Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 15:25 |
FLooK напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Власите имат огромно значение за формиране на словенските народи на балканот. Фактот што во србскиот, бугарскиот и македонскиот jазик сборови како црква, олтар, крст, цар, коледа и т.н. имат латински произход, покажуват што нашите пра-прадедовци, првите словени на балканот са живели заеднички со пра-прадедовците на власите, а не со грци.
|
Не би се сложил со тебе. Сепак, тие зборови биле мошне присутни и во својата грчка форма, а Новиот Завет пред се, тогаш бил на грчки јазик. Латинскиот превод доаѓа многу подоцна. А овие зборови ги има во грчкиот јазик. Рождество Христово е токму кованица која доаѓа од грчкиот јазик, потоа зборот црква и други. | Ова са наj-значните сборови за един христиjанин и jасно покажуват што првиот допир на словените со христиjанството и бил покраj латиноезични христиjани. Сите кажуваме: црква, а не еклисиа
крст, а не ставрос,
олтар, а не вомос |
И латинскиот јазик го прифатил зборот еклисија од грчкиот. А во однос на зборовите крст и олтар си во право. Поблиску е до crux oтколку до ставрос. Но, сепак, сите велиме Исус Христос, а не Jesu Christe.
Словените првпат дошле во контакт со тие светите писанија на грчкиот јазик, а не на латинскиот. Секако говорам за оние во Македонија, Бугарија, Србија.
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 15:38 |
Македон напиша:
FLooK напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Власите имат огромно значение за формиране на словенските народи на балканот. Фактот што во србскиот, бугарскиот и македонскиот jазик сборови како црква, олтар, крст, цар, коледа и т.н. имат латински произход, покажуват што нашите пра-прадедовци, првите словени на балканот са живели заеднички со пра-прадедовците на власите, а не со грци.
|
Не би се сложил со тебе. Сепак, тие зборови биле мошне присутни и во својата грчка форма, а Новиот Завет пред се, тогаш бил на грчки јазик. Латинскиот превод доаѓа многу подоцна. А овие зборови ги има во грчкиот јазик. Рождество Христово е токму кованица која доаѓа од грчкиот јазик, потоа зборот црква и други. | Ова са наj-значните сборови за един христиjанин и jасно покажуват што првиот допир на словените со христиjанството и бил покраj латиноезични христиjани. Сите кажуваме: црква, а не еклисиа
крст, а не ставрос,
олтар, а не вомос |
И латинскиот јазик го прифатил зборот еклисија од грчкиот. А во однос на зборовите крст и олтар си во право. Поблиску е до crux oтколку до ставрос. Но, сепак, сите велиме Исус Христос, а не Jesu Christe.
Словените првпат дошле во контакт со тие светите писанија на грчкиот јазик, а не на латинскиот. Секако говорам за оние во Македонија, Бугарија, Србија.
|
"Исус Христос", кој од наведените поими е грчки ????
Јас тврдам, ниту еден. И, ниту имаат било каква врска со грчкиот јазик.
Каде успеал Исус да го наметне неговото верување, во Грчка ???? или во декаполисот на Блискиот Исток и во Македонија.
Који се, и од каде потекнуваат колонистите кои ја населувале областа каде се простирал декаполисот ????
До кога, кој век, Грците го сочувале политеистичкото верување, а и Академијата на политеизмот во Атина ????
|
|
FLooK
Група
Регистриран: 18.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 69
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 15:39 |
Македон напиша:
За св.Климент не се знае многу, но се смета, дека e oд Охрид |
Нема проблем св.Климент да е от Охрид и во истото време да е от рода на европските мизи (власи). Виж што пише Микулчик: "...Околу Охрид се откопани гробови со предмети од т.н.
Комани-култура, која албанските историчари во занес ја прогласија за
протоалбанска.Во најново време вакви предмети се откриени на многу поширок
простор отколку што е Албанија, до Средна Далмација на запад и од Прилеп до
Малешево на исток (фибули), со што целосно се отфрла спомнатата хипотеза. Оваа
регионална култура се врзува за домашното ромејско население, а настанала по
аваро-словенските инвазии"
Изменето од FLooK - 25.Март.2011 во 15:43
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 15:53 |
g-1 напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Власите имат огромно значение за формиране на словенските народи на балканот. Фактот што во србскиот, бугарскиот и македонскиот jазик сборови како црква, олтар, крст, цар, коледа и т.н. имат латински произход, покажуват што нашите пра-прадедовци, првите словени на балканот са живели заеднички со пра-прадедовците на власите, а не со грци.
