IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Една Изборна Единица
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Една Изборна Единица

 Внеси реплика Внеси реплика страница  12>
Автор
Порака Обратен редослед
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Една Изборна Единица
    Испратена: 18.Мај.2020 во 23:44

сум додал една буква плус во центрираното видео горе, но еве го засебно пак, тамам за да остане таму вакум кој би потсеќал дека и селектирање отпад не е проста работа, а не пак амбициозни вона-би политиколози од партиски кариеристи, токму да се укаже дека каква и да е слична технократска реформа мора да се потпира на озбилни анализи и широка народна референдумска подршка, не 50+1% од гласачите туку минимум 70+1%, што исто треба да е случај и со Референдум за ерга-омничното име кога и’ истиот да е повторно спроведен т.е. за да се случи озбилна круцијална промена мора не мало мнозинство ами грото мнозинство да е ЗА вакви тектонски промени!

Originally posted by Zelenikovo Zelenikovo напиша:



несомнение и овој процес може да биде штиман удбашки, дури и од спунт, пр. додека полагаат Парламентарно-административниот Испит кандидатите, некој да ги труе зрачи или дефокусира пред или во очи полагање, но и тоа може да се изескивира доколку ваквите Испити се прават пр. за време изборна изолација на кандидатите во народни комуни, иако и таму ризици моит да се протнат, просто мора да се пресече што се најидеални околности за полагање вакви психолошки правни и економски тестови кои би ги срочувал Народ преку Политички ОНО-а (Отворени Невладини Организации), но ќе згрешам ако речам ова е ултимејт чаре за да работите тргнат нанапред, посекако сето ова има како идеја прилично вакум дали не може повторно да се злоупотреби во однос демократијата та да се испилат и навистина технократски елити за кои единсвен пристап би бил научниот! СЕПАК како денес стојат работите затворено-удбалитичарско-непотистички во постојните мастадонт партии, ова во секаков случај ќе биде бар анти-тајкунско-елитистички механизам кој бар ќе биде потврда пред Народ дека иако секој Може да биде биран, тој некој мора да има Свој Акал и Храброст ем Своја Чесност т.е. без Здрави Разум Волја и Моралност да не смее да влезе да весла во Народнио Брод, еве пр. јас за себе си знам дека сум терсене наопаку и не сум за во Политика никако, просто ќе им ја одерам кожата на криминалците, особено оние кои ми се сопартијци и тоа најкултурно ќе му сместам патка да сам изгори со своето поведение за да ми е мирна Совест и утре не би ме прогласиле за соучесник, Просто прагот на толеранција во однос украденото од она што е Народно ми ет многу мал, особено кога е во прашање Честа Здравјето Мирот, што дефакто не ме прави подобен за политичар бидејќи сепак таквите треба може прецизно да се држат до закон, но не и да си ги земаат работите во свои раце, нели за такво нешто има Полиција и Судои, но табиет си е табиет та посекако нема да чекам на нив да го бркаат и докажуваат криминалот на некој корумпиран политичар туку буквално лично ќе го навлечам намамам насанкам да си се удави во својата апашка бљувотина до која стигнал крадејќи од Болни и Стари од Млади и Неродени од Умрени и Заслужни итн. што навистина е дрско, но кога метастазирала некоја појава како корупција лично сметам друго Чаре нема него да се чисти редовно тајкунскиот-елитизам, та и на такви патка начини, Чунки така бар упола би се намалила корупцијата и само во сигурни околности на свои ближни би им стегале рекет идните политичари! СЕПАК ако вака тераат народните претставници тоа би било опасно И им препорачувам немојте, затоа бирајте ги оние кои оставаат Институциите да берат гајле за сачекушите, тие нека оставаат бележани пари итн. реално ако ова стане народна фора да се искушува вака секој еден што е во Политика ќе останете без Чоек кој невлегол апсана, а таму завршувајќи крими-факултет ќе ви се враќаат и дамбетер, реално секој Чоек кој е во тегла со мед дури и да несака ќе си лизне од прстите, ко за беља ако го утнал тајмингот ето вака би страдал од невнимание, ЗАРАДИ ШТО попаметно е ШТО ПОШИРОКО ОТВОРАЊЕ НА СИСТЕМОТ на начин да Самоцензура Утре Рулз посред O'Владеење [1]

интересно кога ќе се собере кумулативно колку Милијарди од марките доларите еврата по загубарите штедилниците и тендерите та и државното земјиште ошле низ удбалитичарски раце во вода, се поставува прашање зошто ги судат ситни криминалци на тешка робија а всушност некој кој им ја сотрел иднината седи во некој свој хотелски комплекс сеирејќи ги од високо, јас разбирам бар за 30% од народно-украденото азно некој да положил сметка та секој еден и да имаат Властите три чисти и за тегла ајвар да го лежат, но ова што се случува е траги-комично пр. на елитистички-украдени 20 милијарди евра низ транзицијата и понеа посекако добар дел ушуќарени од државен шверц на цигари и нафта, да се фрлаат затвораат само улични криминалци кои сите што лежеле тешка робија заедно-кумулативно не украле ни 100 милиони евра, тоа е за меѓу врвот балкански гинисови рекорди во замижување пред елитиниот криминал! комотно може да се спинува муабетот и како туристичка мамка за офшор-елити да се осеќаат недопирливо ако изберат во земјава да уживаат својто офшор азно, нешто што груевци сакаа да го сторат виа офшор финансиска зона во Скопје, значи да биде тоа и надградено како бизнис прилики, а посекако и купени државјанства за Полиција и Војска да гизаштитува и крие доколку некој ги бара или тормози во својта матична земја, среќа им загина власта инаку забегаа те со ова те со сахарско-казино сред охридското езеро итн. итн.

ќе дочека ли Народ некогаш Правда ...
... бар за рекетираниот менаџерски откуп на акции во приватизацијата!
ECONOMIC CRIMES IN CROATIA: WHAT CAN MACEDONIA AND BALKANCOUNTRIES LEARN OUT OF THEM?
http://www.maclc.mk/Upload/Documents/Vidlicka.pdf
Doc.dr.sc. Sunčana Roksandić Vidlička



Мора да се признае и другде не е поинаку, но споредување 2 милиона население со 300 милиона и логично колку е полесно кај нас да се дофати за опаш елитниот криминал, доколку удбаши и џандари имаат таква намера, ова е навистина беспредметно и како споредба, но комотно процентите во однос уличниот и елитниот криминал и кај нас се исти! затоа и Често потенцирам во последно време Треба што похуман однос да се има кон уличните криминалци, многу од нив и во очај фрлајќи се во безаконие онака афектно, та бар оние кои не се повратници да им пружаат прилика и да отслужуваат казна пример во Природа наместо жигосани во четири ѕида [1]

https://www.psychologytoday.com/us/blog/wicked-deeds/201704/why-elite-white-collar-criminals-are-rarely-punished




Изменето од Zelenikovo - 20.Мај.2020 во 01:55
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2020 во 04:30

