IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Право
  Активни теми Активни теми RSS - Правна помош
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Правна помош

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1213141516 23>
Автор
Порака
annaja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 21.Април.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 531
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај annaja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Април.2011 во 12:27
  Ајде сега малку нашки.....!
 
  Ме инересира дали корисник на бензија,кој е бочинад му следува боврад на средсва за извршена оберација и лекови реку бензискиод  фонд.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2011 во 14:19
Originally posted by annaja annaja напиша:

  Ајде сега малку нашки.....!   Ме инересира дали корисник на бензија,кој е бочинад му следува боврад на средсва за извршена оберација и лекови реку бензискиод  фонд.



Пензионерот е осигуреник (алинеа 8, став 1, член 5 од Законот за здравствено осигурување) како и сите осигуреници. За остварување на определено право најдобро прочитајте овде и овде.

Според тоа што го пишува на страните за кои Ви дадов линкови, потребно е да се исполнуваат неколку услови. Најдобро е да прашате во Фондот за здравствено осигурување, затоа што за лекови поврзани со некои болести, колку што јас сум запознаен, следува повраток на средствата. Чинам, тоа се однесува на дефицитарните лекови.

Изменето од Македон - 06.Април.2011 во 14:19
Кон врв
annaja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 21.Април.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 531
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај annaja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2011 во 14:26
Фала Македон,само ме интересира,во случај ако болниот во меѓувреме почине дали има право на поврат на средствата.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2011 во 14:56
Originally posted by annaja annaja напиша:

Фала Македон,само ме интересира,во случај ако болниот во меѓувреме почине дали има право на поврат на средствата.


Законските наследници би требало да имаат такво право, но само доколку и осигуреникот имал.
Кон врв
Igor888 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 27.Март.2011
Статус: Офлајн
Поени: 25
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Igor888 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2011 во 21:46
Good evening Makedon!
We have similar systems of the right, distinction that at us кодифицированы the basic rules of law in the Civil code. We also have gaps in the right, gaps in the law, and also a collision of norms of the right. In the first case we apply analogy of the law, analogy of the right, in the second - the law which has the status above is applied., but also there are some variants of its application. Judiciary practice also isn't source right , but for lately is very often applied, both courts and lawyers. My personal opinion: the given practice in my country actually is legal nihilism as as already spoke, the opinion of the Supreme court often enough changes, and decisions very often are accepted without the basic positions stated in Resolution of plenum of the Supreme Court which have more constant character. Actually there is no principle of competitiveness, equality of the parties, disposition in a lawsuit , in a consequence of it, often lawsuit   has formal character, and decision-making also. Such position actually brakes development of legal system.
Кон врв
Igor888 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 27.Март.2011
Статус: Офлајн
Поени: 25
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Igor888 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2011 во 21:49
We have similar systems of the right, distinction that at us unified the basic rules of law in the Civil code.

unified
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2011 во 22:28
Originally posted by Igor888 Igor888 напиша:

Good evening Makedon!
We have similar systems of the right, distinction that at us кодифицированы the basic rules of law in the Civil code. We also have gaps in the right, gaps in the law, and also a collision of norms of the right. In the first case we apply analogy of the law, analogy of the right, in the second - the law which has the status above is applied., but also there are some variants of its application. Judiciary practice also isn't source right , but for lately is very often applied, both courts and lawyers. My personal opinion: the given practice in my country actually is legal nihilism as as already spoke, the opinion of the Supreme court often enough changes, and decisions very often are accepted without the basic positions stated in Resolution of plenum of the Supreme Court which have more constant character. Actually there is no principle of competitiveness, equality of the parties, disposition in a lawsuit , in a consequence of it, often lawsuit   has formal character, and decision-making also. Such position actually brakes development of legal system.


Good evening Igor!

That is the distinction between our legal systems, and from what we wrote, it is the only reason. I forgot to mention above that we have monistic legal system, and that according to the Constitution, the international legal agreements, that are ratified according to the Constitution, are part of our law and those can not be changed by law. So on one hand it gives them privileged position, but on the other, they become part of our law with an act of ratification.

And also forgot to say, that the International private law, is also regulated by law ( Law of international private law ) and the ratified conventions.

Analogy is applied here too, although in the penal material law is strictly forbidden. In the penal procedure it is allowed.

In the Law of obligational relations, when it comes to interpretation of agreements, there are articles that stipulate how an agreement would be interpreted.

Here, when it comes to the legal opinions and basic positions, many judges accept them without a word. They say: "Why should I think whether it is right and wrong. If the verdict goes to the Court of Appellation , and if it passes there, it would certainly end at the Supreme court, which would abolish the verdict and send it back to me again".

There are two cases when the Supreme Court changed a position and legal opinion because of a judge. It was because of a young and ambitious judge, who decided that the legal opinion and basic position of the Supreme Court is wrong. So, in the verdict, he wrote why he decided the case like that, so when it came before the Supreme Court, the Supreme Court changed its opinion and accepted the verdict.

When it comes to lawsuits, answers on lawsuits, litigations, and the formalization on whole process, that is not the case only in Ukraine. That is not because of the countries, but because of the system they were part of many years ago.

Here the same happened, although it is changing, but there would be some bad effects of these changes too. The now changes are especially in the Penal procedure. The new Law of penal procedure, which would start to be applied after 2 years, is a copy of the American penal procedure. That is adopted because of the reform of the Macedonian judiciary.

The Litigation procedure has also many changes, that make him similar, if not equal to the procedural law of common law countries. Those changes would especially be applied from September.
Кон врв
stefanpetrov Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Април.2011
Статус: Офлајн
Поени: 1
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај stefanpetrov Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Април.2011 во 13:08
Првото прашање е: Ме интересира дали се смета дека е совесен држател оној кој узурпирал туѓо земјиште, при тоа можеби не знаел дека не е негово, но можел да го дознае тоа ако прашал во катастар?

Оштетениот знаел дека земјиштето кое е узурпирано е негово, но не реагирал на узурпацијата поради наивност. Немало никава кавга ниту дијалог по оваа тема меѓу двајцата комшии.

Второто прашање е дали сега оштетниот ќе го добие назад земјиштето, ако поднесе тужба против комшијата, ако узурпацијата настанала пред повеќе од 20 години?
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Април.2011 во 17:25
Originally posted by stefanpetrov stefanpetrov напиша:

Првото прашање е: Ме интересира дали се смета дека е совесен држател оној кој узурпирал туѓо земјиште, при тоа можеби не знаел дека не е негово, но можел да го дознае тоа ако прашал во катастар?


За каква узурпација станува збор? За градба на туѓо земјиште, или за нешто друго?

Originally posted by stefanpetrov stefanpetrov напиша:


Оштетениот знаел дека земјиштето кое е узурпирано е негово, но не реагирал на узурпацијата поради наивност. Немало никава кавга ниту дијалог по оваа тема меѓу двајцата комшии.


Тоа е грешка, требало веднаш да реагира.

Originally posted by stefanpetrov stefanpetrov напиша:


Второто прашање е дали сега оштетниот ќе го добие назад земјиштето, ако поднесе тужба против комшијата, ако узурпацијата настанала пред повеќе од 20 години?


Сопственичката тужба не застарува, може да се поднесе, но, сепак, другата страна ќе се брани дека е совесен држател на стварта и не знаела, ниту можела да знае дека земјиштето не е нејзино, а со истекот на 20 години, совесен држател се стекнува со право на сопственост на недвижната ствар.
Кон врв
Igor888 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 27.Март.2011
Статус: Офлајн
Поени: 25
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Igor888 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Април.2011 во 18:28
               On restoration of
               debtor or bankruptcy

Article 16 . Holding Meetings of creditors and a committee
                 Creditors

     1. Within TEN days after the Decision by
results of the previous meeting the commercial court
property manager said the creditors according to the register requirements
creditors and shareholders authorized person or members
limited or additional liability on the location and
time of the meeting of creditors and organize their implementation.

     The participants of the meeting of creditors with voting right is
Creditors Whose claims are included in the register of creditors' claims. In
meeting may be attended by representatives of employees debtor
Agent shareholders or members of a limited
or additional liability of the trustee in bankruptcy law
deliberative vote.
(Article 16 as amended by Law N 3107-IV ( 3107-15 )
dated 17.11.2005)

     2. Creditors' Meeting are plenipotentiary regardless of
the votes of creditors who participate in the meeting if
all creditors have been notified in writing of the time and place
the meeting in accordance with the first paragraph of this article.
The number of creditors is determined under paragraph
four of this article.

     3. Creditors' Meeting convened by the Trustee in bankruptcy for His
initiative or the initiative committee of creditors or other
creditors whose claims amount to not less than one-third of all
requirements included in the register of creditors' claims, or on the initiative
one third of the votes of creditors.

     Creditors' meeting at the request of the creditors committee or individual
creditors convened arbitration manager (property
Managing readjustment, liquidation) within two weeks of the
receipt of written request to call it.

     Creditors' meeting held at the location of the debtor.

     4. Creditors, including state Tax
service, other government agencies that oversee
accuracy and timeliness of charging a single fee for
compulsory social insurance, taxes and
duties (obligatory payments) are at a meeting of creditors
number of votes proportional to the amount of creditors' claims included
register of creditors' claims, multiple Thousand USD. (Part
four of Article 16 was amended by the Law
N 3108-IV ( 3108-15 ) dated 11/17/2005)

     5. The Competence of the creditors' Meeting is taking
decision:

     the membership of creditors;

     quantitative determination of the creditors committee, the definition
his authority, dissolving the committee
creditors or its members;

     other issues envisaged by this Law.

     6. At the time of the bankruptcy creditors' Meeting Shall elect
creditor committee consisting of not more than seven persons.

     Elections are held by the creditors committee a list of open
majority vote of those present at the meeting of creditors
determined according to Part IV of this article.

