IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Проблеми и прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Проблеми и прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 13>
Автор
Порака
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 06:32
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

еј....
ај малце побрзински одговор ми требатрепкање

Ми се појави малце пења во маслото....
сеа чаре какво има? Морам ли да го сменувам маслото или...?


1. Kakvo maslo koristis?
2. Kolku vreme i km imas pominato otkako si go smenil masloto?
3. Koga posleden pat go smeni masloto dali go smeni i filterot?
4. Dali doturas od istoto maslo vo motorot, ili go mesas so drug tip?
5. Kakov cad (po boja) izleguva od auspuhot na voziloto?
6. Dali motorot go ima promeneto rezimot na rabota, kako i zvukot?


The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 06:33
Voedno ako se pojavuva pena vo masloto, mozebi doslo do mesanje na voda so masloto, preku samiot dihtung na glavata, ili napuknuvanje na blokot....
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 09:48
Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

еј....
ај малце побрзински одговор ми требатрепкање

Ми се појави малце пења во маслото....
сеа чаре какво има? Морам ли да го сменувам маслото или...?


1. Kakvo maslo koristis?
2. Kolku vreme i km imas pominato otkako si go smenil masloto?
3. Koga posleden pat go smeni masloto dali go smeni i filterot?
4. Dali doturas od istoto maslo vo motorot, ili go mesas so drug tip?
5. Kakov cad (po boja) izleguva od auspuhot na voziloto?
6. Dali motorot go ima promeneto rezimot na rabota, kako i zvukot?




јас колку што знам тоа е индикатор на вода во маслото... е сега, што е причинител абер немамтага

Пошто имам релативно малце поминато со Аудиот (пошто го возам само низ град) некаде пред околу 500 километри (според таксот) поминати е сменето масло сосе филтер, тоа уште кај претходниот газда. Јас масло немам менувано и исто така не знам што масло има ставано.
ДОлу меѓу картерот и блокот приметувам незначително капење на масло , па можи преку тоа место да влегува вода.  Е сега, пошто маслото ја премина минималната граница треба да дотурам малце, па еве кажете какво да и туран, не можам цело да го менувам освен ако не е ептен кнап работава со пенава...

Звукот не се смени, ама малце подолго вергла при палење. Дали саухот може нешто (иако мислам дека не) да смени во тоа, пошто престанав да го користам??? Чудно ми е што скоро и да не излегува чад низ ауспухот... нз што е финтатаизненадување
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 10:00
...nisto strasno ne e pojavata na pena na kapaceto za maslo.
toa e samo kondenzacija,pogotovo sto ja VOZIS NA KRATKI RELACII..
 
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 17:05
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

еј....
ај малце побрзински одговор ми требатрепкање

Ми се појави малце пења во маслото....
сеа чаре какво има? Морам ли да го сменувам маслото или...?


1. Kakvo maslo koristis?
2. Kolku vreme i km imas pominato otkako si go smenil masloto?
3. Koga posleden pat go smeni masloto dali go smeni i filterot?
4. Dali doturas od istoto maslo vo motorot, ili go mesas so drug tip?
5. Kakov cad (po boja) izleguva od auspuhot na voziloto?
6. Dali motorot go ima promeneto rezimot na rabota, kako i zvukot?




јас колку што знам тоа е индикатор на вода во маслото... е сега, што е причинител абер немамтага

Пошто имам релативно малце поминато со Аудиот (пошто го возам само низ град) некаде пред околу 500 километри (според таксот) поминати е сменето масло сосе филтер, тоа уште кај претходниот газда. Јас масло немам менувано и исто така не знам што масло има ставано.
ДОлу меѓу картерот и блокот приметувам незначително капење на масло , па можи преку тоа место да влегува вода.  Е сега, пошто маслото ја премина минималната граница треба да дотурам малце, па еве кажете какво да и туран, не можам цело да го менувам освен ако не е ептен кнап работава со пенава...

Звукот не се смени, ама малце подолго вергла при палење. Дали саухот може нешто (иако мислам дека не) да смени во тоа, пошто престанав да го користам??? Чудно ми е што скоро и да не излегува чад низ ауспухот... нз што е финтатаизненадување


Мој совет ти е, да го промениш маслото, бидејќи незнаеш какво масло е претходно ставено (во принцип не се мешаат масла со различна градација како на пр. 15 / 40 со 20/50), и да го промениш филтерот за масло. Моја препорака е да ставиш моторно масло со градација САЕ 20 W 50 ALL CLIMATE, бидејќи тоа погусто масло, твојот мотор е доста истрошен, а воедно доаѓаат и жешки денови каде што маслото дополнително се растенчува од топлината... Можеш да му ставиш Приста, ИНА... сосема добри масла се со ниска цена. И доколку можеш стави некој адитив во моторот, кој дополнително ќе ја смири буката од моторот и ќе му го продолжи малце векот на користење...