претпоставувам ЕИЕ Една Изборна Единица од аспкет на централизациа во вакви времиња може да биде предност, а заради полесно побрзо и поефективно делување пр. сред пандемии економски кризи или природни катастрофи, бидејќи иако се централизира моќта сепак повеќе независни Пратеници имаат прилика, но воедно кусур е поголема и поправична локална застапеност т.е. свој Чоек (како и да е обоен) секој Локалец да си има и во Собрание, уште повеќе ако при гласање и пребројување е ППГ систем та така бидејќи дефакто добил по некој процент некој локален кандидат од сите и да не сака веќе на сите комшии им е во Народното Собрание Претставник! во тој случај така со 120-ИЕ не ни мора посебна стандардизација дали избраниот има некакво знаеење или звања напротив што помалку толку поубо за да истиот Мора да бара помош и разговара со своите Бирачи како по секој еден Закон да гласа, а преку свој еФорум во Изборната Единица каде е Избран нели преку полови на темите или пак приоритет на категориите и подтемите вонив за кои Тој некој Избраник ќе притиска до Собрание и Влада да се турка некоја работа, и вајс верса ... Во Спротивно Доколку Сметате Дека ЕИЕ е решение Тогаш Треба Да Се Воведе Технократски Систем Ко Во Кина Каде Низ Тестови И Селекции (а не само звања и тутли) Ќе Се Пребере Кој Е Подобен Да Се Кандидира За Пратеник На Сите бидејќи посетне не треба да има ни толеранција кон избраните доколку некако законски се огрешиле (макар ги наместиле додека не докажат дека е така) та кога ќе им се суди ним да си прифатат дека за нив по некој кривичен закон од старт пропишана им е Максимална Казна, бидејќи и без да сакате по кој и да е основ сред ЕИЕ во полната ќе профункционира меритократија но без народна селекција таа ќе бидне уште поклановска а така и без да сакате ќе дотерате до Технократија но Елитистичка, та зато со време думајте дали е подобро Централизација или Децентрализација на сите нивоа, а Чинам што и да изберете пак нема да ви Чини! Зошто, Просто бидејќи и да имате ЕИЕ ако не почнете да си подотварате Систем и сите не почнат да го помагаат активно истиот наместо сеират ко денес по фејкбукот, просто центрифугата кага тогаш или ќе пукне или ќе мора да се прештима некако пр. ко што веќе и ни најавуваат nwo-ски, но како некој намерно да не држи постојано во вакум а нам постојано компас ни е во аут, иако и тоа е за Наше Добро доколку се’ се гледа низ Божја Промисла, но многу лујџе та многу слободна волја и сешто се случува, а Кој Претрпи До Крај Тој И Ќе Се Спаси ... всушност вештачки индуцирани кризи за да дојде до тоа има веќе минимум цел еден век а се тркала работата веќе 5 века од идеја преку концепт проект агенда и падни стани обиди в недоглед, но изгледа вие сами сакате да се наместите што поарно за да ве насамарат та да речете нек биде што ќе биде, вклучително и со карантиносаните околности во однос пандемијата денеска, но и со централизацијата во однос Изборниот Систем која сметате дека само како ЕИЕ е решение за поголема Народна Волја односно шанса за помалите партии, хм ха ех их ох, Изгледа на мнозина не им е јасно дека некој веќе спремил резервни планови колку и вие да сакате да се разберете и напредувате поарно за да си тера своите кои веќе пред векови си ги зацртал Тоа не значи дека треба да се пасивизирате, напротив тоа упатува дека Вие Мора Оштроумно а не само опуштено да делувате, та не само нови идеи да вадите за да растите и се развивате, туку треба да имате акал како истите и да ги осигурувате и реосигурувате за макар ви ги рушеле да преживеат, Но треба исто да си знаете дека сосила убаина небива, та за да нешто армирате мора Непосредно Демократски да делувате, Но и тогаш мора да знаеете дека некој може да ви го спинува неприметно муабето та ко во случајо со ерга-омнесот да ве легнат на Брашно со боровинки и од Вас пак и пак да си шиткаат или разграбуваат Питата Со Шумско Овошје!

интересно 120-ИЕ не гарантира ништо поарно бидејќи Народ на ангро е во Скопје гетоизиран, па може треба смиксан модел од повеќе комбинации, конечно низ Референдуми самите Граѓи општински да си одлучат за нив кој модел е најподобен, бидејќи некаде 1-на ЕИЕ е чарето за пофлексибилна поефективна и понародна опција, а некаде Општинска ЕИЕ повеќе им одговара, така ет и најправично секој а си одлучи каде и како ќе ги слева своите гласои, (иако ППГ(stv) е правичниот начин на броење во сите случаи и од секој аспект заради поправична демократска метематика т.е. Вашиот Глас е Глас и кога вашиот Избор не е на Власт та завршиле проценти милиграми или милиметри не само кај еден туку повеќемина кандидати (наместо еден) одеднаш за иста изборна позиција!)
доколку сакаме да си признаеме искрено, нам кусур ни е непотизмот корупцијата и елитизмот (страстољубие среброљубие славољубие) кои нема начин како да се ресетираат освен да се изнајде Модел кој најнапред ќе нормира кога и кој Сограѓанин е Подобен за да му биде Народен Претставник на Народ, а камо!? хм, за сега доволно е да имате Партија за да се кандидирате за Пратеник, смешно без никакви критериуми за правна или експертска подобност ниту пак проверка на истите, ншто налик бараме на сите нивоа од Извршната и Судската Власт да има на сите нивоа критериуми за стручност, додека во однос Законованта Власт види Богати единствен критериум е партискиот клуч, дури ни Високо Образование не е задолжително, а не пак да постои проверка за истото налик бар Партиски-Стрес-Тест (кој би го срочиле психолози) за да се осигуруваат со време Гласачи дека не гласаат за некого како Претставник а тој да ти фалцнал диплома или може во меѓувреме откако дипломирал не го закачила амнезија! Значи немаме никаков филтер на Меритократска Подобност за да мирно спие Народ дека утре нема оној што го гласал да бидне ако не со неколку фази-ин-д-хед тогај без-ниту-една-даска на кревет туку плута на вода додека тоне во четири годишен собраниски сон! Но Внимавајте, ете во последниов линкуван МММ (Мерито-Мерино-Македоно) текст, уште одма се наведуе парадокс, односно ќе видите дека волци-во-овча-кожа едвај чекаат Технократија т.е. Научна Демократија но која озбилно и денес второкласно се злоупотребува а не пак утре кога би се востоличила за незаменлива кога ќе прејде во (еугеничарско или не)Научно Диктаторство што Народ уште сега децентрализирачки може да го осуети, но ЕИЕ неводи кон тоа, напротив форсира глобализам кој како супер-централизирано nwo го бркаат и сакаат светските елити преку нивни локални послушници да го истераат, не мое туку Логично размислување е дека до Технократија ќе стигнат преку фино наместена Меритократија, а тоа се’ повеќе и повеќе ќе ви го зема Народниот Здив бидејќи глас веќе и да немате! значи подобност за Научник ќе има пример само оној кој има од типичен орган верифицирана диплома, а капак ќе мора и многу китапи дипломи и што све не од услови да се исполни за да сте кадарни за Народни Пратеници, мислам конечно ЕИЕ води кон тоа та внимавале или не некој уште сега тоа еугеничарски ви го пуштил и само чека да му го испорачате ко на танца алчејќи се дека така бркајќи преку Леб погача ќе г изротирате постојните удбалитичарски мастадонти, хм ќе ве рушат и без да сте свесни како ама ај кој има искуство со удбашана си знае па и не ви се замара на наивноста сигурно, но ЕИЕ или не ако нема ППГ(STV) вам полесно ќе ве возат! хм хм хм Ако и технократија би поминало , само нека стават дека на таквите Јавни Тендери главен услов на крај е не само Народен Глас туку и тестови за Марко Цепенков Оштроумност нормал и по некој за Емоционална Интелигенција кој сам Народ Невладино би го склепувал!

не сум паметен за да кажам што е ултимејт решение за кого, ниту пак знам дали некое некогаш може да донесе најдобри резултати, за такво нешто треба Непосредна Демократија каде Народ ќе биде постојан Пазач и Акламатор на политиките на Народните Избраници и од нив Укотвените Администравци, та дури и тогаш кој е гарантот дека нешто ќе оди подмачкано доколкуНарод некако од некого бива искорумпиран не само преку мамонистички поткуп туку пропагандно харизматичен или можеби пуш’д’батн фејкбук агитпроп, значи ризици секогаш постојат, но и Решенија секогаш апропо сите можат да се знедрат, што вели тетката на ВилС хуз-гона-монитор-д-монитор-оф-д-монитор, глејте само тоа да не е некој a.i.бот та да се изботирате на крај и самите себе си! но ова е муабет за во друга нишка, а во оваа пак ќе потсетат Мерикротатија во која и да е форма ултимејт води кон Технократија, а тоа утре ќе ви истовари Научно Диктаторство од кое пак нема посклет доколку истото не е озбилно Народно Контролирано! значи внимавајте, Точно треба Секој Да Си Ја Работи Својата Работа, и уште поточно и друг може да ја работи туѓата Но со време мора да си заврши краш-К*рсеви пр. наместо во Раб.Уни.Кочо Рацин во Правен Институт Марко Цепенков кој допрва треба да си го создадете, за да таму инстант научи не само Добра Законодавна (Собраниска) Пракса туку и Говор на Тело (Креативни Техники на Дебата) за да не ви губи ниту вас ниту на останатите време додека ретроактивно постизборно учи како функционира кревање рака при гласање во Собрание и све останати процеси на чешлање и носење Закони ... можеби чаре е да Мора за Пратеници да се кадарни само Правници (со Разни Магистерски Специјализации) или пак Неправници но со задолжителен консензус од задолжителни Правни Советници кои би биле заедно сонего избрани при гласање на Избори а без кои нема да смее да донесе своја самостојна одлука во однос законите, ем така тие утре секогаш во собраниската канцеларија бар еден од нив ако се тројца четворица бар еден ќе биде таму Присутен за Народ да сослуша, по можност тие да се од независно или различно-идеолошко партиско друштво на здружени-интереси, а како не би можело едни да завозат со сатар некогаш или секогаш, макар било тоа ко денес на смени ротации или тркалање (ко привременава влада сега) ... Значи Заклучок За муабетиве на темава ми е Незнам Што Е Најпаметно, Зошто, логично биејќи нит сум најпаметен, ниту сум најумен, а не пак најтокму со памето, мислам Чим Сам Со Себе тука си верглам, а сепак е место за дебата, зар не е така!? но денес Вие дебатирате на фејкбук, но таму сметам можам само да си направам (и да ви отправам) бељата појако, а така ќе биднам и понетокму, та може вака е најтокму иако делува ичтокму, ајт бар некој ќе разбере како во Кина им тера Изборна Селекција, или дали и како конфучијански меритократски изборен модел е Најстар Во Свет од оние античките кои преживеал, а може и ќе научи така дека битно е Ние да функционираме како Заедница во која имало или не централизација поворно ние сме упатени на Здружување макар и Невладино како би им помогнале на Оние кои се на Власт локална централна или локал-централна, што чинам и Ни е Должност, мислам кога веќе и сред Сиромашна Земја Со Пари сте добиле Бесплатно Јавно Здравство па бар малку од малку макар и со пофален збор само можете на Право место да мотивирате некој администратор т.е. службеник да Истрае правилно да си ја работи својта хуманитарна(потценето-платена)работа [1][1][1]

