IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Музиката во исламот
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Музиката во исламот

Внеси реплика Внеси реплика страница  123 16>
Автор
Порака
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Музиката во исламот
    Испратена: 30.Април.2008 во 20:45
Пред малку прочитав нешто вакво на интернет... би сакал некој од муслиманите да го прокоментира и да каже дали е точно, се разбира, ако може да го даде хадисот во целост.
Ima eden hadis od nasiot poslanik muhamed s.a.v.s koj go prenesuvaat site najgolemi islamski ucenjaci znaci, sahihul bukhari,muslim,tirmidhi,ebu davud i taka natamu deka nasiot poslanik rekol:Vo sudniot den ALLAH ke im gi pretvori licata na tie luge koj sto uzivale slusale ili pak upotrebuvale muzicki instrumenti vo majmuni i svinji.изненадување
Hadisot glasi jasno i cisto deka muzikata i muzickite instrumenti vo islamot se haram!!
A medzutoa ima muzika koja sto ne e haram a koja e taa muzika???
Onaa muzika koja ne sodrzi muzicki instrumenti,koja ne sodrzi ljubavni tekstovi,vo koja nema obozavanje,shirk i taka natamu.

Ако е ова точно, тогаш музичките инструменти се забранети во Исламот и забранета е секаква љубовна поезија...
Дали е ова точно и зошто е тоа така?!
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Регистриран: 17.Декември.2007
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 22:53
Нема коментар?
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 23:32
The Noble Qur'an - Luqman 31:6

And of mankind is he who purchases idle talks (i.e. music, singing, etc.) to mislead (men) from the Path of Allah without knowledge, and takes it (the Path of Allah, the Verses of the Qur'an) by way of mockery. For such there will be a humiliating torment (in the Hell-Fire).

Ibn Masood (ra) said about this verse "I swear by the One other than Whom there is no God that it refers to singing [ghinaa].", and he repeated this three times. Ibn Abbaas (ra) said it refered to 'singing and the like' while Jaabir (ra) is reported to view its meaning to signify singing and listening to songs. Many taabi'oon such as Mujaahid, Ikrimah, Mak-hool and Umar ibn Shu'ayb viewed it as a censure of music and song.

Hadith - Bukhari (#787) [Also related by Tabari]

Sa'id ibn Jbayr reported that Ibn 'Abbas said about the verse: "And of mankind is he who purchases idle talks" (31:6), that, "ldle talks means singing and the like."

The Noble Qur'an - Al-Isra 17:64

"And Istafiz [literally means: befool them gradually] those whom you can among them with your voice (i.e. songs, music, and other call for Allah's disobedience)..."

Hadith - Bukhari 7:494

Narrated Abu 'Amir or Abu Malik Al-Ash'ari that he heard the Prophet saying, "From among my followers there will be some people who will consider illegal sexual intercourse, the wearing of silk, the drinking of alcoholic drinks, and the use of musical instruments as lawful. And (from them), there will be some who will stay near the side of a mountain, and in the evening their shepherd will come to them with their sheep and ask them for something, but they will say to him, 'Return to us tomorrow.' Allah will destroy them during the night and will let the mountain fall on them, and Allah will transform the rest of them into monkeys and pigs and they will remain so till the Day of Resurrection."

Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
goor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јуни.2007
Поени: 844
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 23:36
wow......

kolku sum sreken sto spiev na muzicko...........

:)))))))))))))))))

ako e vistina de.......
:)
end off days 15...14...13....
Кон врв
Noor4ever Кликни и види ги опциите
Група
Група

Регистриран: 17.Април.2008
Поени: 74
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Noor4ever Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 23:42
InshaAllah ke ima komentar na tvoeto prasanje. just be patient

Slusanjeto muzika i peenjeto e haram od pricina sto e odvratno (grozno) i oslabuvanje na srceto. Pogolem broj na naucnicite na islamot smetat deka slusanjeto na muzika i peenjeto i upotrebata na muzickite instrumenti e haram (zabraneto)
Dokazi deka Muzikata i peenjeto se zabraneti:

Allaah said, what translated means, "And of mankind he who purchases idle talks to mislead (people) from the Path of Allaah without knowledge, and takes it (the Path of Allaah) by way of mockery, For such there will be a humiliating torment." [31:6].

The Prophet said (which means), "From among my followers there will be some people who will consider illegal sexual intercourse, the wearing of silk, the drinking of alcoholic drinks and the use of musical instruments, as lawful. And there will be some people who will stay near the side of a mountain and in the evening their shepherd will come to them with their sheep and ask them for something, but they will say to him, 'Return to us tomorrow.' Allaah will destroy them during the night and will let the mountain fall on them, and He will transform the rest of them into monkeys and pigs and they will remain so till the Day of Resurrection." [Al-Bukhari Volume 7, Book 69, Number 494v].

This Hadeeth states that musical instruments are Haram, and there is no disagreement among the scholars on this. In his book, Ighathat Al-Lahfan, Ibn Al-Qayyim said, "When the Prophet said, 'render as lawful,' he meant that it was unlawful, then the people made it lawful."