     7. The Establishment and composition of the creditors committee
forwarded to the Commercial Court.

     8. The Competence of the creditors committee is Making
decision:

     Election of the Chairman;

     convening meetings of creditors;

     preparation and settlement agreement;

     Commercial Court to make proposals to extend or
reducing the period of the procedures available to the debtor's property or
rehabilitation of the debtor;

     appeal to the Commercial Court with a request for discovery
sanitation procedures, recognition of the debtor bankrupt or
liquidation procedure, termination of the arbitration
manager (property managers, readjustment, liquidation) and
appointing a new trustee in bankruptcy (property
Managing readjustment, liquidation), accept the conclusion
Arbitration managing significant contracts or agreements debtor debtor to
which is of interest;

     other issues envisaged by this Law.

     In the committee is entitled to participate in an advisory capacity
voting trustee in bankruptcy, debtor representatives of workers,
Agent shareholders or members of limited
or additional liability and, if necessary Representative
body authorized to manage the property the debtor's representative
local authority.

     9. Decision Meeting (Committee) considered to creditors
majority of creditors, if he voted present
at the meeting (committee) creditors, whose votes
determined according to Part IV of this article.

     Article 17 . Taking Its Decision on restructuring the debtor, the appointment
               readjustment managers and authorities

     1. Commercial Court at the request of the creditors committee in
period not exceeding the term of asset disposal procedures,
established pursuant to this Act shall have the right to make decision
on rehabilitation of the debtor and the appointment of manager
Readjustment. (Paragraph of Article 17 in edition
Law N 3088-III ( 3088-14 ) on 3/7/2002)

     Renovation introduced a term not exceeding twelve months.

     At the request of the creditors committee or manager or readjustment
investors, this period may be extended to six months or
shortened.

     2. Creditors Committee Makes Decisions on approval
Managing readjustment candidates, the choice of the investor (investors)
approval of reorganization plans debtor.

     Candidates readjustment managers and investors (investors)
may be proposed by the creditors committee by any of
creditors' representative body authorized to manage the property
debtor. Managing Readjustment May be a person Who Asked
performing authority property manager or supervisor
enterprise if it has the consent of the creditors committee and (or)
investors.

     3. At the Same time taking Its Decision on Economic restructuring
Court makes a decision to appoint the managing readjustment in the presence of
his license except as provided in this Law.

     Ruling on a rehabilitation assignment and control
readjustment takes effect after its approval, but may be
ESTABLISHED challenged the order. (Second paragraph of part Three
Article 17 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14   ) from
07.03.2002)

     4. Since taking Its Decision on the restructuring:

     aside from the debtor's head office in order
certain labor laws, management of the debtor
transferred to the control of readjustment, except as provided
Article 53 of this Law (Second paragraph of Part IV of the article
1917 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14 ) on 7.3.2002)

     terminate the powers of the debtor's management -
entity, the powers of the management transmitted
Managing Readjustment. The Bodies of the debtor Within Three days
from the decision on restructuring and appointment manager
readjustment required to ensure the transfer of the management reorganization
accounting and other documentation debtor, seals and stamps,
material and other values (Paragraph three part four
Article 17 was amended by the Law N 672-IV
( 672-15 ) on 3/4/2003 - Takes effect, the 05/31/2003)

     Arrest of debtor's property and other restrictions on the actions of the debtor
disposal of its property may be imposed only within
readjustment procedure, if they do not impede performance
plan of reorganization and not contrary to the interests of competitive lenders.
(Part IV Paragraph four of Article 17 as amended by Law
N 672-IV ( 672-15 ) on 03/04/2003 - 05/31/2003 Takes effect
year)

     (Paragraph five of Article 17 of Part IV is excluded
according to Law N 3088-III ( 3088-14 ) on 03/07/2002)

     5. Managing Readjustment May:

     dispose of the debtor's property with the restrictions
this Law;

     enter the name of the debtor's settlement agreement, civil,
employment and other agreements;

     to apply for recognition agreements concluded by the debtor,
invalid.
(Part Five of Article 17 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14 )
on 03/07/2002)

     6. Managing Readjustment Shall:

     take in the economic management of the debtor's property and
organize its inventory;

     establish a special account for the reorganization and
payments to creditors;

     develop and submit for approval by the creditors committee plan
rehabilitation of the debtor, (Paragraph four of the sixth paragraph of Article 17 in
amended by Law N 3088-III ( 3088-14 ) on 03/07/2002)

     organize accounting and statistical records
and financial reporting;

     measures to make debt
debt to the debtor, the debtor's behalf to assert claims
on collecting debts from debtors debtor, and the persons
bearing on the debtor pursuant to law or contract
secondary (additional) or joint liability; (Paragraph
sixth part six of Article 17 as amended by Law N 3088-III
( 3088-14 ) of 07/03/2002)

     consider the claims of creditors of the debtor's obligations to
the post of bankruptcy proceedings in
asset disposal and rehabilitation of the debtor;

     claim in the prescribed manner to the alleged denial
debtor to creditor claims referred to in paragraph seven of this
part;

     report to the creditors committee on a consistent
implementation of reorganization plans;

     report within ten days from the date of passing
commercial court of the ruling state authority for
bankruptcy on his appointment, approval of settlement,
completion of reorganization plans, exemption from duties;

     provide the initial determination by the value of property
independent evaluation in alienation of property in the process
rehabilitation; (part six of Article 17 is added in accordance with paragraph
Law N 2801-IV ( 2801-15 ) of 06.09.2005)

     exercise other powers under this Act.

     7. Adoption of the Report Manager or Early Readjustment
termination readjustment procedure entails the termination of
liquidator as readjustment managers, as indicated
the ruling in court.

     In the event of early termination of rehabilitation procedures in connection with
settlement agreement or repayment of creditors' claims manager
readjustment within five days from the day the commercial court
appropriate decision notify the authority or officer
authority is competent to act appointing the head
(Controls) the debtor, if necessary, provides
the meeting or meeting of the relevant authority and continues
perform power head (controls) to the debtor
appointments in due course the manager (management bodies)
debtor. {Part Seven Second paragraph of Article 17 as amended
Law N 2133-VI ( 2133-17 ) on 4/15/2010}

     8. Managing Readjustment Can be Released Commercial court
exercise of the powers of the managing readjustment, as submitted
decision in the following cases:

     for his statement;

     to the decision of the creditors committee in the event of failure or
Their improper Performance of duties. This committee
Creditors must nominate another manager
readjustment, taken out of the Commercial Court.

     Commercial Court to dismiss the managing readjustment
can be challenged in the prescribed manner that does not stop her
performance.

     9. The owner of the Property debtor (the debtor's Property Management Agency)
can not limit the powers of the managing readjustment
dispose of property the debtor.

     Significant agreements and agreements on which interest is,
readjustment managers concluded only with the consent of the Committee
creditors, unless otherwise stipulated in this Law or Plan
rehabilitation.

     10. Managing Readjustment Within Three months from the Date of
decision to reorganize is entitled to refuse to enforce contracts
debtor made prior to proceedings in the case of
Bankruptcy is not executed in whole or in part if:

     the contract without prejudice to the debtor, (Second paragraph
part ten of Article 17 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14 )
on 03/07/2002)

     agreement is a long-term (over one year) or calculated
obtaining positive results for the debtor in the long
term, except production of technological
cycle time greater than the debtor's reorganization;

     the contract creates the conditions that hinder
restoration of a debtor.

     Party to a contract for which a decision manager
readjustment to refuse its enforcement is entitled to
thirty days from the date of decision readjustment managers
demand in the established way of damages, which
arisen over the refusal of execution of a contract procedure
proceedings in the bankruptcy case.

     11. Agreement debtor, including one concluded with That
making economic decisions about restructuring the court, may be
recognized by the commercial court at the request of the managing readjustment
under civil law invalid if:

     agreement signed by the debtor with stakeholders and
result of which creditors may be incurred or damages;

     agreement signed by the debtor with a specific creditor or other person
within six months preceding the day of issuing an order
sanitation, and prefer one creditor to another or
associated with payment (issuing) (share) in the debtor's property in
connection with its exit from the participants of the debtor.

     All received by such agreement the parties returned.

     Applications Manager readjustment of recognition agreements void
and total return received by such agreement is
commercial court procedure in the proceedings of
bankruptcy.
(part eleven of Article 17 as amended by Law N 3088-III
( 3088-14   ) of 07/03/2002, N 672-IV ( 672-15 ) on 4.3.2003 -
year takes effect 31/05/2003)

     (Part twelve of article 17 is excluded on the basis of Law
N 3088-III ( 3088-14 ) on 03/07/2002)

     13. In Case of Declaration of the debtor bankrupt and
managing the liquidation procedure of readjustment continues
serve until the transfer of cases to liquidator
or a liquidator of his appointment in this Law
order.

     14. INITIATED If the bankruptcy proceedings in Case
State, its working group has priority
right to require him to transfer the entire property complex
of the debtor in the lease if the assumption by cash
obligations of the debtor and with the consent of creditors.

     Article 18 . Debtor's reorganization plan

     1. Within Three months after issuing an order to reorganize
Managing readjustment debtor must submit creditors committee
plan approval for rehabilitation debtor, except as provided
this Act.

     Reorganization plan must include measures to restore
solvency of the debtor, the conditions of participation of investors for their
available, in full or partial satisfaction of creditor claims,
in particular by transferring the debt (of debt) for investors
term and regular payment by the debtor or debt investor
Lenders and terms of investor liability for failure
undertaken in the rehabilitation plan obligations.

     Reorganization plan must include a term restoration
solvency of the debtor. Solvency is
restored in the absence of signs of bankruptcy by this
Law.

     In case of investors rehabilitation plan is developed and
agrees with investors.