Треба Добро Да Се Размисли Што Води Кон Технократија заради Демократија и Поправично Порамнопрвно Посреќно Утре, а што кон потпросечен елитизам кој ќе биде во служба на коруптивно-безредие и либерализам-без-граници од кој аир ќе имаат сите само не Македонците односно сите Граѓани на Македонија, дека тоа ќе се постигне само со менување Изборни Модели малку морген, дека тоа ќе го испорачаат само политички партии макар биле отворени а не елитистички, дека вам преку ноќ пак ќе ви се заарни без и сами да подадете на систем тоа утре сабајле, а дека и кога ќе подадете рака се ќе биде на арно тоа тнко, Просто, не живееме на совршен Свет ниту пак може истиот некогаш тоа да стане, a дури и кога би се исклучила Духоносната Нишка како варијабила со самото тоа што екофутпринтот е голем т.е. експлоатацијата на земјините ресурси на ангро го надминува капацитето на земјата за нивна реобнова, та дури и ние топтан 2 мил станеме Самоодржливи, каде се останатите та додека ние сонуваме за подобро утре може да се случи уште денес склетот од вчера на сета наша Добра Волја да ни се сплетка меѓу раце, а сетне нормал Народ ко по обичај или ќе бара кривец или ќе брка апатија под пазуви, но нема да му текне дека постојано Мора да се помага ем постојано да ги проверува своите лидери на кое дереџе се макар претходно веќе минале низ максимално наштимани филтри за подобност, иако Лично сметам дека за да профункционира Систем блиску-до подмачкана центрифуга не ни треба главен акцент на технократија низ некакви испитни филтри туку на Емоционална Интелигенција Етика и Циркулација!!! сепак додека изнајдеме нешто подобно може да поткупиме малку од малкуу штимунг и од истокот т.е. кинескиот KeЏу филтер кој кај нас го има за администравци, иако и тоа е само проформа бидејќи во континуитет не се евалуира, туку да се примени ваквата форма за селекција и на Народни Пратеници ако веќе терате со ЕИЕ натака ...
    


It takes seven years to see if a tree can grow into suitable building materials.

Цитирај This is in line with the Confucian tradition of meritocracy. After all, China is the first country to invent a civil service examination system, known as the “Keju.” ... It’s not far-fetched to claim that the Chinese model is more about leadership, rather than the showmanship seen in the West. China’s meritocratic governance challenges the traditional dichotomy of democracy versus autocracy. From China’s point of view, the nature of the state, including its legitimacy, has to be defined by its substance: that is good governance, competent leadership and successfully meeting the needs of the people. So despite its many deficiencies, the Chinese polity has delivered the world’s fastest growing economy and has vastly improved living standards for most Chinese ... Sun Tzu, China’s 6th century B.C. military strategist, called “xiaxiace,” or the least bad option, which allows for the exit of bad leaders. [1]
Цитирај The effect of keju — China’s imperial examination system (607-1905) — on human capital outcomes persists to this day. [1]
Цитирај Meritocratic governance is deeply-rooted in China’s Confucian political tradition, which among other things allowed the country to develop and sustain for well over a millennium the Keju system, the world’s first public exam process for selecting officials. [1
Цитирај in Confu-China, popular participation is still preserved. It is just that the check by the elite is added to the decision-making... Moreover, Confucians may even recognize the practical and psychological benefit of making people feel involved as a member of the state through mass participation in the age of democracy ... (Bell 2006, 273). All these considerations give us additional reasons for Confu-China to preserve popular elections, although, at the same time, different from Rawls, Confucians may also be concerned with the possibility that, through this civilizing process, people may grow overconfident, thus losing respect for the wise and the virtuous. Moreover, in Confu-China, exams and experiences are introduced as the basis for voting rights in the case of certain political matters and for the membership of certain branches of the legislature, but these exams are open to the public and the government has the responsibility to offer any means necessary for citizens to be educated and to participate in politics. Even if people fail to pass or choose not to take the exams, the door will be always open when they change their mind or improve their competence. [1] [1]

Цитирај Confucius focuses on personal development and the fulfilment of worldly responsibilities [1][1]

Цитирај Confucianism should be affirmed in the Constitution as the state ideology (in effect replacing Marxism-Leninism and the thoughts of Mao Zedong and Deng Xiaoping which are affirmed in the existing Constitution of the People’s Republic of China); officials should have received education in classical Confucian texts and passed examinations based on them (a modern keju [examination] system resurrected from the traditional Chinese system for the recruitment of officials). [1][1]
Цитирај As a civilizational state, the legitimacy of China’s government is deeply rooted in its own historical tradition, shaped over the millennia since the country was first unified under the Emperor Qin in 221 B.C. China’s one-party governance today may look illegitimate in the eyes of many Westerners, yet it is to most Chinese nothing extraordinary. For most of the past two thousand years, China has practiced a kind of one-party rule: governance by a unified Confucian elite that was selected through public exams (the Keju) and which claimed to represent—or genuinely represented—most if not all under heaven. Furthermore, during much of the one-party-rule era, China was arguably a better-governed, more peaceful and prosperous state than the European states of the same epoch. China began to lag behind Europe when it closed its door to the outside world in the 18th century and missed the Industrial Revolution.
...
https://www.zocalopublicsquare.org/2017/03/01/chinas-one-party-rulers-legitimacy-flows-prosperity-competence/ideas/nexus/
Цитирај Engineering Perspectives of Human Society

what happened in Chinesse Feudal Society, The KeJu talent selection system only selected individuals who had the capability of writing excellent articles but might not necessarily have the capability of running a governing body of the society, which certainly contributed to the degradation of the Chinese civilization in the long run [1][quote]
[qoute]Why Do People Vote in Semicompetitive Elections во Кина

In the late 1970s and early 1980s, one of the post-Mao electoral reforms was semicompetitive elections, including those for local people's, A better understanding of voters' subjective motivations in these elections is critical for explaining and predicting the significant effects of the elections on sociopolitical development in rapidly changing Chinese society. ... Shi finds that those who support democracy and democrati-zation, who strongly believe in their own competence to understand and influ-ence politics (i.e., internal efficacy), and who want to see corrupt leaders punished, tend to vote in such semicompetitive elections as those for local people's con-gresses. Therefore, Shi concludes that "people vote in semicompetitive election ... not because they have affective attachments to political authority" (1999a, 1135). Instead, they vote in those elections to pursue their own interests: "to punish corrupt leaders and to pursue democratic values [1][1]




Изменето од Zelenikovo - 06.Април.2020 во 04:31
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Октомври.2019 во 18:43


малите сакаат полесно до гласои, големите осигурани гласои, а ц среде Народ пак абдал ќе си го прават, прво никогаш нема удбалитичарите да ви доветат вам аир туку попрво камшик ако не јарем во однос Правото на Избор и Глас, тоа значи колку и да има изборни единици 1-на 6-ст или 120-сет, повторно ќе бидете навјасани од оној кој имал поарен агитпроп кампањски бидејќи реално никаде нема сеопфатно премерување на платформи нивно соочување и оправдување, се’ се сведува на жими мајка без никаква одговорност пред Бирачите, освен да ги почастат по некоја бира ако не ги собира во нивна кожа па им јурнат некаде попат!

