IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - БИБЛИЈАТА И НАУКАТА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

БИБЛИЈАТА И НАУКАТА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 5859606162 63>
Автор
Порака
goor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 844
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јули.2007 во 14:53
ke navedam uste uste eden primer kade sto vo biblijata se primenuva incestot....pa vie uporno pravete se deka ne gledate....
posle potopot...noevitesinovi po potopot imaa pak sinovi i tie stanaa tatkovci na site pleminja na zemjata....
znaci noe imal tri sina tie imale po edna zena i se naselile na razlicni strani od zemjata......kako se razmnozuvale????

isto ponatamu vo biblijata pisuva deka adam pak ja pozna zenata i mu se rodi sin i mu stavija ime sit zosto taa rece bog mi dade druga rozba na mestoto n avela(sto znaci otpaga varijantata da imale kerki)
sto znaci adam i eva.....kain i eva.....enoh i eva.....


i eden interesen podatok od biblijata sto se kosi so naukata
naucno e dokazano deka nasite predci ziveele vo pocetokot vo pesteri....
(dokaz mnogubrojni fosilni ostatoci i crtezi na zidovite od pesterite koi ukazuvaat na toa)po biblijata.....
otkako kain bil proteran od bog zaminal od "rajot" i (kako taka) mu se rodil sin Enoh...Kain sodzidal grad i go narekol po svojot sin Enoh.....
sto znaci uste od pocetokot lugeto gradele gradovi
sega koga ziveele vo pesterite?????
end off days 15...14...13....
Кон врв
Gideon Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 302
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gideon Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јули.2007 во 23:49
Goor primeri za incest ima nasekade vo stariot zavet..kao najpoznat e onoj pomegju Agara sluginakta na Avraam i nejziniot sin so nego, Ismail so kogo imala okolu 70 deca... od koi nastanale site pogani narodi na svetov..Turcite,Arapite,Tatarite Ermenite i site onie se nareceni Izmailiti deneska...Pa zatoa i se vodat vojni pomegju Izraelcite i PAlestincite vo Gaza t,e IZrael.Ete site tie se deca od nivniot pratatko Avraam za kogo sporat do den denesen ednite tvrdat e deka se negovi drugite obratno i taka...Ama zapamti toa se poganite narodiWink!No ne samo tie  normalno zatoa i celiot svet e gresen...Smile
In God we Trust!
God Bless our Land!
Кон врв
goor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 844
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јули.2007 во 01:40
gideon.....
pa zemale primer od prvite luge nemozeme da gi obvinime neli?????
ili kako vo politikata izgovor...pa taka pravat i oni....mislam nema smislaTongueTongueTongue
end off days 15...14...13....
Кон врв
anakin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Unidentified Flying Object

Регистриран: 08.Август.2005
Локација: Machku Pichku
Статус: Офлајн
Поени: 18535
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај anakin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јули.2007 во 01:46
goor do kaj stigna so naukata?
SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.

Кон врв
goor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 844
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јули.2007 во 01:52
pa tuka sum zaglaviv malku vo biblijataTongueTongue
ama uste malku ke pocnam so istorija i biologijaTongueTongueTongue

ti kako stois so verata???LOLLOLLOL
end off days 15...14...13....
Кон врв
vd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 13.Јануари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1539
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај vd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јули.2007 во 12:37

ПРОСВЕТИТЕЛОТ, непотребно е да се коментира на 2 ИСТИ Теми, секој одделно а никој да не се замеша во ИСТАТА тема отворена од другиот.

За која иста тема ти зборувам? Хм, за "Библијата и Науката - сојузници или соперници" (ако не го згрешив насловот.). значи, што сакам да кажам? Хм, или ЕвАнгелос нека коментира тука, или ти оди на неговата тема и тамо коментирај со тоа што неговата или твојата тема ќе бидат затворени од непотребни ДУПЛИКАТИ!

што вели, АЦЕЛЕРА?
Кон врв
Gideon Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 302
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gideon Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јули.2007 во 22:28
Ej decki moze i biologija i istorija geografija pa i medicina i veterina ako treba...Pa Ko voli nek' izvoli...Wink

Изменето од Gideon - 11.Јули.2007 во 22:29
In God we Trust!
God Bless our Land!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Јули.2007 во 10:01
Bidete ozbilni!
 Ili pak ne vi odgovara, pa menuvate muabeti?
Videte, gi obvinuvanjata (gledistata) na prosvetitelot, i vednas kje se otkazete od risjanstvoto! Pa normalno, 21 vek sme. Koj e glup da veruva uste u grobovi imrtovci!
 
 
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
Gideon Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 302
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gideon Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Јули.2007 во 13:02
I vo Sejtani i Dervisi i FAkiri i Dzinovi i sto se uste ne....
In God we Trust!
God Bless our Land!
Кон врв
ПРОСВЕТИТЕЛОТ Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Февруари.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 61
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ПРОСВЕТИТЕЛОТ Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2007 во 16:04
 
 
 
      Евангелие според Марко

 

Тоа е најкусо од сите четири евангелија. Тоа во­ед­но е и најстарото, но поради тоа не е книга на еден апо­с­тол: во нај­добар случај, тоа е книга која ја редигирал ученик на еден апостол.

О. Кулман напишал дека не го смета Марко за уче­ник на Исус. Но, на оние, на кои авторството на ова Еван­гелие на еден апостол, на Марко, би можело да им биде сомнително, тој им го привлекува вниманието со зборовите: Матеј и Лука не би го користеле ова Еван­гелие, како што тоа веќе го сториле, ако тоа на­вис­тина не било базирано на еден апос­тол. Но, ова овде не е решавачки аргумент. О. Кулман како пот­вр­да за своето оградување, исто така, наведува дека во Но­виот Завет често се спомнува некојси ,Јован, наре­че­н Марко, но овие наведувања не содржат спомени за авторот на Евангелието, а самиот текст на Марко не го наведува ав­торот.

Сиромаштвото на инфромации во врска со ова пра­шање ги навело коментаторите да земат детали кои изгледаат неверојатно, како што е овој: под изго­во­рот дека Матеј е един­ствениот евангелист кој во сво­јата приказна за Маката проповеда епизода за еден млад човек кој како облека имал само еден чаршаф и кој, кога сакале да го фатат, го остава чаршафот и бе­га (Марко, 14, 51-52), некои го извлекле за­клу­чо­кот де­ка младиот човек можеби бил Марко, верни­от уче­ник кој настојува да го следи учителот (екуменски пре­­вод); според другите, пак, овде може да се види во ова лично сеќавање знак на автентичност, еден ано­ни­мен пот­пис, кој докажува дека тој бил очевидец (О. Кулман).

Според овој автор, бројните реченични пресврти ја пот­кре­пуваат хипотезата според која авторот би имал евреј­ско по­текло, но присуството на лати­низ­ми­те може да суге­рира дека тој своето евангелие го пи­шу­вал во Рим. Тој им се обра­ќал на христијаните кои не живеат во Палестина и се гри­жи да им ги објасни ара­мејските изрази кои ги употребу­ва.

Навистина, традицијата сакала во Марко да го ви­ди пратеникот на Петар во Рим, базирајќи го ова на пр­вото пос­ла­ние на Петар (ако тој воопшто е авто­рот). Петар им пи­шу­вал на оние, на кои им било на­ме­не­то посланието: Заед­ни­ца­та на избраниците во Ва­ви­лон ве поздравува, како и Мар­ко, мојот син. Ва­ви­лон е веројатно Рим, читаме во ко­мен­та­рите на еку­мен­скот превод, оттаму се смета дека е до­пуш­те­но да се изведе заклучок дека Марко кој бил со Пе­тар во Рим, е евангелист... Дали резонирањето од овој вид го на­вело Папиј, бискупот во Хиерополис, околу 150-та го­дина да му го припише Евангелието за кое станува збор, на некој­си Марко, за кого велат дека бил пре­ве­ду­вач на Петар, а исто така и соработник на Павле?

Од оваа перспектива, Евангелието според Марко се да­ти­ра по смртта на Петар, значи најрано меѓу 65 и 70-та го­ди­на според екуменскиот превод, а околу 70-та го­дина спо­ред О. Кулман.

Самиот текст неспорно го манифестира првиот го­лем недостаток: тој е редигиран без никаква грижа за хроноло­гијата. Така, на почетокот од својата при­каз­на (1, 16-20), Марко ја става епизодата за четирите ри­бари кои Исус ги придобива за следбеници, едно­став­но кажувајќи им: Врвете по Мене и Јас ќе ве нап­ра­вам ловци на луѓе, иако воопшто не ги познавал. Еван­гелистот, освен тоа, пројавува целосно отсуство на уверливост.

Како што тоа го кажал Р. П. Роге, Марко е не­вешт пи­са­тел, најбедниот евангелист, тој воопшто не знае да ком­понира расказ; коментаторот ја пот­кре­п­ува својата забе­лешка со цитирање на еден дел, кој збо­рува за воспоставу­вањето на дванаесетте апостоли чиј доследен превод е след­ниот:

Потоа се искачи на гората и ги повика при Себе оние, кои Сам ги одбра, и тие дојдоа при него. Избра два­наесетми­на да бидат со Него, и да ги праќа да про­по­ведаат; и да имаат власт да лекуват болести и да из­го­нуваат бесови: првиот Симон кого го нарече Петар (Марко 3, 13-16).

