IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Давачки за увоз на половни автомобили - н
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Давачки за увоз на половни автомобили - н

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <123>
Автор
Порака
stigmata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 183
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај stigmata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Март.2010 во 00:39
da go gledav i jas jadi burek i toj sto se javi znaci pak nesto se praj samo da gi zaebat ljugeto neznam so da recam
nikada nije bilo kao sto je bilo
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Март.2010 во 01:09
pa,..vekje kaza...shto drugo !збунетост
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Audiofil Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Мај.2006
Статус: Офлајн
Поени: 374
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Audiofil Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Март.2010 во 14:16

Ima uste eden propust a toa e procenuvanjeto na polovnite vozila go vrsat po katalog od 2008 ili 2009 godina pa i cenite se povisoki.Primer Golf 4 TDI od 2000 godina go procenuvaat na 5500 iako vo Germanija i Slovenija cini od 3000 do 4000 evra sto ne e malku.

www.avto.net
Кон врв
stigmata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 183
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај stigmata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Март.2010 во 22:19
zato drugar da si kupime tovarno vozilo ova abc 5000evra i za biznis taman
nikada nije bilo kao sto je bilo
Кон врв
Audiofil Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Мај.2006
Статус: Офлајн
Поени: 374
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Audiofil Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Март.2010 во 12:09
Неповолности со половните автомобили

Граѓаните се жалат дека не знаат каде да се обратат за да се информираат што се' е неопходно за да ги легализираат автомобилите
На македонските гранични премини секојдневно пристигнуваат од педесет до сто половни возила, кои чекаат на увоз, поточно да биде донесен новиот закон, иако граѓаните се жалат дека не знаат каде да се обратат за да се информираат што се' е неопходно за да ги легализираат автомобилите. Познавачите велат дека колите воопшто нема да излезат толку евтини колку што се очекува.

Од друга страна, речиси целосно замре дејноста купопродажба на возила откако пред еден и пол месец Владата ја обелодени иницијативата за увоз на возила стари и до 16 години. Дилерите што и лани имаа катастрофална година неофицијално во февруари продавале по едно до две возила. Драстичен е падот и на регистрирани автомобили, дури и на огласите за продажба на возила ретки се повиците.

Осигурителните компании тврдат дека во јануари годинава е забележан огромен пад на регистрирани возила во споредба со истиот период лани. Доброупатени извори го објаснуваат ова со опаднатиот животен стандард на граѓаните и со чекањето на новиот закон.

- Граѓаните се надеваат дека старото возило ќе го заменат со „ново“ увезено и затоа сметаат дека нема потреба од регистрација. И во станиците за технички преглед на возила информираат дека годинава имаат помалку работа - ни вели еден агент од осигурително друштво.
ЕПОПЕЈА ВО СТРАНСТВО

Увозник на половни возила опишува како изгледала неговата епопеја во странство кога пред една деценија се занимавал со оваа дејност.

- Ризично е да се нарача возило врз база на податоците на интернет-огласите од земјите на ЕУ. Освен цената на возилото, опремата што ја поседува и годината на производство, други информации нема. Малкуте фотографии не можат реално да ви ја отсликаат состојбата на автомобилот. Затоа луѓето често се решаваат лично да отпатуваат во странство или со помош на роднините што живеат во Европа за малку пари да набават евтино и квалитетно возило - вели нашиот соговорник.

Деновиве наголемо се зборува за намалување на царината и акцизите на половните возила. Но, никој од нив во крајната цена не ги става дополнителните трошоци, изгубеното време, ризикот поради непознавањето на јазикот, градот...

- Ова го работам повеќе од десет години. Увезував возила и во периодот кога старосната граница беше помала и кога беше слободен увозот. Не е лесно и воопшто не е евтино како што изгледа на прв поглед - вели увозникот.

Според него, многу е тешко индивидуално да се внесе возило, особено ако однапред не се знае што се' треба да се направи.