дефинитивно сме зрели пр. за ирскиот модел со ППГ (STV) кој ако е сред ЕИЕ не гарантира осигурано застапување за локални прашања посреди законодавците т.е. туркање промена на локални закони, но ако се 120-ИЕ ако не се задолжени Пратениците да имаат и своја локална канцеларија во својата изборна единица каде еднаш неделно ќе мораат да се сретнат со своите избирачи та и од тоа нема да има големо фајде, поентата е дека само низ децентрализација вашите права ќе можете полесно да ги остварувате но не само општинска туку и законодавна да се изразам пластично, во спротивно во која и да е варијанта единствено што
е дочекате е само добро познатото агтипроп ријали шоу во парламентот ...

да сублимирам дпмн е за 120-ИЕ моделот, дуи за постојниот 6-ИЕ, а sdss навидум за 1-ИЕ, практично а 6-ст а 1-на Изборна Единица чинам тоа речиси е исто бидејќи повторно перењето мозок на ангро е загарантирано а разбира се постојните удбалитичарски мастадонти во тоа се највични, та навистина решение е да се вратиме на првобитните 120 изборни единици а воедно парламентарните и локалните избори да се случуваат истовремено како ете би се заштедило, демек нема логика, но ја би рекол тоа е гарант за стабилен развој, та чим зајковци до сега и при тешки зицери и при никаков резултат не поднесоа одговорност, што пак натака може ли некој повеќе да потфрли од нив та да мора некогаш предвремени избори, прагот на толеранција мислам не ни може да оди подолу од ова па сепак Народ си легна на брашно, а увидовме дека единствено улица се случува ако за тоа некој удбалитичарски мастадонт има волја, реално после цела деценија владеење дмпн воопшто и не се замара дали предвреме ќе излезе на мегдан бидејќи после нивниот митомански самонокаут единствено што им оди во прилог е зајковци што повеќе зицери да направат како и алиевци би влегле доволно во ќорсокак за да пак не ги стрефи мицковци исто што и груевци, нејсе, она што е клучно е најнапред ППГ како максимално поединечниот глас да оствари броењее односно учество во изборниот процес имате абери во 4-тиот и 5-тиот пост на првата страна од нишкава, а на сето тоа и гаранции дека Гласачите директно ќе можат да бидат во контакт со своите претставници, биле тие претставници накачени до п.столче преку 1-на 6-ст или 120 изборни единици, како стојат сега работите на овој план никој не може да оствари директна комуникација со парламентарец освен ако не е по непотистичко фамилијарна или партиска линија, дури нема ни претставници во дадена фела ни за невладиниот сектор т.е. граѓанските здруженија, со еден збор речено ова не е Демократија ова сега е ПЛУТОКРАТИЈА без разлика во каква изборна единица удбалитичарите ќе ве пикаат!

Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2019 во 16:26

Лилето сношти убо кажа, ЕИЕ е неопходна опција заради поголема демократизација, но чинам не е во право кога вели дека нема што да се плаши Народ ако виа ЕИЕ се маргинализира директното застапништво на Граѓаните бидејќи нели Граѓаните за тоа си имаат Локална Самоуправа, но ДИНГ ДОНГ ЛИЛЕ тоа значи ЕИЕ само за парламентарните а не и за локалните избори, а дури и да е така како јас како Граѓанин ќе имам можност да ако мојот локален претставник ме игнорира да се пожалам на Законодавец како би го ресетирал нечиј локален агалук, од овој аспект повисока дистанца е само Суд, а некои работи прсто не се за на Суд а сепак си бараат простор каде локалниот проблем ќе може и централно да се разгледа, во кои околности ЕИЕ ќе биде каша попара, онака трчај кого можеш од народните избраници да фатиш за трегери за да промовира погласно некој проблем, и оп ова не врти во круг, та и постојниот модел не го бива вака во однос правата на Граѓаните ниту пак ЕИЕ дури и со отворени листи не е гарант за рамноправност еве на институционално ниво а во костец потребата од виша политичка инстанца т.е. нема никакви гаранции дека другде со лесно Човек ќе се пожали за некој гајрет та онака ако му се посреќи да најде некој во народното собрание да го сослуша арно ако не ништо итн.

сето ова пак и при ЕИЕ околности може да се регулира односно да се нормира подзаконски одреден Пратеник да има законска обврска да мора да биде претставник на одредени општини пример по три Општини да ги има задолжително во свој радар та Народ да не лута по ходници во Собрание, дума која практично ако не правично посочува на застапништвото, ете понапред пример во нишкава како во сАд тоа е регулирано не само со Канцеларија во институцијата туку и со Локални Канцеларии, сигурно некој ќе рече мораат бидејќи станува збор за голема територија, но еве да речеме сите кај нас имаат канцеларии во Собрание, но оп оди најди некого таму, логично треба да си имаат и свои секретарки ако не тим кој во секое време ќе им биде на располагање на Граѓаните, просто не само што треба туку и мора Пратениците да бидат отворени секојдневно кон Граѓаните и да најдат волја време сили да ги ислушуваат нивните проблеми, можеби за да нема оперативна преблокираност да постои некаков филтер систем кој најнапред ќе ги прераспределува потребите пр. до Пратеници кои се посветени на некоја област односно членуваат во соодветни Собраниски Комисии, а потоа комисии да задолжуваат кои Пратеници ќе мораат да примат Странка или илезат на терен за да ги проверат и лично проблемите или пак ќе ги препраќаат Граѓаните до Извршната Власт итн. но ова би било и комплицирано и замрсено, заради што пак паметно е да се вратиме на изворниот модел а секој Пратеник да мора да си има постојано отворена канцеларија во својата Општина ...

во секој случај интересно е дека повторно и за оваа работа нема широка јавна дебата, ниту пак простор каде таа континуирано ќе се одвива пр. одреден Институционален еФорум при дадено Министерство, та на крај како по обичај Решението килава иако многу баици галамеле наоколу! ајт што вели Кољо-вртикапа вака онака ќе не биде не се сеќирајте само нека дрма оптимизам и се што сме си заслужиле ќе си дојде, ех виа митомански табиет јасно митоманска центрифуга била таа туркана виа ЕИЕ Народни Избраници илити поинаку, дали!?


Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Септември.2019 во 17:33

Neizvesnost u Izraelu: Velika koalicija ili novi izbori
- https://www.slobodnaevropa.org/a/izrael-izbori/30171144.html

од ова може да се види дека една изборна единица е корисно во однос плуралноста но ризик во однос функционалноста, освен ако не постои е-гласање па брзо можат да се преповторуваат избори во случај на ќорсокак за мандатар, или пак доколку постои норма како задолжително идеолошко коалицирање, сепак имајќи предвид дека аномалии би постоеле во вториот случај единствено чаре во статус-кво ситуации е брзо е-гласање ...

од друга страна 1-на изборна единица со преференцијално гласање ќе отвори простор и за поголема застапеност на помалите партии, но сепак треба некаква категоризација за да можат гласовите да се префрлаат врз дадена група кандидати пр. наместо по општинска основа по идеолошка бидејќи префернцијално гласање во една изборна единица нема да извади застапници кои ќе бидат ориентирани кон локалните гласачи, всушност ЕИЕ како систем сам по себе ги дерогира локалните интереси т.е. граѓаните немаат свој загарантиран локален парламентарен претставник ...
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Септември.2019 во 12:43


Не сакам да преудицирам дали и нашите власти си нашле некаков изговор за да ја сотрат страницата за архивирање archive.is односно archive.fo а за тоа јас да сум некако крив бидејќи на ангро ја користев за архивирање на маклезет.мк форумот, меѓу другото и за архивирање на многу страници абери и директни линкови до цитати во дадена страница а потоа фуснотирани на овој форум (поприлично и во оваа нишка), којзнае можеби некој од удбашана се изнервирал што не му дала комшика шеќер па ајде некако да му го тупи на Народ за да си истресе од спунт склет гурабии, НО нивна работа ето бар не се единствени [1] хм можам да замислам како и зошто се одлучиле на ваков чекор којзнае може изис и озирис им дремат у двор, нејсе, ако и кога низ фуснтиве во нишкава налетате на од мене линкувани абери на archive.is/fo доколку сакате да ги видите ќе мора да одите преку прокси сајт и се си е ок ...