     Rehabilitation plan may include conditions on: (Article
Paragraph 18 is added by the Law N 672-IV ( 672-15 ) of
03/04/2003 - 31/05/2003 takes effect the year)

     debtor's obligations by third parties; (Part
first paragraph of Article 18 is added by the Law N 672-IV
( 672-15 ) on 3/4/2003 - Takes effect, the 05/31/2003)

     exchange of creditors' claims on the assets of the debtor and (or) its
corporate law; (Article 18 is added by paragraph
according to Law N 672-IV ( 672-15 ) on 04.03.2003 - gets
5/31/2003 force year)

     claims of creditors other way that does not contradict
Law. (Article 18 is added in accordance with paragraph
Law N 672-IV ( 672-15   ) on 3.4.2003 - Takes effect
05/31/2003 Year)

     2. The debtor reorganization Who
include rehabilitation plan may be:

     enterprise restructuring;

     reorientation of production;

     closure of unprofitable factories;

     deferral and (or) installment payments or forgiveness
(Cancellation) of debt, which entered into settlement agreement;

     liquidation of accounts receivable;

     restructuring of the debtor's assets in accordance with this
Law, (Part Two of Article 18 is added under paragraph seven
the Law N 672-IV ( 672-15 ) on 03/04/2003 - Takes effect
05/31/2003 Year)

     sale of the debtor's property;

     obligation of the investor on the redemption of debt (part of the debt)
debtor, in particular by transferring the debt on it (parts
debt), and its responsibility for the failure of the assumed
obligations;

     obligations the debtor and the debtor's property owner
its responsibility for non-assumed liabilities;

     sale of the debtor's property as the entire property complex (for
private enterprises);

     obtain credit for severance pay to employees
debtor, are exempt under the rehabilitation plan, which
refundable in the first place under Article 31 of this Law by
account of the debtor's property;

     dismissal of employees of the debtor who can not be involved in
Plans of reorganization process. Output help in this Case
paid by the investor, but in his absence - by
account of the debtor's property or the credit
obtained for this purpose;

     other ways to restore solvency of the debtor.

     3. The investor (Investors), Subject to commitments
the plan of readjustment, may acquire ownership of property
debtor in accordance with the law and rehabilitation plan.

     4. Reorganization Plans under Review by the creditors, Which
readjustment managers convened in four months from the date
making economic decisions about restructuring the court, unless otherwise
by this Law. Managing Readjustment Shall notify
members of the creditors committee on the date and place of the meeting
Committee and for two weeks before the creditors committee provides
opportunity to review preliminary plan of reorganization.

     Reorganization plan is approved if the Committee meeting
Creditor's decision was supported by more than half of votes
creditors - creditors' committee members.

     5. Creditors committee May Take one of the Following Decisions:

     approve the rehabilitation plan and submit it for approval
Commercial Court;

     reject the reorganization plan and apply to the commercial court
petition for recognition of the debtor bankrupt or
liquidation procedure;

     reject the reorganization plan, contact the Commercial Court of
request for release of readjustment of the control performance of
duties and Appointing a new Manager Readjustment. The Above
decision should include the date the convening of the next meeting
creditors committee for consideration of a new restructuring plan, which has
take place not later than one month from the date of decision
rejection of reorganization plans.

     Approved by the committee of creditors reorganization plan and protocol
meeting of the creditors committee are the managing readjustment in
Commercial Court for approval within five days
of the Meeting of the creditors committee. Minutes of the Meeting
creditors committee may include a dissenting opinion creditors
voted against the order and terms of repayment,
envisaged in terms of rehabilitation.

     Managing readjustment shall approving preliminary plan
rehabilitation of the debtor by the body authorized to manage state
property in respect of the debtor, whose share in the property
state ownership exceeds fifty percent.

(Source document - zakon.rada.gov.ua)



     Commercial Court approves the debtor's reorganization plan, which
decision shall be taken which can be appealed to the established
order.

     6. If Within Six months after issuing an order
restructuring in the Commercial Court will be filed reorganization plans debtor
Commercial Court has the right to decide on recognition of the debtor
bankrupt or the procedures under this
Law.

     If the creditors committee approval of reorganization plans, which
provides rehabilitation debtor longer period than originally
installed, Commercial Court prolongs rehabilitation, if
reason to believe that extending the period of reorganization and implementation plan
rehabilitation will lead to restoration of a debtor.

     7. Managing Readjustment quarterly Reports to the Committee
creditors.

     8. In Case of Violation of Conditions of AGREEMENTS concluded under
reorganization plan during the procedure of reorganization protection
violated rights that arose in connection with the procedures
restructuring, is in the process of the proceedings of
bankruptcy.

     Article 19 . Sales in the process of restructuring the debtor's Property as
                 integrated property complex

     1. In order to Restore solvency and Satisfaction
creditors of the debtor's plan of reorganization may involve the sale of property
debtor's private property as a complete property complex.
Measures to ensure the creditors' claims on the debtor's property,
is the subject of sale in accordance with the plan of reorganization, ruling repealed
Commercial Court.

     2. When selling the debtor's Property as Private Property
integrated property complex in the prescribed manner alienated
all kinds of equipment intended for entrepreneurial
of the debtor, including premises, facilities, equipment,
inventory, raw materials, products, claim the rights to characters
(Designation), which individualize the debtor, its products
(Works, services) (trade name, trademarks and
services), other rights owned by the debtor, except the rights and
duties that can not be transferred to others.

     3. When selling the debtor's Property as Private Property
the entire property complex that is made pursuant to this
article, obligations and liabilities for the payment of a single
contributions to compulsory social insurance,
unused and no time to repay the Social
insurance against temporary disability payments, taxes and
duties (obligatory payments) of the debtor as of the date
economic court adopted the statement on petition
Bankruptcy is not included in the assets of
of the debtor.
{Part Three of Article 19 was amended according to Laws
N 3108-IV ( 3108-15 ) of 11.17.2005, N 2464-VI ( 2464-17 ) from
08/07/2010}

     4. When selling the debtor's Property as Private Property
holistic wealth of all employment agreements (contracts) that
concluded before the date of sale of the debtor's property as the entire property
complex, remain in force, and the rights and obligations
Employer pass to the purchaser of debtor's property.

     5. The amount received from Sale of Property of the debtor's Private
property as an integral property complex included in the
assets of the debtor.

     6. Private Property Sale of the debtor's Property as an integral
property complex is made in the open auction, unless otherwise
reorganization plans provided for in the manner prescribed
legislation, taking into account established by this
Law.

     Managing readjustment is the organizer of tenders or attract
These Purposes for the Specialized Organization. Specialized
organization may not be privy to regarding creditor
or debtor.

     7. Managing Readjustment obliged Post
sale of the debtor's property as private property the entire property
complex in the open auction in the official periodical for
thirty days before the date of the auction.

     8. The Announcement about the Sale of Private Property of the debtor
property as an integral property complex must include:

     information about the entire property of the order and
acquaintance with him, deadlines for submission of
tender, but not more than a month after the publication of advertisements;

     time, place and form of tender;

     The format for bids;

     initial cost of the entire property complex, determined
according to the laws of the evaluation of assets, property and
professional assessment activities, (Paragraph five part eight
Article 19 as amended by Law N 2801-IV ( 2801-15 ) of 6.9.2005)

     deposit amount, term and order of deposit;

     The format of the tender.

     9. If the period Within Specified in the Announcement,
Received application to participate in open auction on sale holistic
Property Complex of one applicant, the Auction is Held. By
consent of the creditors committee the entire property complex can be
sold this applicant repeated without bidding.

     10. Auctions are conducted in the Form of Auction, except clause
of this law.

     The person who won the auction, and managing daily readjustment
the protocol of the auction, which includes the conditions
purchase the entire property complex, which concluded
sales contract.

     If the auction in the form of contest competition
agree with the creditors committee.

     If the auction in the form of competition based on
Protocol, signed by the winner and the auction organizer
the day of competition, not later than fifteen days from the date
the tender is signed sales contract holistic
property complex.

     11. The amount of deposit paid by the person Who Won the Auction, If
its refusal to sign the protocol or contract of sale
debtor's property as an integrated property complex is included in the
of the debtor's assets less the costs of trading organizer
for its holding.

     If the debtor by the amount of proceeds from sale of property as
the entire property complex, satisfying creditors' claims in
full proceedings of the debtor's bankruptcy
be discontinued commercial court at the request of manager
readjustment.

     12. If the amount of the proceeds from the Sale of the debtor's Property as
integral property complex enough to satisfy the requirements
creditors in full, managing readjustment offers creditors
enter into a settlement agreement.

     If a settlement is concluded, Commercial Court
recognizes the debtor bankrupt and opens the liquidation procedure.

     Before approving the commercial court settlement agreement or
recognition of the debtor bankrupt or procedures
Managing readjustment is not entitled to settlements with
creditors.

     Article 20 . Sales in the process of Rehabilitation of the debtor's Property

     1. In order to Restore solvency of the debtor and
of creditors reorganization plan may provide for sale
of the debtor's Property at Auction Open. Managing Readjustment
after the inventory and valuation of property the debtor has the right
commence the Sale of the debtor's Property at Auction Open. Activities
to ensure creditors' claims in respect of the debtor's property,
subject to sale under the plan of readjustment, ruling repealed
Commercial Court.

     2. Property of the debtor in Respect of Which the Traffic Restrictions
Sold at Private Auction. In Sealed bid Involved
persons under the legislation may have mentioned property
owned or under other property rights.

     Sale of the debtor's property - the state enterprise in
process of rehabilitation is conducted in accordance with the laws of
on privatization with the peculiarities stipulated by this
Law.

     3. The Initial value of the debtor's Property That is put on
auction is determined according to the Law of Ukraine "On the evaluation of
assets, property and professional valuation activities in Ukraine
( 2658-14   ), Other legal acts. (Part Three
Article 20 as amended by Law N 2801-IV ( 2801-15 ) of 6.9.2005)

     4. Bidder must pay a selling Price
debtor's property in terms of the Protocol or Treaty
sale, but not later than one month after the date of
bidding.

     5. Debtor's Property not Sold at First bid Proposed
repeated Auction, Unless OTHERWISE reorganization Plans. Property
not re-sold at auction can be implemented in managing
readjustment with the consent of the creditors committee, under contract
sales concluded without tenders.

