Таткото е во Мене (Јован 14:11)

Тома изусти, велејќи Му: "Мојот Господ и мојот Бог!" (Јован 20:28) (Исус не одрекол!!!)

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->Првиот и Последниот

 

"Не плаши се! Јас Сум Првиот и Последниот, и Живиот; бев мртов,

и еве, ж.ив Сум во сите векови.. - Отк. 1:17,18

(Во овој стих јасно е дека се зборува за Синот, бидејќи Таткото никогаш не бил мртов.)

 

"Јас сум Алфа и Омега", вели Господ Бог, "Кој е, Кој беше и

Кој доаѓа - Семокјниот". - Отк. 1:8

 

Овие "Првиот и Последниот" и "Алфа и Омега" се титули кои му припаѓале и му припаѓаат само на Бог.

 

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->Божественото "ЈАС СУМ"

 

"ЈАС СУМ КОЈ СУМ", Му рече Бог на Мојсеј. Потоа продолжи: "Кажи им вака на Израелците: "ЈАС СУМ, ме испрати кај вас" Излез 3:14

 

Вие сте Ми сведоци, словото е Господово, а Јас Сум Бог, од вечноста - ЈАС СУМ! Исаија 43:12,13

 

А кога (Исус) им рече:"Јас Сум", се тргнаа назад и паднаа наземи. - Јован 18:6

 

Забелешка: Интересно е зошто паднале наземи војниците. Нема никаква информација, ни тука, ни пред тоа, а ни потоа дека имало некој силен ветар или силен земјотрес што ги принудил војниците да паднат. Можеби причината била токму тоа што Христос им се претставил со авторитетот на Бог, со божествената титула ЈАС СУМ. Зарем не е доволно човек да падне наземи кога самиот Бог би му се објавил?

 

Исус им рече: "Вистина, вистина ви велам: Уште пред да биде Авраам, ЈАС СУМ. " Тогаш кренаа камења, за да ги фрлат во Него.. Јован 8:58

 

Забелешка: Исус можел да рече: "Уште пред да биде Авраам, Јас бев." Тоа и би било граматички поточно кога веќе зборува за минато време. Но Тој вели: ЈАС СУМ, и евреите добро знаеле што значи тоа и за Кој се претставува, па затоа и земале камења да го каменуваат за богохулство.

 

..зашто ако не поверувате дека ЈАС СУМ, ќе умрете во своите гревови Јован 8:24

 

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->Неговата еднаквост со Таткото

 

..чии се и татковците од кои потекнува и Христос по тело, Кој е Бог над

сите, благословен во вечни векови! Амин. Римјаните 9:5

 

Кој, иако беше во ликот Божји, не го сметаше како нешто приграбено

- тоа што е еднаков со Бог, туку се лиши Самиот Себеси, земајќи лик на

слуга, станувајќи сличен со луѓето. Филипјаните 2:6,7

 

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->МУ СЕ ПОКЛОНУВААТ: (9 примери)

 

А тој рече: "Верувам, Господине", и Му се поклони. - Јован 9:38

 

Зашто ја видовме Неговата ѕвезда на исток и дојдовме да Му се

поклониме...Кога влегоа во куќата, го видоа Детето со мајка Му Марија,

паднаа ничкум и Му оддадоа чест - Матеј 2:2,11

 

А оние што беа во коработ, дојдоа и Му се поклонија, велејќи:

"Навистина, Ти си Божјиот Син. - Матеј 14:33

 

Таа повторно Му се приближи и поклонувајќи Му се рече:

"Господи, помогни ми! - Матеј 15:25

 

Тогаш мајката на синовите Зебедееви Му пристапи заедно со своите

синови, поклонувајќи Му се, за да измоли нешто од Него. - Матеј 20:20

 

Го фатија за нозете и Му се поклонија. - Матеј 28:9

 

И штом Го видоа, Му се поклонија, а некои се сомневаа. - Матеј 28:17

 

та во името Исус да се поклони секое колено на оние кои се на небото,

на земјата и под земјата - Филипјаните 2:10

 

И пак, кога Првородениот Го воведе во светот, рече:

"И да Му се поклонат сите Божји ангели!" - Евреите 1:6

 

 

ЗА РАЗЛИКА ОД ПЕТАР И АНГЕЛОТ КОИ ОДБИЛЕ ПОКЛОНУВАНЈЕ:

 

А кога Петар влегуваше, Корнелиј го пречека, падна пред неговите нозе

и се поклони. Петар го подигна, велејќи: "Стани! И јас сум само човек! - Дела 10:25,26

 

Јас паднав пред неговите нозе да му се поклонам, а тој ми рече:

"Не прави го тоа! Јас сум слуга како и ти и твоите браќа - Отк 19:10

 

Јас, Јован, сум тој кој ги чу и ги виде овие нешта. И кога чув и видов, паднав да се поклонам пред нозете на ангелот кој ми ги покажа овие нешта. А тој ми рече: "Не прави го тоа! Јас сум слуга како и ти и твоите браќа, пророците и сите оние кои ги пазат зборовите на оваа книга. На Бог поклони Му се!" - Откровение 22:8,9

 

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->Ги поседува сите атрибути на Бог

 

Го Слават (Матеј 2:2,11; 14:33).

