IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Екстерно тестирање
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Екстерно тестирање

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 7>
Автор
Порака
 Оцена: Оцена на тема: 1 Гласови, Просечно 5,00  Тема Пребарувај Тема Пребарувај  Опции за темата Опции за темата
LiDivio Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор


Регистриран: 19.Мај.2010
Статус: Офлајн
Поени: 7265
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај LiDivio Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Мај.2013 во 09:08
Originally posted by Blue Scarlet Blue Scarlet напиша:

Ccccc.... pa kradat i od forumskive repliki, koga gi napisav koga gi prekroija .... изненадувањезбунетост

 
Претпоставувам дека сега ти е јасно зошто треба да има екстерно тестирање. Па овој ,,автор,, не е во состојба да напише САМОСТОЕН текст, после министерството му е криво...
 
Уште напишал:
Tекстот не е превземен/копиран и сите авторски права ги задржува -ПаппасПресс-
 
плачењегазење од смеење


Изменето од LiDivio - 23.Мај.2013 во 09:18
Кон врв
yuiop Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Мај.2013
Статус: Офлајн
Поени: 234
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај yuiop Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Мај.2013 во 15:31
Originally posted by LiDivio LiDivio напиша:

Originally posted by yuiop yuiop напиша:


8. Родители.
Замислете сега како им е.....ама можам јас да замислам, кој што сум професор и кој има дете што ќе полага екстерно........овие од БРО и МОН не сум сигурен дали можат да замислат......ниту се професори, ниту ученици, ниту родители (ова последново да не ме сфатат погрешно со оглед на нивната возраст ) ама важно ќе не оценуваат.
Заклучок: Препуштен на родителите.



 

Ако ова е твој текст, а не е копиран од некаде, господ нека им е на помош и на твоите деца и на твоите ученици со такви родители и професори. Сега сум уште поубеден дека треба да има тестирање (по можност и бонус психотестирање за професорите). И ќе има. плазење

 

ПС: Добро е, пишувало стаорец, во прв момент ми се прочита старец... ухголема насмевка


Ма добро е и што си успеал сам да прочиташ.....
Кон врв
kadela Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 21.Декември.2012
Статус: Офлајн
Поени: 7
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kadela Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Мај.2013 во 15:10
Јас сум ЗА.
љубовта со љубов се разгорува
Кон врв
Blue Scarlet Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Амазонка

Регистриран: 03.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 9011
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blue Scarlet Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Мај.2013 во 15:21
Новото фијаско започна утрово, на многу места се пријавени технички неправилности. Сликите од тестовите не се отварале а професорите и наставниците кои биле поставени како тестатори не можеле да добијат одговор од никого затоа што на телефоните за пријавување на проблеми никој не се јавувал. 
Со задоцнување од половина час, тестирањето започнало а проблемот бил „решен“ иако на неколку прашања повторно се појавил истиот проблем ..... 
Учениците од средното занаетлиско училиште се пожалиле дека материјата која била поставена на тестовите содржела само мал дел од онаа што тие го изучувале во текот на школската година, што е веројатно точно ако се земе во обзир дека тие имаат различна програма по математика од гимназијалците.
Сега останува да слушаме на СИТЕЛ како тестирањето било успешно и поминало без никакви проблеми!


Изменето од Blue Scarlet - 27.Мај.2013 во 15:46
Lupus non mordet lupum.

Vulneratus non victus!

Кон врв
LiDivio Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор


Регистриран: 19.Мај.2010
Статус: Офлајн
Поени: 7265
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај LiDivio Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Мај.2013 во 18:57
Ако не се исполнети сите технички услови и јас сум против ова тестирање. Што се однесува до самата идеја ја поддржувам. да
Кон врв
Schatzii7 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Unglaublich

Регистриран: 19.Октомври.2011
Локација: Lost somewhere
Статус: Офлајн
Поени: 7055
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Schatzii7 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Мај.2013 во 14:28
И така и министерот крена раце изненадување си поднел оставкахи, хи...
ајде сега Спиро на помош да го спаси македонското образование.
»Wenn ein Deutscher einen Zug ausrauben möchte, kauft er sich als erstes eine Fahrkarte.« :) (Lenin 1917)
Кон врв
LiDivio Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор


Регистриран: 19.Мај.2010
Статус: Офлајн
Поени: 7265
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај LiDivio Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Мај.2013 во 14:28
Дали го одобруваш екстерното тестирање ?