- Плацовите за половни возила во Германија и во Холандија се огромни. На едно место има илјадници возила. Сте тргнале по еден автомобил, но со малку повеќе пари може да купите поубав, па ви се прави збрка во главата. Не ја знаете состојбата на моторот, а таму се работи по принцип видено - купено, зашто никој не ви дозволува да донесете мајстор за процена. Уште потешко е ако не го знаете јазикот, вели тој.

Откако ќе го купите возилото, се одјавуваат старите, а возилото добива пробни таблички со придружните документи, меѓу кои и т.н. „ТУВ“, и возилото е подготвено за пат.

- Ако сте планирале со возилото да се вратите, пред да тргнете кон Македонија пожелно е сервисот да го направите во земјата во која го купувате за да не се доведете во ситуација да ве остави некаде по пат поради мал дефект. Ако возилата се носат со камион, за сите се вади документација и се изнајмува фирма за транспорт на половни возила. За овие возила не се потребни пробни таблици, што е трошок помалку, а се намалуваат и трошоците за транспорт - вели нашиот соговорник.



ВОЗИЛО СО МНОГУ ВРАТИ

На многу врати ќе треба да тропнете и многу уплатници да пополните откако со половниот автомобил ќе стасате на македонска граница, вели нашиот соговорник.

Прво нема кој да ви каже каде да се обратите. Ќе ве пречека само цариник, кому ќе му платите гранична царина од околу 50 евра. Ако не знаете што понатаму, ќе изгубите неколку часа додека не се смилува некоја од шпедитерските куќи да ви ја објасни понатамошната постапка. Ќе ви објасни дека автомобилот треба да се однесе на терминал додека не заврши постапката за царинење, каде што останува најмалку еден ден. Цената за стоење на терминалот до еден месец е околу 3.000 денари. За тоа време се плаќа царина од 1 отсто на каталошката вредност на возилото, која се одредува според таканаречениот „Шваке“-каталог или пак 5 отсто царина, ако возилото нема европско потекло, односно нема евросертификат.

- Откако ќе се плати царината, пробните таблички со кои возилото ги поминало европските патишта се враќаат во земјата од каде што е купен автомобилот, а сопственикот може да го однесе дома. Но, автомобилот се' уште не смее да го вози се' додека не ги плати и останатите давачки: еколошка такса - 50 евра, ДДВ од 18 отсто на каталошката вредност на возилото, сертификат со кој се докажува дека автомобилот ги исполнува еколошките стандарди, таканаречен „ТУВ“ ако не сте го добиле од матичната држава, како и трошоци за магацин и за шпедиција, кои не се пониски од 6.000 денари. По ова, возилото оди на хомологација, за што дополнително се плаќаат околу 4.000 денари. Сметам дека хомологацијата е непотребна, бидејќи „ТУВ“ сертификатот е доволен доказ од производителот дека тоа возило ги задоволува бараните стандарди. Хомологацијата само го потврдува истото, а непотребно се зголемуваат трошоците - вели увозникот на половни возила.

По плаќањето на овие давачки, следува промена на сопственоста на возилото, која мора да се завери кај нотар, што чини околу 3.000 денари. Треба да се напомене дека прво документите се носат кај судски преведувач, што е уште еден непредвиден трошок. Тогаш возилото е подготвено за регистрација, која новиот сопственик ќе го олесни за најмалку 200 евра.

За да биде сигурен новиот сопственик дека автомобилот нема да му се расипе на првиот свиок, автомеханичарите препорачуваат да се направи редовен сервис уште пред регистрацијата ако тоа не е сторено во матичната земја од каде што доаѓа.

Кога ќе се соберат сите придружни, неопходни давачки, излегува дека цената на половниот автомобил речиси двојно се зголемила од набавната.

Валентина Ангеловска
Кон врв
dalton Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 18.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 44
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај dalton Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Март.2010 во 19:23
so ovie visoki davacki i raznorazni lavirinti dodeka uvezenoto vozilo ne dobie mk. tablici bugarskite pasosi i licni karti ke imaat se uste visoka cena.Skeptik sum deka vladata imala vistinska zelba da go resi ova.kako e mozno vozilo kupeno primer 700-800e.da se platat davacki isto tolku mozebi i poveke sracunato se vkupno.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Март.2010 во 21:18
Originally posted by dalton dalton напиша:

so ovie visoki davacki i raznorazni lavirinti dodeka uvezenoto vozilo ne dobie mk. tablici bugarskite pasosi i licni karti ke imaat se uste visoka cena.Skeptik sum deka vladata imala vistinska zelba da go resi ova.kako e mozno vozilo kupeno primer 700-800e.da se platat davacki isto tolku mozebi i poveke sracunato se vkupno.