|
Не би се сложил со тебе. Сепак, тие зборови биле мошне присутни и во својата грчка форма, а Новиот Завет пред се, тогаш бил на грчки јазик. Латинскиот превод доаѓа многу подоцна. А овие зборови ги има во грчкиот јазик. Рождество Христово е токму кованица која доаѓа од грчкиот јазик, потоа зборот црква и други. | Ова са наj-значните сборови за един христиjанин и jасно покажуват што првиот допир на словените со христиjанството и бил покраj латиноезични христиjани. Сите кажуваме: црква, а не еклисиа
крст, а не ставрос,
олтар, а не вомос |
И латинскиот јазик го прифатил зборот еклисија од грчкиот. А во однос на зборовите крст и олтар си во право. Поблиску е до crux oтколку до ставрос. Но, сепак, сите велиме Исус Христос, а не Jesu Christe.
Словените првпат дошле во контакт со тие светите писанија на грчкиот јазик, а не на латинскиот. Секако говорам за оние во Македонија, Бугарија, Србија.
|
"Исус Христос", кој од наведените поими е грчки ????
Јас тврдам, ниту еден. И, ниту имаат било каква врска со грчкиот јазик.
Каде успеал Исус да го наметне неговото верување, во Грчка ???? или во декаполисот на Блискиот Исток и во Македонија.
Који се, и од каде потекнуваат колонистите кои ја населувале областа каде се простирал декаполисот ????
До кога, кој век, Грците го сочувале политеистичкото верување, а и Академијата на политеизмот во Атина ????
|
Зборот Христос на грчки значи Помазаниот. Ти можеш да тврдиш што сакаш, се додеак списите во Новиот Завет тоа јасно го објаснуваат, нема потреба да измислуваме теории.
И името Исус е на грчки е она што е на еврејски Јешуа.
Апостолите насекаде успеале да го шират верувањето. св.Павле бил и во Атина, а и други Апостоли. Не само в Грција, туку и в Рим.
Тоа е неоспорно. Се останато е само слободни интерпретации.
Во однос на Академијата, таа постоела, постоеле и пагани, но не значи дека сите биле пагани тогаш.
Изменето од Македон - 25.Март.2011 во 15:54
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 15:56 |
FLooK напиша:
Македон напиша:
За св.Климент не се знае многу, но се смета, дека e oд Охрид | Нема проблем св.Климент да е от Охрид и во истото време да е от рода на европските мизи (власи).Виж што пише Микулчик:...Околу Охрид се откопани гробови со предмети од т.н.
Комани-култура, која албанските историчари во занес ја прогласија за протоалбанска.Во најново време вакви предмети се откриени на многу поширок простор отколку што е Албанија, до Средна Далмација на запад и од Прилеп до Малешево на исток (фибули), со што целосно се отфрла спомнатата хипотеза. Оваа регионална култура се врзува за домашното ромејско население, а настанала по
аваро-словенските инвазии |
Тогашната култура со самото тоа што била ромејска не значи дека била влашка. Ромеи биле сите граѓани на Римската Империја. Прочитај ги "Панонските легенди". Таму дури и св.Кирил и Методиј велат дека се Ромеи. Секој Православен Христијанин кој бил поданик на Императорот бил Ромеј.
Изменето од Македон - 25.Март.2011 во 15:57
|
|
FLooK
Група
Регистриран: 18.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 69
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 16:28 |
Македон напиша:
FLooK напиша:
Македон напиша:
За св.Климент не се знае многу, но се смета, дека e oд Охрид | Нема проблем св.Климент да е от Охрид и во истото време да е от рода на европските мизи (власи).Виж што пише Микулчик:...Околу Охрид се откопани гробови со предмети од т.н.
Комани-култура, која албанските историчари во занес ја прогласија за протоалбанска.Во најново време вакви предмети се откриени на многу поширок простор отколку што е Албанија, до Средна Далмација на запад и од Прилеп до Малешево на исток (фибули), со што целосно се отфрла спомнатата хипотеза. Оваа регионална култура се врзува за домашното ромејско население, а настанала по
аваро-словенските инвазии |
Тогашната култура со самото тоа што била ромејска не значи дека била влашка. Ромеи биле сите граѓани на Римската Империја. Прочитај ги "Панонските легенди". Таму дури и св.Кирил и Методиј велат дека се Ромеи. Секој Православен Христијанин кој бил поданик на Императорот бил Ромеј. |
Началото на оваа култура е после аваро-словенските инвазии.