     Article 21 . Report Readjustment managers

     1. In fifteen days Prior to restructuring, as well as
the grounds for termination of rehabilitation manager
readjustment committee of creditors must provide a written report and
inform members of the committee of creditors of the time and place
Meeting of creditors committee. (Article 21 in
amended by Law N 672-IV ( 672-15   ) on 3/4/2003 - gets
5/31/2003 force year)

     2. Report Readjustment Should managers include:

     debtor balance of the last reporting date;

     profit and loss account debtor;

     information about the availability of funds in the debtor who
can be directed to the lien debtor;

     information about the debtor's accounts receivable at the date
and reporting of unrealized claim debtor;

     the status of accounts payable to the debtor
Reporting Date. (Paragraph Six of the second part of Article 21 in
amended by Law N 3088-III ( 3088-14 ) on 03/07/2002)

     3. The Report included evidence of Readjustment managers meet
bankruptcy creditor claims according to the register. (Paragraph
part three of Article 21 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14 )
on 03/07/2002)

     Simultaneously with the report of the Managing Committee shall submit to the readjustment
creditors of one of the suggestions: (Second paragraph of part three
Article 21 as amended by Law N 672-IV ( 672-15 ) on 03.04.2003 -
year takes effect 31/05/2003)

     of decision on early termination procedures
rehabilitation in connection with the restoration of solvency of the debtor;

     decide on the termination procedures and sanitation
settlement agreement, (Paragraph four of the third article
1921 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14 ) on 7.3.2002)

     an appeal to the Commercial Court with the petition
continuation of rehabilitation;

     an appeal to the Commercial Court with the petition
recognition of the debtor bankrupt or procedure.

     4. Report Readjustment Should managers be considered by the Committee
creditors Within TEN days of Its receipt.
(Part Four of Article 21 as amended by Law N 3088-III
( 3088-14 ) of 07/03/2002)

     5. Following Consideration of the Report Manager Readjustment committee
creditors decide on applying to the commercial court
for instance:

     termination readjustment procedure in connection with the execution plan
rehabilitation and restoration of a debtor;

     extend the period of readjustment procedure;

     termination procedure of restructuring, the recognition of the debtor bankrupt and
the liquidation procedure;

     termination procedures of sanitation and settlement agreement.

     In the event of circumstances that constitute grounds for termination
readjustment procedure, the creditors committee may adopt appropriate
Decision in the absence of mind of Sanitation Manager Report.
(Part Five of Article 21 as amended by Law N 3088-III ( 3088-14 )
on 03/07/2002)

     6. If the creditors committee did not Take any of These Solutions
or the decision is not given in court during the economic
fifteen days after the end of rehabilitation or of any reasons
for its termination, Commercial Court considers
question of recognition of the debtor bankrupt or
Procedures in the manner prescribed by this Law. (Part Six
Article 21 was amended by the Law N 672-IV
( 672-15 ) on 3/4/2003 - Takes effect, the 05/31/2003)

     7. Report Readjustment managers, the creditors committee Reviewed,
Minutes of the meeting and sent to the creditors committee
Commercial Court within five days after the date of
committee meeting of creditors.

     The report added readjustment managers register of creditors' claims
and, if any, complaints of creditors who voted against
Creditors Committee adopted a decision or did not participate in
Voting.
(Seven part of Article 21 was amended by the Law
N 672-IV ( 672-15 ) on 03/04/2003 - 05/31/2003 Takes effect
year)

     8. Report Readjustment managers and creditors dealt with the Complaint
at a Meeting of the Economic Court. The time and Place of arbitration
reported readjustment managers and creditors who filed the complaint.

     9. If the creditors committee decided to terminate
sanitation procedures in connection with reorganization plans and
restoration of the debtor's solvency, the report manager readjustment
subject to approval by the commercial court, unless otherwise
by this Law.

     In case of the commercial court the validity of complaints
Commercial lenders court may refuse to approve the report
Managing Readjustment.
(TEN part of Article 21 as amended by Law N 3088-III
( 3088-14 ) of 07/03/2002)

     10. On approval of the Report Manager reorganization or rejection
in approving this report, or to continue restructuring, or
approval of the settlement agreement submitted decision that can be
challenged the established order.

     11. If Payments to creditors is carried out Within the terms
provided a plan of readjustment, Commercial Court in the absence
request of the creditors committee on extensions
the plan of readjustment, and making appropriate changes to the plan
reorganization recognizes the debtor bankrupt and liquidation opens
procedure. (Part eleven of Article 21 as amended by Law
N 672-IV ( 672-15 ) on 03/04/2003 - 05/31/2003 Takes effect
year)

     12. Settlements of with creditors, Whose claims are included in the
registry conducted readjustment managers from the date
specified in the commercial court approved plan of reorganization, in
order of priority established by Article 31 of this Law.
(Twelve part of Article 21 as amended by Law N 3088-III
( 3088-14 ) of 07/03/2002)

     (Part of the thirteenth article 21 is excluded on the basis of Law
N 672-IV ( 672-15 ) on 03/04/2003 - 05/31/2003 Takes effect
year)

     (Part fourteen of article 21 is excluded on the basis of Law
N 3088-III ( 3088-14 ) on 03/07/2002)

     (Part of the fifteenth article 21 is excluded on the basis of Law
N 3088-III ( 3088-14 ) on 03/07/2002)

     16. A Copy of the Commercial Court and Report Manager
readjustment directed the public authority on bankruptcy.
Кон врв
Igor888 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 27.Март.2011
Статус: Офлајн
Поени: 25
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Igor888 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Април.2011 во 18:31
                  На враќање на
               должникот или стечај
нтност на деловниот субјект - на должникот
или стечај и ликвидација
постапка, целосно или делумно се задоволни од доверителите.

                             Дел I

                        ОПШТИ ОДРЕДБИ

     Член 1 . Дефиниции

     За целите на овој закон изрази употребени во следниве значења:

     Несолвентност - Неспособноста на бизнис
активности да ги вршат по утврдениот рок на плаќање
монетарната обврските кон доверителите, вклучувајќи ги и платите
одбор и вршат обврски да плаќаат надоместок за еден
задолжително социјално осигурување, даноците и
давачки (задолжителен плаќања) е забранета заради обновување
солвентност; (втор став од член 1 обновена
согласно Законот N 3108-IV ( 3108-15 ) од 17.11.2005 година)

     должникот - деловен субјект, не можејќи да
готовина за да ги исполни своите обврски кон доверителите, вклучувајќи ги и
обврска за плаќање на само еден надоместок за задолжително
социјално осигурување, даноци и давачки (задолжително
плаќања), во рок од три месеци по пропишаните
периодот на плаќање; (став три од член 1 обновена
согласно Законот N 3108-IV ( 3108-15 ) од 17.11.2005 година)

     Маршалот - Бизнис суд призна неспособноста
должникот за да се опорави и да ги задоволи своите солвентност признати
доверителот судот тврди дека е забрането употреба
постапка за ликвидација;

     предмет на стечај (во понатамошниот текст - банкротираната) - должник
чие неисполнување на нејзините парични обврски
од страна на судот економска. Стечајната на предмети не може да се
посебни единици на правно лице (гранки,
канцеларии, гранки и друго);

     доверителот - физичко или правно лице кое има
утврдената процедура за документирани барања
монетарната обврските на должникот да наплати заостанатите долгови
платите на вработените на должникот, како и јавната
Данок и други државни органи вршење контрола
точноста и навременоста на полнење еден надоместок за
задолжително социјално осигурување, даноците и
давачки (задолжителни плаќања). конк*рентни кредитори - заемодавци од
барањата на должникот кои се појавија пред постапката во
стечајна случајот и тврди дека не се обезбедени со колатерал
должникот имот. До заемодавците, исто така, се конк*рентни
Доверителите чии побарувања се должи на должникот
едноподруго, што е предмет на барањата на таквата повреда
стечајна постапка во случајот. Тековни доверителите -
доверителите со право на должникот кои се појавија по повредата
постапки во случај на стечај, (став шест од член 1
изменета и дополнета со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) од
07.03.2002, обновена со закон N 672-IV ( 672-15 ) на 2003/4/3 -
влегувањето во сила на 2003/05/31 година менуваат во согласност со
Законот N 3108-IV ( 3108-15 ) од 2005/11/17)

     обврзница - обврска должникот да ги плати
доверителот извесна сума на пари, според граѓанското право
договор и по други основи предвидени за граѓанските
Законодавството на Украина. Составот на должникот извршувањето на обврските на финансиски
не се вклучени долгови (парична казна и парична казна) утврдува на денот
пријава до Трговскиот суд и на обврските кои
предизвикани од оштетување на животот и здравјето на граѓаните,
обврска за плаќање на авторски права, обврски кон
Основачите (учесници) на должникот - правно лице што произлегуваат од
Таквото учество. Состав и големината на обврски, вклучувајќи
износот на долгот за стоката, работата која ја извршуваат и под
услуги, износот на заеми врз основа на камати, кои се
должникот да го плати, утврди на денот на поднесување на Стопанскиот суд
примена на кривична постапка за стечај случај, ако
не е поинаку предвидено во овој документ; (став седум од член 1
измени во согласност со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) од
07.03.2002, N 672-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - стапува во сила
Година 2003/05/31)

     неоспорни побарувањата на доверителите - доверителите побарувања се признаени
должникот, останатите доверители "тврди, потврдено од страна на извршната
документи или порамнување на документот, кој според
законодавство е исплатен износ од сметките на должникот;

     Pretrial рехабилитација - систем на мерки за да се врати
солвентност на должникот, што може да се направи на имотот на сопственикот
(Тело овластени да управуваат со имот) на должникот, инвеститор, со
за да се избегне стечај реорганизација на должникот,
организациски, менаџерски, инвестиции,
техничка, финансиска, економска, правна акција под
законодавство пред да постапки во случај на
стечај;

     располагање со имотот на должникот - систем на мерки за следење
и контрола на управување и располагање со имотот на должникот
да се обезбеди заштита и ефикасно користење на имот
имотот на должникот и анализа на финансиската состојба;

     имотот менаџер - на физичко лице, кое согласно со овој
Законот овластувања се потпираат на надзор и контрола
на управување и располагање со имотот на должникот за периодот
постапки во случај на стечај на начин пропишан со овој
Закон;