а) - Да
б) - Под а)
в) - Заокружи б)
 
плазење лесни биле прашањата... изненадување
Кон врв
Schatzii7 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Unglaublich

Регистриран: 19.Октомври.2011
Локација: Lost somewhere
Статус: Офлајн
Поени: 7055
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Schatzii7 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Мај.2013 во 14:35
 а и наставнициве слушам доста им помагале на учениците
им гори под нозе
»Wenn ein Deutscher einen Zug ausrauben möchte, kauft er sich als erstes eine Fahrkarte.« :) (Lenin 1917)
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јуни.2013 во 07:40
Originally posted by Schatzii7 Schatzii7 напиша:

 а и наставнициве слушам доста им помагале на учениците
им гори под нозе

Ова не е точно, односно вториот дел „им гори под нозете„голема насмевка.Не им гори бидејки оцените допрва ќе се пишуваат и секој има можност да си го оцени ученикот соодветно покажаните знаења и умеења. За жал ќе бидат „изгорени„ учениците, барем оние помалецките од 4 и 5 одд. каде наставниците не вреднуваат САМО голи факти туку целокупната работа на едно дете. Не е исто познавањето на учениковата работа со 1 до 2 часа од по 40 мин. седмично и целодневна работа во која детето се познава во душа и се знаат сите негови/нејзини можности и слабости. И потоа се работи на мотивациони награди/казни за подобрување. Значи се зема во обзир целокупната работа на детето- самостојна активност на час, работа во група, проектна активност, лектири, домашни задачи и што ли не. Жалосно е што некои структури сметаат  дека треба да се оценува само голи факти.

Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јуни.2013 во 07:57
Сега околу самото екстерно тестирање. Најголем број просветни работници се за надворешно тестирање и не се против. НО, се против ваквите мотиви за тестирањето- проверка на објективноста на оценувањето . Сегде во светот каде има екстерни тестирања се ставени во функција на подобрување на наставните програми, учебници, помагала, зрелост на учениците...
Технички проблеми- ДА имаше многу,
-од прашања без одговори и обратно одговори без прашања (малецките си кликале да не им остане празноголема насмевка)
-задачи кои не се од наставната програма за соодветната возраст (во 5 одд-формула за биномзбунетост)
-задачи со 2 можни одговори (па децата се изнамачија кликајки на 2-та ама не им профаќал системотизненадување)
-Несоодветна за возраста терминологија и тн.
За мене беше многу важен еден момент- МОРАЛНИОТ И ЕТИЧКИОТ КОДЕКС на однесување. Тестаторите беа ставени во улога да бркаат/небркаат колеги кои влегувале и покажувале на „своите„ а останатите кои немаат свои си одговарале сами.Една можеби „олеснителна околност„ што живееме во таков систем во кој децата одамна се суочиле со таков „морал„ па веројатно порамнодушно гледаат на тоа како на „нормално„
Пропусти многу, било технички било „морални„. За мене МОН под итно да си ја смени првичната одлука за проверка на објективноста во оценувањето во проверка на функционирање на системот, прашањата и јасноста на кодексот на однесување на сите учесници во процесот на тестирање. Дефинитивно НЕ СМЕЕ да биде во овој термин во кој беше сега бидејки во ветер отидоа 2 седмици од работата на училиштата заради ангажирање на наставници како тестатори па немаше кој да изведува настава, до ослободување на ученици од настава на денот кога се тестираат и ред пропусти.
Инаку не се согласувам дека на децата им треба нешто повеќе учење и подготовка бидејки на овој начин се вреднува трајноста ( а не моменталноста) на стекнатите знаења.
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јуни.2013 во 00:11

ЕКСТЕРНОТО,ДЕВЕТТОЛЕТКА....Средно Насочено образование

< style="height: 80px; width: 444px; border-top-color: rgba7, 0, 0, 0; border-left-color: rgba7, 0, 0, 0; border-right-color: rgba7, 0, 0, 0; border-bottom-color: rgba7, 0, 0, 0; border-top-width: 1px; border-left-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-top-style: solid; border-left-style: solid; border-right-style: solid; border-bottom-style: solid; padding-top: 2px; padding-right: 2px; padding-bottom: 2px; padding-left: 2px;">

и сите други Експерименти кои се спроведуваат на Број невини генерации,се само ПОКАЗАТЕЛ на едно општество кое е способно само за БЕЗВРЕДНИ ПЛАГИЈАТИ и ништо повеќе,од сета таа папазјанија,Излегува само НЕСПОСОБНОСТ

Татињата и мамичките на дечињата кои имаат пари да им платат школување си се дообразуваат во СВЕТОТ,а на некои и ДИПЛОМИ им купуваат.