Характерно е што е култура на простите селски лjуге. Во ова време нема
траги от активен градски живот не само во Македониа, но и во цела
источна Србиа и западна Бугариа. По аваро-словенските инвазии целата
римска аристократиа и кажи-речи сите по-богати грагjани избегали на jуг,
кам Константинопол и Солун, а овде са останали селjаните и градскиот
плебс. А за латинскиат характер на ова останато население говорат
археологическите истаржуваниа и некои податоци. Например после разгромот
на Ниш живота во града замира но около градо има пранаjдени траги от
докажано влашки поселби на бегалци от истото време. Около Софиа исто има
откриени поселби на бегалци, а латинските топоними в Софииско како
Вакарел и Пасарел покажуват jасно латински (влашки) произход. За
водителите на македонските славинии со имена от латински произход веке
сборувахме.
Верно е што не може да знаеме на 100% дали оваа домашно население е
латино или грко езично, но се пак именно тука после 2-3 века ке се
поевjат и првите писмени сведоци за власи (около смрта на Давид, братот
на Самуил)
После, истата ова Комани-култура се знае от много време и никога грците
не са кажували што е техна. Затоа и албанците имаха аспирации, па и сам
Микулчик пишува што неговите истржуваниа са от наjново време.
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 17:03 |
FLooK напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Македон напиша:
За св.Климент не се знае многу, но се смета, дека e oд Охрид | Нема проблем св.Климент да е от Охрид и во истото време да е от рода на европските мизи (власи).Виж што пише Микулчик:...Околу Охрид се откопани гробови со предмети од т.н.
Комани-култура, која албанските историчари во занес ја прогласија за протоалбанска.Во најново време вакви предмети се откриени на многу поширок простор отколку што е Албанија, до Средна Далмација на запад и од Прилеп до Малешево на исток (фибули), со што целосно се отфрла спомнатата хипотеза. Оваа регионална култура се врзува за домашното ромејско население, а настанала по
аваро-словенските инвазии |
Тогашната култура со самото тоа што била ромејска не значи дека била влашка. Ромеи биле сите граѓани на Римската Империја. Прочитај ги "Панонските легенди". Таму дури и св.Кирил и Методиј велат дека се Ромеи. Секој Православен Христијанин кој бил поданик на Императорот бил Ромеј. | Началото на оваа култура е после <strong style="font-weight: normal;">аваро-словенските инвазии.
Характерно е што е култура на простите селски лjуге. Во ова време нема
траги от активен градски живот не само во Македониа, но и во цела
источна Србиа и западна Бугариа. По аваро-словенските инвазии целата
римска аристократиа и кажи-речи сите по-богати грагjани избегали на jуг,
кам Константинопол и Солун, а овде са останали селjаните и градскиот
плебс. А за латинскиат характер на ова останато население говорат
археологическите истаржуваниа и некои податоци. Например после разгромот
на Ниш живота во града замира но около градо има пранаjдени траги от
докажано влашки поселби на бегалци от истото време. Около Софиа исто има
откриени поселби на бегалци, а латинските топоними в Софииско како
Вакарел и Пасарел покажуват jасно латински (влашки) произход. За
водителите на македонските славинии со имена от латински произход веке
сборувахме.
Верно е што не може да знаеме на 100% дали оваа домашно население е
латино или грко езично, но се пак именно тука после 2-3 века ке се
поевjат и првите писмени сведоци за власи (около смрта на Давид, братот
на Самуил)
После, истата ова Комани-култура се знае от много време и никога грците
не са кажували што е техна. Затоа и албанците имаха аспирации, па и сам
Микулчик пишува што неговите истржуваниа са от наjново време. |
Пријателе, сепак мислам дека е претерано да говориме дека нема никаков градски живот. Пред доаѓањето на Словените на пример, св.Константин Велики од Софија направил мошне активен град, со големи цркви, со своја палата и со се она што имале големите и активни градови во тоа време. Истотака, за активен црковен живот сведочи и основањето на Црквата Јустинијана Прима од св. Цар Јустинијан Велики. Сепак, Скупи, се до пред земјотресот, бил доста активен град. По нападот на Словените народот бега, точно е тоа.
А и по доаѓањето на Словените, Византија многу бргу на местата каде што тие живееле, успеала да ја наметне својата власт, па дури и свои управници, своја култура, јазик. А тоа не било латинската култура.
Точно е дека Власите тука тогаш постоеле како засебен етнос, но, не биле доминантни, напротив, ниту тие не останале во градовите, истотака се поблекувале.
Секако, како што кажа и ти, ние не можеме да тврдиме дека нештата се јасни. Иако, на пример, може да кажеме дека во Солун можеме да говориме за западно влијание преку солунскиот викарен епископ, иако чинам дека ниту тој не ги водел богослужбите на латински јазик.
Сепак, треба да се внимава со определувањета, затоа што Ромеј знаеме дека значело римски граѓанин. А тоа е така, не од VIII и IX век, туку од порано. Тоа е така уште од христијанизацијата на Римската Империја, кога сите правоверни Христијани ги поседувале сите граѓански права.
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 18:35 |
Македон напиша:
g-1 напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Македон напиша:
FLooK напиша:
Власите имат огромно значение за формиране на словенските народи на балканот. Фактот што во србскиот, бугарскиот и македонскиот jазик сборови како црква, олтар, крст, цар, коледа и т.н. имат латински произход, покажуват што нашите пра-прадедовци, првите словени на балканот са живели заеднички со пра-прадедовците на власите, а не со грци.
|
Не би се сложил со тебе. Сепак, тие зборови биле мошне присутни и во својата грчка форма, а Новиот Завет пред се, тогаш бил на грчки јазик. Латинскиот превод доаѓа многу подоцна. А овие зборови ги има во грчкиот јазик. Рождество Христово е токму кованица која доаѓа од грчкиот јазик, потоа зборот црква и други. | Ова са наj-значните сборови за един христиjанин и jасно покажуват што првиот допир на словените со христиjанството и бил покраj латиноезични христиjани. Сите кажуваме: црква, а не еклисиа
крст, а не ставрос,
олтар, а не вомос |
И латинскиот јазик го прифатил зборот еклисија од грчкиот. А во однос на зборовите крст и олтар си во право. Поблиску е до crux oтколку до ставрос. Но, сепак, сите велиме Исус Христос, а не Jesu Christe.
Словените првпат дошле во контакт со тие светите писанија на грчкиот јазик, а не на латинскиот. Секако говорам за оние во Македонија, Бугарија, Србија.
|
"Исус Христос", кој од наведените поими е грчки ????
Јас тврдам, ниту еден. И, ниту имаат било каква врска со грчкиот јазик.
Каде успеал Исус да го наметне неговото верување, во Грчка ???? или во декаполисот на Блискиот Исток и во Македонија.
Који се, и од каде потекнуваат колонистите кои ја населувале областа каде се простирал декаполисот ????
До кога, кој век, Грците го сочувале политеистичкото верување, а и Академијата на политеизмот во Атина ????
|
Зборот Христос на грчки значи Помазаниот. Ти можеш да тврдиш што сакаш, се додеак списите во Новиот Завет тоа јасно го објаснуваат, нема потреба да измислуваме теории.
И името Исус е на грчки е она што е на еврејски Јешуа.
Апостолите насекаде успеале да го шират верувањето. св.Павле бил и во Атина, а и други Апостоли. Не само в Грција, туку и в Рим.
Тоа е неоспорно. Се останато е само слободни интерпретации.
Во однос на Академијата, таа постоела, постоеле и пагани, но не значи дека сите биле пагани тогаш. |
1. Ako: "Зборот Христос на грчки значи Помазаниот."
a) da ja vidime etimologijata na zborot.
b) da go vidime starogrckiot zapis.
2. Ako: "И името Исус е на грчки е она што е на еврејски Јешуа."
a) koe mu e znacenjeto.
b) da ja vidime negovata etimologija.
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 18:56 |
Јас на тоа нема да ти одговорам, само ќе поставам што напишал св.Апостол Павле во Првото послание до Солунјаните.
Јас повеќе му верувам на тоа што го напишал св.Апостол Павле, а што со свои очи можам да го видам, отколку на било кое толкување. Штом св.Павле напишал на грчки "Исус Христос", тогаш нема за што повеќе да спорам, јасно е се.
Второ Послание до Коринјтаните 11,33-12,9, фрагмент од III век.
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 19:38 |
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 25.Март.2011 во 19:41 |
g-1 напиша:
Македон напиша:
Јас на тоа нема да ти одговорам, само ќе поставам што напишал св.Апостол Павле во Првото послание до Солунјаните.
Јас повеќе му верувам на тоа што го напишал св.Апостол Павле, а што со свои очи можам да го видам, отколку на било кое толкување. Штом св.Павле напишал на грчки "Исус Христос", тогаш нема за што повеќе да спорам, јасно е се.
Второ Послание до Коринјтаните 11,33-12,9, фрагмент од III век.
|
Nema potreba da odgovaras.
Pavle koj ziveel vo -I- vek, napisal vo -III- vek |
Ако имаш доказ за нешто менувано во посланијата,повели, постирај. Слободно можеш да ги провериш сите посланија, независно дали се на грчки или латински, тие се секаде исти.