па другар не можи ти ако ја земиш колата пример за 200 евра и толку уште давачки да имаш кога само регистрацијата е 200 е)

а како можи во блгарија да биди 100 е регистацијата??????? лутина

ама овие нашите стварно претерваат со давачките ЈБГ

не ја бранам власта (не ме сваќај погрешно)

ПРЕКУ МИ Е ОД СИТЕ ПОЛИТИЧКИ ПАРТИИ

само да се крадело да го _бам лутиналутиналутиналутиналутина

а мислам дека бугарските коли ке си останат со БГ таблици...........





Кон врв
dalton Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 18.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 44
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај dalton Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Март.2010 во 21:36
Originally posted by Iron Man Iron Man напиша:


Originally posted by dalton dalton напиша:

so ovie visoki davacki i raznorazni lavirinti dodeka uvezenoto vozilo ne dobie mk. tablici bugarskite pasosi i licni karti ke imaat se uste visoka cena.Skeptik sum deka vladata imala vistinska zelba da go resi ova.kako e mozno vozilo kupeno primer 700-800e.da se platat davacki isto tolku mozebi i poveke sracunato se vkupno.
па другар не можи ти ако ја земиш колата пример за 200 евра и толку уште давачки да имаш кога само регистрацијата е 200 е)а како можи во блгарија да биди 100 е регистацијата??????? лутинаама овие нашите стварно претерваат со давачките ЈБГне ја бранам власта (не ме сваќај погрешно) ПРЕКУ МИ Е ОД СИТЕ ПОЛИТИЧКИ ПАРТИИсамо да се крадело да го _бам лутиналутиналутиналутиналутинаа мислам дека бугарските коли ке си останат со БГ таблици...........
se slozuvam vo celost samo da potsetam vo 80g. so eden par farmerki mozese da gi prodades vo bg.toabese okolu 120 leva toa bese edna prosecna plata vo bg.i mozese da se bide edna nedela na crno more vo najdobar hotel a sega ......dojdovme do tamu bugarite da stanat centar na balkanot za vozila i nie da kupuvame koli od bugarija ------kakva ironija...
Кон врв
Audiofil Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Мај.2006
Статус: Офлајн
Поени: 374
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Audiofil Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Март.2010 во 07:48
Со старите возила повеќе зијан отколку ќар!

Голем број од половните автомобили не ги исполнуваат основните технички критериуми за да дојдат до регистрација
Соња Маџовска

Дали увозниците и купувачите на половни автомобили ќе излезат повеќе во зијан, отколку што ќе ќарат?

Тамам почна увозот на стари возила, излегоа еден куп други проблеми. Сега главен проблем е добивањето сертификат за хомологација.

Половните автомобили, откако се оцаринија, не можат да добијат ваков сертификат, бидејќи голем дел од нив не ги исполнуваат основните технички критериуми. Овие автомобили најчесто немаат АБС-сопирачки и не ги исполнуваат критериумите за бучава, велат увозниците, според кои ниту едно возило произведено од 1990 до 1995 година не ги задоволува критериумите што се бараат. Тие објаснуваат дека поради неисполнување на техничките услови нема да се пререгистрираат ниту возилата со бугарски таблички. Сопственик на бугарски автомобил вчера се јави во нашата редакција и се пожали дека иако веднаш сакал да го легализира автомобилот, не успеал во тоа, па вели дека сега ќе треба да го врати во Бугарија. „Со овие критериуми што се бараат, ниту едно возило со бугарски таблички нема да може да се пререгистрира во Македонија. Моето возило е од 1995 година, и има ЕУРО 2-стандард, ама бадијала, не ги исполнува условите“, вели нашиот соговорник.