пр. преку некој прокси сајт налик https://www.kproxy.com

односно линкот од фуснотата

http://archive.is/3vmZm#selection-3517.140-3517.285

копирајте го и срчнете го преку прокси сајтот, тој или кој било друг

https://www.free-proxy.com


Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Мај.2019 во 18:48

да сублимирам и пак повторам Една Изборна Единица е подобро него регионални бидејќи така се избегнува каква и да е етничка поделба во државата по шавови, но така локално нема изгледи сите граѓани да имаат свој парламентарен претставник, та 7 ЕИЕ или 1 ИЕ се добри за во првиот случај унија или федерација заради територијална поделба додека во вториот случај заради национална држава, а бидејќи сега националното е ресетирано за сметка на граѓанското со ерга-омнесот та навидум хомогенизирањето со ЕИЕ ќе биде заради појака граѓанска држава, но нели е тоа парадокс, ако знаеме дека граѓански и демократски децентрализацијата е императив!? затоа логично би било да се вратиме на првичниот момент со 120 ЕИЕ како граѓаните би имале локално државен претставник за да не се случи да нема кој и да е одговорен да ги застапува нивните интереси, но 90-тите видовме дека тоа не беше случај, заради што не треба само козметички промени околу изборнитe единици туку фајс-лифтинг на цел изборен (но и политички) систем, при што ако агитпропот е ресетиран медиумско-улично мастадонтите би имале помалку простор за пeрење мозок на гласачи и одржување чопорлук во кондиција, потоа ако еФорум е задолжителна норма локално бар за народни избраници како Народ постојано јавно би комуцирал со нив ќе се надмине проблемот од 90-ти кога иако секоја општина имаше своја изборна единица граѓаните не можеа да допрат со својот глас до својот пратеник ...

... а доколку кандидирањето и пребројувањето оди преку ППГ (stv) модел воедно и ќе има поправичен избор и незалудни гласови на страна што кандидатите ќе мора да се поопуштени бидејќи нивната победа би зависела од соработка со другите кандидати, битно преку 120 ЕИЕ и забранет јавен агитпроп кандидати ќе мора да комуницираат со народ преку еФоруми а така и во полна смисла ќе дојде до израз демократијата, во спротивно се ризикува со ЕИЕ агитпропот уште толку да распали а на крај највичниот спинувач и подметнувач на афери да си обезбеди силен мандат и без за тоа да има здрава програма, вие мислете си дека помалите партии вѐка ќе кренат глава, но реално нема и системот, заради што мора идеолошката компнента на партиите да стане норма од која нема да можат како им чини да ја месат, а така веќе и нема да биде толку битно како аблем имаат туку за какви идеали се застапуваат, притоа треба можеби некој праг во кој случај различен идеолошки победникда отстапува од постоен зацртан системски К*рс она таман воведовме рамен данок оп сега прогресивен сетне пак во круг а од тоа удбалитичарите не ги боли глава но Народ и гости паѓаат во делириум, иако ова би било осигурач за ерга-омнесот, НО затоа постои уставна народна форма како Референдум, во кој случај каков и да е екстра зицер Народ го понесува на свој грб, но за што ни треба еГласањето да стане секојдневие за да може брзо да се излегува во пресрет или запира во од нечија уба или склет агенда!

но колку и да го идеализираме системот ако не разбереме дека Македонија е пред се' земјоделска земја низ вековите не а ни да кренема некогаш поозбилно глава како нејзини жители уживајќи од нејзини плодови и убаини, а за што чинам добар моментум може да биде Оштроумна Рурална Легализација на Конопот [1] но ко што најавуваат удбалитичарите сакаат од истиот да нѐправат ортома со која пак ќе ве извисат, класика подалеку од копи пасте табиет без ич да мучнат глава а не пак народ да консултираат самите како мастадонти и не можат да дофрлат до поуба иднина, битно да ве гетоизираат што повеќе надевајќи и чекајќи на бан'кор гринфилдери дека ќе им полнат буџети зицери и зијани а вас ним местњјќи и шиткајќи ве како бројлери, не дека нема такви сограѓани кои не го посакуваат тоа но мнозина се принудени на тоа а кога и во таа кожа нема да ги собере чекаат ден кога понадвор печалба да скубнат, може најубо е да се направи ЕИЕ со еГласање за цел свет бидејќи мнозина денес се заминати привремено ангарија туѓина а сепак имаат кога тогаш намера да се вратат назад пратениците сега од иселеничката 7-ма ИЕ не се никаков осигурач дека заради нивен аршин нешто на арно ќе испорачаат освен што им се симболично тапшање по рамо дека не сме ги заборавиле, но дефакто ние на иселеништвото гледаме како предавници зошто немале волја заминатите да трпат нечие удбалитичарко-криминално владеење, за што конечно може и не се криви самите политичари туку попрво копи-пасте табиетот та си насадиле затворен елитисчки парламентарен систем та станале што станале, но ППГ (stv) ремоделирање може многу што да ресетира од таквата реалност, иако без да се отвори простор за Активна Непосредна Демократија пак елитизмот вака или онака ќе си вирее, МОРА да разбереме дека денес сите имаат акал и можат некако да помгнат но има ли простор за тоа!? заради што единствено чаре е отварање на системот Институционално е-Форумски та само и да ги пази а не пак да може да ги чешла јавно како експерт институциите и нивните политики кај и да е скитнат привремено по свет, сакале или не коруптивноста и мрзливоста на администрацијата и законодавците ќе дочекаат народен камшик та и чукш дорчо работите ќе почнат да се менуваат на поарно ...
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Мај.2019 во 21:05

додека ме има на форумов, убо е да потпосочам уште по некој абер на кој сум налетал, еве на следниот линк пофино интерпретирана STV дефиниција

https://www.uk-engage.org/2013/06/what-are-the-advantages-and-disadvantages-of-using-the-single-transferable-vote-stv-system/

а на крајот од првиот пасус има и фина поента, иако веќе неколку пати посочена во нишкава, но срочена како 'не зошто'' (заради отворените листи и комбинаторики од рангирање) туку 'што ќе'' произлезе како нус ефект од ППГ (STV) изборен систем, зар не го поскуваме сите ова како гласачи, конечно на елитизмот да му стапнеме на опаш!?
Цитирај Under STV some would say that an elected representative is much more accountable to the electorate than to their party superiors.


колку ќе чекаме на ваква промена, конечно кој би ја исфорсирал, логично Референдум (мастадонтите док се може ќе ескивираат) а и самите членови во постојните политички мастадонти не би имале за ова против, напротив вака и тие би се пријавиле самостојно (дали со идеолошки или партиски предзнак) а без за тоа да треба да чекаат на амин од партиската врхушка, а доколку Народ ги избере потем можат побрзо да се наметнат во Партијата, можеби жртва на ова би било да ќе има многу кандидати на изборните ливчиња макар имало посебни филтри за кандидирање, НО ако постои задолжителна еФорумска дебата за сите кандидати тие локално ќе се докажуваат пред своите гласачи тоа пак некој локален медиум би го сублимирал како двобој а логично така и полесно ќе им биде на гласачите да одлучат чиј табиет идеи размисли или става им одговора, да, и ставата чинам треба да има своја улога, сега имате избраници кои ако ги пуштите 100 метра да истрчаат ќе липсаат, нормал таквите после немале доволно елан подалеку од Собрание да думаат, арно ама ако се спортисти рекреативци или планинари и постојат еФоруми ќе имаат воља на секое место и во секое време да думаат ако постојат пратенички, партиски и инстуционални еФоруми, впрочем што значи зборот Форум, веронатно ви е јасно, но денес истиот станал само фејкбук фора каде ко во каша сите верглаат во празно, а секое чудо за неколку дена замина во корпа бидејќи не се дебатира на дадена тема во дадена категорија (туку ко на улица) ем тоа не е никаде педантно архивирано така за да моќе да се реактивира дадена тема и се продолжи каде ет застанато, изгубени во превод - не, изгубени без превод сте сега, немајќи ни време ни простор кој да ви дообјасни што бил всушност муабетот бидејќи претежно е настеган со агитпроп, ем така фејкбуковски во раце на разни еа-удбашки шеми алгоритми или subliminalni i frekveciski brainwash tehnologii [1]


ко што реков единствен гајрет (кој е очигледен) кој и во линков горе е предочен, а сите таму би го издвоил како единствена озбилна гачка, е појавата на многу кандидати, заради што чинам (не сум се задумал) решение би било да постои некаков 'агилен'' филтер за кандидатура налик само Заслужни Граѓани да можат да се кандидираат на избори, значи оние кои имаат чисто финансиско поведение а не само криминално, а така оној кој ќе сака некогаш да биде дел од политика и поусрдно би пазел дали и каков граѓанин е, ова пак би бил некој почетен филтер за да бар азганџиите и бизнисмените се пролуфтираат, а потоа може да се стави норма како Граѓански Активизам откако евентуално би станале реалност Институционални еФоруми та на избори да можат да се кандидираат само оние Граѓани кои во своето слободно време наместо да дремат пред тв фејкбук или по кафани спиеле од спунт во системски политики помагајќи ја администрацијата да си го носи својот товар ...
Цитирај In large multi-member constituencies, ballot papers can get rather large and potentially confusing