Изменето од Македон - 25.Март.2011 во 19:42
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 26.Март.2011 во 08:01 |
Македон напиша:
g-1 напиша:
Македон напиша:
Јас на тоа нема да ти одговорам, само ќе поставам што напишал св.Апостол Павле во Првото послание до Солунјаните.
Јас повеќе му верувам на тоа што го напишал св.Апостол Павле, а што со свои очи можам да го видам, отколку на било кое толкување. Штом св.Павле напишал на грчки "Исус Христос", тогаш нема за што повеќе да спорам, јасно е се.
Второ Послание до Коринјтаните 11,33-12,9, фрагмент од III век.
|
Nema potreba da odgovaras.
Pavle koj ziveel vo -I- vek, napisal vo -III- vek |
Ако имаш доказ за нешто менувано во посланијата,повели, постирај. Слободно можеш да ги провериш сите посланија, независно дали се на грчки или латински, тие се секаде исти. |
1. "Јас повеќе му верувам на тоа што го напишал св.Апостол Павле, а што со свои очи можам да го видам, отколку на било кое толкување. Штом св.Павле напишал на грчки "Исус Христос", тогаш нема за што повеќе да спорам, јасно е се."
Ne napisal Sv.Pavle (vo I vek), tuku nekoj drug vo III. vek.
2. Toa sto Sv.Pavle "zapisal" ili "rekol", Isus Hristos nema vrska so etimoloskoto poteklo na zborovite. I, ti pisuvas Isus Hristos, znaci li toa deka imeto e na tvojot jazik ?
Ajde da vidime sto znaci na grcki "ISUS".
Toa da "hristos" na grcki znaci "pomazan" nema vrska, pogledaj vo grcki recnik koj termin se koristi za oznacuvanje na zborot "maze, mazenje".
3. Vo starogrckiot terminot "hristos" voopsto ne postoi. Togas od kade, i od koga se nasol vo upotreba da go oznacuva Isus ????
Изменето од g-1 - 26.Март.2011 во 08:10
|
|
mamamd
Сениор
Почесна конзулка
Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 26.Март.2011 во 10:28 |
Само да ви олеснам-ко се фативте за Исус. Ние Власите не користиме грчки термин Исус Христос. Напротив имаме свој Христолу, а за миросан велиме мирусит, за Христос воскресе велиме- Христолу анакиси (победи)., а користиме и анастаси (во смисол-се појави-пресретна)Така да за грчкото терајте на темата за грчкото-не ја мешајте со Власите. Нит земале нешто грчо-нит ќе земат-Власите си имаат свои изрази. И околу латинскиот- има мнооогу мали разлики. Само Влав може да ги чита и толкува правилно латинските изрази (не зборови како што повеќето милуваат да викаат).
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 26.Март.2011 во 13:37 |
mamamd напиша:
Само да ви олеснам-ко се фативте за Исус. Ние Власите не користиме грчки термин Исус Христос. Напротив имаме свој Христолу, а за миросан велиме мирусит, за Христос воскресе велиме- Христолу анакиси (победи)., а користиме и анастаси (во смисол-се појави-пресретна)Така да за грчкото терајте на темата за грчкото-не ја мешајте со Власите. Нит земале нешто грчо-нит ќе земат-Власите си имаат свои изрази.И околу латинскиот- има мнооогу мали разлики. Само Влав може да ги чита и толкува правилно латинските изрази (не зборови како што повеќето милуваат да викаат).
|
Dali ova olesnuvanje e vo stilot na "predviduvanje", sto ke bide, koga bi bilo ?
1. Tuka zboruvame za etimologijata na zborovite od imenuvanjeto "Isus Hristos".
2. Na makedon-armanski "Hristolu" ne e osnovna, tuku e clenuvana forma.
Hristo-lu, mastur-lu (мајстор-от, yatur-lu (доктор-от), dascal-lu (учител-от),........
3. Za "pomazan" se veli "Sumtu", i od tuka imame "Sum. Ketru" (Pomazan Petar), "Sum. Edru" (Pomazan Dimitrie),..., St. Maria (Sumta Maria = Pomazana Golema majka = Bogorodica), St.Vinirea,........
Osnovniot zbor e "umtu" (масло, измажан) i soodvetniot glagol "undzeare" (мажење).
4. "анастаси (во смисол-се појави-пресретна" ????
"anastasi" se misli na "voskresna, ponovo se rodi".
Osnovata e vo terminot "nashtire" (ragjanje), "nashte" (ragja), "nascut" (roden),........... "nat" (novorodence, bebe),.........
Grcite go koristat kako: "Hristos anestis" (Hristos voskresna).
|
|