|
Четвртата заповед : САБОТАТА! |
Внеси реплика | страница <12345 31> |
Автор | ||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Не е така. св.Апостол Павле бил испрашуван од Агрипа, кој не бил претставник на еврејските првосвештеници, туку на римскиот правен систем, каде не се регулирале такви прашања, како она на саботата, или слични нешта. Римското право не се занимавало многу со верските чувства на поданиците, а и не случајно Евреите добиле дозвола да ги практикуваат своите верски закони, но на многу места паралелно со римските. Павле бил држен во Кесарија, место каде имало и многу луѓе кои не биле Евреи и каде римската држава имала директно правно и културно влијание. Од друга страна пак, св.Апостол Павле бил римски граѓанин, па затоа и Агрипа не им го дал на првосвештениците, бидејќи за него важело римското право, а не еврејското право. Римски граѓанин не смеело да биде суден според еврејските закони, туку според римските, не случајно и војнциите се исплашиле кога дознале дека св.Павле е римски граѓанин со чинот на раѓање, а не натурализација или нешто слично. Никаква сабота или нешто слично не било во прашање. Доколку не веруваш на ова толкување, прашај некој правник кој се занимава со римското право. |
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
" А по три дни, Павле ги повика јудејските првенци и кога се собраа, им рече: „Мажи браќа, иако не направив ништо против својот народ ни против татковските обичаи, мене сепак во Ерусалим ме предадоа окован во рацете на Римјаните,
18 кои кога ме испитаа, сакаа да ме пуштат, зашто во мене немаше никаква вина, што би заслужувала смрт." Dela 28:17 - eve ti gi licnite zborovi na Pavle, iskazani cirka 68AD. Zapazi on samiot veli deka nishto ne prekrshil, |
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
"Царе Агрипа, се чувствувам среќен, што можам да се бранам денес пред тебе, од сè што ме обвинуваат Јудејците;
3 толку повеќе што ти ги познаваш добро јудејските обичаи и нивните препирки. Затоа те молам да ме ислушаш со трпение." - Dela 26.2.3 |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Од Божја страна? Ајде, те молам, објасни која е таа божја страна, за да знам од каде да гледам. Дај некоја веб страница, да прочитаме од каде доаѓа интерпретацијата на таквиот поглед. За голем дел од тие обреди, па и за саботата, нема потреба од храм. За градење сеници и јадење Пасха, нема потреба од храм. За јадење бесквасен леб истотака. А и има храмови, многу храмови, иако не како еврејскиот, сепак има цркви, каде што се повикува Неговото име.
Бескрвна жртва и пофалба се принесува и на светата литургија. Но, тоа се прави, затоа што веќе сме откупени, жртвата Христова не откупи и затоа нема потреба од крвни жртви.
Храмот на Небото јас не го спорам. Но, тоа што Господ Исус Христос е Вечен Првосвештеник, по чинот Мелхиседеков, не значи дека и служи онака како што се служело во еврејскиот храм.
Какви жртви ќе продолжат? Крвните жртви? А третиот храм каде е навестен и која е причината за неговото постоење? |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Зошто не го осудија свештениците св.Павле, туку го предадоа на Римјаните? Господ Исус не го осудија поради празникот, но, св.Павле ништо не им пречеше да го осудат, зар не? Можеа да го каменуваат веднаш, доколку докажеа вина. Токму во тоа лежи моќта на римското граѓанство. Изменето од Македон - 13.Септември.2010 во 16:52 |
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Zatoa shto farisejstvoto ne moze da donese odluka za ubivanje na covek. Toa e prekrshuvanje na zapovedta - ne ubij.
|
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Но, зошто кесарот би судел за верски обичаи и врз која правна основа ќе го чини тоа? Понтиј Пилат судел бидејќи Исус бил обвинет дека ја негира власта на Императорот, прогласувајќи се за Цар на Јудејците, ама св.Павле не бил обвинет за нарушување на римскиот правен поредок, зар не? А и самиот посакал суд од Цезарот. Зарем Цезарот ќе судел според еврејски обичаи, а не римски? Секако дека не. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
А зошто и врз која основа го убија Стефана? |
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Sepak, Pavle samiot veli deka ne prekrshil nituedna zapoved, pa ni Sabotata. Toa e dovolen dokaz deka on ja drzel Sabotata.
|
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Sekako ne. Toa bila igrata koja trae do denes: Koj go ubil Sinot Bozji? Evreite go obvinuvaat za verski prashanja i sakaat da go osudat rimjanite.
|
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Poentata e deka nitu eden apostol ne ja prekrshil Sabotata, a kako i zoshto se ubieni e sporedna stvar vo ovaa diskusija. Toa znaci deka i denes Sabotata e vazecka za Bozjite slugi.
|
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Павле вели дека живеел како фарисеј, но дека сега не живеел, никаде не ја споменал саботата во одбрната пред Царот Агрипа. Ќе повторам, римското право не се занимавало со такви нешта, секој можел да верува во што сака, без да биде обврзан на тоа пред римското право. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Го обвинуваат за политички прашања. Да се прогласи, во време на постојани буни и немири во Јудеја, некој за Цар јудејски, значело да не го признава авторитетот на Императорот, што секако, претставувало казнено дело. Евреите, односно првосвештениците, можеле да го употребат своето овластување, признаено од римското право, за да го осудат, но спроти празникот не сакале да бидат виновни за крв. Доколку било забрането да ги решаваат внатрешните прашања, немало да ја каменуваат прељубничката. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Послание на св.Апостол Павле до Колосјаните 2,16: Па така никој нека не ве осудува за јадење или пиење, или за некој празник, или за млад месец или сабота 2,17: тоа е сенката на иднинта, а телото е Христос. |
||||
Внеси реплика | страница <12345 31> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |