IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - Мотоциклизам
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Мотоциклизам

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 5>
Автор
Порака Обратен редослед
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2009 во 03:14
Hayden и искуството со Ducati



Наоѓајќи се на 14то место во генералниот пласман после 13 извозени трки со Ducati, од која последната заврши со безсрамно срудрување во Misano, фер е да се кажи дека работите се уште не тргнале добро по планот на Nicky Hayden со италијанскиот фабрички тим, но добриот и упорниот Американец е филозоф за неговата сезона во 2009 до сега.

Неговите резултати покажаја нагорен тренд за разлика од неговиот претходен кога го замени Crew Chiefs, и Juan Martinez беше вратен назад во Ducati да работи со него, а Hayden веќе имаше потпишано договор за 2010 година со Bologna-базираниот тим и домашен подиум во Indianapolis со што го покажа неговиот труд, оваа година.

“Измина една година до денот кога потпишав договор со тимот на Ducati , и тоа е добро искуство! Од секогаш се запрашував како ќе биде да се биди возач за тимот на Ducati, и сега го знам тоа многу добро. Ова е се на кое се надевав, и ќе има и повеќе. Ова искрено е специјален бренд со специјални луѓе. Не беше секогаш најлесно, да бидам искрен со сите, и резултатите не се најдобри, но тоа ми дозволи да ги видам двете страни на луѓе, и можам да кажам дека сите беа на правото место со нивниот третман спрема мене, во добрите и лошите денови.”

motorsport.mk
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2009 во 03:10
Brivio за сезоната на Rossi



Davide Brivio е под илустрации од кога Valentino Rossi е најголем противник во неговата кариера оваа година, каде и Jorge Lorenzo со Dani Pedrosa и Casey Stoner делуваат како идни „трња“ во илустрациите на Италијанската страна каде секој викенд со трка беше голем предизвик.

Rossi е на добра позиција со уште четири останати трки, но тој ја покажа својата човечност склона кон грешки на Le Mans и Indianapolis патеките оваа сезона и Brivio верува дека натпреварот ќе биде безмилосен повторно се до крајната фаза од шампионатот – посебно со закажаното враќање на Stoner, после неговото боледување, на следната трка во Португалија.

Сумирајќи ја работата на Rossi за оваа година, досега, Brivio изјави, “Оваа сезона беше тешка, затоа што има тесна битка на секоја трка. Ние водиме со 30 поени во овај момент после 13 извозени трки, со што беше позитивна сезона но многу тешко до крајот затоа што четири возачи не мируваат до крајот. Valentino, кој е повеќекратен Светски шампион, треба да започни да бара начин да се избори против помладите момци. Ние видовме и во Misano дека тој е во можност да дојди на врвот, многу е цврст и мотивиран кога навистина сака да победи.”

На барање да ги одбери најдоброто од Rossi за време на целата оваа сезона, Brivio додаде, “Catalunya беше голем момент, еден од најголемите, беше започнување на еден голем дуел со Jorge Lorenzo. После многуте трки сепак беше тесна борба. Catalunya беше голема трка и Valentino излезе со голем подвиг на финалната кривина од последниот круг. Тоа беше најемоционалната победа, но тука има и други добри моменти.”

motorsport.mk
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Септември.2009 во 00:04
зарем Валентино Роси и Роси Капироси уште се возикаат?

знам дека пред неколку години беа на врвот


извинете ама не следам мото гп црвенеење
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Септември.2009 во 17:24

МОТО ГП - ГОЛЕМА НАГРАДА НА САН МАРИНО


Роси и ништо ново


Одлучив да одам чекор по чекор до победата, а тоа на крајот се покажа како успешен рецепт, изјави Роси


Бранителот на титулата во најелитното мотоциклистичко натпреварување Мото ГП, Италијанецот Валентино Роси (Јамаха) уште еднаш ја покажа својата доминација во кралската класа. По неуспехот на претходната трка за ГН на Индијанаполис, Докторот на тринаесетата трка сезонава, во Сан Марино, на патеката Мисано, приреди незаборавно шоу и до највисокото место на подиумот стигна за 44:32.882 минути, пред неговиот тимски колега Шпанецот Хорхе Лоренцо и возачот на Хонда, Дани Педроса (Шпанија).
- Мислев дека полпозицијата ќе ми овозможи полесно да стигнам до победата. Меѓутоа, уште на стартот бев минат од Педроса и Хорхе. Го загубив ритамот, но не сакав да ризикувам на почетокот со полн резервар и незагреани гуми. Одлучив да одам чекор по чекор до победата, а тоа на крајот се покажа како успешен рецепт, изјави Роси.

За Докторот ова е 161. подиум во Мото ГП и 104. победа во кариерата.
Интересна борба се водеше и за четвртото место меѓу Италијанците Андреас Довициозо (Хонда) и Лорис Каприоси (Сузуки). На крајот четвртото место му припадна на пилотот на Хонда.
Лидерското место во генералниот поредок на четири трки до крајот на сезоната се уште е во сопственост на Роси со 237 бодови, пред Лоренцо 207 и Педроса 157 бодови. Кај конструкторите првото место е резервирано за Јамаха со 305 бодови, пред Хонда и Дукати.
Следната трка е за четири недели (4 октомври) за ГН на Португалија.

izvor vecer.com.mk
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Септември.2009 во 01:32
нека му е среќна новата победа и така да продолжи

ги растури неговите "пациенти"

Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Септември.2009 во 20:55
prekrasna trka denes i cestita 103 pobeda majstoreсреќа
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Септември.2009 во 20:00
Rosi startuva prv utre...trkata ke bide ludnica...se vozi blizu gradceto kade sto e roden Rosi...deneska na kvalif. imase publika kako za trka, pa moze da se zamilsi kako ke bide utre...trka sto vredi da se gleda...среќа
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Август.2009 во 04:49
Роси - отворен пат до титулата



Окулу 140.000гледачи кој наоѓаа на стазата во Брно имаа шанса да гледаат доста возбудлива трка и можеби дури и завера на титулата на Валентино Роси за оваа сезона.

Но да тргнеме со ред. Тројката од првиот ред поведе, но набрзо двоецот на Фиат Јамаха, кој цел викенд беше доминантен, или подобро речено супериоред, се одвои и почна да вози сопствена трка.

Роси водеше до петнаесеттиот круг кога беше престигнат од Жорге Лоренцо, кој цело време дотогаш буквално му дишеше во врат. И тогаш доаѓа до расплет каков што во тој момент ретко кој очекуваше. Младиот Шпанец попушти под притисокот и на истото место каде го престигна повекекратниот првак падна (ситуација која ни позната од дуелите Роси-Сторен), по што на Роси му се отвори пат до нова титула.

Во ред, можеби е сепак прерано да се говори за победа во шампионатот, бидејки останаа шест трки до крајот, но 50бодови предност кој италијанецот ги има и со вакво возење кое го прикажува, се многу добар показател дека многу веројатно е дека Роси ке ја одбрани титулата.

Дани Педроса помина низ целта како втор со 14секунди заостанување, додека Тони Елиас заврши како трет. Во последниот круг дојде и до инцидент на стазата каде новиот возач на Дукати, Мика Калио, налета на Марко Меландри но на среќа по сите, се помина без инциденти.

Конечен редослед:
1. Роси
2. Педроса
3. Елиас
4. Довизиосо
5. капироси
6. хајден
7. Едвардс
8. Де Ангелис
9. Тоселанд
10. Де Пуниет
11. Вермулен
12. Канепа
13. Талмакси

Генерален пласнан: Роси 212бодови, Лоренцо 162, Стонер 150, Подроса 135

Во класата од 250кс победата ја однесе Марко Симончели, втор беше Мати Пасини, додека последното место на пиедесталот го обезбеди Алваро Батиста.

Победник во класата до 125кс е Николас Терол, второпласиран е Жулиан Симот, додека трет заврши Андреа Ианоне.

sportdenes.com
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Август.2009 во 03:22
Стартуваат новите правила



Трката за Големата награда на Чешка што се вози в недела на патеката крај Брно го означува почетокот на правилата кои носат рестрикции на ресурсите кои ќе им бидат на располагање на возачите во светското првенство во мотоциклизам. Акцентот е на ограничувањето на моторите до крајот на сезоната, вкупно пет на број за седум трки. Уште неколку други рестрикции ќе бидат аплицирани сега, а следниот блок ограничувања ќе дојде со почетокот на новата сезона во 2010 година.

На прес конференцијата одржана во пресрет на гран при викендот, Валентино Роси потврди дека тимот на Јамаха подготвил „нов материјал“, што ќе му биде на располагање.

- Се менува начинот на кој што ќе работиме со моторот. Сега ќе мора да се планира кој мотор ќе се вози на тренинзите, ќе мора да се води грижа за машината дури и по завршувањето на трката. Тоа треба да заштеди пари, па затоа е важно. Во понеделник ќе имаме тестирање, па ќе можеме да испитаме некои детали за да можеме да направиме чекор напред со новиот мотор,- вели лидерот во шампионатот.

Слично како во Јамаха, новитети ќе имаат и во другите екипи, кои работно ја минале летната пауза, при што најголем дел се однесуваат на моторите, но во Хонда и Сузуки најавија и надградби на шасијата. Сите тие ќе ги тестираат новитетите по крајот на гран при викендот, останувајќи во Чешка ден повеќе, пред да отпатуваат за втората американска трка во Индијанаполис на крајот од месецот.

Во кампот на Дукати, пак, главната вест е прилагодувањето на Мика Калио да го замени Кејси Стонер, кој најави дека поради исцрпеност на организмот ќе паузира три трки. Бидејќи септември е месец без трка поради откажувањето на унгарското гран при, Стонер ќе се врати на патеките дури по два и пол месеци одмор, во Португалија на почетокот од октомври. Финецот Калио доаѓа од сателитскиот тим Прамак Дукати, а на негово место ќе вози Италијанецот Мишел Фабрицио.

- Сакам да се заблагодарам на Дукати и на мојот регуларен тим Прамак, особено на тимскиот шеф Паоло Кампиноти, бидејќи ми ја дадоа оваа шанса. Се надевам дека Кејси ќе биде подобар по овие три трки, но очигледно ова е голема шанса за мене,- рече новата надеж на тимот од Борго Панигале.

Со ова борбата за титулата се сведува на Роси и Лоренцо, кои се со разлика од 25 бода. Тимските колеги од Јамаха доминираа и во досегашниот дел од сезоната, а сега се отвора простор за нови изненадувања од останатите возачи, особено од Хонда, бидејќи Педроса и Довициозо победија на две од последните три трки. Меѓу оние од кои не се очекуваат добри резултати викендов е Французинот Ранди де Пуние, кој на почетокот од месецот за време на мотокрос тренинг го повредил зглобот на десната нога и морал на операција, но сепак ќе настапи на ова гран при. Трката во Брно лани беше најпосетениот настан во календарот на Мото ГП, пред се поради успесите на Габор Талмаши и големиот број негови навивачи од соседната Унгарија, кои годинава се очекува да бидат меѓу четириесет до педесет илјади луѓе.


СТО ГОДИНИ ИНДИЈАНАПОЛИС



Легендарниот автодром од САД, вчера прослави 100-годишница од првата трка возена на фамозниот „брикјард“, односно на патеката поплочена со тули. На 14 август 1909 година се случила мотоциклистичка трка, а следниот настан со натпревар на машини на две тркала дојде на 99 роденден, со ланската трка на Мото ГП. Во пресрет на годинешната трка, домаќините со скромна прослава и роденденска торта ги почестија сите оние кои купиле билети вчера или поседувале доказ за претходно купени влезници.



МЕЛАНДРИ СЕ ВРАЌА ВО ГРЕСИНИ?



Иако веста е само шпекулација, Марко Меландри очигледно е решен да замине од приватната екипа Хајат. Тимот беше набрзина организиран за оваа сезона како замена за фабричката екипа на Кавасаки, која се повлече од натпреварите, но ја поддржа новоформираната дружина. Сега таа поддршка се очекува да престане, па името на Кавасаки комплетно да го снема од сцената во Мото ГП. Меландри претходно имаше успешна кариера со тимот на Фаустино Гресини за кој оствари неколку победи, па се смета за најсериозен кандидат за второто место покрај дебитантот Марко Симончели, што би значело комплетно нова постава за разлика од досегашната со Тони Елиас и Алекс де Анџелис.


f1almanah.com
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јули.2009 во 00:30
Првенче на Довициозо