     рехабилитација - систем на мерки што ги спроведува за време на
постапки во случај на стечај за да се избегне признавањето
должникот стечај и уништување, чија цел е исцелување
финансиска и економска состојба на должникот, како и задоволството на
целост или во дел од доверителите со кредитирање
реструктуирање, долг и капитал и (или) промени
правни и организациски производната структура на должникот;

     Реструктуирање на претпријатија - имплементација
организациски, финансиски, економски, правни,
технички мерки да се реорганизира претпријатието,
особено преку нејзината поделба со транзицијата кон долг
лице не е предмет на приспособување, ако се предвидени
план за реорганизација, промена на сопственост, управување,
правна форма што ќе се олесни финансиските
подобрување на претпријатието, зголемениот извоз
конк*рентни производи, подобрување на
производство и на доверителите;

     Управување со ребаланс - лице кое, согласно одлуката
Стопанскиот суд го организира спроведувањето на рехабилитација должникот;

     ликвидација - престанок на деловниот субјект
на воспоставените трговски суд стечај со цел да се
активности за да се исполнат барањата утврдени од страна на судот
доверителите со продажба на својот имот;

     приемник - лице кое, согласно одлуката
Стопанскиот суд го организира спроведувањето на постапка за ликвидација
должникот банкрот, и им обезбедува задоволување на призната
доверителите во судот тврди утврдени со овој закон;

     управник во стечајната (сопственост менаџери, канализација,
ликвидација) - лице кои поседуваат дозвола издадена од
основани со закон, а актите за одлуката
Стопанскиот суд; (седумнаесетти став од член 1 обновена
направени со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14   ) од
07.03.2002)

     порамнување - спогодба меѓу должникот и доверителот
(Група на доверителите) на одложување и (или) рати
или исцедок со договор на страните (во понатамошниот текст - простување
долг);

     службен весник - весникот "Глас на Украина" или
"Владината к*риер" (член 1 став деветнаесеттиот во текстот
Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     претставник на вработени на должникот, агенти
акционерите или членовите на ограничена или повеќе
одговорност лице - лице овластено од страна на Генералното собрание на која
Постојат најмалку три четвртини од персоналот на
должникот или на релевантните одлуки на основните синдикални
на должникот, да ги застапуваат своите интереси во текот на
стечај во својство на советници; (став дваесеттиот
Член 1 е обновена со Законот N 1096-IV,
( 1096-1015 ) од 7.10.2003)

     партии во стечај - доверителите (претставник
доверителите комисија), на должникот (банкрот);

     партии во стечај случај - партиите,
управник во стечајната (сопственост менаџери, канализација,
ликвидација), сопственикот на имотот (тело овластено да управува со имотот)
должникот, а во случаите предвидени со овој закон, други
лица кои учествуваат во постапката на стечај случај,
Државна сопственост фонд на Украина, на државен орган за
стечај, претставници на локалните власти,
претставник на вработени на должникот, акционерите Агент
или членови на ограничена или повеќе
одговорност;

     чинители во однос на должникот - правно лице
создадени со должникот, шеф на должникот, се соочуваат вклучен
на органите на управување на должникот, главен сметководител
(Сметководител) на должникот, вклучувајќи и отпуштање од нивните работни места за годината до
постапки во случај на стечај, и физички лица кои
се во врска со овие лица и
претприемач (индивидуално) - должници, имено: брачниот другар и на нивните
Деца, родители, браќа, сестри и внуци. За целите на овој закон
чинители во однос на контрола на доверители или приспособување
признат субјект во истата листа, како заинтересирани лица
против должникот;

     мораториум на доверителите - прекин
на монетарната обврските на должникот и обврска за плаќање
даноци и давачки (задолжителен плаќања), времетраењето на која
се случи пред мораториум и да престане активности
да се обезбеди спроведување на овие обврски и
обврска за плаќање на даноци и давачки (задолжителен плаќања)
применуваат до донесувањето на мораториумот, (став
дваесет и четвртиот член 1 обновена со Законот 3.088-III
( 3088-14   ) на 2002/07/03, N 672-IV ( 672-15 ) на 2003/3/4 -
година стапува во сила 31/05/2003)

     неплатени побарувања на доверителите - задоволни побарувањето на доверителот,
барања во однос на кои се постигне договор за прекинување, вклучувајќи
замена, одговорност или на друг начин исцедок, и
други барања за кои, согласно со овој закон се смета
населил;

     значителен договор - договор за распоредување на имотот на должникот
книговодствената вредност на која надминува еден отсто од книговодствената
должникот средства на датумот на трансакцијата;

     договор за кој е заинтересирана страна - договор кој партиите
посветен на дел од должниците, приспособување менаџери или
доверители;

     Агент на акционерите, членовите на Друштвото
Ограничена или дополнителна обврска лице - лице овластено
генерален состанок на акционерите или членовите на друштво со ограничена
или дополнителна обврска дека поседуваат повеќе од половината
Основачкиот капитал, да ги застапуваат своите интереси во текот на
на стечај на оваа компанија со право на
Дискусиона гласање. (член 1 став додадени од Законот
Н 3.107-IV ( 3107-15 ) од 2005/11/17)
Член 16 . одржување состаноци на доверителите и на комисијата
                 Доверителите

     1. рок од десет дена по одлуката од страна на
Резултатите од претходниот состанок на Трговскиот суд
имотот менаџер изјави дека доверителите во согласност со барањата се регистрирате
доверителите и акционерите овластено лице или членовите
ограничена или дополнителна обврска во врска со локацијата и
време на состанокот на доверителите и ќе организира нивното спроведување.

     Учесниците на состанокот на доверителите со право на глас е
Доверителите чии побарувања се вклучени во регистарот на тврдењата на доверители. Во
состанок може да присуствуваат и претставници на вработените должникот
Агент на акционерите или членовите на друштво со ограничена
или дополнителна обврска на стечаен управник во Законот за стечај
Дискусиона гласање.
(член 16 обновена со Законот N 3.107-IV ( 3107-15 )
датум 17.11.2005)

     2. доверители седница се ополномоштен без оглед на
гласовите на доверители, кои учествуваат на состанокот, ако
сите доверители биле известени во писмена форма на време и место
На средбата во согласност со првиот став на овој член.
На бројот на доверителите е утврдена според став
четири од овој член.

     3. доверители седница свикана од страна на управник во стечајната за Неговото
иницијатива или на Иницијативниот одбор на доверители или други
доверителите чии побарувања изнесуваат не помалку од една третина од сите
барањата содржани во регистарот на побарувањата на доверителите, или на иницијатива
една третина од гласовите на доверителите.

     Доверителите состанок по барање на доверителите комисија или индивидуалните
доверителите свика арбитража менаџер (сопственост
Управување со ребалансот, ликвидација) во рок од две недели од
приемот на писмено барање да го нарекуваат.

     Доверителите состанокот одржан на местото каде што на должникот.

     4. доверители, вклучувајќи ги и државните даноци
услуги, други државни агенции, кои го надгледуваат
точноста и навременоста на полнење еден надоместок за
задолжително социјално осигурување, даноците и
давачки (задолжителен плаќања) се на состанокот на доверителите
број на гласови пропорционално на износот на побарувањата на доверителите вклучен
регистар на тврдењата доверителите, неколку илјади американски долари. (втор дел
четири од член 16 е променета со Законот
Н 3108-IV ( 3108-15 ) од 2005/11/17)

     5. Тренинг на доверителите Средба на е преземање
одлука:

     членството на доверители;

     квантитативно определување на доверителите комисија, дефиницијата
својот авторитет, распуштањето на Комитетот
доверителите или на нејзините членови;

     други прашања предвидени со овој закон.

     6. Во времето на стечајните доверители на седница ќе избере
доверителот комитет составен од не повеќе од седум лица.

     Избори се одржуваат од страна на доверителите Комитетот листата на отворени
мнозинство гласови од присутните на состанокот на доверителите
определува според Дел IV од овој член.

     7. На Основање и состав на доверителите комисија
доставува до Трговскиот суд.

     8. Тренинг на доверителите комисија прави
одлука:

     Избор на Претседавач;

     свикување на состаноците на доверители;

     подготовка и спогодба;

     Стопанскиот суд да даде предлози за да се прошири или да
намалување на периодот на постапките на располагање на имотот на должникот или
рехабилитација на должникот;

     жалба од Стопанскиот суд, со барање за откритие
санитарни постапки, признавање на должникот стечај или
ликвидациона постапка, престанок на арбитража
менаџер (менаџери сопственост, приспособување, ликвидација) и
назначување нов стечаен управник во стечајната (сопственост
Управување со ребалансот, ликвидација), да го прифати заклучокот
Арбитражата управување со значајни договори или спогодби должникот должникот да ги
кој е од јавен интерес;

     други прашања предвидени со овој закон.

     Во комисијата има право да учествува во својство на советници
гласање управник во стечај, должникот претставници на работниците,
Агент на акционерите или членовите на ограничен
или дополнителна одговорност и, доколку е потребно претставник
тело овластено да управува со имотот застапник на должникот
локалната власт.

     9. Одлука за состаноци (Комисија) смета дека доверителите
мнозинството на доверители, ако тој гласаше моментов
На средбата (комисија) доверители, чии гласови
определува според Дел IV од овој член.

     Член 17 . Преземање својата одлука за реструктуирање на должникот, назначувањето
               приспособување менаџери и органи

     1. Стопанскиот суд на барање на доверителите комисија во
период не подолг од рокот на депонирање средства процедури,
основани согласно со овој закон има право да донесува одлука
за рехабилитација на должникот и назначувањето на менаџер
Приспособување. (став на член 17, во издание
Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     Реновирање воведе терминот не е подолг од дванаесет месеци.

     На барање на доверителите комисија или менаџер или приспособување
инвеститорите, овој период може да се продолжи до шест месеци или
скратен.

     2. доверители комисија донесува одлуки за одобрување
Управување со ребаланс на кандидати, изборот на инвеститорот (инвеститори)
одобрување на плановите за реорганизација должникот.