Изменето од Zelenikovo - 18.Мај.2019 во 21:32
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Мај.2019 во 01:36

фер е да ги спомнам од екс-ссср, освен украинците погоре, и молдавците и грузијците како гласачи во ЕИЕ, значи има екој и сличен на нас кој веќе има ЕИЕ изборно, веројатно треба предностите и манитс да ги споредуваме со нив во однос ваков модел, можеби чаре е смиксан ко кај грузијците, пример големите партии да мораат општински да се натпреваруваат (за да има и локален вајб) со загарантирани пола мандати а малите со другата половина во една ИЕ, но што не би било најрамноправно иако децентрализирачки во однос елитизмот, мислам кај грузијците не ет вака смиксано, но ако главен диџеј е Претседателот т.е. имаме утре претседателски систем зошто да не!?

https://moldovanpolitics.com/2017/06/29/change-of-electoral-systems-in-eap-countries-bolstering-dictators-or-causing-maidan/

не ми мерите мене ако ме нема натака во нишкава за да реплицирам, гледајте на аберите пуштени од мене како букмарк-бин дополнет со теории кои сум ги насетил како излез но не и конечна равенка, бидејќи решението на вашите проблеми не зависи само од системот туку и од кашаталистичките времиња во кои живееме - а во однос кои ние се однесуваме супер либерално што нормално ќе продуцира супер ризици и елитистичка центрифугалност, за да тоа го ресетирате морате од еу-трасата да скубнете т.е. си останете ко до сега ниваму-нитаму а да се свртите нѐ азари како Азија каде со нашата поатојна стандардизација може да освојуваме а тоа да е наш капитал или производи, а за што сигурен фикс е Земјоделие, но која Влада што стори за истото да распали, освен на шкрги што ги одржуваат и оние најхардкор домакини кои не сакаат да запуштат Дедовина, но сигурно нивните Деца не размислуваат така бидејќи денес е фора да си Сељак у Скотје наместо Селанец во Македонија за што можам слободно да кажам не се криви само транзициските удбалитичари туку и нивните предци од титоизмот, што не ги амнестира така, но како отсечени од Селото не ни имаат осет колку и што му е потребно на истото, се надеваат дека со копи-пасте еу легислатива и некогаш еу-цуцла Народ одма рурално ќе се растрча, камо, но само крупни корпоративни земјоделски комбинати ќе распалуваат лапајќи се' што може за беспари да лапнат, баш ко што е денес во еу каде 85% од обработливата земја е во раце на корпорациите, којзнае може со кинезите некако поозбилно ќе се изврзат нашиве удбалитичари па товарејќи ви азиска работна норма или кинески нормативци така да ве сторат бар бројлерски конкyрентни, како тргнало ќе треба и вие на евровизија да извикувате иселеници назад дома, но дека сочекани од бројлерлук или елитизам ќе ги мотивирате на тоа тешко, ајде сега си имаме друга мака па си пееме за етерична гордост како би излегле од депре заради ерга-омнесот, па бар да ви поклонеа европеите некое спортско првенство да се аклиматизирате на автократски-анационалното обезличување, можеби во биљард, но не се возбудувајте толку за земните идеали бидејќи во блиска иднина на коцка ќе ви бидат и духоносните, иако истите заради форсирање на либерализмот наместо осигурување на Традиционализмот од поодамна веќе 7 децении се бербатени, а според мене единствен Самоодржлив Живот што ви останал каде би биле некако свои на своето е Селото, но за таму сега има место за реемиграција на најревносните сограѓани бидсјќи истата никако е е или пак во најава со козметичка потпора е подржана системски, нормално нѐ удбалитичарите им треба што повеќе бројлери како би мамеле корпораривни-гринфилдери МИСЛИТЕ вакви ко што се сега елитистички наштимани ќе ви отворат самоодржлива-Рурална-врата аха жеби во Галеријата на Остен бидејќи списанието веќе не постои, па бар нему да му финансираа Портал та да се смее Народ на искарикирани политички досетки наместо само по вафла портали да тилта а копи-пасте филирање ...




Изменето од Zelenikovo - 17.Мај.2019 во 01:46
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Мај.2019 во 00:21
ко за крај пак да повторам не сум учен за муабетов, ниту пак се правам паметен, просто во прелет од она за два дена што сум читнал сконтав дека ППГ (STV) е најлогичен избор за Македонија, било оделе со ЕИЕ или 7ИЕ ко сега илити 120ИЕ ко порано, о тој модел Отворени Листи се норма, додека кај сите останати ако им се сака на елитите, а елитите јасно тоа не им одгвора, капак со ППГ демократијата е максимално проширена бидејќи моќете својот глас рангирано да го дадете на повеќе кандидати а така и вашиот глас максимално е искористен т.е. корисен/употреблив ...

дали ќе чекате за таков модел уште пола век незнам, но очигледно е дека и тоа е малку за да се разработи агилно системот кај нас, просто истиот е метастазиран со непотизам корупција безидејност просечност ако не потпросечност, а на сето то и Народ е во делирум од рамнодушност сеир или чалам, за што сметам единствен излез е максимална системска транспаретност која не е возможна без Активни Отворени Институционални еФоруми, к не е мое никого да опаметувам ниту пак нешто му наметнувам вака форумско-блогерски што думам туку сублимирам што е практично најкорисно за кај нас, а оние кои е стручни во оваа изборна област нека ве описменуваат чунки за тоа учеле, ако воопшто имаат каде истите да думаат и кој тоа думање ќе го земе за репер!

ЕИЕ ветува, но само учипување на постојните досегашни мали партии, а тие се Затворени изнедрени или изботирани удбалитичарски од удбаши, заради што многу не очекувајте дури и таква некоја да бидне поголема трета опција, евентуално некоја од таквите да се отвори елосно преку еФорумска разработка на Програма и констатна дебата како би посочила дека елитизмот тамунне вирее па да речете ќе дочекате нешто на поарно ако таквата Партија извади оштроумни решенија кои постојамо ќе се доштимуваат прештимуваат и надградуваат, таква Партија кај нас за жал сега нема! сепак ЕИЕ ќе ја консолидира државата бар во однос унитарност девалвирајќи ги регионите како ризик за нечија исклучивост, но во исто време локално Граѓаните ќе ги бркаат сите Пратеници наместо да имаат кај кого директно да тропнат на врата, иако до сега вратите им беа само во Собрание по канцеларии но не и во местото од каде излегле, веројатно Народ праел сачекуши за да оди за нешто да им се пожали, дефакто вака ќе има повече избраници скопјани а така и сите ќе си се покопјанчите, ајде ќе ви направат може метро онака за полесно да им мерите по акалот натака ...
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Мај.2019 во 23:32

за Отворените Листи

ЕИЕ си има свои предности но и мани, точно малите партии е возможно да влетаат во арена, но дека особено некоја мала партија ќе им разниша позиција на мастадонтите, ем во услови на само пола електорат во акција, тоа тнко, особен проблем ако се тера и понатака PR изборен исистем со Партиски Листи, од друга страна ако има Отворени Листи така се менува играта и се гласа за Личност, точно подемократски избор, но еве на следниот лнк велат има и административен склет, тука се мисли веројатно на кашата кај украинците бидејќи е голема земја, но зар кај нас нема да биде каша, посекако, иако помала, загарантирано ако коалицирањето предизборно не е задолжително ... проблемот е што на мастадонтите не им одговараат Отворени Листи!

Цитирај Third, electoral districts would permit the use of an open party list – something that is quite difficult to manage administratively with a single national constituency. With constituencies in place the number of seats to fill within each district would be more limited than in the case of a single national constituency. The election ballot would be less cumbersome, and more importantly, the choices would presumably be more meaningful to voters.

https://www.ifes.org/publications/electoral-systems-and-delimitation-constituencies


сакам да сум грешка но пратејќи подолго како и колку распалува кај нас удбалитичарскиот агитпроп, сметам дека во неизвесни околности истиот само ќе се дуплира за сметка на поголема народна шизофренија, така битна појава која ќе ја дочекаме со ЕИЕ ко што велам и претходно е уште поголема медиумска напнатост, но освен екстра агитпроп, ќе се појави голем простор за политички уцени или поткупувања на помалите партии, точно треба што повеќе да се отвори арената, но без адекватни осигурачи истата може да стане карамбол на повеќе нивоа, особено корупцијата, зошто, не дека знам но чинам дека во супер-хетерогена политичка арена ќе распалат лобистите, односно ако не удбалитичарите тогаш корпорациите и подмитувачите ќе направат од малите партии параспур, слично ко во европскиот парламент, каде пак соочени со ваквата гачка мораа да го легализираат и институционализираат лобирањето, а кое всушност денес не е ништо друго туку јавно подмитување, вака ко до сега бар знаете врхушката лапала па и знаете кого да кривите, а при ЕИЕ сите ќе лапаат а Народ пак извисен, заради што неопходна е не само реформа на избирниот систем туку и на правилата на игра пред и постизборно ...

