IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Што се случува со нашето образование?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Што се случува со нашето образование?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 25262728>
Автор
Порака
Alekxandar Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 1029
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Alekxandar Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Октомври.2015 во 09:55
http://faktor.mk/2015/10/06/shto-ke-donese-akademijata-za-nastavnitsi-novi-mozhnosti-ili-zloupotreba-za-partiski-chistki-i-selektsija/

Квази академија која го урива државно установениот воспитно-образовен процес.
Пред да се прави квази академија потребно е целосно ревидирање на квази дипломите од последните 9 години.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Октомври.2015 во 01:06
Originally posted by Alekxandar Alekxandar напиша:

http://faktor.mk/2015/10/06/shto-ke-donese-akademijata-za-nastavnitsi-novi-mozhnosti-ili-zloupotreba-za-partiski-chistki-i-selektsija/

Квази академија која го урива државно установениот воспитно-образовен процес.
Пред да се прави квази академија потребно е целосно ревидирање на квази дипломите од последните 9 години.
 

Ајде да речеме дека е потребно ревидирање целосно на според тебе квази дипломите...не знам зошто си ставил рамка од 9 години збунетостзбунетостзбунетостзбунетостзбунетостзбунетост
И после овај твој предлог, треба да се прави ревизија и на сите доктори на науки кои ги образовале овие твои квази дипломи

Според мене, предлогов ти е смешен и ептен глупав, посебно рамката од 9 години
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Октомври.2015 во 15:02
Еве како работи ВЛАСТА и како го УНИШТУВА ОБРАЗОВНИОТ СИСТЕМ,да ти екои се на власт последните 10 години оние КЕЦАРОШИ со купени дипломи ,кои ваквите наставници и професори ги пуштаат да поминат без учење,а ако не можат да завршат си купуваат дипломи од соседните држави,но сега видете кој ИДИОТИЗАМ направиле мафијашите во власта

Најдобрата наставничка за 2015-та власта ја избрка од работа


http://fokus.mk/najdobrata-nastavnichka-za-2015-ta-vlasta-ja-izbrka-od-rabota/


Затоа тие не се КАДАРНИ да направат ПРИСТОЈНИ реформи во ОБРАЗОВНИОТ СИСТЕМ,затоа што немаат ВРЕДНОСЕН СИСТЕМ,тоа се АПАШИ.


ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Alekxandar Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 1029
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Alekxandar Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Октомври.2015 во 19:22
Па Фикс од 2006 започнаа најголемите глупости во образовниот систем но кулминираа во последните 2 години.А доколку ме прашаш дали се квази и докторите и магистрите ...со исклучок на некои,повекето зедоа титули на фикција.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Октомври.2015 во 21:33
Аха...е добро..а кои се твоите идеи или предлози, што ти би направил во образованието, како би го реформирал?
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
Gabriela_S Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Февруари.2008
Локација: On the stone
Статус: Офлајн
Поени: 21943
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gabriela_S Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Октомври.2015 во 01:07
Originally posted by fiks fiks напиша:

Аха...е добро..а кои се твоите идеи или предлози, што ти би направил во образованието, како би го реформирал?

Помини еден ден во некое основно училиште, види што и како учат децата,
од кои учебници, по која програма, и со кои наставници и се ќе ти биде јасно.
Или еве на пример разгледај ја географијава, читни нешто (не мора многу,
доволни се првите две-три лекции) па дојди да дискутираме.
При тоа имај на ум дека сите податоци треба да се научат на памет да
http://www.e-ucebnici.mon.gov.mk/pdf/geografija_7_mak_bm.pdf

Никогаш немој да се каеш за нештото што си го направил, ако во тој момент си бил среќен
Кон врв
Alekxandar Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 1029
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Alekxandar Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Октомври.2015 во 16:59
fiks.
Аха...е добро..а кои се твоите идеи или предлози, што ти би направил во образованието, како би го реформирал?
______________________________________

Фикс,на оваа тема имаме пишувано многу,само треба да се пребара и ке излезат одлични идеи и предлози.
Воспитно-образовниот процес е од суштинско значење за државата и потребно е правење на долгорочни стратегии каде се зема фактор и стопанството во државата ,како ке се движи и каква потреба од профили ке има пазарот на трудот во наредните 10,15 20 години .
Ова за сегашната Ебиш-ветар влада е научна фантастика ,бидејки до пред скоро читавме во медиумите како таа вади магистри без земен 7 степен на образование , односно факултетска диплома,за партиските потреби .Вакво нешто не се први ни во Сомалија.Затоа е потребна ревизија на дипломите а и психофизички тестови бидејки во државни институции работат особи со ментални проблеми..
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Октомври.2015 во 10:23
Дечки, колку и да е нашето образование напредно или назадно, тој што сака да учи и да се надоградува ќе го направи тоа....тој што не сака да учи и да му направиш најдобри можни услови бадијала ќе е.

Има многу случаи, знам и јас неколку, на ученици заминати во странство, во земји со многу поразвиена економија и напредок, кои излагајќи од овдешните клупи и седнувајќи тамо, се најдобри ученици.
Кај нас, отсекогаш се негирало образованието, се омаловажувало неговото постоење, па и покрај тој излегувале одлични кадри во многу гранки од науката, и сеуште излегуваат.
Не можеме ние да оцрнуваме нешто врз основа на неколку случаи на фалсифукувани дипломи, или сомнителни достигнувања на некого во образованието, не е фер спрема тој што се трудел и учел, не може сите да се стават во еден кош.

Во однос на постот од Гебриела и памтењето на сите податоци и доколку некој наставник го бара се тоа, мислам дека е премногу, се сложувам дека треба да се знае некој податок, дека треба да се знае површина на Македонија, ама паметење на брегова должина на Европа  и висина на Врв Ботев е непотребно според мене, секако Голем Кораб мора да се знае, Мон Блан исто така.
Габи, според мене, ова со бројките е одлука на наставникот и во најголема мерка, за оптовареноста на учениците со бројки е виновен тој и од него зависи што и како ќе одлучи да зададе како податок за учење.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
Alekxandar Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 1029
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Alekxandar Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Октомври.2015 во 11:01
Потполно се сложувам Фикс дека секој мора перманентно да се надоградува и усовршува бидејки тоа го бара модерното опшествување.
Тоа треба секој да го свати бидејки условите на пазарот се сурови а сигурноста која вработените ја имаа во минатите времина исчезна.
Но мора да бидиме и самокритични бидејки вина за состојбата има и во родителите како и во учениците.
Родителите мора да ги научат нивните деца сами да пливаат и да се соочуваат со проблемите,а не да вртат телефони и за најмал проблем кој е исправен пред нивното дете бидејки само им прават лоша услуга ,да бидат губитници во животот.
Кон врв
Орка Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 44574
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Орка Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Октомври.2015 во 20:10
А добро фикс,тебе ти е прифатилно да останат
кадри со купени дипломи на директорски функции.
И тоа не било каде,но на места кои се од општо значење.
Да не кажуваме и навлегуваме пак колку ги има и на
позиции кои не сносат одговорност,а богами прават штети.
Да речеме "докторите" опишани во потресното писмо од еден
родител кој си го загубил чедото...
Јас искрено повеќе би очекувал да тие со труд стекнатата
диплома биваат погласни.Ама овие другиве поербап изгледа.
Па ете школо учеле,титула академци земале до
толку еден модул на прибирање податоци ваљда може да направат.
Толку ли е тешко да се дојде до податоци кои студенти во
рекордно време и со висок просек земале дипломи.
Јас додека студирав на машински во мојата генерација само двајца
такви имаше...Денес крајот не им се знае.
Кога веќе кажувате примери...Познавам човек кој три основни
училишта смени за некако да го заврши.Па отиде занат да учи.
Кога мајката да видиш ти ум му дојде сега и диплома од факултет има
и инспектор е во УЈП.

Кон врв
Gabriela_S Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Февруари.2008
Локација: On the stone
Статус: Офлајн
Поени: 21943
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gabriela_S Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Октомври.2015 во 00:06
Originally posted by fiks fiks напиша:


Во однос на постот од Габриела и памтењето на сите податоци и доколку некој наставник го бара се тоа, мислам дека е премногу, се сложувам дека треба да се знае некој податок, дека треба да се знае површина на Македонија, ама паметење на брегова должина на Европа  и висина на Врв Ботев е непотребно според мене, секако Голем Кораб мора да се знае, Мон Блан исто така.
Габи, според мене, ова со бројките е одлука на наставникот и во најголема мерка, за оптовареноста на учениците со бројки е виновен тој и од него зависи што и како ќе одлучи да зададе како податок за учење.

Е тоа е проблемот Фикс. Тоа што 90% од наставниците ги бараат сите податоци.
Тоа е тоа што се бара на екстерното тестирање.
По историја треба напамет да се знаат сите војни, востанија, бунтови, цареви,
кралеви, богови, паши, бегови, садријазми, и тоа кој и каде владеел во 1774, во 1766, во 965...
која година Грахам Бел го конструирал првиот употреблив телефон, парната машина, првиот брод, во кој век Англија имала 13
колонии во Северна Америка, кога било формирано друштвото Нови Османлии,
колку е најниската температура во Повардарието, а колку во Источна Македонија,
колку врнежи дожд паѓаат на Кораб, колку во Гевгелија, колку на Шара болен
Па компјутер да е, робот да е, не ќе запамти се.
И тоа се случува по сите предмети. Наставниците притиснати од инспекции и контроли
бараат невозможно. Како само нивниот предмет да постои.

И најнормално е што се јавува револт и одбивност кон учењето.

Значи никој не бара најдобри можни, туку бара добри нормални услови.



Изменето од Gabriela_S - 14.Октомври.2015 во 00:41
Никогаш немој да се каеш за нештото што си го направил, ако во тој момент си бил среќен
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Октомври.2015 во 01:52
Интересно… не дека не се сложувам со онoа што се дискутира, туку се потсетувам на моите ученички години во социјалиcтичка Југославија кога морав да учам точно оноа и онака како што сега се критикува:

Originally posted by Gabriela_S Gabriela_S напиша:

Е тоа е проблемот Фикс. Тоа што 90% од наставниците ги бараат сите податоци.
Тоа е тоа што се бара на екстерното тестирање.
По историја треба напамет да се знаат сите војни, востанија, бунтови, цареви,
кралеви, богови, паши, бегови, садријазми, и тоа кој и каде владеел во 1774, во 1766, во 965...
која година Грахам Бел го конструирал првиот употреблив телефон, парната машина, првиот брод, во кој век Англија имала 13
колонии во Северна Америка, кога било формирано друштвото Нови Османлии,
колку е најниската температура во Повардарието, а колку во Источна Македонија,
колку врнежи дожд паѓаат на Кораб, колку во Гевгелија, колку на Шара болен

...Колку тони ориз годишно произведува Кина, колку тони жито произведува Русија, која руда најмногу се вади во Чешка, која е просечната годишна температура во Англија, колкава е должината на морскиот брег на Хрватска... (забелешки од моето време - Messenger).

Па компјутер да е, робот да е, не ќе запамти се.
И тоа се случува по сите предмети. Наставниците притиснати од инспекции и контроли
бараат невозможно. Како само нивниот предмет да постои.

И најнормално е што се јавува револт и одбивност кон учењето.

Значи никој не бара најдобри можни, туку бара добри нормални услови.


… а тогаш сето ова беше апсолутно во ред. Не дај боже да се пожалиш дека не чини, дека не може с'е да се помни за тестовите и тестирањето на крајот на годината… не бе , тогаш немаше револт кон учењето, а учителите и професорите од с'е срце го бранеа тој систем на учење и тестирање. Некои од нив и денес се активни, пред пензија, а некои се вокални иако се во пензија - сега истиот тој систем не е добар!

И се сложувам, никогаш не бил добар. 

Само интересно е како истите луѓе тераат политика… кога политички им годи тоа е во ред, а кога не им годи тогаш не е во ред. голема насмевка








Изменето од Messenger - 14.Октомври.2015 во 01:53
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13899
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Октомври.2015 во 03:55
,,,,obrazovanie,,,zarem seushte go imame,,,,
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
evangeline Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Август.2011
Локација: Naxos
Статус: Офлајн
Поени: 6758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај evangeline Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Октомври.2015 во 04:36
А зошто на еден човек би му требале податоците за тоа колку тони ориз се произведува или жито? Да не знаат кинезите и русите колку тони грозје и тутун се произведува во Македонија?! 
За што мене ќе ми користи тој податок не ми е јасно?
Утре ако фати суша, невреме или големи поплави, да не не варира производството? Сигурно ќе остане исто!
Колку е најниската температура во Повардарие? Колку врнежи има на Кораб? И што ако го знам тоа? Да не ме вработат како собирач на дождовница? Ако знам колку е најниската температура во Повардарие да не ми донесат дрва за огрев?

Важни факти и податоци - Да.
Безвредни податоци - Не.


Кога учев во основно, во 5-то одделение, добивме прашање - Колку езера има во Африка?
И сите добивме единици. На основа на едно прашање!
Образовниот систем во земјава за едни е мајка за други маќеа. Тој што сака да учи, не треба ни во училиште да оди. Тој што не сака, дури и на дополнителна настава да оди, нема да научи.
Тоа што има 50-100 па и 200 души што се докажале надвор од земјава, не се докажале само затоа што добиле диплома на УКИМ на пример. Во животот прочитале многу повеќе книги и стручна литература што не е издадена од македонски универзитетски професори, од сите нас заедно на форумовнамигнување
Внимавај кому му веруваш.
И ѓаволот еднаш беше ангел.


Being RICH
is not about how much you have,
BUT about how much you GIVE

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 25262728>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,359 секунди.