IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Историски погледи на црковните прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Историски погледи на црковните прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1011121314 37>
Автор
Порака
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 16:00
Originally posted by Македон Македон напиша:


А од кого бил поставен тогашниот Охридски Архиепископ Чоли?Поставен од Василиј II.....тоа многу кажува. Има ли некои други кои се повикале на тие грамоти? Изгледа нема...

Се разбира што Охридскиот Архиехископ е поставен од Василиj ІІ после укинуването на Охридската Патриархиjа на Самуиловата држава. Замисли се - зошто Грамотата указва на приемственост на цар Петар и цар Самуил? Нели си спомниш што цар Петар е таткото на Роман...
А дали е имало по касно повикуване на тие грамоти? Сигурно е имало - инаку зошто ке има преписи од ХV -ХVІІ век:

Грамотите на Василиј II за правата на Охридската архиепископија се три сигилии, подпечатани со императорскиот моливдовул, кои се издадени од византиската императорска канцеларија во годините непосредно по падот на Првото бугарско царство под византиска власт. Со нив император Василиј II Бугароубиец потврдува правата и границите на Охридската архиепископија, како наследник на низвергнатата бугарската патријаршија. Грамотите не се задржани во својот оригинален изглед, а во подоцнежни преписи, нај раните од кои се од XVI и XVII век...

Грамоти на император Василиј II за правата на Охридската архиепископија
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 17:09
Originally posted by чоли чоли напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:


А од кого бил поставен тогашниот Охридски Архиепископ Чоли?Поставен од Василиј II.....тоа многу кажува. Има ли некои други кои се повикале на тие грамоти? Изгледа нема...

Се разбира што Охридскиот Архиехископ е поставен од Василиj ІІ после укинуването на Охридската Патриархиjа на Самуиловата држава. Замисли се - зошто Грамотата указва на приемственост на цар Петар и цар Самуил? Нели си спомниш што цар Петар е таткото на Роман...
А дали е имало по касно повикуване на тие грамоти? Сигурно е имало - инаку зошто ке има преписи од ХV -ХVІІ век:

Грамотите на Василиј II за правата на Охридската архиепископија се три сигилии, подпечатани со императорскиот моливдовул, кои се издадени од византиската императорска канцеларија во годините непосредно по падот на Првото бугарско царство под византиска власт. Со нив император Василиј II Бугароубиец потврдува правата и границите на Охридската архиепископија, како наследник на низвергнатата бугарската патријаршија. Грамотите не се задржани во својот оригинален изглед, а во подоцнежни преписи, нај раните од кои се од XVI и XVII век...

Грамоти на император Василиј II за правата на Охридската архиепископија


Аха, значи ги немаме оригиналните грамоти.
Значи пак ќе прашам. Дали освен тој Архиепископ, некој друг, официјално, пред Црковните власти се повикал на тие грамоти, бидејќи многумина од Архиепископите се повикале на Јустинијановите повелби за Јустинијана Прима, а ниту еден не се повикал на бугарските црковни традиции.
Значи, пак прашањето останува. Освен тој кој го поставил Василиј II, кој секако дека ќе се повика на хрисовулите на својот Император, дали има некој друг да се повика на тие хрисовули?
Мислам дека од одговорот на тоа прашање може да се согледа дали постои некаква врска меѓу Охридската Црква и бугарските црковни традиции.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 17:40
А дали ги имаме Јустинијановите повелби?
И зошто бараш од некој грк да се повикува на бугарските црковни традиции? Кога е првото повикување на Јустинијана Прима?

Важно е тоа што го видел и напишал Василиј, нели тој ја усвоил државата. За него и црквата е истата и државата е истата.

Напишаното по 100-150 години не може да биде поверодостојно од учесникот во настаните.
А и видовме колку години постоела Јустинијана. Значи по неколку стотини години архиепископите решиле да се повикат на Јустинијана. Василиј и Јоан подобро си знаеле кое како е.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 17:56
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

А дали ги имаме Јустинијановите повелби?
И зошто бараш од некој грк да се повикува на бугарските црковни традиции? Кога е првото повикување на Јустинијана Прима?

Важно е тоа што го видел и напишал Василиј, нели тој ја усвоил државата. За него и црквата е истата и државата е истата.

Напишаното по 100-150 години не може да биде поверодостојно од учесникот во настаните.
А и видовме колку години постоела Јустинијана. Значи по неколку стотини години архиепископите решиле да се повикат на Јустинијана. Василиј и Јоан подобро си знаеле кое како е.


Тоа затоа што тебе ти одговара, ама за жал не е така. Важно е што велеле Архиепископите, не световната власт.
За Василиј нормално дека Црквата и државата била сита, затоа што секако, морал да најде начин да останат бугарските епархии во рамки на Константинополската Црква, па тоа претставувало одличен начин.
Значи прашањето останува, има или нема таков Архиепископ.

П.С. Дури и оние кои биле Словени Архиепископи, не се повикале на бугарските традиции

Прашањето останува. Или можеби такви Архиепископи нема?


Изменето од Македон - 06.Јануари.2010 во 18:41
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 18:36
И што ако нема?

Или зошто да нема кога цело време Архиепископијата се нарекува НА ЦЕЛА БУГАРИЈА.
Од тоа поголемо повикување - здравје.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 18:41
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

И што ако нема?

Или зошто да нема кога цело време Архиепископијата се нарекува НА ЦЕЛА БУГАРИЈА.
Од тоа поголемо повикување - здравје.


Ако нема, значи нема поврзаност меѓу двете Цркви, ниту канонска, ниту историска, апсолутно никаква поврзаност меѓу Црковните традиции, независно што Василиј создал хрисовули за своите потреби, кои биле бргу заборавени од оние кои требало да се повикаат на нив.

Титулата нема никаква врска со тоа. И Цариградскиот Патријарх се нарекува Вселенски и Архиепископ на Новиот Рим, ама тоа не значи дека е на сета вселена, а и дека Новиот Рим е баш Рим зар не? Ромејскиот император се нарекувал Ромеј, ама Рим бил во туѓи раце....многу едноставно!

Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 19:22
Е добро, дај да видиме тогаш за какво повикување станува збор.

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 21:02
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Е добро, дај да видиме тогаш за какво повикување станува збор.



Писмото на Димитриј Хоматијан е сведок за повикувањето на традициите на Јустинијана Прима.
Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 07:36
Originally posted by Македон Македон напиша:


Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Е добро, дај да видиме тогаш за какво повикување станува збор.

Писмото на Димитриј Хоматијан е сведок за повикувањето на традициите на Јустинијана Прима.

За ова писмо ли мислиш:



Димитри, по божиjа милост архиепископ на Прва Jустиниана и на цяла Бугариjа..., до пречестниот между монасите и син на великиот жупан на Србиjа господин Сава благодат от бога и мир и поздрав во светиот дух.
Кон врв
eptendosadno Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај eptendosadno Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 12:19
Вака , се манипулира од Бугарите - бугарската историографија со смешни извадоци од некои наслови , имиња и сл.

Бугарија е византиска тема , со самото тоа жителите на таа тема се Византијци .
Обидот е тие да се представат како Бугари само затоа што Црквата Јустинијана ( црквте ги носеле имињата според градот во кој им е седиштето ) има додавка “ цела Бугарија “

Па тоа фолирање со такви “ докази “ е веќе ептендосадно .
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 12:37
Originally posted by чоли чоли напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:


Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Е добро, дај да видиме тогаш за какво повикување станува збор.

Писмото на Димитриј Хоматијан е сведок за повикувањето на традициите на Јустинијана Прима.

За ова писмо ли мислиш:



Димитри, по божиjа милост архиепископ на Прва Jустиниана и на цела Бугариjа..., до пречестниот между монасите и син на великиот жупан на Србиjа господин Сава благодат от бога и мир и поздрав во светиот дух.


Не мислам на тоа, иако и во ова писмо се повикува на традициите на Прва Јустинијана. Мислев на писмата од Димитриј Хоматијан до НикејскиотПатријарх Герман II.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 14:45
Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:


Бугарија е византиска тема , со самото тоа жителите на таа тема се Византијци .


Мене ми се здосадува кога насекаде се зборува за ТЕМА БУГАРИЈА, а никој не кажува зошто така се викала темата.
Тоа е ептен досадно!

Македоне, кажи накрај што толкува пишува во тоа писмо.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 14:58
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:


Бугарија е византиска тема , со самото тоа жителите на таа тема се Византијци .


Мене ми се здосадува кога насекаде се зборува за ТЕМА БУГАРИЈА, а никој не кажува зошто така се викала темата.
Тоа е ептен досадно!

Македоне, кажи накрај што толкува пишува во тоа писмо.


Се повикува на традициите на Јустинијана Прима и пред Патријархот Герман, се повикува на Светиот Цар Јустинијан Први и неговата CXXXI новела, сместена во V книга на Базиликите ( Василиките ), спомнува "Aрхиепископскиот Престол на Бугарија" дури и во времето на Јустинијан ( што секако многу кажува, ако човек се замисли малкунамигнување ).

П.С. Само за потсетување, во времето на Јустинијан немало никакви Бугари, ниту Славјани...намигнување


Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 16:44
Originally posted by Македон Македон напиша:


П.С. Само за потсетување, во времето на Јустинијан немало никакви Бугари, ниту Славјани...намигнување


Ааа... не си прав. Бугари е имало по времето на Jустиниан Велики (род. 482 - поч. 565). Види хрониките на Комес Марцелин за 499, 502, 530, 535 и 548 година:


MARCELLINUS COMES
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1011121314 37>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.