ако некогаш имате намера да се сменат на поарно работите не се надевајте дека ЕИЕ е само по себе е решение, истата промена без Отворени Листи нема да биде особена промена, а тоа пак затворено ем терано по Донтов модел на пресметување гласови нема да донесе поправични промени, иако Парламентот ќе биде тро пошарен, така речи и помалите партии ќе имаат свои независни претставници кои нормал ќе коалицираат, но зар како коалиции со Затворени Листи и до сега не влетуваа во Собрание, така да сакате ли поозбилни промени кон поарно ќе ви треба модел како ППГ (STV) Преносен Пртенички Глас каде листите се отворени ем пресметувањето во корист на сите ... но дека ќе дочекате од постојните удбалитичарски мастадонти ваква промена на Изборниот Закон тоа тешко, па думајте како да извадите Референдум за ваква промена и сами како Народ да пробзте да им стапнете на опаш на мастадонтите, тие токму од овој модел се плашат најмногу бидејќи отворените листи се загарантирани а пребројувањето неизвесно ...

Цитирај Myth: The STV form of PR is bad for party cohesion and therefore government.
Reality: Many voters would not feel that it is a bad thing that candidates are more dependent on their local base than the approval of head office.

The Single Transferable Vote, in particular, has been accused of leading to bad government because it weakens parties internally. The reason is that STV often involves candidates of the same party fighting a seat, with the hope that each will be elected but always with the possibility that one or more might not make it. Election campaigns are sometimes as much a battle within as between parties. Parties also lose some control over their representatives, because it is easier for them to fight and hold their seats as independents if disciplined by the party.

The evidence varies from place to place. Party discipline is fairly relaxed in Ireland but in Australia and Malta STV coexists with extremely disciplined political parties. Whether this means worse government than FPTP (or other forms of PR) is another question. While one would not wish to defend every aspect of Irish government, the Republic has run a successful economic and social policy for some time while being highly accountable to the electorate. There are also incentives for parties to avoid disunity, as divided parties are unattractive to voters regardless of how much their representatives do locally.
уште поголема предност би била поделба на 120 локални ИЕ за да Пратениците имаат поголема одговорност пред своите гласачи, ЕИЕ тоа е апстракција која ќе погодува на едикои интереси но не и локални во централната власт, дури и вака по региони држи муабетот вода но партизиран како PR огодва на елитите наместо Народ, затоа бркајте ППГ ако сакате Слобода уште поубо децентрализиран акоистата ви е битна како локална ...
Many voters would not feel that it is a bad thing that candidates are freer to defy party instructions and more dependent on their local base than the approval of head office. Politicians are less inclined to pursue policies that go further than, or run contrary to, their voters’ views than they are under unrepresentative electoral systems. Giving voters more choice sometimes does produce results that politicians find inconvenient, but that is what democracy is all about.

https://www.electoral-reform.org.uk/latest-news-and-research/publications/pr-myths/#sub-section-14

Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Мај.2019 во 20:11

за земја која и сега има arrested development одење на ЕИЕ а со PR модел уште толку ќе не закочи, што логично ќе биде нусефект од појавата на повеќе мали партии во Собрание, а имајќи предвид дека кај нас мастадонтите се удбалитичарски ниските пазарења уцените и сопките ќе станат Норма, а така логично и агитпропот намножен, ко што велам на почетокот во нишкава уште толку Народ ќе истилта!

оцената пример на sdSSm звучи навистина надежно за потенцијална еднаквост за гласачите при ЕИЕ [1] но во реалност од сето тоа ќе се добие само поголема каша и ништо друго, бидејќи Институционални еФоруми преку нив нема дѐ дочекате или пак и да бидне е-опптество некако случај тоа ќе биде налик Q&A блогови а не Ачик ефоруми, а во Собрание јасно со еден куп мали партии кашата ќе ви биде сервирана во уште поголеми дози него сега, реформи вака, можеби ако помалите од старт ги учипуваат на некоја фора само колку нестабилна приказна ќе биде тоа ама ај, потенцијално би требало да направат коалиција сите помали парти па така нешто да се подоправи, но како кога идеолошки сите се во матно а Програмски ни блиску до реално меѓусебно нзс ...

еве абер од Израел и нивот Пропорционален ЕИЕ, а иако во текстот не се наведува дека тоа е проблемот, сепак лесно се извлекува заклучок зошто политичките процеси се заглавени, а кај нас малку е бадентер што го имаме на рамена па ако може уште малку разногласие нели!


Look to Israel for a case study in proportional representation's flaws
Seth Freedman
~ https://www.theguardian.com/commentisfree/2010/apr/29/israel-proportional-representation

дефинитивно чаре ќе биде ЕИЕ но не како Пропорционален туку како Преферцијален ППГ (STV) модел при што ко што вели о орниот пост како во Ирска оедмо да одобруваат гласачите и одредена коалиција т.е. партиите упте од старт да бидат во одреден блок, логично идеолошки како лево десно или центар ...


Изменето од Zelenikovo - 16.Мај.2019 во 20:12
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Мај.2019 во 17:07
еве и појасна дефиниција за ППГ (STV) системот, а исклучително интересни се болдираните абери во вториот пасус, та ете можност и за коалициска акламација од страна на гласачите, а паметно би било да се избегнат ПР Листи ко во Австралија што е за да се изескивира погоре посчениот гајрет од двопартизација на собранието ...

после дефинициите вратете се на овој линк > Republic of Ireland: The Single Transferable Vote in Action -

Цитирај Single Transferable Vote - Advantages

As a mechanism for choosing representatives, the Single Transferable Vote (STV) is perhaps the most sophisticated of all electoral systems, allowing for choice between parties and between candidates within parties. The final results also retain a fair degree of proportionality, and the fact that in most actual examples of STV the multi-member districts are relatively small means that an important geographical link between voter and representative is retained.

Furthermore, voters can influence the composition of post-election coalitions, as has been the case in Ireland, and the system provides incentives for inter-party accommodation through the reciprocal exchange of preferences. STV also provides a better chance for the election of popular independent candidates than List PR, because voters are choosing between candidates, rather than between parties (although a party-list option can be added to an STV election; this is done for the Australian Senate - see The Alternative Vote in Australia)


во овој дел болдираното посочува на поефективен ППГ со повеќе ИЕ-ци, а тоа би било предност во однос локалните избирачи, иако знаејќи дека имаат азработена дор-2-дор агитпроповска машина кај нас удбалитичарските-мастадонти, логично Една Изборна Единица би им застанала на патот на лоботомирање избирачи, а понатака откако се стабилизира политички системит би било логично да се сврти на негова максимална децентрализација - во оној момент кога веќе нема да биде битна партиска книшка туку народниот интерес ...
Цитирај Boundury Delimitation > The Single Transferable Vote

Most countries with proportional representation systems Most countries with proportional representation systems do not delimit electoral districts. However, two countries that use the single transferable vote, namely Ireland and Malta, do periodically delimit electoral districts.

Districts are redrawn in Ireland and Malta because the single transferable vote operates best with uniformly small multimember constituencies. Votes are cast by ranking candidates in order of preference, and if there are a large number of seats to fill, the number of candidates on the ballot may be overwhelming. Malta employs only five-member electoral districts. In Ireland, electoral districts range in magnitude from three to five members.