Според некои неофицијални процени, вакви возила во земјава има околу 50.000. Ако тие не се легализираат, излегува дека Владата ја промашила целта со новите законски решенија. Министерот за финансии, Зоран Ставрески, порача дека сопствениците на автомобили со странски регистарски таблички најдоцна до септември оваа година ќе мора да ги пререгистрираат своите возила. Во спротивно, ќе мора да ја напуштат земјава, а до нивното следно влегување во Македонија ќе мора да поминат најмалку шест месеци.

Кои услови треба да ги исполнат старите возила за да добијат сертификат за хомологација, за „Утрински весник“ објаснува м-р Зоран Василевски, директор на сервисниот центар на „Аутомакедонија“.

„Проблем со хомологацијата, односно согласност за регистрација има, посебно ако се земе предвид дека постојните сертифицирани тела не се во можност да ја прифатат кампањата која се случува овие денови. Според мои информации, се прават максимални напори од сите субјекти инволвирани во оваа работа. Воведени се две смени со зголемен број извршители, се' со цел да се задоволат барањата на клиентите. За да се стигне до крајната цел, регистрација на моторното возило, треба да се исполнат неколку услови, меѓу кои и добивањето документ за технички карактеристики на возилото при производство, што го издава сертификационата компанија ТУВ од Германија. За добивањето на тој сертификат е потребно време, бидејќи и инсталираните станици во странство не се во состојба да одговорат на непредвидливиот број барања“, објаснува Василевски.

Прашавме и колку либерализацијата на условите за увоз на стари возила ќе се одрази негативно на продажбата на новите автомобили? „Според мое мислење, клиентите за стари возила не се исти со оние корисници кои преферираат ново возило. Можеби малку ќе се намали продажбата на нови автомобили, но набрзо ќе се издиференцираат корисниците и пазарот ќе се стабилизира. Поточно, пониската цена на старото возилото не е исклучено да има други непознати што ќе предизвикаат дополнителни трошоци. Но, за тоа одлучува самиот сопственик. Стоиме на располагање за дијагностицирање на состојбата на возилото, а дефинитивната одлука е на клиентот“, вели Василевски

Текстот е изваден од денесен Утрински весник.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Април.2010 во 12:02
TUV certificate ако има возилото, тогаш слободно може да се увезе. Затоа кога ќе се купува возило од европа, секогаш гледајте да има таков сертификат. Така нема да се прават проблеми при дополнителната хомологација....


The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
Audiofil Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Мај.2006
Статус: Офлајн
Поени: 374
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Audiofil Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Април.2010 во 14:09
Vcera od covek koj raboti so koli a negov bratuced rabotel na carinenje na koli gi doznav slednive informacii.Na homologacija postaro od 98 ili 99 mozat da pominat samo vozila na BMW i VW.Site ostanati vozila za da pominat homologacija mora zadnite kocnici da im bidat so diskovi a ne so dobosi.So dobosi navodno pominuvale samo vozila na BMW i VW.Mafija nevidena!Uste pogolema dalavera bila razlicnite ceni na carinenje na vozilata sto se na skopski tablici i ostanatite vo pomalite gradovi odnosno davackite za carinenje na skopski tablici bile skoro dvojno pogolemi od davackite za carinenje na bilo koi tablici vo bilo koj grad vo vnatresnosta.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Април.2010 во 20:02
Abs kocnicite podrazbiraat pozadi da imaat diskovi. A toa vleguva vo TUV certificatite. Znaci preporaclivo e da se nabavi vozilo od zapad koj ima obnoven TUV certifikat..


The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
GDrive Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јули.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 10
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај GDrive Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јули.2010 во 10:03
Радости, радости и на крај ќе го скинат скроз законот и АШШШ, нема увоз на коли, пак, како што беше. Тоа е...

Него земете си ново количе и ич да не му ја мислиш
Кон врв
hipper Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 09.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 8
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај hipper Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2010 во 13:59
Gledam temata e odavna.
Znae i ima li nekoj kakvi bilo novosti za uvoz i kupuvanje na avtomobil od stranstvo na pr.od germanija ?
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <123>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.