     Кандидатите ребаланс на менаџерите и инвеститорите (инвеститори)
може да биде предложен од страна на доверителите комисија со кој било од
претставнички орган на доверителите овластен да управува со имотот
должникот. Управување со ребаланс на мај да биде лице кое Запрашан
вршење орган имотот менаџер или супервизор
претпријатие, ако има согласност од доверителите комисија и (или)
инвеститори.

     3. Во исто време, земајќи својата одлука за економска реконструкција
Судот донесе одлука да го назначи управниот приспособување во присуство на
возачката дозвола, освен како што е предвидено во овој закон.

     Владеењето на рехабилитација доделување и контрола
ребаланс ќе стапи на сила по неговото одобрување, но може да биде
ВОСПОСТАВЕН соочат со предизвикот на работата. (втор став на дел Тројца
Член 17 од Законот обновена N 3.088-Ш ( 3088-14   ) од
07.03.2002)

     4. Од преземањето одлука за реструктуирање:

     настрана од седиштето на должникот со цел
одредени закони за работни односи, за управување на должникот
пренесува на контрола на приспособување, освен како што е предвидено
Член 53 на овој закон (втор став од Дел IV на статијата
1917 година обновена со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) на 7.3.2002 година)

     престанува моќта на управување на должникот -
лице, овластувањата на раководните органи пренесуваат
Управување со ребаланс. Органите на должникот во рок од три дена
од одлуката за реструктуирање и назначувањето менаџер
приспособување е потребно да се обезбеди трансферот на управување со реорганизација
сметководствена и друга документација должникот, печатите и штембилите,
материјал и други вредности (став три четири дел
Член 17 се менува со Законот N-672 Владиката
( 672-15 ) на 2003/03/04 - влегува во сила, на 2003/05/31)

     Апсењето на имотот на должникот и други ограничувања на активностите на должникот
депонирање на нејзиниот имот може да се изрече само во рамките на
ребаланс на постапката, ако тие не го попречуваат ефикасноста на
планот за реорганизација, а не во спротивност со интересите на конк*рентска кредитори.
(Дел IV став четири од член 17 обновена со закон
672 Н-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - 2003/05/31 стапува во сила
година)

     (Став пет од член 17 од Дел IV е исклучен
согласно Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     . 5 Управување со ребаланс мај:

     располагање со имотот на должникот со рестрикции
овој закон;

     Внесете го името на спогодбата на должникот, граѓански,
вработување и други договори

     да поднесат барање за признавање договори склучени од страна на должникот,
невалидно.
(Дел Пет од член 17 од Законот обновена N 3.088-Ш ( 3088-14 )
на 2002/03/07)

     6. Управување со ребаланс е должен:

     се во економската управување со имотот на должникот и
организира попис;

     воспоставување на посебна сметка за реорганизација и
исплати на доверителите;

     развијат и да ги достават на одобрување од страна на доверителите план комисија
рехабилитација на должникот, (став четири од шестиот став од член 17 во
изменета и дополнета со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     организираат сметководството и статистички податоци
и финансиските извештаи;

     мерките што треба да направи долг
долгот на должникот, во име на должникот да ги потврди тврдењата
за собирање на долговите од должниците должникот и на лицата
лого на должникот согласно со закон или со договор
секундарна (дополнителни) или заедничка одговорност; (став
дел од шестата шест од член 17 од Законот обновена N 3.088-III
( 3088-14 ) од 2002/07/03)

     се разгледа на побарувањата на доверителите на обврските на должникот да ги
пост на стечајна постапка во
средства за отстранување и рехабилитација на должникот;

     барање на пропишан начин, со наводната негирање
должникот да доверителот барањата наведени во став седум од овој
дел;

     извештај до Комитетот на доверителите на конзистентна
спроведување на планови за реорганизација;

     извештај во рок од десет дена од денот на донесувањето
Стопанскиот суд на владејачката Партија на Државниот завод за
стечај на неговото именување, одобрување на порамнување,
на проектот за реорганизација планови, ослободување од давачки;

     обезбедат почетна определување на вредноста на имотот
независна оценка на отуѓување на имотот во процесот
рехабилитација; (шест дел на членот 17 се додава во согласност со став
Законот N 2801-IV ( 2801-15 ) на 06.09.2005)

     примени и други овластувања според овој закон.

     7. усвојување на Извештајот менаџер или почетокот на приспособување
престанок ребаланс постапка повлекува престанок на
ликвидаторот како ребаланс на менаџери, како што е наведено
на пресудата во судот.

     Во случај на предвремено раскинување на рехабилитациони постапки во врска со
спогодба или отплата на побарувањата на доверителите менаџер '
приспособување во рок од пет дена од денот на Стопанскиот суд
соодветна одлука да го извести органот или службеник
орган е надлежен да постапува именување на раководител
(Контролс ") на должникот, ако е потребно, дава
на состанок или состанок на надлежниот орган и продолжува
вршење на власта глава (контроли) на должникот
состаноци со текот на менаџерот (органи)
должникот. {Дел Седум вториот став од член 17 што се изменети
Законот N 2133-IV ( 2133-17 ) во 2010/04/15}

     8. Управување со ребаланс може да биде ослободен Стопанскиот суд
извршувањето на овластувањата на раководните ребаланс, како доставува
одлука во следните случаи:

     за неговата изјава;

     на одлуката на доверителите комисија во случај на откажување или
Нивниот несоодветен ефикасноста на царина. Оваа комисија
Доверителите мора да номинира друг менаџер
приспособување, извадени од Трговскиот суд.

     Стопанскиот суд да го разреши управниот ребаланс
може да се соочат со предизвикот на пропишан начин кој нема да запре нејзиниот
перформанси.

     9. Сопственикот на должникот имот (сопственост на должникот агенција за управување)
не може да се ограничи овластувањата на раководните ребаланс
располагање со имотот на должникот.

     Значајни спогодби и договори за кои интересот е,
приспособување менаџери склучи само со согласност на Комитетот
доверители, освен ако поинаку не е определено со овој закон или план за
рехабилитација.

     10. Управување со ребаланс на рок од три месеци од денот на
Одлуката да се реорганизира има право да одбие да спроведување на договорите
должникот се направи пред да постапки во случај на
Стечај не е извршена во целост или дел, ако:

     на договорот, без оглед на должникот (втор став
дел десет на член 17 од Законот обновена N 3.088-Ш ( 3088-14 )
на 2002/03/07)

     договор е долг рок (над една година) или пресметани
добивање позитивни резултати за должникот во долг
мандат, освен за производство на технолошки
циклус време поголем од реорганизација на должникот;

     договорот создава услови кои ја попречуваат
обновување на должникот.

     Партија на договорот за кој одлука менаџер
приспособување кон одбие извршувањето на решението има право на
триесет дена од денот на донесување ребаланс менаџери
побарувачката во воспоставениот начин на штета, која
појавија во текот на одбивање на извршување на договор постапка
постапки во случај на стечај.

     11. договор должникот, вклучувајќи и една склучени со тоа
донесување економски одлуки во врска со реструктуирањето на судот, може да биде
признати од страна на комерцијалните судот по барање на Управниот ребаланс
според граѓанското право ништовен ако:

     договорот потпишан од страна на должникот со заинтересираните страни и
поради што доверителите можат да бидат направени или оштетување;

     договорот потпишан од страна на должникот со специфичен доверителот или друго лице
во рок од шест месеци пред денот на издавањето наредба
канализација, и претпочитаат еден доверител на друг или
поврзани со плаќање (издавање) (удел) во имотот на должникот во
врската со својот излез од учесниците на должникот.

     Сите добиени од таков договор на странките се врати.

     Барања Менаџер ребалансот на признавање договори неважечки
и вкупниот поврат прима таков договор е
комерцијални судска постапка и во постапката на
стечај.
(дел единаесет на член 17 од Законот обновена N 3.088-III
( 3088-14   ) на 2002/07/03, N 672-IV ( 672-15 ) на 2003/3/4 -
година стапува во сила 31/05/2003)

     (Дел од дванаесет на член 17 е исклучено, врз основа на Законот
Н 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     13. Во случај на Декларацијата на должникот во стечај и
раководи со органот на ликвидациона постапка на приспособување продолжува
служи до предавање на случаите на ликвидаторот
или ликвидаторот на неговото именување во овој закон
ред.

     14. инициран Ако стечајната постапка во случај
Членка, нејзината работна група е приоритет
право да го бараат за пренос на целиот имот комплекс
на должникот во закуп, ако претпоставката со готовина
обврските на должникот и со согласност на доверителите.

     Член 18 . планот за реорганизација на должникот

     1. рок од три месеци по издавањето наредба да се реорганизира
Управување со ребаланс на должникот мора да поднесат доверителите комисија
одобрување план за рехабилитација должникот, освен како што е предвидено
овој закон.

     Планот за реорганизација мора да содржи мерки за да се врати
солвентност на должникот, на условите за учество на инвеститорите за нивните
располагање, во целост или делумно се задоволни од доверителот тврди,
особено со префрлање на долгот (на долг) за инвеститори
рок и редовна исплата од страна на должникот или должнички инвеститор
Кредитори и условите на инвеститорот одговорноста за неуспехот
преземени во планот за рехабилитација обврски.

     Планот за реорганизација мора да содржи рок реставрација
солвентност на должникот. солвентност е
врати, во отсуство на знаци за стечај со оваа
Закон.

     Во случај на инвеститорите планот за рехабилитација се развива и
се согласува со инвеститорите.

