IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Здравје > Вежбање
  Активни теми Активни теми RSS - Слабеење?!?!?!
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Слабеење?!?!?!

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 8>
Автор
Порака Обратен редослед
Ninja 35 Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Февруари.2009
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 17840
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Ninja 35 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2013 во 23:19
појди на лекар , не чекај совети од нестручни лица или од сеирџии...и не губи време...
Ако ти изгледа премногу лесно , имаш некаде згрешено !!!
Кон врв
Kikica_f Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Декември.2013
Статус: Офлајн
Поени: 2
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kikica_f Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2013 во 20:26
Zdravo , zdravo   imam edno zensko prasanje , neznam koj bi mi pomognal vo odgovorot :D veke 3 den odam na vezbanje no imam mal problem neznam kade bi se posovetuvala ... Prviot den koga bev mi bese ete potesko da kazam i imav malku bolki vo predelot na stomakot ... Vtoriot den super si pominav i bas lesno izdrzav se, no potoa pokasno imav bledo crven iscedok vo mokrenjeto.Potoa den pauza pa 3 den od vezbanjeto i eve cel den osekam poduenost vo stomakot i veke od pladne imam isto bledo crven iscedok ama poveke od prviot pat. Zosto taka ??? Ke ve molam za sovet , odgovor ako ne mi e prasanjevo postaveno na pravo mesto upatete me kade da se obratam .Blagodaram od napred ... pozzz
Кон врв
Mincela Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 24.Мај.2013
Статус: Офлајн
Поени: 4
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Mincela Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2013 во 18:24
Јас пиев чај од билна аптека матиа симнав 4кг за некој месец дена, ама и пешачев многу. Не знам дали симнав од пешачење или од чајот.
Кон врв
edgaralanpo Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 16.Март.2011
Статус: Офлајн
Поени: 28
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај edgaralanpo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Октомври.2013 во 17:14
за слабеење размислуваат само оние кои имаат премногу слободно време, оние кои немаат време, а цело време нешто работат и онака не се дебели
Кон врв
Анастеа Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПИПИ долгиот чорап

Регистриран: 07.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 35441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Анастеа Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2013 во 14:47

Никогаш не сум имала таков проблем.
И секогаш си имам фора за уште некое килце.трепкање
Кој ќе се мачеше со диети, со оглед на тоа каква стрвла сум
.голема насмевка

А и читајќи за новите трендови за слабеење, со пиење чаеви со тении изненадување... не, фала.



Кон врв
bilni Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 07.Мај.2013
Статус: Офлајн
Поени: 2
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bilni Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2013 во 14:14
so sekojdnevno vezbanje trganje od menito bel leb blago i sokovi i so pomos na sogoruvaci na masti za 4 meseci imam simnato 9 kg ( samo edna doza na topaci ) i sega prodolzuvam za uste 8-9 kg samo sakam da pocnam i so tegovi megutoa mi treba za toa sovet kako i koga koi delovi od teloto
Кон врв
Radijator Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Radijator Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Септември.2012 во 03:25
Ова е програма за сите оние што сакаат да топат масти(сало) Храната е пресметана на 2000 калории дневен внос и НОРМАЛНО со ЗАДОЛЖИТЕЛНА физичка акитвност, без тоа нема да има апсолутно никаков напредок. За да се направи омлет мора да се скапа јајце....

Епа замислте се во ова темпо:

09.30 – Будење, едно јаболко и 500 грама вода
10.00 – 100 грама овес со 0.5 маслено млеко и една лажица мед или 100 грама мусли ама без мед
13.00 – 50 грама варен ориз со 100 грама варено пилешко бело месо + салата
15.00 – 150 грама варен ориз или 3-4 варени компири + салата
17.00 –    Т Р Е Н И Н Г    и веднаш после тренингот 3 коцки чоколадо
18.30-19.00(или во моментот кога ке завршите со физичката активност гледајте да не поминат повеке од 45 минути додека да го конзумирате најважниот оброк ) - 200 грама варено пилешко бело месо и нешто по ваша желба + салата и на крајот за десерт мноооооогу малку нешто благичко по ваша желба
21.00 – Туна( само 2 пати во неделата, вие одлучете си кога) + салата(ако нема туна може шопска салата со повеќе сирење
Пред спиење – 5-6 белки од јаца(без жолчка)+ салата

Во меѓувреме можете да конзумирате негазирани сокови, житарки,
Вода - гледајте колку што е можно повеќе
Зеленчук – БЕЗ ЛИМИТ колку ви душа сака, што сакате и кога сакате особено зеленилата
Овошје - умерено , нормално
Со кафето наместо бел шеќер, може натрен или кафеав.
Црн леб наместо бел ама ВНИМАТЕЛНО со него.
Задолжително имајте еден ден во неделата кога ке јадете што сакате или со други зборови да сe oслободете од здрава храна

Месечно за да се исхранувате на овој начин ке ви бидат потребни околу 7000 денари а како што читате сендвичи, пици , палачинки , банички газирани сокови, алкохол итн. не се на вашиот список освен еднаш неделно, така да ич не се мисли, од утре оди истрчи еден круг до некаде и врати се пак назад. И се така секој ден. Времето е релативно, има за се, испланири го добро и тоа е тоа.