Втора работа е ако можеш да ставиш 1 шишенце адитив во горивото, кое има својство на чистење на каналите за дотур на гориво од резервоарот до моторот, како и да направиш едно темелно чистење на карбураторот со дизните...И да монтираш едно филтерче за гориво пред влезот во карбураторот.
Трета работа... Промени ги свеќичките и каблите кои одат од разводна капа до свеќици.

Направи едно дополнително штелување на вентилите.

За капењето меѓу моторот и блокот, треба да направиш промена на дихтунгот.

Сево ова нема да те кошта повеќе од 2-3000 денари, 1 ден работа највеќе 2, а ќе добиеш сигурно на намалена потрошувачка и помирен мотор.

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 17:12
За подолгото верглање, мислам дека е убаво да го провериш палењето и платинката во разводникот.. Може и да е дотраена па да лепи...Или да го има изместено тајмингот на палење.

Инаку убаво е да ја палиш колата под саух. Новите автомобили имаат автоматски електронски саух, а старите имаат рачен. Пали ја колата под саух и барем 2-3 мин после палење остави ја да работи под саух, и нека работи во место, за да може маслото убаво да се крене и да се рашири во моторот, пред да почнеш да ја возиш...

Јас променив 4-5 коли и покрај трки со нив, ниеднаш не сум ја донел со фаза на ремонт.. Редовен сервис, убаво одржување и ме терале и по 100 и кусур илјади без некои проблеми околу моторот освен ситните потрошни материјали. 
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2010 во 16:24
Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

еј....
ај малце побрзински одговор ми требатрепкање

Ми се појави малце пења во маслото....
сеа чаре какво има? Морам ли да го сменувам маслото или...?


1. Kakvo maslo koristis?
2. Kolku vreme i km imas pominato otkako si go smenil masloto?
3. Koga posleden pat go smeni masloto dali go smeni i filterot?
4. Dali doturas od istoto maslo vo motorot, ili go mesas so drug tip?
5. Kakov cad (po boja) izleguva od auspuhot na voziloto?
6. Dali motorot go ima promeneto rezimot na rabota, kako i zvukot?




јас колку што знам тоа е индикатор на вода во маслото... е сега, што е причинител абер немамтага

Пошто имам релативно малце поминато со Аудиот (пошто го возам само низ град) некаде пред околу 500 километри (според таксот) поминати е сменето масло сосе филтер, тоа уште кај претходниот газда. Јас масло немам менувано и исто така не знам што масло има ставано.
ДОлу меѓу картерот и блокот приметувам незначително капење на масло , па можи преку тоа место да влегува вода.  Е сега, пошто маслото ја премина минималната граница треба да дотурам малце, па еве кажете какво да и туран, не можам цело да го менувам освен ако не е ептен кнап работава со пенава...

Звукот не се смени, ама малце подолго вергла при палење. Дали саухот може нешто (иако мислам дека не) да смени во тоа, пошто престанав да го користам??? Чудно ми е што скоро и да не излегува чад низ ауспухот... нз што е финтатаизненадување


Мој совет ти е, да го промениш маслото, бидејќи незнаеш какво масло е претходно ставено (во принцип не се мешаат масла со различна градација како на пр. 15 / 40 со 20/50), и да го промениш филтерот за масло. Моја препорака е да ставиш моторно масло со градација САЕ 20 W 50 ALL CLIMATE, бидејќи тоа погусто масло, твојот мотор е доста истрошен, а воедно доаѓаат и жешки денови каде што маслото дополнително се растенчува од топлината... Можеш да му ставиш Приста, ИНА... сосема добри масла се со ниска цена. И доколку можеш стави некој адитив во моторот, кој дополнително ќе ја смири буката од моторот и ќе му го продолжи малце векот на користење...

Втора работа е ако можеш да ставиш 1 шишенце адитив во горивото, кое има својство на чистење на каналите за дотур на гориво од резервоарот до моторот, како и да направиш едно темелно чистење на карбураторот со дизните...И да монтираш едно филтерче за гориво пред влезот во карбураторот.
Трета работа... Промени ги свеќичките и каблите кои одат од разводна капа до свеќици.

Направи едно дополнително штелување на вентилите.

За капењето меѓу моторот и блокот, треба да направиш промена на дихтунгот.

Сево ова нема да те кошта повеќе од 2-3000 денари, 1 ден работа највеќе 2, а ќе добиеш сигурно на намалена потрошувачка и помирен мотор.

аеееееееееееее..... полека бре ... изненадување(плазење)

многу е ова....

Пари за масло менување не планирам освен ако не е ептен кнап работата, пошто и вака сум во давачки до гуша и за гориво едвај тргам на странатага

моторот е ремонтиран и испарителот ич не дува, така да од готово не си правам вересија. Колата има (да се рече) нов карбуратор, а што се однесува до адитивите ни на крај памет не ми паѓаат такви работи пошто и вака е добар. Филтер за гориво морам да ставам од пусти страв да не влета некоја мушичка в карбуратор како што си го заборавам јас капачето од резервоарот отвореноголема%20насмевка

Кабли, свеќици - тоа за месец дена ако дојдат на ред , кога ќе се фарба колатасреќа

Штеловање вентили - нема теорија... пошто аупухот ми е сиот ренде така да тој е приоритет

А за капењето ќе сменам дихтунг ако не прекини со додатно притегнување шрафови...