     Планот за рехабилитација може да вклучува услови на: (член
Став 18 се додава со Законот N 672-IV ( 672-15 ) на
2003/03/04 - 31/05/2003 стапува во сила на годината)

     должникот обврските од страна на трети страни; (втор дел
првиот став на членот 18 се додава со Законот N-672 Владиката
( 672-15 ) на 2003/03/04 - влегува во сила, на 2003/05/31)

     размена на побарувањата на доверителите на имотот на должникот и (или) неговите
корпоративното право (член 18 се додава од ставот
согласно Законот N 672-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - добива
2003/5/31 сила година)

     побарувањата на доверителите друг начин тоа не се контрадикторни
Закон. (член 18 се додава во согласност со став
Законот N 672-IV ( 672-15   ) на 2003/04/03 - стапува во сила
Година 2003/05/31)

     2. Должникот реорганизација Кој
вклучува план за рехабилитација можат да бидат:

     реструктуирањето на претпријатија;

     пренасочување на производството;

     затворање на непрофитабилните фабрики;

     одложување и (или) на рати или простување
(Откажувањето) на долгот, кој стапи на спогодбата;

     ликвидација на наплатливи сметки;

     преструктуирање на средствата на должникот во согласност со овој
Законот, (Втор дел на членот 18 се додава став седум
Законот N 672-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - стапува во сила
Година 2003/05/31)

     продажба на имотот на должникот;

     обврска на инвеститорот за откуп на долгот (дел од долгот)
должникот, особено со префрлање на долгот на неа (делови
долг), и нејзината одговорност за неуспехот на преземените
обврски;

     обврските на должникот и сопственик на имотот на должникот
својата одговорност за не-претпоставува обврски;

     продажба на имотот на должникот, како целиот имот комплекс (за
приватни претпријатија);

     се добие кредит за отпремнина за вработените
должникот, се ослободени во рамките на планот за рехабилитација, кој
враќа на прво место според член 31 на овој закон од страна на
сметка на имотот на должникот;

     отпуштање од работа на вработените на должникот кои не можат да бидат вклучени во
Планови за реорганизација процес. излез помогне во овој случај
платени од страна на инвеститорот, но во негово отсуство - од
сметка на имотот на должникот или на кредит
добиени за оваа намена;

     други начини за враќање на солвентност на должникот.

     3. Инвеститорот (инвеститори), предмет на обврските
на планот на приспособување, може да стекне сопственост на имот
должникот во согласност со закон и со планот за рехабилитација.

     4. Реорганизација планови под преглед од страна на доверителите, Што
приспособување менаџери се одржува во четири месеци од датумот
донесување економски одлуки во врска со реструктуирањето на судот, доколку не е поинаку
со овој закон. Управување со ребаланс ќе ги извести
членови на доверителите комисија за датумот и местото на средбата
Комитет, а за две недели пред доверителите комисија обезбедува
можност да се видат првичните план за реорганизација.

     Планот за реорганизација е одобрена ако на состанокот на Комитетот
Одлуката доверителот е помогнато од повеќе од половина од гласовите
доверителите - членовите на комисијата доверители.

     . 5 доверители комисија може да донесе една од следниве решенија:

     одобри планот за рехабилитација и го доставува за одобрување
Стопанскиот суд;

     отфрлање на планот за реорганизација се применуваат и на трговските суд
петиција за признавање на должникот стечај или
постапка за ликвидација;

     отфрлање на планот за реорганизација, јавете се на Стопанскиот суд на
барањето за ослободување на приспособување на вршење на контрола
должности и назначувањето на нов менаџер приспособување. Горенаведените
Одлуката треба да ги содржи датумот на свикување на следниот состанок
доверителите комисија за разгледување на нови планот за реконструкција, која има
се одржи не подоцна од еден месец од денот на донесување
отфрлање на реорганизација планови.

     Одобрени од Комитетот на доверителите план за реорганизација и протокол
состанокот на доверителите комисија се раководи ребаланс во
Стопанскиот суд за одобрување рок од пет дена
од состанокот на доверителите комисија. Белешка од состанок
доверителите комисија може да вклучува и издвоеното мислење на доверителите
гласаа против ред и рок на отплата
предвидени во смисла на рехабилитација.

     Управување со ребалансот ќе одобрување прелиминарниот план
рехабилитација на должникот од страна на органот овластен да управува со државата
сопственост во однос на должникот, чие учество во имотот
државна сопственост надминува педесет проценти.

(Извор документ - zakon.rada.gov.ua)



     Стопанскиот суд одобрува планот за реорганизација на должникот, што
одлука се донесува во кој може да се поднесе жалба до основана
ред.

     6. Ако во рок од шест месеци по издавањето на наредба
реструктурирање во Стопанскиот суд ќе се поднесе за реорганизација должникот планови
Стопанскиот суд има право да одлучува за признавањето на должникот
стечај или во постапка според овој
Закон.

     Ако доверителите комисија одобрување на реорганизација планови, кои
обезбедува рехабилитација должникот подолг период отколку што првично се
инсталиран, Трговскиот суд продолжува рехабилитација, ако
причина да се верува дека продолжувањето на периодот на реорганизација и план за имплементација на
рехабилитација ќе доведе до обновување на должникот.

     7. Управување со ребаланс на квартални извештаи до Комитетот
доверителите.

     8. Во случај на повреда на Условите за склучени договори од
планот за реорганизација во текот на постапката за реорганизација заштита
повредените права кои се појавија во врска со постапките
преструктуирање, е во процес на постапката на
стечај.

     Член 19 . Продај во процесот на преструктуирање на имотот на должникот, како
                 интегриран сопственост комплекс

     1. Со цел да се врати на солвентност и задоволство
доверителите на планот на должникот за реорганизација може да се изврши продажба на недвижности
должникот приватната сопственост како комплетна сопственост комплекс.
Мерки за обезбедување на доверителите побарувања од имотот на должникот,
е предмет на продажба, во согласност со планот за реорганизација, владејачката поништува
Стопанскиот суд.

     2. При продажбата на должникот имот, како што приватниот сектор
интегриран сопственост комплекс на пропишан начин отуѓени
сите видови на опрема наменета за претприемачки
на должникот, вклучувајќи ги и просториите, објектите, опремата,
инвентар, суровини, производи, тврдат дека правата на ликовите
(Означување), кои засебно на должникот, своите производи
(Работи, услуги) (трговско име, трговски марки и
услуги), сопственост и други права на должникот, освен правата и
обврски кои не можат да се пренесат на други.

     3. При продажбата на должникот имот, како што приватниот сектор
целиот имот комплекс кој е направен врз основа на овој
член, обврските и одговорностите за исплата на една единствена
придонеси за задолжително социјално осигурување,
неискористени и нема време за враќање на социјална
осигурување во случај на привремена неспособност исплати, даноци и
давачки (задолжителен плаќања) на должникот на денот
економски суд носи изјавата на петицијата
Стечај не е вклучена во активата на
на должникот.
{Трет дел на членот 19 се менуваат во согласност со законите
Н 3108-IV ( 3108-15 ) на 2005/11/17, N-2464 I ( 2464-17 ) од
2010/08/07}

     4. При продажбата на должникот имот, како што приватниот сектор
холистички богатство на сите договори за вработување (договори), кои
склучен пред датумот на продажба на имот на должникот, како целиот имот
комплекс, остануваат во сила, како и правата и обврските
Работодавачот да помине купувачот на имотот на должникот.

     5. Износот добиен од продажба на имот на должникот Приватно
имот, како составен сопственост комплекс вклучени во
средства на должникот.

     6. Приватни продажба на имот на должникот имот како составен
сопственост комплекс е направен на отворен тендер, доколку не е поинаку
реорганизација планови се предвидени на начин пропишан
законодавство, земајќи ги во предвид утврдени со овој
Закон.

     Управување со ребаланс е организатор на понудите или привлечат
Овие цели за стручно организација. Специјализирани
организација не може да биде посветен на доверителот во врска со
или должникот.

     7. Управување со ребаланс должен мислењето
продажба на имотот на должникот, како приватна сопственост на целиот имот
комплекс на отворено аукција во официјалната списание за
триесет дена пред денот на одржување на аукцијата.

     8. Огласот за продажба на приватна сопственост на должникот
имот, како составен сопственост комплекс треба да содржи:

     информации за целиот имот на редот и
познанство со него, рокови за доставување на
тендер, но не повеќе од еден месец по објавувањето на реклами;

     времето, местото и формата на понудата;

     Форматот за понудите;

     почетна цена на целиот имот комплекс, утврдени
во согласност со законите на евалуацијата на средства, имотот и
стручна оценка активности, (став пет дел осум
Член 19 од Законот обновена N 2801-IV ( 2801-15 ) од 2005/09/06)

     депозит, рок и цел за депозит;

     Форматот на тендер.

     9. Ако периодот Во рамките утврдени во Објавата,
Добиени барање за учество во отворен тендерот за продажба холистички
Имотот комплекс на еден подносител, на аукцијата ќе се одржи. Со
согласност од доверителите комисија целокупниот имот комплекс може да се
продаваат овој барателот повторува без наддавање.

     10. тендерите се изведуваат во форма на аукција, освен клаузула
на овој закон.

     Лицето кое победи на тендерот, како и управување секојдневно ребаланс
протоколот на одржување на аукцијата, која ги вклучува условите
купување на целиот имот комплекс, кој го склучи
договорот за продажба.

     Ако на аукцијата во форма на натпреварот конк*ренцијата
се согласувам со доверителите комисија.

     Ако на аукцијата во форма на конк*ренцијата врз основа на
Протоколот, потпишан од страна на победникот и за организаторот на аукцијата
денот на натпреварот, најдоцна петнаесет дена од денот
овој тендер е потпишан договор за продажба холистички
сопственост комплекс.

     11. Износот на депозит платени од страна на лице кое победи на тендерот, Ако
неговото одбивање да го потпишат протоколот и договорот за продажба
имот на должникот, како една интегрирана сопственост комплекс е вклучена во
на имотот на должникот е помалку трошоците на тргување организаторот
за неговото одржување.

     Ако должникот за износот на приходите од продажба на имот, како што
целиот имот комплекс, задоволување на доверителите побарувања во
целосна постапка на стечај на должникот
да се прекине Стопанскиот суд на барање на менаџерот
приспособување.

     12. Ако износот на приходи од продажба на имот на должникот, како
интегрален комплекс е доволно имот за задоволување на барањата
доверителите во целост, кој раководи со ребаланс нуди доверителите
склучи спогодба.

     Ако решението е склучен, Трговскиот суд
признава на должникот во стечај и ја отвора ликвидациона постапка.

     Пред одобрувањето на комерцијални судско порамнување или договор
признавање на должникот стечај или постапки
Управување со ребалансот не е право на населени места со
доверителите.