Го нарекуваат Бог (Јован 20:28; Евреите 1:8)

Го нарекуваат Син Божји (Марко 1:1)

Му се молат (Дела 7:59).

Безгрешен е (1 Петар 2:22; Евреите 4:15).

Знае се (Јован 21:17).

Дава живот вечен (Јован 10:28).

Во Него живее сета полнота на Божеството (Колосјаните 2:9).

 

 

<!--[if !supLists]-->·        <!--[endif]-->Други Стихови:

 

Апостол Петар го потврдува за Бог уште на почетокот на своето писмо:

..до оние кои преку праведноста на нашиот Бог и Спасител, Исус Христос, 2 Петрово 1:1

 

Исто така знаеме дека Божјиот Син дојде и ни даде разбирање, за да Го

познаеме Вистинскиот, а ние сме во Вистинскиот, во Неговиот Син Исус

Христос. Тој е вистинскиот Бог и вечен живот. 1 Јованово 5:20

 

..зашто сите (евреите) пиеа од духовната Стена (карпа), која ги следеше, а таа стена, беше Христос. 1 Коринтјаните 10:4

(тука зборува за Бог кој ги следеше и водеше Израелците низ пустината, во вид на облак дење и огнен столб ноќе. Во еден момент Бог направи од карпа да потече вода за да ги напои евреите)

 

Тој е лик на невидливиот Бог, Првороден на сето создание, зашто преку

Него е создадено се што е на небесата и на земјата; видливо и невидливо,

престоли, господства, началства или власти - се е создадено преку Него и за Него. И Тој е пред се и се суштествува во Него. Колосјаните 1:15-17

 

Зашто се е од Него, преку Него и за Него. Римјаните 11:6

 

Зашто во Него, во телесен облик, живее сета полнота на Божеството, Колосјаните 2:9

 

Еве, девица ќе зачне и ќе роди Син, и ќе Му даде име Емануел. (Еману-Ел во превод значи: Бог со нас) Исаија 7:14

 

Зашто ни се роди Дете, Син ни се даде, власта Му е на рамото. Името ќе Му биде: Чудесен Советник, Силен Бог, Вечен Татко, Кнез на Мирот. Исаија 9:6

 

Еве, доаѓа времето, вели Господ, и ќе му издигнам на Давид праведен Подник. Тој ќе владее како Цар... И еве го името со кое Ќе го нарекуваат: ГОСПОД, НАША ПРАВДА. Еремија 23:5,6

-EvAngelos

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Miralem1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2007 во 18:32
Originally posted by the king the king напиша:

isus nikogas ne rekol deka e bog nitu paki nekogas se odnesuval kako bog tuku samo kazuval deka e bozji pratenik koj e ispraten od boga do covestvoto da gi predupredi lugeto deka se vo zabluda i da im go kaze praviot pat, no se gleda deka mnogu pogresno go svatile i deka go izmenale ona sto bog preku nego mu go soopstil na narodot.
 
Komu mu kazuvas,na EvAngelos ?
 
Znaes li za Qur'anskiot aet: "Gluhi su njemi i slijepi i nikako da se osvjeste"  намигнување 
 
 
 

Neli Isus na Krstot vikal "Boze moj ! Boze moj! Zosto si me ostavil Matej 24:76 ????  MatejAjde objasni ti se molam.

Ili slednovo: .....Se vrakjam pri svojot Otec i vasiot otec,pri svojot Bog i vasiot Bog Jovan 20:17
 
Ili:
 
.... Oce moj,ako e mozno neka me odmine ovaa casa; no ne kako jas sto sakam,tuku kako Ti  Matej 26:36-39
 
ili:
 
Jovan 1:18  Бога никој никогаш не Го видел....  (Isus mu veli na negovite sledbenici,dodeka site go gledaat)
 
Jovan 5:37 И Таткото, Кој Ме прати, Самиот сведочи за Мене. Вие ни го чувте некогаш Неговиот глас, ниту го видовте Неговото лице,
 
Jovan 14:28 ....mojot Otec e Pogolem od Mene.
 
„…бидејќи јас сум излегол и доаѓам од Бога. Оти не сум дошол сам од себе, а Он ме прати“. (Јован 8:42); 

Луka 22:42; „… Но нека не биде мојата волја, туку твојата!“; и во Јован 5:30 „… оти не ја барам волјата моја, а волјата на Отецот, Кој ме пратил.“

Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 31>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,531 секунди.