Возачот на Репсол Хонда, Андреа Довициозо, ја забележа првата победа во кариерата (во конк*ренција на Мото ГП), откако најдобро се снајде во променливите услови што владееја за време на трката за Големата награда на Британија во Донингтон. Италијанецот стартуваше како петти и постојано беше во водечката група, од која поради падови испаднаа Тони Елиас и Хорхе Лоренцо. Во втората половина од трката борбата за првото место се сведе на него и Валентино Роси, а тогаш на 10 круга пред крајот и осумкратниот светски првак имаше мало излетување (по кое продолжи да вози), но прашањето на победникот беше решено. Довициозо со смирено возење до крајот успеа да ја контролира ситуацијата, иако по првичната предност од 12 секунди, на крајот му се приклучија оние кои имаа задоцнет финиш. Ранди де Пуние по падот на Роси го презеде второто место од Педроса, но во последниот свиок беше достигнат од Колин Едвардс кој имаше катастрофален старт и се врати во игра откако во првиот круг беше петнаесетти.

Роси заврши петти, Педроса деветти, а Стонер последен (бидејќи возеше со гуми за дожд кој го имаше во мали количини). На табелата води Роси со 187 бода, 25 повеќе од Лоренцо и 37 од Стонер. Следната трка е за три седмици, на 15 август во Брно, за Големата награда на Чешката република.


iako padna DOCTOROT i od 11 stigna na 5 mesto na krajot


f1almanah.com
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Јули.2009 во 17:07
Prekrasna trka denes..do poslednite metri borba megu Valentino Rosi i Horhe Lorenco...Doktorot po 101 pat na pobednickoto mestoсреќа

ALICE MOTORRAD GRAND PRIX DEUTSCHLAND

MotoGP Race Classification PDF

Pos. Points Num. Rider Nation Team Motorcycle Total time Km/h Gap
1 25 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 41'21.769 159.752
2 20 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 41'21.868 159.745 0.099
3 16 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 41'24.668 159.565 2.899
4 13 27 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team Ducati 41'31.995 159.096 10.226
5 11 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 41'43.291 158.378 21.522
6 10 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 41'52.621 157.790 30.852
7 9 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 41'53.070 157.762 31.301
8 8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team Ducati 41'53.495 157.735 31.726
9 7 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 41'54.634 157.664 32.865
10 6 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 42'05.695 156.973 43.926
11 5 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 42'19.144 156.142 57.375
12 4 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 42'22.308 155.948 1'00.539
13 3 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 42'25.414 155.757 1'03.645
14 2 36 Mika KALLIO FIN Pramac Racing Ducati 42'25.924 155.726 1'04.155
15 1 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 41'22.338 154.391 1 Lap
Not classified
4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 35'10.150 5 Lap
Not finished 1st lap
14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јули.2009 во 11:01
среќаnajmal i najlesen e zatoa tolku dobro startuva
koga se kaci na 1 mesto na piedestaslot bese kolku roi i lorenci na 2 i 3среќасреќа
samo uste malku mu falese, da ne ja zatvorese poseldanata krivina pedrosa ke go pomineseголема%20насмевкаголема%20насмевка
ali site cestitiki i za Lorenco...na kvalifikaciite go vidov kako padna, snosti slusnav sto se nemal povredi a pak izvozi onaka kako sto izvozi, prekrasno...dostoen zamenik na doktorot ke bideсреќа 
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јули.2009 во 05:04
MotoGP Race Classification

1 25 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team HONDA 44'01.580 157.433
2 20 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team YAMAHA 44'01.924 157.412 0.344
3 16 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team YAMAHA 44'03.506 157.318 1.926
4 13 27 Casey STONER AUS Ducati Team DUCATI 44'14.012 156.695 12.432
5 11 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team DUCATI 44'23.243 156.152 21.663
6 10 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini HONDA 44'23.621 156.130 22.041
7 9 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 44'31.781 155.653 30.201
8 8 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 44'34.437 155.498 32.857
9 7 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP HONDA 44'41.905 155.065 40.325
10 6 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team KAWASAKI 44'49.608 154.621 48.028
11 5 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini HONDA 44'50.390 154.576 48.810
12 4 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing DUCATI 45'20.111 152.887 1'18.531
Not Classified
4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team HONDA 8'23.703 154.805 26 laps
59 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando DUCATI 8'32.190 152.240 26 laps
65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 4'19.395 150.303 29 laps
41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP HONDA 4'22.278 148.651 29 laps


kakva trka da imase uste samo 1 krug Doktorot ke pobedese garant ama Pedrosa na startot poleta kako NOS da imase
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јули.2009 во 12:42
Trkata vecer vo 22.00среќа
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 5>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,391 секунди.