Штета што ИСФРУСТРИРАНИ БУДАЛИ ГО СПРОВЕДУВААТ ОВА;ПОЛНИ СО КОМПЛЕКСИ,

САмо Даскалите да би имале трошка Доблест и преку Синдикатот на БРАДЕСТИОТ ДОЈЧИНОСКИ (КОЈ ГО КУПИЈА НА ВРЕМЕТО И РАСТУРИЈА СЕ),да се организираа,зашто и така ВРЕДНИТЕ ВО МАЛ БРОЈ КАДРИ ВЕЌЕ СЕ СОТРУВААТ СО НЕПИСМЕНИ и КАДРИ кои немаат МОРАЛ и вредност,спремни за КОДОШЕЊЕ И ПОЛТРОНСТВО,

Навтеруваат само СТРАВ ВО ЧЕСНИТЕ ЛУЃЕ.

ПРИЗНАЛЕ ИЛИ НЕ ТОА ВИ е.

П.С.Инаку за информација, СПРЕМЕН,УЧЕН и со ЗАКОНСКИ НОРМИ подготвен ДАСКАЛ никогаш нема да се Уплаши од РАБОТАТА, стравот е од ГЛУПИТЕ И НЕПИСМЕНИ МОРОНИ,кои во секое ниво на образованието ВОВДЕУВААТ РАСКОЛ.

< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="auto" ed="ed">Detect language< value="nl">Dutch< value="en">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="nl">Dutch< value="en" ed="ed">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish
English (auto-detected) » English

ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
gjukac Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Септември.2012
Статус: Офлајн
Поени: 12
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gjukac Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јуни.2013 во 02:06
LiDivio Кликни и види ги опциите

Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 19.Мај.2010
Статус: Офлајн
Поени: 5734      Опции за коментарот Опции за коментарот
Благодарам (0) Благодарам(0)
Цитирај LiDivio Цитирај Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Мај.2013 во 10:51
Originally posted by yuiop yuiop напиша:

Причини зошто треба да се укине Екстерното тестирање:


Не може нешто да се укине што не се ни одржало (испробало).
Нека се даде шанса на тестирањево оваа година , па ако не го бива нека го укинат следната година.
Повеќе генерации на ученици биле лабораториски глувци, не се само овие.
Децата денот по екстерното тестирање ќе бидат живи и здрави.




............

За жал се одржа и се испраа многу пари.
А, настрада и министерот.
Da Bе..........
Tu Be..........
DA BE..........
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Јуни.2013 во 23:58

Значи да продолжиме околу МАЛОУМНОСТА на Владата и нејзините министри за образование и наука,како претходни така и сегашни.

< style="height: 80px; width: 444px; border-top-color: rgba7, 0, 0, 0; border-left-color: rgba7, 0, 0, 0; border-right-color: rgba7, 0, 0, 0; border-bottom-color: rgba7, 0, 0, 0; border-top-width: 1px; border-left-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-top-style: solid; border-left-style: solid; border-right-style: solid; border-bottom-style: solid; padding-top: 2px; padding-right: 2px; padding-bottom: 2px; padding-left: 2px;">

Се виде и на дело дека овој експеримент уште во старт е НЕУСПЕХ, нивната констатација со мали пропусти излезе ,дека тие пропусти се доста големи со ГОЛЕМИ маани. Преполагање на тестови,кога учениците не се на училиште,а зошто преполагање,како тие ги видоа дека препишувале или можеби нешто друго знаат,кое еве во моето место во едно средно училиште се знае дека по одредени предмети,им биле дадени одговите на прашањата и кои прашања ќе бидат,па така учениците си се подготвиле. Кој тоа ќе го санкционира.каде е тука пропустот,ако се знае дека до часот на полагање немаше никој достапност до прашањата

Друго во образовниот систем,влезени се и учениците со посебни потреби,било полесни или потешки, да видите само тие со каков стрес го примаат сето ова.

Неподготвеноста кај помалите деца кои  си чкрапале на тастарурата зашто не им прифаќал системот одговри,а после настанало крканбар и на крај

Бисерот на СОНК,фамозниот сонк,кој не знае друго што да каже,па ги заглавува децата,не еден туку четири теста-предлага,а ваму образовниот систем е во була од крај со воведување на деветтолетката,па и ако знаеме дека за две години тие деветтоодделенци треба да одат во Средно, Концептот за НОВО средно го нема ни на повидок.