Under a proportional system using the single transferable vote, electors rank candidates in order of preference. If a candidate has so many votes that an elector's first preference is not needed, or if the candidate has so few votes that there is no chance he or she can win office, the elector's first preference is transferred to a second or subsequent choice. To be elected, a candidate must obtain a quota of the votes. The quota is computed simply by dividing the total number of votes cast by one more than the number of seats to be filled, plus one additional vote. Only the prescribed number of candidates to be elected can reach the quota. For more information about the single transferable vote, see Electoral Systems > Single Transferable Votep/u">

The single transferable vote system differs from majority and plurality electoral systems in that election outcomes are more proportional. The single transferable vote shares two features in common with majority and plurality systems. Voters choose among candidates, rather than between political parties; and the country is divided into relatively small territorial constituencies. These electoral constituencies, or districts, must be redrawn on occasion to accommodate shifts in the population. For example, in Ireland the constitution stipulates that constituencies be revised at least once every twelve years. Prior to 1980 and the establishment of an independent electoral commission, boundary changes and the allocations of seats in the legislature in Ireland were thought likely to benefit the political party in power.

http://aceproject.org/main/english/bd/bda01d.htm


зијан нема ко што гледам, а стабилноста на Владата дополнително би се осигурала доколку заради еГласање има екстра простор за Непосредна Референдумска Демократија при што Народ брзо и постојано за склет прашања ќе дава или зема мандат во однос владината програма, а така и меѓусебното коалиционо ќљофтање би се релативизирало на кабинетски сеир наместо институционален или меѓупартиски рекет - најчесто заради неагилност која генерира потреба од се посклет реформи но така и се поголем товар врз администрацијата која истите не може да ги износи како би им амортизирала копи-пасте табиетот пр. на постојните политички елити чии решенија ни на семинарска на факс не би прошле бидејќи предвид претежно ги имаат системските фалинки но не и човечките капацитети за кои според мене неопхеден механизам за мотивација би биле Институционални еФоруми како меѓусебно би се помагала администрацијата штом негде нешто запнало, а така и од спунт би имало простор со идеи поуки или забелешки да ги помагаат стручни Граѓани од фелата кои би биле за својата активност наградени со некој системски бонус пр. бесплатно користење на јавниот автобуски и железнички превоз, или пак можеби бесплатно регистрирање автомобил, илити ослободување од некоја царина, нејсе, битно Граѓаните да помогнат кој како моќе Непосредно за сите да имаат поубаво утре во Македонија ...
Цитирај Single Transferable Vote - Disdvantages

The Single Transferable Vote (STV) is often criticized on the grounds that preference voting is unfamiliar in many societies, and demands, at the very least, a degree of literacy and numeracy. The intricacies of an STV count are themselves quite complex, which is also seen as being a drawback.

STV also carries the disadvantages of all parliaments elected by PR methods, such as under certain circumstances increasing the power of small minority parties. Moreover, at times the system, unlike straight List PR, can provide pressures for political parties to fragment internally, because at election-time members of the same party are effectively competing against each other, as well as against the opposition, for votes.

Many of these criticisms have, however, proved to be little trouble in practice. STV elections in Ireland (see Ireland: The Archetypal Single Transferable Vote System), Malta (see Malta: STV With Some Twists) and Tasmania (see The Alternative Vote in Australia) have all tended to produce relatively stable, legitimate governments comprised of one or two main parties.

Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Мај.2019 во 14:21
последниот линк пуштен оти потспомнат Израел, но пред се' заради карикатурите, веројатно ако Остен биде ангажиран кампањски т.е. само низ цртани кампањи е дозволиво по билборди и медиуми да се промовираат политички памфлњти и програми та Народ бар некако да олабави од агитпроп ако истиот немаме храброст да го затнеме озбилно ...

бидејќи во истиот текст е спомната инХоландија ЕИЕ табиетот, та да видиме дали таму имаат некој опинок за истиот ... веројатно прва воочлива работа е дека на власт може да дојде рета опција било таа и да е склет, а што е возможно при разочараност на гласачите од постојните мастадонти

https://www.brookings.edu/blog/order-from-chaos/2017/03/20/the-netherlands-complicated-election-result-explained/
НО кај нас иако постои разочараност постои ледствено и голема апстиненција како нусефект од рамнодушност, на страна што кај нас мастадонтите си имат болшевички слепи приврзаници заради повеќедецениски книшка-синдром та нешто битно дека ќе се смене тнко, а и кога би дошла замена ако агитпропот дрмал јако заради централизиран изборен систем на крај постизборно кооперативна работна законодавна атмосфера тешко да има, иако потенцијална пропорционалност и за независните гласачи бар би одала привид на одишка дека не чека подобро утре, се прашувам кога ако и понатака партиите се затворени и програмски и хиерархиски каде кланои одлучуваат кој ќе весла врти и трасира пат и внатрепартиски а следствено така потем и државнички!? да не говорам што како такви и да немаат потреба мораат агитпроповски да си консолидираат чалам како би се чувствувале сигурно! та размислете поубо за последниот болд од погорецитираното израелско думање за STV како потенцијално анти-агитпроповско изборно решение ...

холандската каша пак укажува на потребата од предизборно дозволиви коалиции идеолошки, единствено центристички партии би можеле да тераат лево-десно или крајните/бочните со центар, за така да се изескивира резил од подмитување и дилови виа подобни-удбашки или бизнис-непотистички врски, а Народ да е на чисто дека војот глас го дал за одреден идеал кој нема да забегуе како на избраниците им се сонило, онака преку ноќ државнички нектарски, емократското право туку на Граѓаните како уставотворен елемент да им се загарантирани идеалите при гласање е поголем од нечија претставничка слобода за политичко жонглирање заради бркање гола власт, онака дпмн да коалицира со sdSSm утре бидејќи биле загрозени од некоја трета опција со која потешка ќе се договорат да ги испеглаат разликите односно најдат нзс, така и нема да бидат возможни суштни отстапувања од Програмите за кои добиле легитимитет избраните па и нема да има потреба некој да ги повика на одговорност и прегласување а доколку бидне Законска Норма да она што им е ветено на избирачите да не може да се забошоти или откаже а не пак спинува контра, само колку енергија се губи политички за ваквите акробации дополнително агитпроповски да се пеглаат од постојните удбалитичари како би задржале стадото на купче, чуму таква папазјада, тоа претходно дпмн го правеше во однос Ск'14 а сега sdSSm го прави апропо ерга'омнесот, но бар дпмн го имаше во Програма најавено патинирањето но не и цените не и креаторите, хм сеуште не разбравме чија идеја бил онаков апансаз кинески ѕид пред МОБ, но помина се' како си помина и никому ништо, сега па и дамбетер да без изборен легитимитет за ерга-омнес акробација ем фалц-референдумско оправдување постојните удбалитичари си истераа и промена на Уставно Име ем подпенетеација во отан, во вториот случај исто без Референдум иако тој е Уставно Задолжителен при каков и да е воен или политички сојуз ако и ова не си го спеглаа без изборен легитимитет, мислам нема што не им се може на евроболшевичките интегративци нели, бар што е до експерименти, но резултати почекајте ако имате уште едно два три живота, којзнае може еугеничарски ќе ви продолжат наскоро векот па да дочекате ешто поарно за 100-200 години, простете на дигресииве но ако терам асли озбилно а без дебата посреди нормал ќе ме заобиколи дури и научник, онака ќе рече види го тилта блогерски по форуми то тогаш да се замарам да му чешлам думите кога од старт затерал на наопаку, та опуштено што е тоа е во моментов чудно но чунки корисно, иако вакво думање ретко да пуштаат по форуми модератори, дури на Билд заради ту-мач дигресии по постови ме замолија да пробам на Блог-секцијата да се префрлам, но откако констатиравме дека и така нема дебатна атмосфера та додека не се создаде ете да привлекувам од спунт внимание во споредни подфоруми низ блог-постови ...

туку назад на тема, можеби ако холанѓаните ги ангажираме консултативно што беше случај порано на Царaнa, сега и во Изборна Комисија, та помалку да врват чув-чув-штимања, хм, а ако Iзраел е репер во однос штимање списоци, претпоставувам кај нас штимот одамна си е прештимнат заради немање попис ниту пак нивелирање на изборачкиот список со податоците во МВР [1] бар никаде нем сретнато дека така sе прочешлуе кај нас избирачкиот список ...

Холандија интересно а малку не впрегнале STV та сега во костец ЕИЕ да видевме колку и како тоа се подемократски избори, но еве има екс-пратенички думи кои го фаворизираат таквиот исчекор ...

http://archive.fairvote.org/?page=1980

она по што би можело во контекст абери да се посочи е дека холанѓаните имале 50 години задолжително гласање - Netherlands - Introduced in 1917 along with universal suffrage, abolished in 1967

https://en.wikipedia.org/wiki/Compulsory_voting#Arguments_for

https://www.researchgate.net/publication/248874800_Why_Compulsory_Voting_Can_Enhance_Democracy
Цитирај https://www.nytimes.com/2017/01/19/opinion/voting-should-be-mandatory.html

Compulsory voting would deliver a broader, more representative sample of voters. That’s true in Australia. It’s also demonstrated by the Netherlands, which abandoned compulsory voting in 1970: The result was not merely a fall in turnout, but a disproportionate decline in the turnout of socially and economically marginalized groups.

On balance, the overriding result of compulsory voting is a more complete democracy. One that includes the voices of those most easily discouraged from turning up: poorer people and minority communities, for instance. One that refuses to hand power to someone whose plan is to keep turnout low, hoping to appeal to an impassioned minority rather than a nation at large.

And after all that, if there is to be wreckage, at least it will be inflicted by a majority of the population.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  12>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.