Во некои епизоди, тој е во противречност со Матеј и Лука, како што тоа го спомнавме погоре во врска со зна­кот на пророкот Јона. Дури и повеќе, во врска со зна­ците кои Исус им ги дава на луѓето во текот на сво­ја­та мисија, Марко проповеда (8, 11-12) една епизода на ко­ја не може да и се верува:

И излегоа Фарисеите и почнаа да се препираат со Не­го, па искушувајќи Го, Му бараа чудо од небото. А Тој воздивна длабоко и рече: ,Зошто овој род бара чу­до? Вистина ви ве­лам: нема да се даде чудо на овој род.‘ И кога ги остави, пак влезе во коработ и премина на другата страна.

Ова, без сомнение, е тврдење што доаѓа од Исус, за него­вата намера да не изврши никакво дело кое би мо­жело да изгледа натприродно. Така, коментаторите на екуменскиот превод на Библијата, чудејќи се што Лу­ка изјавува дека ќе даде само еден знак – оној на про­рокот Јона (види: Евангелие според Матеј), сме­та­ат дека е парадоксално тоа што Марко вели дека не­ма да му се даде чудо на овој род, потоа, забе­ле­жу­ва­­ат тие, чуда кои самиот Исус ги претставува како зна­­ци (Лука 7, 22 и 11, 20).

Целината на Евангелието според Марко службено е призната како канонска. Но, сепак на крајот од не­го­во­то Евангелие (16, 9-20), според модерните автори, е по­доцна до­дадено дело. Екуменскиот превод тоа мно­гу експлицитно го сигнализира.

Овој завршеток не е содржан во двата најстари ком­плет­ни ракописи на евангелијата, Codex Vaticanicus и Codex Sinaiti­cus, кои датираат од VI век. О. Кулман, во врска со тоа, пишува: Поновите грчки ракописи и не­кои верзии на ова место додале еден заклучок за ука­жу­вањата кој не е на Марко, туку е извлечен од дру­ги­те евангелија. Навистина, верзиите на овој додаден зав­ршеток се бројни. Во текстовите постои дури и дру­га верзија, понекогаш кратка (и двете се реп­ро­ду­ци­ра­ни во екуменскиот превод), понекогаш долга верзија со еден додаток, а понекогаш и двете верзии.

Р. П. Каненгисер вака го коментира овој зав­рш­е­ток: Последните стихови веројатно биле отфрлени за вре­ме на службениот прием (или на изданието на­ме­не­то за широката јавност) на неговото дело во заед­ни­ца­та која за тоа гаранти­рала. Ниту Матеј, ниту Лука, ни­ту пак a fortiori Јован не го познавале делот кој не­дос­ти­гал. Но, сепак празнината била недопустлива. Многу по­доцна, кога сличните списи по Матеј, Лука и Јован ве­ќе биле достапни за сите, компилиран е достоен за­вр­шеток за Евангелието според Марко, со земање еле­мен­ти лево и десно од другите евангелисти. Лесно би мо­­же­­ле да се откријат деловите на оваа збирка, со рас­пар­­чу­ва­ње на Евангелието според Марко (16, 9-20). Би се до­била по­кон­кретна претстава за слободата со која се третира ли­те­ра­турниот вид на евангелиското рас­ка­жу­вање, сè до прагот на II век.

Толку отворено признание за постоењето на чо­веч­ката ма­нипулација во текстовите на Светите Пис­ма ни даваат овие одрази на еден голем теолог!
 
      Продолжува
Не биди како оној кој го собира знаењето на учените и мудроста на мудрите, а кон Вистината се однесува како еден од глупавите.
Кон врв
postariot brat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Мај.2007
Статус: Офлајн
Поени: 491
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај postariot brat Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Септември.2007 во 12:29
Dobro neka posledniot del od evangelieto po Marko e dodaden iako smetam deka e dovolno vdahnoveno sepak i neka ne e , ama sepak sekoj koj saka da stane vernik treba da gi procita sobornite poslanija na sv. Petar, vrz kogo i rece Isus Hristos prorokot i mesijata i sinot bozji i patot, i vistinata a so toa i edno so boga koga rece deka vrz petar ke ja izgradi svojata crkva zosto kaj nego ne se pisuva tolku objektivno za nastanite ami toj e subjektiven kako sto e i vsusnost vistinskata vera Iskreno i subjektivno cuvstvo vo sekoj koj poveruva.

Изменето од postariot brat - 05.Септември.2007 во 12:32
Od iskona, do denes, a i vo vecnosta sekogas so nas e postariot brat Hristos, zosto se smiluva na nas i ni dade sansa da poveruvame, i da se nareceme ceda bozji.
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Септември.2007 во 15:35
ТОА ТИ Е ЗАПЛЕТКАНО ПОВЕЌЕ ОД ШПАНСКА СЕРИЈА!!!!
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
transcript Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај transcript Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2007 во 13:43

vo Biblijata ima nekolku stihovi koi moze da se protolkuvaat kako "naucni" i od niv moze da se izvleci do nekade nekoja naucna vistina. Poveketo Bibliski stihovi se protiv sovremenite naucni dokazuvanja.

Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2007 во 15:32
Tocen odgovor, 5 poeni!
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 5859606162 63>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.