Така мили мои со оваа Б,лгарска дечурлана,Неписмени кадри,а богами и постари легачи нема вистинска реформа,ќе има само промашувања до бескрај,НЕПРИЗНАВАЊЕТО на неуспехот не секогаш значи ПОРАЗ,туку ВИСТИНСКО поправање на нештата и КОРИГИРАЊЕ,затоа што се работи за Млади генерации кои треба ДА СЕ ВОСПИТААТ И ДА СЕ ОБРАЗУВААТ ПАМЕТНО.

Но ако вака продолжите, веќе ВОСПИТНАТА КОМПОНЕНТА ЈА ИЗГУБИВТЕ,останува и ОБРАЗОВНАТА ДА ЈА УТНИТЕ,после е после,пополека надолу,ЖАЛНО.

П.С.Уште еден апел,седнете и направете КОНЦЕПТ на  Деветтолетка,а потоа и на СРЕДНО образование како продолжение на овој СИСТЕМ,нешто како во ПАМЕТНИТЕ земји, не ГИ КАЗНУВАЈТЕ УЧЕНИЦИТЕ, земете ги ПОДАТОЦИТЕ од ТЕСТИРАЊЕТО,за корекција на самиот ОБРАЗОВЕН СИСТЕМ И НЕГОВО ПОДОБРУВАЊЕ,

Не плашете го попусто ОБРАЗОВНИОТ КАДАР,затоа што само ќе доведете до ПРИТИСОК од Психолошки размери,кои после ќе се развијат во други форми,за КОДОШЕЊЕи ОСВЕТА МЕЃУ КОЛЕГИТЕ(па зарем уште во старт не се почна, едни со други колегите од разни предмети,ги оставале децата да ПРЕПИШУВААТЃ.

Земете модели кои се адекватнио на нашата средина,РАСТЕРЕТЕТЕ ги децата со предметите, имајте ПОГОЛЕМ БРОЈ НА ПРАКТИЧНА НАСТАВА,посебно испланирана за Средно образование.

Работата на Педагошко-психолошките служби нека не биде насочена во ПЛАШЕЊЕ на колегите нека го следат развојот на секое дете и по резултатите нека видат секое дете за што го бидува,за после да се НАСОЧИ правилно во образовниот систем од СРЕДНО па и повисоко образование, Не создавајте ПОЛТРОНИ,туку Генерации кои ќе мислат и РАСУДУВААТ со сопствени Глави,Ризикувајте ќе имате НАВИСТИНА ПОПАМЕТНО ОПШТЕСТВО И ПОПАМЕТНИ ГЕНЕРАЦИИ.

< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="auto" ed="ed">Detect language< value="nl">Dutch< value="en">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish< value="af">Afrikaans< value="sq">Albanian< value="ar">Arabic< value="hy">Armenian< value="az">Azerbaijani< value="eu">Basque< value="be">Belarusian< value="bg">Bulgarian< value="ca">Catalan< value="zh-CN">Chinese (Simplified)< value="zh-TW">Chinese (Traditional)< value="hr">Croatian< value="cs">Czech< value="da">Danish< value="nl">Dutch< value="en" ed="ed">English< value="et">Estonian< value="tl">Filipino< value="fi">Finnish< value="fr">French< value="gl">Galician< value="ka">Georgian< value="de">German< value="el">Greek< value="ht">Haitian Creole< value="iw">Hebrew< value="hi">Hindi< value="hu">Hungarian< value="is">Icelandic< value="id">Indonesian< value="ga">Irish< value="it">Italian< value="ja">Japanese< value="ko">Korean< value="la">Latin< value="lv">Latvian< value="lt">Lithuanian< value="mk">Macedonian< value="ms">Malay< value="mt">Maltese< value="no">Norwegian< value="fa">Persian< value="pl">Polish< value="pt">Portuguese< value="ro">Romanian< value="ru">Russian< value="sr">Serbian< value="sk">Slovak< value="sl">Slovenian< value="es">Spanish< value="sw">Swahili< value="sv">Swedish< value="th">Thai< value="tr">Turkish< value="uk">Ukrainian< value="ur">Urdu< value="vi">Vietnamese< value="cy">Welsh< value="yi">Yiddish
English (auto-detected) » English

ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
dejanpp Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 893
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај dejanpp Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јуни.2013 во 09:50
tie sto sakaat da napreduvaat vo zivotot kako lujdze za primer treba da se raduvaat poradi testirajneto zasto toe pretstavuva psihoterapija za sozdavajne kaj ucenikot custvo na mudrost ili premudrost.tajnata e vo nacinot na citajneto na prasajnata zaokruzuvajneto itn.najdobro e koga se znaat prasajnata da se odgovorat no iako ne se znae nekoj del ima pozitivni pridobivki za liceto koe gi resava.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 7>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.