3. Abu Hurayrah narrated that the Prophet said, what translated means, group of this nation will be transformed into monkeys and swine." They said, "Do not they testify that there is no god except Allaah and that Muhammed is His Messenger?" He said, "Yes. And also they fast pray and perform Hajj." They said, "Then, what is their problem?" He said, "They use musical instruments, drums and female singers. (One day) they will go to sleep after a night of drinking and having fun, In the morning, they will be transformed (by Allaah) into monkeys and swine." [Iughathat Al-Lahfan].

4. Allaah said, criticizing the Kuffar's worship around the Kaa'bah, what translated means, "Their prayer at the House (Kaa'bah) was nothing but Muka'an and Tasdiyah." [8:35]. Ibn Abbas, Ibn Umar, Atiyyah, Muj ahid, Ad-Dhahh'ak, AlHasan and Qatadah said that Muka'an means whistling, and that Tasdiyah means clapping of hands.

ako te intresira uste nesto drugo
prasaj slobodno

ma salama
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 23:46
aplaus za alah.........

muhamed de...
ili koj i da napisal takvo nesto.......

stvarno me trogna.......

ccccccccccccc..............

a nie sto slusame muzika sto ke bide so nas..........................

????????????????????????????????

Кон врв
Група
Група

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Noor4ever Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 23:54

Isto taka i slusanjeto na instrumentite mozat da vodat i do tancuvanje

Imam Ibn Taymiyyah also said regarding the person, whose habit is to listen to music, "His state of emotions becomes less passionate when he hears the Qur'aan. On the contrary, when he listens to instruments of the devil (music), he dances a lot. If the prayer is established, he either prays while sitting down or performs it as fast as when the roaster picks seeds. He dislikes listening to the Qur'aan and does not find beauty in it while reciting it. He has no taste for the Qur'aan and feels no love for it or pleasure when it is read. Rather, he finds pleasure if he listens to Mukaa' or Tasdiyah. These are satanic pleasures and he is among those whom Allaah mentioned in the Ayah, And whosoever turns away from the remembrance of the Most Beneficent (Allaah), We appoint for him Satan to be a companion for him. [43:36]." [Awliyaa' Ar-Rahman].

se nadevam deka go pronajde odgovorot na tvoeto prasanje
Allah znae najdobro
Allah know the best

ma salam   
Кон врв
Група
Група

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Noor4ever Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Април.2008 во 23:59
Originally posted by goor goor напиша:

a nie sto slusame muzika sto ke bide so nas..........................???????????????????????????????? se znae ili svinja ili majmun edno ke bide

Кон врв
Група
Група

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Noor4ever Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Мај.2008 во 00:00
Originally posted by Noor4ever Noor4ever напиша:

a nie sto slusame muzika sto ke bide so nas..........................???????????????????????????????? se znae ili svinja ili majmun edno ke bide

goor ne znam sto naj bezbolno za tebe, ali pravo na izbor nema ili ili
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Мај.2008 во 00:03

goor ne znam sto naj bezbolno za tebe, ali pravo na izbor nema ili ili

a ke mozeme li da birame sto sakame od ovie dve raboti....
ili sto ke ni se padne...nesto kako lotarija?????????????
Кон врв
Aisha Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Декември.2007
Локација: Palestine
Поени: 1119
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Aisha Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Мај.2008 во 00:03
Ova e prasanje koe bara poopsezen komentar....
Znaeme deka ima dosta uceni muslimani na forumot koi ke mozat da ti odgovoraat soodvetno....
Sepak ova e prasanja za koe se vodela golema diskusija i pomegu samite islamski naucnici....
Jas toa ne sum, zato ke gi ostavam ucenite od mene da ti odgovorat, iako sepak Noor4ever ti predstavi eden del od nego.

Inaku, ona sto nie go slusame mozete da go najdete na temata "ilahii i kasidi" kade ako ste slusale vnimatelno mozete da zabelezite deka tekstovite se so mnogu poucna sodrzina, sto gi miluvaat i pottiknuvaat dobrite osobini kaj covekot...
Sto stanuva zbor za ljubovna poezija.....
Eh, pa arapite se poznati po svojata poezija...Taa ne samo da e dozvolena tuku e siroko rasprostraneta, no kako i se vo islamot, taka i ova, dozvolena e ljubovna poezija samo pomegu sopruznicite.....

alejkumu selam Noorголемо%20гушкање

PROUD TO BE A MUSLIM!!!!
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Мај.2008 во 00:05
a sto e so ljubovnite filmovi..................?????????????????
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Мај.2008 во 00:28
hsega SEKAKVA MUZIKA VI E ZABRANETA ZA SLUSANJE????????????oti znam ima i nekoi muslimani sto pejat......na primer.....vo biblijata na edno mesto pisuva igraele i peele vo cest na bog/...mislam kaj david bese toa ne sum siguren....... a posto stariot zavet bi trebalo da ist vo ili barem zlicen vo dvete religii......??????????????????

Изменето од zidarski - 01.Мај.2008 во 02:05
Кон врв
Aisha Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Декември.2007
Локација: Palestine
Поени: 1119
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Aisha Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Мај.2008 во 00:29

среќа

Изменето од Aisha - 01.Мај.2008 во 00:31
PROUD TO BE A MUSLIM!!!!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 16>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 1,125 секунди.