сепак... можеби не е ништо сериознонамигнување





Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Февруари.2010 во 05:32
Друже, но ти незнаеш претходно какво масло е ставено, и неможеш да правиш експерименти со маслата.. Може има ставено полу или фул синтетчко масло... И сега за да му дотуриш ќе ставиш некое обично и ќе дојде до мешање на маслата и на крај да испадне држ ме мајко..
Ако дотураш, дотурај од тоа тој тип што го има внатре. Ако незнаеш кое е и какво е, поарно смени го... Како и да е... 4 литра масло по 150-200 ден, се 600-800 ден.. Не ја вози 2-3 дена колата, ќе смениш масло.. ете ти заштеда која подолгорочно ќе се исплати.. Во наредни 5000 км ќе бидеш раат...
Значи пак ќе ти кажам, и не слушај мајстори по градот.. Масла не се мешаат.... Само ако се со иста градација...

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Февруари.2010 во 05:37
Ако е веќе ремонтиран мотор, тоа подразбира, менување клипови, хилзнување, обработка на радилица, промена на карики, и промена или шлајфување на вентилите, рамнење глава, промена на сите дихтунзи и сл.
Што значи испарителот т.е одушник не треба ни да има извадено вон моторот. Ако има испарител кој е завртен надоле - нагоре, тогаш има проблем и не е правен целосен ремонт...
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2010 во 10:30
zdravo,
i mene motorot vo posledno vreme na Astra G e pobucen i povoznemiren :)
druze "volkswagen" vels deka moze da se stavi aditiv za smiruvanje, toa e vremeno resenie ili..?
" И доколку можеш стави некој адитив во моторот, кој дополнително ќе ја смири буката од моторот и ќе му го продолжи малце векот на користење..."

Dali ima nekoi stetni posledici aditivot, i koi bi bile moznite pricini da motorot pocnuva da bide pobucen... i toa ne sekogas odvreme navreme mu se slucuva.



Изменето од fotoja - 01.Март.2010 во 10:32
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2010 во 12:39
значи вака...
ЕнЕрЏИ го рече тоа за адитивот... до сега јас никад не сум ставал среќа

Пред се .... дизел или бензин е колата?

Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2010 во 15:58
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

значи вака...
ЕнЕрЏИ го рече тоа за адитивот... до сега јас никад не сум ставал среќа

Пред се .... дизел или бензин е колата?

 
 
 
 
..garant stavil crveno gorivo!не
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2010 во 16:48
Originally posted by fotoja fotoja напиша:

zdravo,
i mene motorot vo posledno vreme na Astra G e pobucen i povoznemiren :)
druze "volkswagen" vels deka moze da se stavi aditiv za smiruvanje, toa e vremeno resenie ili..?
" И доколку можеш стави некој адитив во моторот, кој дополнително ќе ја смири буката од моторот и ќе му го продолжи малце векот на користење..."

Dali ima nekoi stetni posledici aditivot, i koi bi bile moznite pricini da motorot pocnuva da bide pobucen... i toa ne sekogas odvreme navreme mu se slucuva.



Jas preporacav stavanje aditiv kaj motori koi imaat pominato nad 100 000 km. Na nov motor sigurno ne bi mu stavil aditiv. Inaku aditivot i te kako znae dobro da deluva kaj postar motor.
Sto se odnesuva za bucavata i tresenjeto, t.e oscilacii vo rezimot na rabotata, moze da bide najvekje od gorivoto. Zavisi kade stavas gorivo. Makpetrol na site pumpi nema isto gorivo. Go klasificiraat, razreduvaat i sekoja pumpa si ima klasifikacija. Jas najubavi rezultati so makpetrol gorivata imam oseteno na benzinskata vo Vlae, koja e vo pravec na skopje, isto i na benzinskata kaj Rumunska bolnica. Mozam toa da go vidam spored pominatata kilometraza na astrata. Luk Oil imaat mnogu loso gorivo. Za privatnive ne se osuduvam da stavam od pricina sto go zemaat od Okta ili od drugo mesto, i nekako mi e somnitelno. Ne sakam da eksperimentiram.
Probaj na Astrata da stavas gorivo od edna pumpa i ke vidis razlika vo rezultatite. Ako ispadne deka ne e do gorivoto, odi na servis. Moze da e drug problem.

Kako i da e. Na dizel motori koi imaat pominato nad 100 000 km. preporacuvam aditiv za motorot, kako i aditiv za naftata.


The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2010 во 17:11
benzin e kolata, nemam stavano nikakvo ujdurma benzin...
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.