У С П Е Х !!!!
Just because i see the world with my own eyes, that doesn't make me a sinner !!!
Кон врв
Valerija Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 102702
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Valerija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2012 во 22:20

Бизарни, но ефективни трикови за слабеење:)


1. Помирисајте јаболко, банана или нане
Д-р Алан Хирш од една американска организација што се занимава со истражување на влијанието на мирисот и вкусот, тврди дека ова навистина дејствува. Истражувањето што било направено на 3.000 волонтери, покажало дека колку повеќе луѓето мирисаат, толку помалку чувствуваат глад. Резултатот е губење килограми и тоа по 13 во просек. Како објаснување се наведува „моќта“ на мирисот, што може да го „залаже“ мозокот дека „консумирал храна“.
 
2. Опкружете се со сина боја
Обидете се да се сетите на некој ресторан во кој преовладува сината боја во ентериерот. Ако не ви текнува на некој таков, можеби истражувањето има одговор. Тврдењата се дека сината боја го намалува апетитот, а сопствениците на рестораните не би сакале да се случи тоа. =) Патем, имајте на ум дека би требало да ги избегнувате црвената, портокаловата и жолтата боја, бидејќи се претпоставува дека тие дејствуваат спротивно од сината, односно го зголемуваат апетитот.

3. Спроти местото каде што седите додека јадете ставете огледало

Ако седите и јадете пред огледало, количеството што „планирате“ или имате потреба да го внесете, наводно може да се намали речиси за третина, според една студија. Истражувачите велат дека додека се гледаме себеси во очи, се потсетуваме на нашите желби и цели, меѓу кои често се и оние за намалување на килограмите.

4. Врзете лента или јаже
Овој метод, всушност, е совет од книгата на Валери Орсон - „Мала тајна“, во која авторката вели дека многу жени од Франција врзувале лента или јаже под половината, за да не „заборават“ до каде можат да „одат“ кога ќе појдат на вечера. Идејата е да бидат свесни за својот стомак и ако претераат, а тоа ќе го забележат штом лентата ќе почне да ги затегнува, да намалат или сосем да престанат со јадење.

5. Фотографирајте ја храната

Оваа препорака е чудна, ама наводно дејствува и вели дека подобро е да ја фотографирате храната отколку да запишувате што јадете и сл., ако сакате да внимавате на исхраната. На крајот на денот за да се потсетите, велат - погледнете ги фотографиите. =)
Јакиот човек има само една слаба страна-жената што ја сака!
Кон врв
Valerija Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 102702
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Valerija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2012 во 22:18

Диети и слабеење :)

article Image

Овој натпис го имам напишано поодамна (само претходно ми беше во дневници, или во приказни, не се сеќавам баш) , ама гледам дека темава станува се поактуелна, па решив да го ставам и овде.

Видов дека многу девојки прашуваат колку килограми треба да имаат според нивната висина, по колку калории треба да јадат на ден и дали изеле премногу. Ако ве интересира било што од овие прашања, продолжете за читате :)

1. Индекс на телесна тежина
-Или Body mass index (скратено BMI). Според индексот на телесната тежина се пресметува колку килограми отприлика би требале да имате според висината. На пример јас со моите 175cm би требала да имам од 58-79кg за да имам нормална тежина. За пресметување на BMI има формула која можете да си ја побарате на интернет, или ако сакате слободно пишете ми приватна порака и ќе ви пресметам јас. Еве како од прилика стојат вредностите за индексот на телесна тежина:
Помалку од 18.5 - underweight
18.6-25 - normal (толку би требало да имате ако имате нормална тежина)
Повеќе од 25 - overweight
Ако се снајдете, проверете си на табелава:

 

2. Колку калории треба да внесувате на ден?
-
Ако се исхранувате нормално, околу 2000. Ако сте на диета, зависи од диетата. Јас не би препорачала помалку од 1000 калории, бидејќи тоа не е воопшто здраво, со таквите диети може многу брзо да си ја вратите тежината што сте ја имале пред диетата. Околу 1000-1200 калории е супер ако сте на диета. Би ви дала пример со мојот организам, јас некои денови внесувам по 500-600 калории или помалку, и немам сила за ништо, немам ни концентрација да седнам и да учам.