     Член 20 . Продај во процесот на рехабилитација на должникот имот на

     1. Со цел да се врати на солвентност на должникот и
на доверителите план за реорганизација може да предвиди за продажба
на должникот имот на аукција во опен. Управување со ребаланс
по попис и проценка на имотот на должникот има право
започне со продажба на имот на должникот на аукција опен. Активности
да се обезбеди доверителите побарувања во однос на имотот на должникот,
предмет на продажба, според планот на приспособување, владејачката поништува
Стопанскиот суд.

     2. сопственост на должникот во однос на кое сообраќајот Ограничување
Продаден на аукција Приватни. Затворени Во понудата се вклучени
лица според законот може да се спомнува имотот
сопственост или под други имотни права.

     Продажба на имотот на должникот - на државните претпријатија во
Процесот на рехабилитација се спроведува во согласност со законите на
на приватизација со конкретни утврдени со овој
Закон.

     3. Почетната вредност на имотот на должникот што се става на
наддавање се определува во согласност со Законот на Украина "за евалуација на
средства, имот и професионални вреднување дејност во Украина
( 2658-14   ), други правни акти. (Трет дел
Член 20 од Законот обновена N 2801-IV ( 2801-15 ) од 2005/09/06)

     4. Понудувачот мора да плати продажната цена
должникот имот во однос на протоколот, или договор
продажба, но не подоцна од еден месец по датумот на
наддавање.

     5. сопственост на должникот не се продаваат во Првата понуда Предлог
Аукција повтори, освен ако поинаку не реорганизација планови. сопственост
не ре-продаден на аукција може да се спроведе во управувањето со
ребаланс, со согласност на доверителите комисија, под договор
продажба склучени без тендери.

     Член 21 . Извештај ребаланс менаџери

     1. Во петнаесет дена пред одржувањето на преструктуирање, како и
основите за престанок на рехабилитација менаџер
ребаланс на Комитетот на доверителите мора да обезбеди писмен извештај и
ги информира членовите на комисијата на доверителите на време и место
Средба на доверителите комисија. (член 21 во
изменета и дополнета со закон N 672-IV ( 672-15   ) на 2003/03/04 - добива
2003/5/31 сила година)

     2. Извештај ребаланс менаџери треба да содржи:

     должникот биланс на последната дата на пријавување;

     билансот на успех должникот;

     информации за достапноста на фондовите на должникот кој
може да биде насочено кон залог должникот;

     информации во врска со побарувањата на должникот на денот
и известување на нереализирани тврдат должникот;

     статус на обврските на должникот
Дата на пријавување. (став Шест од вториот дел на член 21 во
изменета и дополнета со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     3. Извештајот се вклучени докази за ребаланс на менаџери ги исполнуваат
стечаен доверител тврди според регистарот. (став
Трет дел од член 21 од Законот обновена N 3.088-Ш ( 3088-14 )
на 2002/03/07)

     Паралелно со извештај на Управниот комитет ќе поднесе до ребалансот
доверителите на еден од предлозите: (Вториот дел од ставот три
Член 21, обновена со закон N 672-IV ( 672-15 ) на 03.04.2003 -
година стапува во сила 31/05/2003)

     на одлуката за предвремено раскинување процедури
рехабилитација во врска со реставрацијата на солвентност на должникот;

     одлучува за престанок процедури и канализација
спогодба, (став четири од третата статија
1921 обновена со Законот N 3.088-Ш ( 3088-14 ) на 7.3.2002 година)

     жалба до Трговскиот суд со петиција
продолжување на рехабилитација;

     жалба до Трговскиот суд со петиција
признавање на должникот стечај или постапка.

     4. Извештај ребаланс менаџери треба да бидат разгледани од страна на Комитетот
доверителите во рок од десет дена од приемот.
(Дел Четири од член 21 од Законот обновена N 3.088-III
( 3088-14 ) од 2002/07/03)

     5. По разгледување на Извештајот Менаџер ребаланс на комисијата
доверители одлучи за примена на комерцијалните суд
на пример:

     престанок ребаланс постапка во врска со извршувањето план
рехабилитација и реставрација на должникот;

     продолжување на периодот на приспособување постапка;

     престанок постапката за реструктуирање, признавањето на должникот во стечај и
на постапка за ликвидација;

     престанок процедури на градската канализација и спогодба.

     Во случај на околности кои претставуваат основа за престанок
приспособување постапка, доверителите комисија може да донесе соодветна
Решение во отсуство на умот на канализација Менаџер извештај.
(Дел Пет од член 21 од Законот обновена N 3.088-Ш ( 3088-14 )
на 2002/03/07)

     6. Ако доверителите комисија не ги преземат сите од овие решенија
или одлука не е дадена на суд за време на економската
петнаесет дена по истекот на рехабилитација или на кои било причини
за нејзино завршување, Трговскиот суд смета
Прашањето за признавање на должникот стечај или
Постапките на начин пропишан со овој закон. (Дел Шест
Член 21 се менува со Законот N-672 Владиката
( 672-15 ) на 2003/03/04 - влегува во сила, на 2003/05/31)

     7. Извештај ребаланс менаџери, доверителите Комитетот го разгледа,
Белешка од состанок и го испрати на доверителите комисија
Стопанскиот суд во рок од пет дена од денот на
седница на доверители.

     Во извештајот се додава ребаланс менаџери регистар на побарувањата на доверителите
и, ако има, жалбите на доверителите кои гласале против
Доверителите комитет донесе одлука или не учествуваат во
Гласањето.
(Седум дел од член 21 е променета со Законот
672 Н-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - 2003/05/31 стапува во сила
година)

     8. Извештај ребаланс на менаџерите и на доверителите се занимаваат со жалби
На состанокот на Економско суд. местото и времето на арбитража
пријавена ребаланс на менаџерите и на доверителите кои поднеле жалба.

     9. Ако доверителите Комитетот одлучи да го раскине
санитарни постапки во врска со реорганизацијата планови и
реставрација на солвентност на должникот, во извештајот менаџер ребаланс
предмет на одобрување од страна на Стопанскиот суд, доколку не е поинаку
со овој закон.

     Во случај на Стопанскиот суд на валидноста на жалби
Комерцијални кредитори суд може да одбие да го одобри извештајот
Управување со ребаланс.
(Ten дел од член 21 од Законот обновена N 3.088-III
( 3088-14 ) од 2002/07/03)

     10. На одобрување на Извештајот Менаџер реорганизација или отфрлање
одобрување во овој извештај, или да продолжи реструктуирањето, или
одобрување на спогодбата достави одлука која може да се
соочат со предизвикот на воспоставениот поредок.

     11. Ако плаќањата кон доверителите се врши во рамките на условите
предвидени со планот на приспособување, Трговскиот суд во отсуство
барање на доверителите комисија за екстензии
на планот на приспособување, и правење на соодветни измени на планот
реорганизација на должникот признава стечај и ликвидација отвора
постапка. (Дел единаесет на член 21, како обновена со закон
672 Н-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - 2003/05/31 стапува во сила
година)

     12. населбите со доверители, чии побарувања се вклучени во
регистар врши ребаланс на менаџери, почнувајќи од датумот
наведени во Стопанскиот суд одобрениот план за реорганизација, во
редослед на нивниот приоритет утврдени со член 31 од овој закон.
(Дванаесет дел од член 21 од Законот обновена N 3.088-III
( 3088-14 ) од 2002/07/03)

     (Дел од тринаесеттиот член 21 е исклучено, врз основа на Законот
672 Н-IV ( 672-15 ) на 2003/03/04 - 2003/05/31 стапува во сила
година)

     (Дел четиринаесет од член 21 е исклучено, врз основа на Законот
Н 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     (Дел од петнаесеттиот член 21 е исклучено, врз основа на Законот
Н 3.088-Ш ( 3088-14 ) во 2002/03/07)

     16. копија од Трговскиот суд и на отчет
ребаланс насочена јавната власт за стечај.

   
Кон врв
annaja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 21.Април.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 531
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај annaja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2011 во 14:01
Пред 3 год.после смрта на татко ми правев оставинска.Во приложените документи имаше и имотен лист,кој јас мислев дека е единствен.Сега се испостави дека тој имотен лист бил само за дворот,а за куќата имало пет други имотни (што јас незнаев) затоа што во сите документи што ги најдов беше само тој.
Моето прашање е: дали нотарот,што ја правеше оставинската, имаше обврска да ме опомени дека тој имотен лист е само за дворот,ако ништо друго да ме праша дали под шатор живеевме ????

И сега,јово на ново,нова оставинска нови 13.000 денари.....да го почастам....!тага
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Мај.2011 во 13:51
Originally posted by annaja annaja напиша:

Пред 3 год.после смрта на татко ми правев оставинска.Во приложените документи имаше и имотен лист,кој јас мислев дека е единствен.Сега се испостави дека тој имотен лист бил само за дворот,а за куќата имало пет други имотни (што јас незнаев) затоа што во сите документи што ги најдов беше само тој.Моето прашање е: дали нотарот,што ја правеше оставинската, имаше обврска да ме опомени дека тој имотен лист е само за дворот,ако ништо друго да ме праша дали под шатор живеевме ????И сега,јово на ново,нова оставинска нови 13.000 денари.....да го почастам....!тага


Нотарот не располага со сознанија за тоа што се оставителот поседувал, ниту пак е овластен по службена должност да внимава со што се располага оставителот.
Кон врв
bubiko11 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 20.Мај.2011
Статус: Офлајн
Поени: 1
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bubiko11 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Мај.2011 во 23:08
dokolku ne postoi dogovor za zakup na deloven prostor,kako moze sopstvenikot da dokaze dali mu se plateni kiriite i po koja cena go izdal istiot? me interesira dali toj ima pravo da go zatvori prostorot i da ja onevozmozi firmata da raboti pritoa zatvarajki gi site dokumenti vnatre.So toa i nanesuva steta na firmata dali mu sleduvaat sankcii.
Vi blagodaram dokolku mi pomognete
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1213141516 23>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.