3. Листа на нискокалорични јадења
-
Овошје и зеленчук. Јогуртот е добар ако сакате рамен стомак, и плус супер е за коските ама има околу стотина калории во една чаша. Затоа не претерувајте со него. Најмногу препорачувам целер и моркови, многу се здрави, а имаат и многу малку калории. Еве 2 линка со нискокалорични јадења, убаво е да ги видите за да не набројувам:
http://nutrition.about.com/od/healthyshopping/a/groceryshoplist.htm
http://www.weightlossforall.com/low-calorie-food-list.htm
 

4. Дали може да се ослабе САМО во колковите, стомакот и сл.?
-За жал не. Ако слабеете, ќе ослабете секаде, значи и во раце/нозе дури и градите ќе ви се намалат. Затоа подобро е само да правите вежби за зацврстување на мускулите во одредени делови на телото.

5. Што да јадам за доручек?
-Житарици се добар избор, или некое овошје, зеленчук.

6. Дали црниот/интегралниот леб дебелее?
-Не колку белиот, ама сепак не треба да претерувате со него. 

7. Вода!
-Е ова го имате сигурно 100 пати слушнато, ама МНОГУ е важно. Пијте по 2-3 литри вода на ден. И не претерувајте, не пијте повеќе од 3 литри. Не е убаво да се претера и може да имате последици по здравјето и со премногу вода.

8. Други пијалоци...
-Дефинитивно препорачувам зелен чај. Супер е, и убаво е да го пиете барем еднаш на ден. И Coca Cola Light има по 2-3 калории, само добро би било да не претерувате со неа, не е многу добра за организмот.

9. Ужина во школо
-Видов дека многу девојки прашуваат за ова па ќе ви дадам неколку совети. Може да си направите од дома сендвич со интегрален леб, и што е можно повеќе зеленчук во него. Не ставајте маргарин/мајонез и сл. Или земете јаболко или некое друго овошје во школо.

10. Анорексија/булимија/EDNOS
-Ова се пореметувања во исхраната за кои најверојатно сите сте слушнале. Бидејќи не сум доктор, не можам да ви дадам нешто многу информации за нив, ама прилично сум информирана па пишете ми тоа што ве интересира и ќе ви одговорам.  И двете се многу опасни и имаат многу опасни последици, а може да доведат и до смрт. Плус нели опаѓање на коса/послаб имунитет/погусти влакна на телото (освен на косата)/акни/непријатен здив и сл. 

image

11. Масти
-Освен калориите убаво е и да видите и колку масти има во јадењето што го јадете. И видете го ова, да знаете како изгледаат:

Околу 2,5кг масти и 0,5кг масти.

Јакиот човек има само една слаба страна-жената што ја сака!
Кон врв
Aureus Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Август.2012
Статус: Офлајн
Поени: 108
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Aureus Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Август.2012 во 14:16
За доручек јагленхидрати, за ручек пола порција, за вечера протеини.

68 кила имав, сега имам 59 (битно петка има на вагата) со ваков режим.
Кон врв
Radijator Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Radijator Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Мај.2012 во 14:06
Во никој случај не купувајте апчиња за слабеење. После брзата храна и газираните сокови, тоа е најголемото ЗЛО на 21 век.
Just because i see the world with my own eyes, that doesn't make me a sinner !!!
Кон врв
igork Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 03.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 6
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај igork Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Март.2012 во 15:30
пиј зелен чај, јади кокосово масло, чиа семки
Кон врв
Ѓороски Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Декември.2011
Локација: Скопје
Статус: Офлајн
Поени: 21
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Ѓороски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2011 во 13:28
Постојат различни начини на слабеење. Еден од нив го читам овде веќе неколку пати. Јадам се, умерено, не после 19 часот и не вежбам.
Одличен пример за конфекциско слабеење. Резултатот е намалување на телесна тежина, само визуелниот ефект е ист. Нема затегнатост, цврстина, облини, има точки од целулит, лоша циркулација, кондиција тапа...И сега, што е подобро, лош изглед а полничок или соленка а со целулит и без кондиција?!
Она што физичката активност ќе ви овозможи не е само дополнително губење на екстра калории за постигнување на целта. Помала телесна тежина. Туку, подобрување на кардио-васкуларниот систем и респираторниот тракт. Подобра циркулација, размена на материи во организмот... А самиот фитнес, се разликува од останатите спортови по тоа што со негова помош можете да влијаете на одредени делови од телото и да ги обликувате по желба и по ваша мерка. Немојте да се плашите од мускули. Ако не сакате силиконски имплантанти, мускулите се единственото човечко ткиво кое ќе ви даде облик и форма.
Вежбајте, спортувајте, било што. За ваше здравје.
Кон врв
Anja1989 Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 14.Јули.2011
Статус: Офлајн
Поени: 18
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Anja1989 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2011 во 18:36
Во последниве 3 месеци симнав 10 кг без посебно мачање ,со мала физичка активност и избегнување на храна после 19 часот . Од ништо не се откажав - па дури ни од благооо- без кое неможам да жиевам
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 8>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,142 секунди.